„Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego ucz. Technikum im. Het. St. Czarnieckiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego ucz. Technikum im. Het. St. Czarnieckiego w Wieleniu”-zakup i dostawa wyposaż. prac. jęz. obcych i informatyki oraz wyposaż. prac. logistycznej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieleń
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-16
  • ZamawiającySamorządowa Administracja Oświatowa w Wieleniu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-04
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego ucz. Technikum im. Het. St. Czarnieckiego w Wieleniu”-zakup i dostawa wyposaż. prac. jęz. obcych i informatyki oraz wyposaż. prac. logistycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowa Administracja Oświatowa w Wieleniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570221662

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Drawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieleń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-730

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sao3@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saowielen.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego ucz. Technikum im. Het. St. Czarnieckiego w Wieleniu”-zakup i dostawa wyposaż. prac. jęz. obcych i informatyki oraz wyposaż. prac. logistycznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfa7d08f-f117-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego uczniów Technikum im. Hetmana Stefana Czarnieckiego w Wieleniu”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu
korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem
teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i
wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux,
dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja
połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
- specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML
z kodowaniem UTF-8,
- oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane
zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu
ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego
automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie
Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane
poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia. System dostępny jest za pośrednictwem
następujących przeglądarek internetowych:
- Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
- Mozilla Firefox od wersji 15,
- Google Chrome od wersji 20.
10.7 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:
złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca
przekazał w niniejszym postępowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z III postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na
zadanie pn.: „Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego uczniów Technikum im.
Hetmana Stefana Czarnieckiego w Wieleniu” - zakup i dostawa wyposażenia pracowni jęz. obcych i
informatyki oraz wyposażenia pracowni logistycznej prowadzonym w trybie podstawowym bez
negocjacji;
2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
4) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp;
5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna,
że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
7) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych
Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia
2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której
dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą,
z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16
rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień
Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w
drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SAO.364.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa systemu do nauczania języków obcych do technikum im. hetmana Stefana
Czarnieckiego w Wieleniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został
określony w załączniku numer 7 lit. A do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48770000-6 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego, kompresującego i do drukowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na
podstawie następujących kryteriów oceny ofert: dotyczy części I-III zamówienia
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin wykonania zamówienia:
- w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy - 0 pkt
- w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy - 15 pkt
- w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy - 25 pkt
- w ciągu 4 dni od dnia podpisania umowy - 40 pkt
C=CN/Cob x W
C-kryterium cena
Cn-cena oferty najkorzystniejszej
Cob –cena oferty badanej
W-waga-60%
T-termin wykonania zadania
O-oferta najkorzystniejsza
O =C+T
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyskał w wyniku oceny ofert najwyższą liczbę
punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert w zakresie każdej z części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zadania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa laboratorium magazynowego wykorzystującego technologię RFID do pracowni
logistycznej do technikum im. hetmana Stefana Czarnieckiego w Wieleniu. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zakresie części II został określony
w załączniku numer 7 lit.B do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na
podstawie następujących kryteriów oceny ofert: dotyczy części I-III zamówienia
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin wykonania zamówienia:
- w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy - 0 pkt
- w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy - 15 pkt
- w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy - 25 pkt
- w ciągu 4 dni od dnia podpisania umowy - 40 pkt
C=CN/Cob x W
C-kryterium cena
Cn-cena oferty najkorzystniejszej
Cob –cena oferty badanej
W-waga-60%
T-termin wykonania zadania
O-oferta najkorzystniejsza
O =C+T
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyskał w wyniku oceny ofert najwyższą liczbę
punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert w zakresie każdej z części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zadania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa modelu urządzenia do prezentacji pracy tachografu cyfrowego wraz z kartami
do pracowni logistycznej do technikum im. hetmana Stefana Czarnieckiego w Wieleniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części III został określony w załączniku
numer 7 lit.C do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48450000-7 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na
podstawie następujących kryteriów oceny ofert: dotyczy części I-III zamówienia
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1. Cena (C) 60
2. Termin wykonania zamówienia:
- w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy - 0 pkt
- w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy - 15 pkt
- w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy - 25 pkt
- w ciągu 4 dni od dnia podpisania umowy - 40 pkt
C=CN/Cob x W
C-kryterium cena
Cn-cena oferty najkorzystniejszej
Cob –cena oferty badanej
W-waga-60%
T-termin wykonania zadania
O-oferta najkorzystniejsza
O =C+T
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyskał w wyniku oceny ofert najwyższą liczbę
punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert w zakresie każdej z części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zadania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
- Część I zamówienia: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte
wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie z zał. Nr
4 do SWZ. Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Wykonawca
w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował
co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych wykonuje co
najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie systemu do nauczania języków obcych o wartości
min. 18.000,00 zł brutto. Słownie: Osiemnaście tysięcy złotych 00/100.
Część II zamówienia: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów-oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte
wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie z zał. Nr
4 do SWZ. Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Wykonawca
w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował
co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych wykonuje co
najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie laboratorium magazynowego wykorzystującego
technologię RFID o wartości min. 40.000,00 zł brutto. Słownie: Czterdzieści tysięcy złotych
00/100.
Część III zamówienia: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów-oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte
wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie z zał. Nr
4 do SWZ. Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Wykonawca
w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował
co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych wykonuje co
najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie modelu urządzenia do prezentacji pracy tachografu
cyfrowego wraz z kartami o wartości min. 20.000,00 zł brutto. Słownie: Dwadzieścia tysięcy
złotych 00/100.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie,
że Wykonawca na dzień składania ofert:
nie podlega wykluczeniu. Oświadczenia należy złożyć wg wymogów załącznika nr 3 do SWZ. W celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: Wykonawca na potwierdzenie
braku podstaw wykluczenia dotyczy części od I-III zamówienia składa zał. nr 3

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia
stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:
spełnia warunki udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: - wykaz dostaw zgodnie z zał. Nr 4 do SWZ opisanym w rozdz. V ust. 5.1.4 tiret jeden
i/lub tiret drugi i/lub tiret trzeci.
Oświadczenia należy złożyć wg wymogów załącznika nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych
środków dowodowych:
Część I zamówienia: opis oferowanego sprzętu zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - zał.
Nr 7 lit. A potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów - Wykonawca winien wypełnić zał.
nr 8 lit. A(należy podać nazwy, parametry, opisy oferowanych sprzętów)
Część II zamówienia: opis oferowanego sprzętu zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - zał.
Nr 7 lit. B potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów - Wykonawca winien wypełnić zał.
nr 8 lit. B (należy podać nazwy, parametry, opisy oferowanych sprzętów)
Część III zamówienia: opis oferowanego sprzętu zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - zał.
nr 7 lit. C potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów - Wykonawca winien wypełnić zał. nr
8 lit. C (należy podać nazwy, parametry, opisy oferowanych sprzętów).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy przewiduje, że w
sytuacji, w której wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone
przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający jednokrotnie wezwie do ich
złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych
środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia). W celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu: - wykaz dostaw zgodnie z zał. Nr 4 do SWZ opisanym w
rozdz. V ust. 5.1.4 tiret jeden i/lub tiret drugi i/lub tiret trzeci.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
9.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji
w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy
wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6
do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe,
o których mowa w pkt. 7.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
- w pkt. 7.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą
spełnienie warunku,
- w pkt. 7.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
9.3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-16 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie stanów surowych - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje brygady do wykonania stanów surowych. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Termin rozpoczęcia prac: 26 maj. Praca na terenie Krakowa i Katowic. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI