Dostawa systemu ochrony przed wyciekiem informacji DLP.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa systemu ochrony przed wyciekiem informacji DLP.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2021-04-09
  • ZamawiającyNarodowe Centrum Badań i Rozwoju
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026824
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa systemu ochrony przed wyciekiem informacjiDLP.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141032404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 47a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ncbr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/ncbr

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie i realizacja strategicznych programów badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemu ochrony przed wyciekiem informacjiDLP.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf2f07bb-92dd-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013840/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup oprogramowania klasy DLP z niezbędnymi modułami (Data in Motion, Data in Rest) i integracja z oprogramowaniem klasy SIEM. Licencja na 750 Stacji Roboczych i wsparcie na okres 2 lat

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.gov.pl/web/ncbr/postepowania-rozpoczete

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ePUAP:/NCBiR/SkrytkaESPprzetargi@ncbr.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wszystkie dokumenty przekazywane za pośrednictwem skrzynki ePUAP podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 16/21/TPBN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu klasy DLP z licencjami, wraz ze wsparciem, na okres24 miesięcy dla 800 stanowisk. Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie dostawy licencji do zaoferowanego systemu dla maksymalnie 160 stanowisk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie dostawy licencji do zaoferowanego systemu dla maksymalnie 160 stanowisk.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia (dostarczenia licencji)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka za 1 roboczogodzinę usług wsparcia technicznego i serwisu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie warunku określonego w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy PZP (zdolności technicznej lubzawodowej), Wykonawcy winni wykazać że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej dwie dostawysystemu ochrony przed wyciekiem informacji DLP (Data Loss Prevention), dla co najmniej 400 stanowisk każda i o wartości zamówienia co najmniej 100 000 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składaniaofert wraz z dowodami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 Pzp, Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy, któranie stanowi istotnej zmiany jej przedmiotu, a także w przypadku wystąpienianastępujących okoliczności:1) zmiany przepisów prawa lub planowanej zmiany przepisów prawa (pracelegislacyjne w toku) skutkujących lub mogących skutkować zmianą wymogówprawnych oraz zmiany zaleceń organów regulacyjnych i nadzoru (w tymustanawianiu nowych), w zakresie, w jakim będzie to konieczne do dostosowaniaPrzedmiotu Umowy do nowych przepisów lub zaleceń lub znalezienia rozwiązaniapodobnego do tego, jakie zostało określone Przedmiotem Umowy,2) zmiany warunków technicznych Systemu w przypadku konieczności zrealizowaniaUmowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznychw sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniemlub wadliwym wykonaniem Umowy - przy czym zmiana ta nie może skutkowaćobniżeniem parametrów technicznych oferowanego rozwiązania,3)wystąpienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy skutkującychniemożnością dotrzymania terminów określonych Umową – możliwość wydłużeniaterminu realizacji Przedmiotu Umowy. Termin ten może ulec przedłużeniu, niewięcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności,4) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek okoliczności, którychnie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, spowodowanych m.in.zmianą obowiązujących przepisów prawnych lub norm technicznych lubtechnologii dotyczących sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, przy czymzmiany te mogą być powodowane w szczególności następującymi przyczynami:a) niedostępność na rynku elementów/rozwiązań niezbędnych do wykonaniaUmowy spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tychelementów/rozwiązań po zawarciu Umowy,b) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innychrozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w Umowie,w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoniewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,c) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innychrozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa bądźzmiany organizacyjne po stronie Zamawiającego,d) zmianą wymagań określonych w Załączniku nr 4 do Umowy, w przypadkugdy wymaganie opisane w Załączniku nr 4 do Umowy nie gwarantujeosiągnięcia przez Zamawiającego zamierzonego celu, a zmiana ta nie jestniekorzystna dla Zamawiającego.5) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, która maw szczególności wpływ na zmiany terminów realizacji Umowy, przez którą napotrzeby niniejszej Umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterzeniezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciemUmowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiecprzy zachowaniu należytej staranności.6) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie,których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiaćusunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznejinterpretacji jej zapisów przez Strony.7) zmiany terminu realizacji Przedmiotu umowy w przypadku:a) wystąpienia zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego lubw procesach biznesowych w trakcie realizacji Umowy, jeżeli zmiany takieistotnie wpływają na zakres i termin prac Wykonawcy,gdy zaistnieje przerwa w całości bądź części w realizacji przedmiotu Umowyz przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego lubw przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momenciewszczęcia postępowania i nie można było ich przewidzieć w momenciewszczęcia postępowania, przy czym wydłużenie terminu realizacjiPrzedmiotu umowy nie może przekraczać zaistniałej przerwy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-09 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-08

2021-04-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Wykaszanie rdestnicy kędzierzawej w jeziorze Rusałka
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Usługa prania, transportu bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej personelu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa serwera i macierzy dyskowej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Utrzymanie i wsparcie techniczne systemu finansowo-księgowego Quorum
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI