„Dostawa wraz z usługą instalacji, konfiguracji, integracji i szkolenia Systemu Informatycznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa wraz z usługą instalacji, konfiguracji, integracji i szkolenia Systemu Informatycznego dla „Sanatoria Dolnośląskie” Spółka z o.o.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSokołowsko
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-07-24
  • ZamawiającySanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-16
  • Numer ogłoszenia574464-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574464-N-2019 z dnia 2019-07-16 r.

Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.: „Dostawa wraz z usługą instalacji, konfiguracji, integracji i szkolenia Systemu Informatycznego dla „Sanatoria Dolnośląskie” Spółka z o.o.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 89031444000000, ul. ul. Parkowa  3 , 58-351  Sokołowsko, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 458 240, e-mail przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl, faks 748 458 237.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.sanatoria-dolnoslaskie.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa wraz z usługą instalacji, konfiguracji, integracji i szkolenia Systemu Informatycznego dla „Sanatoria Dolnośląskie” Spółka z o.o.”
Numer referencyjny: ZP/46/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: III. A). OGÓLNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Instalację i wdrożenie systemu bazodanowego opartego na posiadanej przez Zamawiającego licencji ORACLE 12c oraz wszelkiego innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania oferowanego Systemu Informatycznego, 2. Udzielenie licencji na korzystanie z Systemu Informatycznego (licencja bezterminowa), 3. Zainstalowanie i wdrożenie rozwiązania kopii bezpieczeństwa dla zaoferowanego Systemu Informatycznego, 4. Świadczenie usług nadzoru autorskiego, serwisu gwarancyjnego na wdrożony system i innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania systemu, 5. Wykonanie Analizy Przedwdrożeniowej, mającej na celu uzyskanie wiedzy niezbędnej do prawidłowego i efektywnego skonfigurowania systemu, zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Zamawiającego oraz opracowanie szczegółowej koncepcji wdrożenia Systemu Informatycznego, opracowanie dokumentu Analiza Przedwdrożeniowa zawierającego w szczególności: a) nopis metodologii i organizacji realizacji przedmiotu umowy, b) opis szczegółowych wymagań i sposobu ich realizacji, c) zdefiniowanie wymagań do konfiguracji Systemu Informatycznego, d) opis potrzeb raportowania w szczególności wykaz szczegółowy wymaganych raportów z określeniem ich zawartości i formy, e) wymagania szczegółowe w zakresie migracji, f) wymagania szczegółowe w zakresie integracji, g) opis metodologii przeprowadzenia szkoleń, zakresu materiałów szkoleniowych i opracowanie planu szkoleń. 6. Opracowanie szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu umowy. 7. Opracowanie, dostawę oraz instalację elementów Systemu Informatycznego zgodnie z wymaganiami zapisanymi w SIWZ i w dokumencie Analiza Przedwdrożeniowa. 8. Zaimplementowanie w oferowanym Systemie Informatycznym formularzy, zestawień i wydruków wg wymagań zawartych w SIWZ oraz w Analizie Przedwdrożeniowej. 9. Integrację oferowanego Systemu Informatycznego z innymi systemami informatycznymi , w tym:  AMMS firmy ASSECO.  Płatnik - ZUS  System bankowy - przelewy  Urząd Skarbowy - deklaracje  GUS - sprawozdania 10. Migrację i konwersję danych z eksploatowanych aktualnie przez Zamawiającego systemów informatycznych do oferowanego Systemu Informatycznego. Migracja obejmuje dane z aktualnie przetwarzanego systemu Zamawiającego Megabit Kadry - Płace 11. Opracowanie dokumentacji wdrożonego Systemu Informatycznego zawierającej opis przyjętych zasad funkcjonowania rozwiązania w Szpitalu, instrukcje stanowiskowe, dokumentację konfiguracji, 12. Przeszkolenie Administratorów z zakresu: a) zarządzania zaoferowanym Systemem Informatycznym w zakresie konfiguracji poszczególnych funkcjonalności, b) zarządzania uprawnieniami, c) tworzenia dodatkowych funkcji, modyfikacji, zestawień i raportów w oferowanym Systemie Informatycznym, d) zarządzanie kopiami bezpieczeństwa, 13. Przeszkolenie użytkowników oferowanego Systemu Informatycznego. 14. Świadczenie usługi serwisowej w okresie gwarancji oraz nadzoru autorskiego dla Systemu Informatycznego zaoferowanego w ramach niniejszego zamówienia. Wykonawca uwzględni przy realizacji zamówienia wykorzystanie elementów istniejącej infrastruktury informatycznej Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na etapie wdrożenia wykonał wszystkie prace opisane w niniejszym rozdziale, jak również inne niezbędne prace wynikające z przeprowadzonej Analizy Przedwdrożeniowej i zgodne z Harmonogramem realizacji umowy. III B). PARAMETRY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1. Definicje a) Dni robocze – każdy dzień tygodnia z wyjątkiem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. b) System Informatyczny – System Informatyczny opisany w SIWZ przez Zamawiającego do obsługi spraw Pracowniczych Kadry i Płace. c) Dokumentacja Systemu Informatycznego - dostarczony Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej, materiał objaśniający sposób i zasady prawidłowego działania i korzystania z Systemu Informatycznego. Dokumentacja Systemu Informatycznego składa się z: a. Dokumentacji technicznej, która zawiera dokładny opis metody działania programu, algorytmów w nim zastosowanych, zbiorów i struktur danych, rozmieszczenia i sposobu działania poszczególnych komponentów. b. Instrukcji użytkownika: opis programu przeznaczony dla użytkownika, zawierający informacje o programie i sposobie jego obsługi. d) Funkcje Podstawowe - funkcje Systemu Informatycznego niezbędne do prawidłowego korzystania z Systemu zgodnie z jego przeznaczeniem. e) Funkcjonalność - wydzielony fragment Systemu Informatycznego pozwalający na realizację przez Zamawiającego określonych i wymaganych operacji. f) Łącze Serwisowe - zdalne połączenie teleinformatyczne wraz z koniecznym sprzętem i oprogramowaniem, umożliwiające zdalne połączenie z serwerami i systemami Zamawiającego oraz podjęcie działań serwisowych w zakresie Systemu Informatycznego z siedziby Wykonawcy. g) Element Systemu Informatycznego – oprogramowanie aplikacyjne, bazodanowe, systemowe. h) Oprogramowanie bazodanowe – oprogramowanie lub System Informatyczny służący do zarządzania bazą danych. i) Oprogramowanie Systemowe – odrębne od Systemu Informatycznego oprogramowanie zainstalowane na serwerze i stacjach roboczych umożliwiające Użytkownikowi korzystanie z Systemu Informatycznego (np. system operacyjny). j) Oprogramowanie aplikacyjne – oprogramowanie użytkowe, realizujące funkcjonalności przeznaczone do wykonywania czynności poleconych przez użytkownika. k) Moduł - wyodrębniony funkcjonalnie fragment Systemu Informatycznego, przeznaczony do realizowania określonej grupy powiązanych logicznie funkcjonalności. l) Sieć lokalna - całość funkcjonujących u Zamawiającego urządzeń komputerowych i oprogramowania, w tym sieci komputerowe LAN i WLAN, serwery, dedykowane stacje robocze, drukarki oraz oprogramowanie systemowe, bazodanowe. m) Stacja robocza - komputer klasy PC przeznaczony do pracy w charakterze stanowiska roboczego umożliwiającego Użytkownikom korzystanie z Systemu Informatycznego. n) Nośnik - fizyczny środek (materiał lub urządzenie) przechowujący lub przeznaczony do przechowywania na nim danych (ciągów symboli): CD, DVD, FDD, HDD, SDD, pendrive. o) Analiza Przedwdrożeniowa: dokument opracowany przez Wykonawcę we współpracy z Zamawiającym i zaakceptowany przez Zamawiającego, który zawiera w szczególności: a. zweryfikowaną listę wymagań b. ustalone zasady konfiguracji, c. określone założenia i wymagania dla migracji, d. określone założenia i wymagania dla integracji z innymi systemami, e. Plan Szkoleń, f. terminy realizacji poszczególnych obszarów funkcjonalnych Systemu Informatycznego, g. organizację Zespołu Projektowego i odpowiedzialności, h. sposób odbioru poszczególnych obszarów funkcjonalnych Systemu Informatycznego oraz sposób fakturowania, i. Harmonogram Realizacji Umowy. p) Harmonogram Realizacji Umowy (Harmonogram) – dokument, sporządzony przez Wykonawcę w ramach Analizy Przedwdrożeniowej, uwzględniający wymagania oraz zalecenia Zamawiającego i zaakceptowany przez Zamawiającego, zawierający także terminy i sposób realizacji Umowy oraz sposób fakturowania i płatności. q) Środowisko Produkcyjne – środowisko sprzętowe i programowe, w którym eksploatowany jest docelowo System Informatyczny oraz jego integracja z oprogramowaniem istniejącym u Zamawiającego. r) Zespół Projektowy – zespół powołany przez Zamawiającego w skład którego wchodzą pracownicy Zamawiającego i Wykonawcy. Zespół Projektowy jest odpowiedzialny za realizację Umowy zgodnie z Harmonogramem Realizacji Umowy. s) Usterki/Błędy Systemu Informatycznego: a. Usterka - nierealizowanie przez System Informatyczny funkcji określonych w instrukcji aplikacji producenta b. Usterka pilna - usterka ograniczająca w sposób istotny funkcjonalność Systemu Informatycznego i/lub zauważalnie zmniejszająca jego prędkości działania, c. Błąd krytyczny - usterka uniemożliwiająca korzystanie przez Użytkowników z podstawowych funkcji Systemu Informatycznego lub nieprawidłowe przetwarzanie danych przez System Informatyczny w zakresie funkcji podstawowych na wszystkich stacjach roboczych, skonfigurowanych do pracy z Systemem Informatycznym. W szczególności błędem krytycznym są usterki, które uniemożliwiają prawidłowe i terminowe realizowanie zadań m.in. wykonywanie sprawozdań kadrowo - płacowych, wypłaty wynagrodzeń, rozliczenie podatków. t) Użytkownik - osoba upoważniona przez Zamawiającego do pracy w Systemie Informatycznym. u) Administrator Systemu Informatycznego - osoba upoważniona przez Zamawiającego do konfigurowania Systemu Informatycznego, zarządzania Użytkownikami i ich uprawnieniami, przeprowadzania aktualizacji Systemu, nadzorowania, wykrywania i eliminowania nieprawidłowości, asystowania i współpracy ze specjalistami Wykonawcy przy pracach instalacyjnych, konfiguracyjnych i naprawczych. Przedmiotem postępowania jest dostawa wraz z usługą instalacji, konfiguracji, integracji i szkolenia Systemu Informatycznego InfoMedica Kadry – Płace firmy Asseco dla Sanatoria Dolnośląskie Spółka z o.o. Zakres oferowanego Systemu Informatycznego wspomagającego działalność administracyjną i zarządczą Spółki 2. Zakres oferowanego Systemu Informatycznego wspomagającego działalność administracyjną i zarządczą Spółki obejmuje obszar obsługi spraw Pracowniczych Kadry i Płace, tj.: a) Instalację i wdrożenie systemu bazodanowego opartego na posiadanej przez Zamawiającego licencji ORACLE 12c oraz wszelkiego innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania oferowanego Systemu Informatycznego, b) Udzielenie licencji na korzystanie z Systemu Informatycznego (licencja bezterminowa), c) Zainstalowanie i wdrożenie rozwiązania kopii bezpieczeństwa dla zaoferowanego Systemu Informatycznego, d) Świadczenie usług nadzoru autorskiego, serwisu gwarancyjnego na wdrożony system i innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania systemu, e) Wykonanie Analizy Przedwdrożeniowej, mającej na celu uzyskanie wiedzy niezbędnej do prawidłowego i efektywnego skonfigurowania systemu, zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Zamawiającego oraz opracowanie szczegółowej koncepcji wdrożenia Systemu Informatycznego, opracowanie dokumentu Analiza Przedwdrożeniowa zawierającego w szczególności: e1). opis metodologii i organizacji realizacji przedmiotu umowy, e2). opis szczegółowych wymagań i sposobu ich realizacji, e3). zdefiniowanie wymagań do konfiguracji Systemu Informatycznego, e4). opis potrzeb raportowania w szczególności wykaz szczegółowy wymaganych raportów z określeniem ich zawartości i formy, e5). wymagania szczegółowe w zakresie migracji, e6). wymagania szczegółowe w zakresie integracji, e7). opis metodologii przeprowadzenia szkoleń, zakresu materiałów szkoleniowych i opracowanie planu szkoleń. f) Opracowanie szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu umowy. g) Opracowanie, dostawę oraz instalację elementów Systemu Informatycznego zgodnie z wymaganiami zapisanymi w SIWZ i w dokumencie Analiza Przedwdrożeniowa. h) Zaimplementowanie w oferowanym Systemie Informatycznym formularzy, zestawień i wydruków wg wymagań zawartych w SIWZ oraz w Analizie Przedwdrożeniowej. i) Integrację oferowanego Systemu Informatycznego z systemami informatycznymi Szpitala , w tym:  AMMS firmy ASSECO.  Płatnik - ZUS  System bankowy j) Migrację i konwersję danych z eksploatowanych aktualnie przez Zamawiającego systemów informatycznych do oferowanego Systemu Informatycznego. Migracja obejmuje dane z aktualnie przetwarzanego systemu Zamawiającego Megabit Kadry - Płace k) Opracowanie dokumentacji wdrożonego Systemu Informatycznego zawierającej opis przyjętych zasad funkcjonowania rozwiązania w Szpitalu, instrukcje stanowiskowe, dokumentację konfiguracji, l) Przeszkolenie Administratorów z zakresu: e) zarządzania zaoferowanym Systemem Informatycznym w zakresie konfiguracji poszczególnych funkcjonalności, f) zarządzania uprawnieniami, g) tworzenia dodatkowych funkcji, modyfikacji, zestawień i raportów w oferowanym Systemie Informatycznym, h) zarządzanie kopiami bezpieczeństwa, m) Przeszkolenie użytkowników oferowanego Systemu Informatycznego. n) Świadczenie usługi serwisowej w okresie gwarancji oraz nadzoru autorskiego dla Systemu Informatycznego zaoferowanego w ramach niniejszego zamówienia. Wykonawca uwzględni przy realizacji zamówienia wykorzystanie elementów istniejącej infrastruktury informatycznej Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na etapie wdrożenia wykonał wszystkie prace opisane w niniejszym załączniku, jak również inne niezbędne prace wynikające z przeprowadzonej Analizy Przedwdrożeniowej i zgodne z Harmonogramem realizacji umowy. 3. Wymagania w zakresie sposobu realizacji przedmiotu Umowy. a) Do realizacji przedmiotu Umowy powołany zostanie przez Zamawiającego Zespół Projektowy: członkami Zespołu Projektowego będą przedstawiciele Zamawiającego i Kierownik Projektu oraz Konsultanci Wykonawcy. b) Wykonawca, w dniu podpisania Umowy, określi pisemnie Konsultantów Wykonawcy, w tym Administratora odpowiedzialnego za instalację i administrację aplikacji oraz bazy danych, którzy będą członkami Zespołu Projektowego Zamawiającego. c) Osoby wchodzące w skład Zespołu Projektowego ze strony Wykonawcy muszą być dyspozycyjne w trakcie realizacji Umowy. d) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz numerów telefonów kontaktowych do osób wchodzących w skład Zespołu Projektowego umożliwiając tym samym kontakt z nimi w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7:00 do 15:00. e) Zamawiający wymaga, by wszelkie zastępstwa lub trwała zmiana osób wchodzących w skład Zespołu Projektowego zgłaszana była niezwłocznie przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że osoba zastępująca musi posiadać nie mniejsze kwalifikacje niż osoba zastępowana. Zastępstwo lub trwała zmiana danej osoby wymaga akceptacji ze strony Zamawiającego. f) Zamawiający może zażądać zmiany osoby – Konsultanta wchodzącego w skład Zespołu Projektowego. g) Wykonawca przed rozpoczęciem prac wdrożeniowych wykona Analizę przedwdrożeniową i opracuje: g1) Dokument Analiza Przedwdrożeniowa: i. dokument opracowany przez Wykonawcę we współpracy z Zamawiającym i zaakceptowany przez Zamawiającego, który zawiera w szczególności: ii. zweryfikowaną listę wymagań z określeniem sposobu ich realizacji, iii. ustalone zasady konfiguracji, iv. określone założenia i wymagania dla migracji, v. określone założenia i wymagania dla integracji z innymi systemami, vi. Plan Szkoleń, vii. terminy realizacji poszczególnych obszarów funkcjonalnych Systemu Informatycznego, viii. organizację Zespołu Projektowego i odpowiedzialności, ix. sposób odbioru poszczególnych obszarów funkcjonalnych Systemu Informatycznego x. Harmonogram Realizacji Umowy (Harmonogram) – dokument, sporządzony przez Wykonawcę w ramach Analizy Przedwdrożeniowej, uwzględniający wymagania oraz zalecenia Zamawiającego i zaakceptowany przez Zamawiającego, zawierający w szczególności terminy i sposób realizacji Umowy oraz sposób fakturowania i płatności rat. h) Szkolenia administratorów i użytkowników końcowych Wykonawca przeprowadzi na Środowisku Produkcyjnym po podpisaniu Protokołu Odbioru Częściowego danego elementu Systemu Informatycznego. i) Wykonawca w ciągu 2 tygodni od dnia podpisania Umowy sporządzi Harmonogram Realizacji Umowy, zgodnie z wymaganiami i we współpracy z Zamawiającym oraz uzyska akceptację Harmonogramu przez Zamawiającego. j) Przedmiot Umowy będzie realizowany przez Wykonawcę zgodnie z Harmonogramem Realizacji Umowy. k) Zakończenie realizacji poszczególnych elementów Harmonogramu Realizacji Umowy zatwierdzane będzie obustronnie podpisanym Protokołem Odbioru Częściowego. l) Zakończenie realizacji wszystkich elementów Harmonogramu zatwierdzone zostanie obustronnie podpisanym Protokołem Odbioru Końcowego. m) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany elementów Harmonogramu Realizacji Umowy pod warunkiem zachowania terminu realizacji Umowy w zakresie dostawy, instalacji i wdrożenia Systemu Informatycznego oraz pisemnej zgody Zamawiającego na powyższe zmiany. 4. Wymagania w zakresie szkoleń. a) Poprzez szkolenie personelu Zamawiający rozumie: a1) przygotowanie i przedstawienie szczegółowego harmonogramu szkoleń, a2) przeprowadzenie szkoleń dla administratorów i użytkowników końcowych b) Wykonawca w ramach analizy przedwdrożeniowej uzgodni z Zamawiającym zakres i harmonogram szkoleń dla administratorów i użytkowników końcowych. c) Przed przystąpieniem do szkolenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej. d) Szkolenia powinny być zakończone testem i dokumentem potwierdzającym uzyskane umiejętności przez użytkownika. e) Na potrzeby szkoleń Zamawiający udostępni salę szkoleniową f) Szkolenia użytkowników Systemu powinny być prowadzone w godzinach od 7.00 do 15.00 w dni robocze. Szkolenia w innych godzinach mogą być przeprowadzone jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym. 5. Wymagania w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu gwarancyjnego. a) Wymagania w zakresie nadzoru autorskiego: a1) W okresie realizacji przedmiotu Umowy oraz przez okres 12 miesięcy licząc od dnia następnego od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego bez zastrzeżeń, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny nadzór autorski, który obejmować będzie: i. stały audyt oprogramowania w zakresie jego zgodności z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązuje się, bez dodatkowego wynagrodzenia, do bieżącego monitoringu zmieniających się przepisów, obowiązujących wykładni prawnych lub wskazówek jednostek nadrzędnych związanych z funkcjonowaniem Systemu Informatycznego, ii. dostosowanie (aktualizacja) oprogramowania do zmian przepisów prawa, Wykonawca zobowiązuje się, bez dodatkowego wynagrodzenia, do dostosowywania dostarczonego oprogramowania do zmian, o których mowa w ust. 1.1.1. a2) konsultacje telefoniczne, a3) aktualizację oprogramowania. b) Warunki gwarancyjne : b1) Wykonawca udzieli na dostarczony System Informatyczny gwarancji na okres __ (nie mniej niż 24 miesiące) licząc od dnia następnego od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego bez zastrzeżeń, b2) w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich wad i usterek Systemu Informatycznego, a w szczególności błędów krytycznych, uniemożliwiających prawidłową pracę lub obniżającą jego jakość, b3) Zamawiający wymaga zapewnienia serwisu pogwarancyjnego i nadzoru autorskiego przez okres co najmniej 5 lat, co uregulowane zostanie w ramach odrębnej umowy po upływie gwarancji. c) Warunki serwisu gwarancyjnego: c1) Obsługa zgłoszeń usterek Systemu Informatycznego następować będzie w trzech trybach: i. tryb zwykły (w przypadku wystąpienia usterki) - wymagane rozpoczęcie prac serwisowych w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki, wymagane usunięcie usterki i skutków nią wywołanych w ciągu 5 dni kalendarzowych od rozpoczęcia prac serwisowych, ii. tryb pilny (w przypadku wystąpienia usterki pilnej) – wymagane rozpoczęcie prac serwisowych najpóźniej do końca następnego dnia roboczego po dniu w którym dokonano zgłoszenia, usunięcie usterki i jej skutków musi nastąpić w ciągu 3 dni kalendarzowych od rozpoczęcia prac serwisowych, iii. tryb krytyczny (w przypadku wystąpienia błędu krytycznego) - rozpoczęcie prac serwisowych w ciągu 2 godzin od zgłoszenia, usunięcie błędu krytycznego musi nastąpić w ciągu 24 godzin od momentu przekazania lub przesłania zgłoszenia, c2) w przypadku wystąpienia Usterki pilnej lub Błędu Krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem, zapewniające jednak podstawową funkcjonalność Systemu, w takim przypadku za zgodą Zamawiającego dalsza obsługa usunięcia usterki będzie traktowana jako tryb zwykły. d) Wykonawca zapewni bezpłatną opiekę powdrożeniową przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego e) Sposób dokonania i przyjęcia zgłoszenia: e1) zgłoszenia przekazywane będą poprzez witrynę internetową Wykonawcy, służącą do przyjmowania zgłoszeń serwisowych i śledzenia ich realizacji, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej, e2) potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia będą odbywały się wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej, e3) usterki będzie zgłaszał upoważniony przedstawiciel Zamawiającego po dokonaniu wstępnej weryfikacji pod kątem zasadności oraz kwalifikacji trybu zgłoszenia. f) Wykonawca zapewni możliwość monitoringu postępów prac nad zgłoszonymi usterkami, zwierający dane kontaktowe do pracownika zajmującego się aktualnie rozwiązaniem danego problemu oraz status odzwierciedlający postęp prac, datę i godzinę dokonania zgłoszenia, datę i godzinę przyjęcia, datę i godzinę zakończenia realizacji zgłoszenia, g) Wykonawca każdorazowo poinformuje e-mailem Zamawiającego o sposobie realizacji zgłoszenia, h) Przez usunięcie usterki/błędu rozumie się przywrócenie działania i funkcjonalności Systemu Informatycznego w pełnym zakresie. i) Obsługa zgłoszenia następować będzie w siedzibie Zamawiającego bądź w siedzibie Wykonawcy poprzez Łącze Serwisowe. 6. Rodzaje i liczba licencji Sposób licencjonowania na ilość równocześnie pracujących użytkowników z podanym modułem. Licencje dla użytkowników: 1. Kadry – 2 2. Płace – 2 3. Grafiki – 9 4. Kasy pożyczkowe – 2 Licencja dla serwisu pozwalająca na wykonywanie operacji serwisowych bez potrzeby zajmowania (blokowania) licencji klientów. Wymagania w zakresie licencji dla Systemu Informatycznego. Bezterminowa - określenie licencji bezterminowych wg Zamawiającego oznacza, że wszystkie funkcjonalności Systemu Informatycznego muszą być dostępne przez cały okres użytkowania Systemu przez Zamawiającego, także w przypadku wygaśnięcia umów gwarancyjnych, nadzoru autorskiego i umów serwisowych, 7. Zakres migracji danych Należy przeprowadzić migrację danych z obecnie eksploatowanego systemu Kadry – Płace w podanym niżej zakresie: a) Zakres przenoszenia danych kadrowych: • dane osobowe (imię i nazwisko), • data urodzenia, • pesel, NIP, • imię ojca, matki, • nazwisko rodowe, • urząd skarbowy, • dane adresowe (adres zamieszkania, zameldowania, korespondencyjny) • historia zatrudnienia (data zatrudnienia, stanowisko, rodzaj umowy o pracę, forma zatrudnienia, dział, jednostka) • nieobecności (bieżący rok kalendarzowy) • warunki płacowe (wynagrodzenie, dodatki) • dane ubezpieczeniowe • rachunek bankowy b) Zakres przenoszenia danych płacowych: • rejestr dochodów c) Zakres przenoszenia danych słowników: • stanowisk, • miejsca wykonywania pracy, działu, jednostki, • formy zatrudnienia, • sposobu rozwiązania umowy o pracę, • urzędów skarbowych • nieobecności.

II.5) Główny kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 70,00
Okres gwarancji 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień umownych określona jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie balkonu i tarasu w domu szeregowym - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie balkonu i tarasu w domu szeregowym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI