DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNO-BIUROWEGO

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNO-BIUROWEGO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2023-09-14
  • ZamawiającyPowiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2023-08-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00374507
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNO-BIUROWEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi

1.3.) Oddział zamawiającego: Admnistracja

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471570221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przybyszewskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-189

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.psse.lodz@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-lodz

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNO-BIUROWEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bf3efbd-4658-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00301633/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu informatycznego i wyposażęnia administracyjno-biurowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

3.14. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków projektu pn. „Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno–epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”.1 Nr POIS.11.03.00-00-0192/22.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8bf3efbd-4658-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8bf3efbd-4658-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.1. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznych.
10.2. Komunikacja w postępowaniu odbywa się zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452).
10.3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl
10.4. Informacje ogólne:
10.5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
10.6. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
10.7. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pan Mariusz Sieradzki, tel. 42 253-99-07, e-mail: przetargi.psse.lodz@sanepid.gov.pl
Pan Bartosz Karasiński, tel. 42 253-99-07, e-mail: przetargi.psse.lodz@sanepid.gov.pl
Pan Paweł Rosiak, tel. 42 253-99-44, e-mail: przetargi.psse.lodz@sanepid.gov.pl
10.8. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8bf3efbd-4658-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L. 119/1z dnia 4 maja 2016r., dalej „RODO”, informuję, iż:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Łodzi, który jest jednocześnie Dyrektorem Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 10;
2. w Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Łodzi wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można się kontaktować za pośrednictwem adresu email: rodo.psse.lodz@sanepid.gov.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań z zakresu zdrowia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i e) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w związku z art. 1 ustawy z dnia 14 marca 1985r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. z 2021r. poz. 195, z późn. zm.);
4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi;
6. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz żądania przenoszenia danych;
7. posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO;
8. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym,
zaniechanie tego obowiązku będzie skutkowało brakiem możliwości wszczęcia postępowania celem rozpatrzenia Pani/Pana sprawy;
9. przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Pozostałe postanowienia w tym zakresie zawiera pkt 28 SWZ - Ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PSSE ADM.272.28.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.1. Część nr 1 – Serwer NAS

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 22.1. Zamawiający będzie dokonywał oceny złożonych ofert – oddzielnie dla każdej z części opisu przedmiotu zamówienia - posługując się następującymi kryteriami:
a) w częściach nr 1 – 5
22.1.1. Cena oferty brutto 60 % (waga 0,60)
22.1.2. Wydłużenie okresu gwarancji 40 % (waga 0,40)

22.2. Do każdego z kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
22.3. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty (w częściach nr 1 - 5) Zamawiający posłuży się następującym wzorem:
Wn = (An  0,60) + (Gn  0,40) pkt
gdzie Wn -wskaźnik oceny oferty n.
An - liczba punktów w kryterium cena brutto oferty n
Gn – liczba punktów w kryterium wydłużenia okresu gwarancji oferty n
22.4. Zamawiający będzie oceniał elementy oferty w zakresie odpowiadające wyżej wymienionym kryteriom, przy czym każde kryterium podlegać będzie następującej ocenie punktowej:
22.4.1. Cena oferty brutto An = od 0 do 100 pkt.
22.4.2. Wydłużenie okresu gwarancji Gn = od 0 do 100 pkt.

Ad 22.4.1. Cena oferty brutto An
Punktacja za cenę brutto oferty będzie wynikała z wartości brutto zaoferowanej w Formularzu oferty w pkt 4.1. – 4.5 (w tabeli a) lub b) w zależności od rodzaju podmiotu jakim jest składający ofertę wykonawca). Liczba punktów dla oferty n zostanie obliczona wg wzoru:
An = (cenamin / cenan)  100 pkt
gdzie cenamin – najniższa zaproponowana cena oferty brutto
cenan – cena brutto zaproponowana w ofercie n

Ad 22.4.2. Wydłużenie okresu gwarancji Gn
Punktacja za wydłużenie gwarancji będzie wynikała z informacji zawartej w treści Formularza oferty w pkt 5.1. – 5.5. Liczba punktów dla oferty n zostanie przyznana w następujący sposób:
a) wykonawca nie oferuje wydłużenia gwarancji poza wymagany okres 24 m-cy – 0 pkt
b) wykonawca oferuje wydłużenie gwarancji o 12 m-cy poza wymagany okres 24 m-cy (czyli ogółem 36 m-cy)– 100 pkt

Gn = zaoferowana okres wydłużenia gwarancji x 0,4

22.5. Za najkorzystniejszą – w danej części - zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.2. Część nr 2 – Switch

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 22.1. Zamawiający będzie dokonywał oceny złożonych ofert – oddzielnie dla każdej z części opisu przedmiotu zamówienia - posługując się następującymi kryteriami:
a) w częściach nr 1 – 5
22.1.1. Cena oferty brutto 60 % (waga 0,60)
22.1.2. Wydłużenie okresu gwarancji 40 % (waga 0,40)

22.2. Do każdego z kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
22.3. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty (w częściach nr 1 - 5) Zamawiający posłuży się następującym wzorem:
Wn = (An  0,60) + (Gn  0,40) pkt
gdzie Wn -wskaźnik oceny oferty n.
An - liczba punktów w kryterium cena brutto oferty n
Gn – liczba punktów w kryterium wydłużenia okresu gwarancji oferty n
22.4. Zamawiający będzie oceniał elementy oferty w zakresie odpowiadające wyżej wymienionym kryteriom, przy czym każde kryterium podlegać będzie następującej ocenie punktowej:
22.4.1. Cena oferty brutto An = od 0 do 100 pkt.
22.4.2. Wydłużenie okresu gwarancji Gn = od 0 do 100 pkt.

Ad 22.4.1. Cena oferty brutto An
Punktacja za cenę brutto oferty będzie wynikała z wartości brutto zaoferowanej w Formularzu oferty w pkt 4.1. – 4.5 (w tabeli a) lub b) w zależności od rodzaju podmiotu jakim jest składający ofertę wykonawca). Liczba punktów dla oferty n zostanie obliczona wg wzoru:
An = (cenamin / cenan)  100 pkt
gdzie cenamin – najniższa zaproponowana cena oferty brutto
cenan – cena brutto zaproponowana w ofercie n

Ad 22.4.2. Wydłużenie okresu gwarancji Gn
Punktacja za wydłużenie gwarancji będzie wynikała z informacji zawartej w treści Formularza oferty w pkt 5.1. – 5.5. Liczba punktów dla oferty n zostanie przyznana w następujący sposób:
a) wykonawca nie oferuje wydłużenia gwarancji poza wymagany okres 24 m-cy – 0 pkt
b) wykonawca oferuje wydłużenie gwarancji o 12 m-cy poza wymagany okres 24 m-cy (czyli ogółem 36 m-cy)– 100 pkt

Gn = zaoferowana okres wydłużenia gwarancji x 0,4

22.5. Za najkorzystniejszą – w danej części - zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.3. Część nr 3 – Szefa serwerowa

4.2.6.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 22.1. Zamawiający będzie dokonywał oceny złożonych ofert – oddzielnie dla każdej z części opisu przedmiotu zamówienia - posługując się następującymi kryteriami:
a) w częściach nr 1 – 5
22.1.1. Cena oferty brutto 60 % (waga 0,60)
22.1.2. Wydłużenie okresu gwarancji 40 % (waga 0,40)

22.2. Do każdego z kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
22.3. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty (w częściach nr 1 - 5) Zamawiający posłuży się następującym wzorem:
Wn = (An  0,60) + (Gn  0,40) pkt
gdzie Wn -wskaźnik oceny oferty n.
An - liczba punktów w kryterium cena brutto oferty n
Gn – liczba punktów w kryterium wydłużenia okresu gwarancji oferty n
22.4. Zamawiający będzie oceniał elementy oferty w zakresie odpowiadające wyżej wymienionym kryteriom, przy czym każde kryterium podlegać będzie następującej ocenie punktowej:
22.4.1. Cena oferty brutto An = od 0 do 100 pkt.
22.4.2. Wydłużenie okresu gwarancji Gn = od 0 do 100 pkt.

Ad 22.4.1. Cena oferty brutto An
Punktacja za cenę brutto oferty będzie wynikała z wartości brutto zaoferowanej w Formularzu oferty w pkt 4.1. – 4.5 (w tabeli a) lub b) w zależności od rodzaju podmiotu jakim jest składający ofertę wykonawca). Liczba punktów dla oferty n zostanie obliczona wg wzoru:
An = (cenamin / cenan)  100 pkt
gdzie cenamin – najniższa zaproponowana cena oferty brutto
cenan – cena brutto zaproponowana w ofercie n

Ad 22.4.2. Wydłużenie okresu gwarancji Gn
Punktacja za wydłużenie gwarancji będzie wynikała z informacji zawartej w treści Formularza oferty w pkt 5.1. – 5.5. Liczba punktów dla oferty n zostanie przyznana w następujący sposób:
a) wykonawca nie oferuje wydłużenia gwarancji poza wymagany okres 24 m-cy – 0 pkt
b) wykonawca oferuje wydłużenie gwarancji o 12 m-cy poza wymagany okres 24 m-cy (czyli ogółem 36 m-cy)– 100 pkt

Gn = zaoferowana okres wydłużenia gwarancji x 0,4

22.5. Za najkorzystniejszą – w danej części - zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

UPS

4.2.6.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 22.1. Zamawiający będzie dokonywał oceny złożonych ofert – oddzielnie dla każdej z części opisu przedmiotu zamówienia - posługując się następującymi kryteriami:
a) w częściach nr 1 – 5
22.1.1. Cena oferty brutto 60 % (waga 0,60)
22.1.2. Wydłużenie okresu gwarancji 40 % (waga 0,40)

22.2. Do każdego z kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
22.3. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty (w częściach nr 1 - 5) Zamawiający posłuży się następującym wzorem:
Wn = (An  0,60) + (Gn  0,40) pkt
gdzie Wn -wskaźnik oceny oferty n.
An - liczba punktów w kryterium cena brutto oferty n
Gn – liczba punktów w kryterium wydłużenia okresu gwarancji oferty n
22.4. Zamawiający będzie oceniał elementy oferty w zakresie odpowiadające wyżej wymienionym kryteriom, przy czym każde kryterium podlegać będzie następującej ocenie punktowej:
22.4.1. Cena oferty brutto An = od 0 do 100 pkt.
22.4.2. Wydłużenie okresu gwarancji Gn = od 0 do 100 pkt.

Ad 22.4.1. Cena oferty brutto An
Punktacja za cenę brutto oferty będzie wynikała z wartości brutto zaoferowanej w Formularzu oferty w pkt 4.1. – 4.5 (w tabeli a) lub b) w zależności od rodzaju podmiotu jakim jest składający ofertę wykonawca). Liczba punktów dla oferty n zostanie obliczona wg wzoru:
An = (cenamin / cenan)  100 pkt
gdzie cenamin – najniższa zaproponowana cena oferty brutto
cenan – cena brutto zaproponowana w ofercie n

Ad 22.4.2. Wydłużenie okresu gwarancji Gn
Punktacja za wydłużenie gwarancji będzie wynikała z informacji zawartej w treści Formularza oferty w pkt 5.1. – 5.5. Liczba punktów dla oferty n zostanie przyznana w następujący sposób:
a) wykonawca nie oferuje wydłużenia gwarancji poza wymagany okres 24 m-cy – 0 pkt
b) wykonawca oferuje wydłużenie gwarancji o 12 m-cy poza wymagany okres 24 m-cy (czyli ogółem 36 m-cy)– 100 pkt

Gn = zaoferowana okres wydłużenia gwarancji x 0,4

22.5. Za najkorzystniejszą – w danej części - zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2.5. Część nr 5 – Urządzenie wielofunkcyjne

4.2.6.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 22.1. Zamawiający będzie dokonywał oceny złożonych ofert – oddzielnie dla każdej z części opisu przedmiotu zamówienia - posługując się następującymi kryteriami:
a) w częściach nr 1 – 5
22.1.1. Cena oferty brutto 60 % (waga 0,60)
22.1.2. Wydłużenie okresu gwarancji 40 % (waga 0,40)

22.2. Do każdego z kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
22.3. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty (w częściach nr 1 - 5) Zamawiający posłuży się następującym wzorem:
Wn = (An  0,60) + (Gn  0,40) pkt
gdzie Wn -wskaźnik oceny oferty n.
An - liczba punktów w kryterium cena brutto oferty n
Gn – liczba punktów w kryterium wydłużenia okresu gwarancji oferty n
22.4. Zamawiający będzie oceniał elementy oferty w zakresie odpowiadające wyżej wymienionym kryteriom, przy czym każde kryterium podlegać będzie następującej ocenie punktowej:
22.4.1. Cena oferty brutto An = od 0 do 100 pkt.
22.4.2. Wydłużenie okresu gwarancji Gn = od 0 do 100 pkt.

Ad 22.4.1. Cena oferty brutto An
Punktacja za cenę brutto oferty będzie wynikała z wartości brutto zaoferowanej w Formularzu oferty w pkt 4.1. – 4.5 (w tabeli a) lub b) w zależności od rodzaju podmiotu jakim jest składający ofertę wykonawca). Liczba punktów dla oferty n zostanie obliczona wg wzoru:
An = (cenamin / cenan)  100 pkt
gdzie cenamin – najniższa zaproponowana cena oferty brutto
cenan – cena brutto zaproponowana w ofercie n

Ad 22.4.2. Wydłużenie okresu gwarancji Gn
Punktacja za wydłużenie gwarancji będzie wynikała z informacji zawartej w treści Formularza oferty w pkt 5.1. – 5.5. Liczba punktów dla oferty n zostanie przyznana w następujący sposób:
a) wykonawca nie oferuje wydłużenia gwarancji poza wymagany okres 24 m-cy – 0 pkt
b) wykonawca oferuje wydłużenie gwarancji o 12 m-cy poza wymagany okres 24 m-cy (czyli ogółem 36 m-cy)– 100 pkt

Gn = zaoferowana okres wydłużenia gwarancji x 0,4

22.5. Za najkorzystniejszą – w danej części - zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w łącznej punktacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
9.2.1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertą, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ).
9.2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli dane zawarte w Odpisie lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej załączonym wraz z ofertą pozostają aktualne, zamawiający dopuszcza złożenie stosownego oświadczenia).
Pozostałe postanowienia w tym zakresie określa pkt 9 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawiera treść SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne zmiany zawartej umowy wymagają przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana umowy jest istotna, jeżeli powoduje, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, w szczególności zmiana dotyczy okoliczności, o których mowa w art. 454 ust. 2 ustawy.
2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W związku ze zmianą stawki podatku VAT kwota netto wynagrodzenia nie ulegnie zmianie, natomiast nastąpi podwyższenie bądź obniżenie kwoty brutto wynagrodzenia Wykonawcy.
2) Jeżeli konieczność zmiany umowy, w tym w szczególności zmiany wysokości ceny, spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
3) Jeżeli Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku sukcesji, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania ustawy PZP.
4) Gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest mniejsza niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
3. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-14 08:15

8.2.) Miejsce składania ofert: 18.1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-15 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

8.3. Ponadto Zamawiający, na podstawie przepisów art. 7.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) zwanej dalej „Ustawą o przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę” wykluczy z postępowania:
8.3.1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i w rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę;
8.3.2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę;
8.3.3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik magazynowo - biurowy - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik magazynowo - biurowy z obsługą komputera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI