Nabycie licencji oprogramowania do zarządzania pożyczkami wraz ze świadczeniem usług...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nabycie licencji oprogramowania do zarządzania pożyczkami wraz ze świadczeniem usług wsparcia.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2024-03-19
  • ZamawiającyKUJAWSKO-POMORSKI FUNDUSZ POŻYCZKOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-11
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00238972
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nabycie licencji oprogramowania do zarządzania pożyczkami wraz ze świadczeniem usług wsparcia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKI FUNDUSZ POŻYCZKOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: K-PFP Sp. z o.o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871723445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 38

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 564756290

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@kpfp.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpfp.org.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Celem działalności Spółki jest wspieranie powstawania i rozwoju przedsiębiorczości oraz rozwoju ekonomii społecznej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nabycie licencji oprogramowania do zarządzania pożyczkami wraz ze świadczeniem usług wsparcia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d179cc61-dd4b-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237730/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Nabycie licencji oprogramowania do zarządzania pożyczkami wraz ze świadczeniem usług wsparcia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na Platformie Zakupowej (dalej zwana „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp w zakładce „POSTĘPOWANIA”, pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ. Wymagania techniczne i organizacyjne, związane z wykorzystaniem Platformy, zostały przedstawione poniżej.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców).
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nazwą i numerem postępowania określonym przez Zamawiającego na pierwszej stronie SWZ.
W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii niedziałania: https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp dopuszczalne jest kontaktowanie się na adres e-mail: biuro@kpfp.org.pl W tej sytuacji w tytule maila należy wskazywać numer postępowania, którego dotyczy korespondencja.
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu (87 - 100) przy ul. Sienkiewicza 38. Z Administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: daneosobowe@kpfp.org.pl
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Andrzej Narolewski iod@anars.pl
3. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zgody wyrażonej poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym, wynikającego min. z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz aktów wykonawczych, a także ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; a w przypadku podpisania umowy lub zlecenia wykonania zamówienia, również na podstawie ordynacji podatkowej oraz przepisów rachunkowo – księgowych, oraz:
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, gdyż jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy oraz do wykonania umowy;
c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO, ze względu na uzasadnione interesy Zamawiającego, w szczególności w celu ustalenia, obrony oraz dochodzenia roszczeń.
4. Przetwarzaniu podlegają:
a) dane kontaktowe oraz inne niezbędne do udziału w postępowaniu oraz podpisania i realizacji umowy;
b) dane zawarte w dokumentach potwierdzających uprawnienia lub doświadczenie.
5. Dane pozyskane mogą zostać bezpośrednio od Wykonawcy, jak i ze źródeł publicznie dostępnych, tj. KRS, CEiDG, strony internetowe, itp.
6. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa lub podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Zamawiającego na podstawie zawartych umów.
7. Państwa dane osobowe będą przechowywane w oparciu o zasady obowiązujące Zamawiającego wynikające z przepisów prawa, nie dłużej niż jest to niezbędne w ww. celach.
8. Posiadają Państwo prawo do:
a) informacji w zakresie operacji przetwarzania danych osobowych oraz dostępu do nich;
b) sprostowania (poprawienia) danych, usunięcia, ograniczenia przetwarzania;
c) przeniesienia danych;
d) złożenia sprzeciwu oraz cofnięcia zgody, o ile mają zastosowanie, na zasadach określonych w RODO – wystarczy zgłosić się do (proszę wskazać mail do komórki zajmującej się postępowaniem)
e) złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa;
f) skorzystania ze środków ochrony prawnej przed właściwym sądem.
9. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub realizacją umowy. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
10. W przypadku postępowań o udzielenie zamówienia wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy Pzp, podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu.
11. Na podstawie tak zebranych danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje.
12. Państwa dane nie będą podlegały profilowaniu, tj. nie będą podlegały automatycznemu przypisywaniu lub przewidywaniu Państwa zachowań, preferencji, postaw, potrzeb czy sposobu życia.
13. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom z siedzibą poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, tj. do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku postępowań o udzielenie zamówienia wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy Pzp, podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOA.382.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nabycie licencji oprogramowania służącego do zarządzania pożyczkami na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego Sp. z o.o. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela Zamawiającemu licencji na czas nieokreślony, niewyłącznej i niezbywalnej na użytkowanie Programu służącego do obsługi działalności pożyczkowej Zamawiającego dla 35 stanowisk komputerowych, w tym pierwsze 10 licencji zostanie zakupione na etapie instalacji programu, a kolejne 25 do końca 2024 roku. Zamówienie obejmuje również świadczenie usług wsparcia przez Wykonawcę przez okres 3 lat liczonych od dnia zainstalowania oprogramowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

72317000-0 - Usługi przechowywania danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach prawa opcji przewiduje możliwość zakupu dodatkowych 10 licencji wraz ze wsparciem technicznym oraz dokona zakupu roboczogodzin, w ramach których Wykonawca będzie dokonywał modyfikacji programu na życzenie Zamawiającego. Przewidywana maksymalna liczba roboczogodzin wynosi 300. Warunki skorzystania z prawa opcji są następujące:
a) Zamawiającemu przysługuje prawo skorzystania z opcji, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp.
b) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie z tytułu wykonania zamówienia objętego prawem opcji obliczone na podstawie ceny jednostkowej wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym oraz ilości dostarczonych przez Wykonawcę licencji w ramach opcji. W przypadku zlecenia dokonania modyfikacji Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie obliczone na podstawie iloczynu faktycznie przepracowanych roboczogodzin i stawki jednostkowej za roboczogodzinę, określonej w treści formularza ofertowego.
c) W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 7 dni przed skorzystaniem z tego prawa.
d) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie - do momentu wyczerpania maksymalnego zakresu opcji – tj. możliwy jest zakup maksymalnie dodatkowych 10 licencji oraz 300 roboczogodzin w zakresie modyfikacji programu.
e) Zlecenie wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie będzie wymagało zawarcia odrębnej umowy z Wykonawcą.
f) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego
w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
g) W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji zapisy umowy, stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że cena licencji i wsparcia technicznego nie przekroczy ceny w ramach zakresu podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cenę oferty stanowi maksymalne wynagrodzenie za wykonanie zamówienia w pełnym zakresie.
2. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w SWZ, zobowiązany jest w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny dostarczenia licencji w ilości 35 sztuk oraz dodatkowo wyceni cenę za dostarczenie licencji ponad zamawiane licencje, o których mowa powyżej, podając cenę za sztukę.
4. Cena oferty winna być podana w złotych polskich liczbowo i słownie.
5. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę oferty.
6. Informacja o obowiązku podatkowym:
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego w „Formularzu oferty”, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, wskazując ich wartość bez kwoty podatku oraz wskazując stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas na usunięcie awarii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przeprowadzenie nieodpłatnego szkolenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp).
2. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca:
wykaże że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie co najmniej trzy dostawy oprogramowania wraz z wdrożeniem, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu oprogramowania, służącego obsłudze pożyczek wraz ze świadczeniem usług wsparcia technicznego.
3. W pozostałym zakresie Zamawiający nie ustanawia minimalnych poziomów zdolności.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1. zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4-6 Rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych, żąda oświadczenia Wy-konawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, tj. oświadczenie winno odnosić się do podstaw wykluczenia, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą",
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie pu-bliczne tytułem środka karnego
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy - oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp, tj. informacje zawarte w oświadczeniu winny potwierdzać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
3. oświadczenia wykonawcy w zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.), art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
a) sporządzonego wg załącznika nr 5 do SWZ Wykaz wykonanych lub wykonywanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) dostaw w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, obejmującego co najmniej trzy dostawy oprogramowania wraz z wdrożeniem, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu oprogramowania, służącego obsłudze pożyczek wraz ze świadczeniem usług wsparcia technicznego wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

b) dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wykonawca nie jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów, które dotyczyłyby zamówień wykonanych na rzecz Zamawiającego. W przypadku usług nadal wykonywanych (świadczeń okresowych lub ciągłych) referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
a) formularz ofertowy – wzór formularza stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
b) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
d) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 3 do SWZ, (oświadczenie dotyczące podmiotu trzeciego zostało zawarte w załączniku nr 3a do SWZ);
e) zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 2 SWZ;
f) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z art. 118 ustawy Pzp, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI.
5. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7. Jeżeli wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie dotyczące tych podmiotów w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, oświadczenie powinno być wypełnione w zakresie, w jakim wykonawca korzysta z zasobów innego podmiotu oraz wykonawca składa oświadczenia i dokumenty dotyczące przesłanek wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VII dotyczące tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie i na warunkach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Zamawiający ponadto, stosownie do treści art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian w Umowie w następującym zakresie:
a)zmiana terminu realizacji zamówienia wynikająca z potrzeb jakie wystąpią po stronie Zamawiającego,
b)zmiana terminu realizacji wynikająca z przedłużającego się okresu wykonywania czynności przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia,
c)zmiana terminu na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, jeśli strona wykaże przyczyny lub przeszkody uniemożliwiające terminowe wykonanie zamówienia - okres realizacji zamówienia ulegnie wydłużeniu o czas niezbędny do prawidłowego i terminowego wykonania Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kpfp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-19 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dokonanie kompleksowej migracji zawartości witryny do Next.JS- Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania14-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dokonanie kompleksowej migracji całej zawartości naszej obecnej witryny (postawionej na Wordpressie) do Next.JS oraz Strapi (headless cms). Design jest już stworzony w Figmie. Chcemy zaimplementować nową szatę graficzną w oparciu o CSS Flexbox i CSS Grid. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa leków (III)
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Toruń: Dostawa leków (III)
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Najem systemu oprowadzania audiowizualnego po Zamku Książ w Wałbrzychu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa systemu informacji prawnej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI