Modernizacja centrali telefonicznej Alcatel oraz świadczenie opieki serwisowej przez...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja centrali telefonicznej Alcatel oraz świadczenie opieki serwisowej przez okres 12 kolejnych miesięcy – po wykonaniu modernizacji.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-12-23
  • ZamawiającyTEATR NARODOWY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00316377
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Modernizacja centrali telefonicznej Alcatel oraz świadczenie opieki serwisowej przez okres 12 kolejnych miesięcy – po wykonaniu modernizacji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013057317

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-077

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 69 20 884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@narodowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.narodowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja centrali telefonicznej Alcatel oraz świadczenie opieki serwisowej przez okres 12 kolejnych miesięcy – po wykonaniu modernizacji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1feab56-5d93-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017314/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Aktualizacja centrali telefonicznej Alkatel

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.narodowy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Określone w SWZ www.narodowy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w Umowie

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w Umowie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ).
2) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac.
3) Odbycie wizji lokalnej przez każdego Wykonawcę, który złoży swoją ofertę jest obligatoryjnym warunkiem udziału w postępowaniu. Termin wizji lokalnej wymaga zgłoszenia i uzgodnienia z Zamawiającym.
4) Oferta Wykonawcy, który nie odbył obowiązkowej wizji lokalnej zostanie odrzucona – zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72315000-6 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą w systemie punktowym (maksymalna liczba punktów wynosi 100), wg następujących zasad:
a) oferta z najniższą ceną uzyska maksymalną liczbę punktów: 60
b) oferta z najkrótszym terminem wykonania modernizacji otrzyma maksymalną liczbę punktów: 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania modernizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zamawiający wymaga by Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Minimalna kwota ubezpieczenia – 100 000,00 pln.
2) Zamawiający wymaga wykazania minimum trzech usług polegających
na modernizacji lub dostawie systemu telekomunikacyjnego Alcatel Lucent OmniPCX Enterprise, obsługującego minimum 600 użytkowników, wraz ze świadczeniem usługi serwisu modernizowanego systemu.
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał status partnera producenta systemu OmniPCX Enterprise, na poziomie uprawniającym do obsługi gwarancyjnej i zgłaszania wad oprogramowania bezpośrednio do producenta.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualny certyfikat ISO 9001:2015 (lub równoważny) na projektowanie, wdrażanie i serwisowanie systemów telekomunikacyjnych i teleinformatycznych.
5) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum dwoma inżynierami z aktualnym certyfikatem (certyfikat nie może być wydany wcześniej niż dwa lata wstecz od dnia otwarcia ofert) ACSE_Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise.
6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum dwoma inżynierami z aktualnym certyfikatem (certyfikat nie może być wydany wcześniej niż dwa lata wstecz od dnia otwarcia ofert) ACSE_Alcatel-Lucent OmniVista 8770.
7) Zamawiający dopuszcza aby certyfikaty, o których mowa w pkt 7.4.4 oraz w pkt 7.4.5 SWZ posiadała ta sama osoba.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1.3 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ,
2) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – patrz pkt 7.3 SWZ,
3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – w wykazie należy podać usługi, które spełniają wymagania Zamawiającego, określone w pkt 7.4.1 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) dokument (stosowny certyfikat, referencje lub oświadczenie wydane przez producenta systemu OmniPCX Enterprise) potwierdzający, że Wykonawca posiada status partnera producenta systemu OmniPCX Enterprise – patrz pkt 7.4.2 SWZ,
2) dokument (stosowny certyfikat, referencje lub oświadczenie) potwierdzający,
że Wykonawca posiada aktualny certyfikat ISO 9001:2015 (lub równoważny)
na projektowanie, wdrażanie i serwisowanie systemów telekomunikacyjnych i teleinformatycznych – patrz pkt 7.4.3 SWZ,
3) dokumenty potwierdzające posiadanie certyfikatu (certyfikat nie może być wydany wcześniej niż dwa lata wstecz od dnia otwarcia ofert) ACSE_Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise dla osób, o których mowa w pkt 7.4.4 SWZ,
4) dokumenty potwierdzające posiadanie certyfikatu (certyfikat nie może być wydany wcześniej niż dwa lata wstecz od dnia otwarcia ofert) ACSE_Alcatel-Lucent OmniVista 8770 dla osób, o których mowa w pkt 7.4.5 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) dokument (stosowny certyfikat, referencje lub oświadczenie wydane przez producenta systemu OmniPCX Enterprise) potwierdzający, że Wykonawca posiada status partnera producenta systemu OmniPCX Enterprise – patrz pkt 7.4.2 SWZ,
2) dokument (stosowny certyfikat, referencje lub oświadczenie) potwierdzający,
że Wykonawca posiada aktualny certyfikat ISO 9001:2015 (lub równoważny)
na projektowanie, wdrażanie i serwisowanie systemów telekomunikacyjnych i teleinformatycznych – patrz pkt 7.4.3 SWZ,
3) dokumenty potwierdzające posiadanie certyfikatu (certyfikat nie może być wydany wcześniej niż dwa lata wstecz od dnia otwarcia ofert) ACSE_Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise dla osób, o których mowa w pkt 7.4.4 SWZ,
4) dokumenty potwierdzające posiadanie certyfikatu (certyfikat nie może być wydany wcześniej niż dwa lata wstecz od dnia otwarcia ofert) ACSE_Alcatel-Lucent OmniVista 8770 dla osób, o których mowa w pkt 7.4.5 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

„FORMULARZA OFERTY” – Załącznik nr 4 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1.3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie, każdy z Wykonawców składa podmiotowy środek dowodowy,
o którym mowa w pkt 8.2.1 a) SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, strona https://miniPortal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-23 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług Programisty - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług Programisty. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI