Dostęp do Systemu Informacji Prawnej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostęp do Systemu Informacji Prawnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2023-12-11
  • ZamawiającySąd Okręgowy w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-01
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00528039
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostęp do Systemu Informacji Prawnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowszczaków 44A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-543

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostęp do Systemu Informacji Prawnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92487186-8eb5-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92487186-8eb5-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami zawarto w pkt. 13 i 14 TOM I SWZ; adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w pkt. 13 i 14 TOM I SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy w Olsztynie oraz Prezes i Dyrektor w zakresie realizowanych zadań z siedzibą w Olsztynie przy ul. Dąbrowszczaków 44 A, tel. (+ 48 89) 521 61 84.
Inspektor ochrony danych osobowych w Sądzie Okręgowym w Olsztynie e-mail: iod@olsztyn.so.gov.pl, tel. (+ 48 89) 521 61 32.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 Ustawy oraz art. 74 Ustawy.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych .
Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO .
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych.
Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający przypomina, iż Wykonawca powinien wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INF.212.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 14

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 7

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostęp do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Okręgowego w Olsztynie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej w wersji sieciowej dostarczonej w postaci on-line licencjonowanej na adres IP bez limitu dostępu wraz z aktualizacją treści systemu w okresie obowiązywania umowy.
Opcja będzie obejmować do 100% wartości zamówienia podstawowego tj. dostawa dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej przez kolejne 12 miesięcy.
Zlecenie realizacji dodatkowych dostaw lub rezygnacja z nich w ramach opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja dostaw w ramach opcji może być zamówiona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części dostaw może być w całości, w części lub wcale.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 10 grudnia 2024 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ – OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostęp do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Rejonowego w Biskupcu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej w wersji sieciowej dostarczonej w postaci on-line licencjonowanej na adres IP bez limitu dostępu wraz z aktualizacją treści systemu w okresie obowiązywania umowy.
Opcja będzie obejmować do 100% wartości zamówienia podstawowego tj. dostawa dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej przez kolejne 12 miesięcy.
Zlecenie realizacji dodatkowych dostaw lub rezygnacja z nich w ramach opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja dostaw w ramach opcji może być zamówiona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części dostaw może być w całości, w części lub wcale.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 10 grudnia 2024 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ – OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostęp do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej w wersji sieciowej dostarczonej w postaci on-line licencjonowanej na adres IP bez limitu dostępu wraz z aktualizacją treści systemu w okresie obowiązywania umowy.
Opcja będzie obejmować do 100% wartości zamówienia podstawowego tj. dostawa dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej przez kolejne 12 miesięcy.
Zlecenie realizacji dodatkowych dostaw lub rezygnacja z nich w ramach opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja dostaw w ramach opcji może być zamówiona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części dostaw może być w całości, w części lub wcale.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 10 grudnia 2024 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ – OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostęp do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Rejonowego w Kętrzynie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej w wersji sieciowej dostarczonej w postaci on-line licencjonowanej na adres IP bez limitu dostępu wraz z aktualizacją treści systemu w okresie obowiązywania umowy.
Opcja będzie obejmować do 100% wartości zamówienia podstawowego tj. dostawa dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej przez kolejne 12 miesięcy.
Zlecenie realizacji dodatkowych dostaw lub rezygnacja z nich w ramach opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja dostaw w ramach opcji może być zamówiona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części dostaw może być w całości, w części lub wcale.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 10 grudnia 2024 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ – OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostęp do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Rejonowego w Mrągowie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej w wersji sieciowej dostarczonej w postaci on-line licencjonowanej na adres IP bez limitu dostępu wraz z aktualizacją treści systemu w okresie obowiązywania umowy.
Opcja będzie obejmować do 100% wartości zamówienia podstawowego tj. dostawa dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej przez kolejne 12 miesięcy.
Zlecenie realizacji dodatkowych dostaw lub rezygnacja z nich w ramach opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja dostaw w ramach opcji może być zamówiona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części dostaw może być w całości, w części lub wcale.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 10 grudnia 2024 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ – OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostęp do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Rejonowego w Nidzicy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej w wersji sieciowej dostarczonej w postaci on-line licencjonowanej na adres IP bez limitu dostępu wraz z aktualizacją treści systemu w okresie obowiązywania umowy.
Opcja będzie obejmować do 100% wartości zamówienia podstawowego tj. dostawa dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej przez kolejne 12 miesięcy.
Zlecenie realizacji dodatkowych dostaw lub rezygnacja z nich w ramach opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja dostaw w ramach opcji może być zamówiona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części dostaw może być w całości, w części lub wcale.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 10 grudnia 2024 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ – OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostęp do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Rejonowego w Piszu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej w wersji sieciowej dostarczonej w postaci on-line licencjonowanej na adres IP bez limitu dostępu wraz z aktualizacją treści systemu w okresie obowiązywania umowy.
Opcja będzie obejmować do 100% wartości zamówienia podstawowego tj. dostawa dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej przez kolejne 12 miesięcy.
Zlecenie realizacji dodatkowych dostaw lub rezygnacja z nich w ramach opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja dostaw w ramach opcji może być zamówiona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części dostaw może być w całości, w części lub wcale.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 10 grudnia 2024 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ – OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostęp do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Okręgowego w Olsztynie

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej w wersji sieciowej dostarczonej w postaci on-line licencjonowanej na adres IP bez limitu dostępu wraz z aktualizacją treści systemu w okresie obowiązywania umowy.
Opcja będzie obejmować do 100% wartości zamówienia podstawowego tj. dostawa dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej przez kolejne 12 miesięcy.
Zlecenie realizacji dodatkowych dostaw lub rezygnacja z nich w ramach opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja dostaw w ramach opcji może być zamówiona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części dostaw może być w całości, w części lub wcale.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 10 grudnia 2024 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ – OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostęp do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Rejonowego w Biskupcu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej w wersji sieciowej dostarczonej w postaci on-line licencjonowanej na adres IP bez limitu dostępu wraz z aktualizacją treści systemu w okresie obowiązywania umowy.
Opcja będzie obejmować do 100% wartości zamówienia podstawowego tj. dostawa dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej przez kolejne 12 miesięcy.
Zlecenie realizacji dodatkowych dostaw lub rezygnacja z nich w ramach opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja dostaw w ramach opcji może być zamówiona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części dostaw może być w całości, w części lub wcale.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 10 grudnia 2024 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ – OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostęp do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej w wersji sieciowej dostarczonej w postaci on-line licencjonowanej na adres IP bez limitu dostępu wraz z aktualizacją treści systemu w okresie obowiązywania umowy.
Opcja będzie obejmować do 100% wartości zamówienia podstawowego tj. dostawa dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej przez kolejne 12 miesięcy.
Zlecenie realizacji dodatkowych dostaw lub rezygnacja z nich w ramach opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja dostaw w ramach opcji może być zamówiona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części dostaw może być w całości, w części lub wcale.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 10 grudnia 2024 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ – OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostęp do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Rejonowego w Kętrzynie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej w wersji sieciowej dostarczonej w postaci on-line licencjonowanej na adres IP bez limitu dostępu wraz z aktualizacją treści systemu w okresie obowiązywania umowy.
Opcja będzie obejmować do 100% wartości zamówienia podstawowego tj. dostawa dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej przez kolejne 12 miesięcy.
Zlecenie realizacji dodatkowych dostaw lub rezygnacja z nich w ramach opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja dostaw w ramach opcji może być zamówiona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części dostaw może być w całości, w części lub wcale.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 10 grudnia 2024 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ – OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostęp do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Rejonowego w Mrągowie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej w wersji sieciowej dostarczonej w postaci on-line licencjonowanej na adres IP bez limitu dostępu wraz z aktualizacją treści systemu w okresie obowiązywania umowy.
Opcja będzie obejmować do 100% wartości zamówienia podstawowego tj. dostawa dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej przez kolejne 12 miesięcy.
Zlecenie realizacji dodatkowych dostaw lub rezygnacja z nich w ramach opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja dostaw w ramach opcji może być zamówiona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części dostaw może być w całości, w części lub wcale.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 10 grudnia 2024 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ – OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostęp do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Rejonowego w Nidzicy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej w wersji sieciowej dostarczonej w postaci on-line licencjonowanej na adres IP bez limitu dostępu wraz z aktualizacją treści systemu w okresie obowiązywania umowy.
Opcja będzie obejmować do 100% wartości zamówienia podstawowego tj. dostawa dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej przez kolejne 12 miesięcy.
Zlecenie realizacji dodatkowych dostaw lub rezygnacja z nich w ramach opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja dostaw w ramach opcji może być zamówiona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części dostaw może być w całości, w części lub wcale.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 10 grudnia 2024 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ – OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostęp do Systemu Informacji Prawnej dla Sądu Rejonowego w Piszu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej w wersji sieciowej dostarczonej w postaci on-line licencjonowanej na adres IP bez limitu dostępu wraz z aktualizacją treści systemu w okresie obowiązywania umowy.
Opcja będzie obejmować do 100% wartości zamówienia podstawowego tj. dostawa dalszego dostępu do Systemu Informacji Prawnej przez kolejne 12 miesięcy.
Zlecenie realizacji dodatkowych dostaw lub rezygnacja z nich w ramach opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, realizacja dostaw w ramach opcji może być zamówiona w całości, w części albo wcale, lub odpowiednio rezygnacja z części dostaw może być w całości, w części lub wcale.
Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji w terminie obowiązywania niniejszej Umowy nie później niż do dnia 10 grudnia 2024 r.
Skorzystanie z opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz wystarcza oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z opcji złożone Wykonawcy w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Pozostałe warunki opcji określone szczegółowo zostały w TOM II SWZ – PPU i TOM III SWZ – OPZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 TOM I SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia. Na wezwanie
Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę stanowi:
1. Formularz „Oferta” wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym formularz 2.1;
Ponadto do oferty należy załączyć:
1. oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu;
2. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;
albo
dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (pełnomocnictwo);
3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 Ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Część I-XIV przedmiotu zamówienia:
Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego nie wcześniej niż od dnia 01.01.2024 r. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu dostępu do Systemu Informacji Prawnej przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu- Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI