Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" Część...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" Część II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzebiel
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-29
  • ZamawiającyGmina Trzebiel
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00312170
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" Część II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebiel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żarska 41

1.5.2.) Miejscowość: Trzebiel

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-212

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683756822

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzebiel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebiel.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" Część II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-896342a3-1fa2-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035828/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach programu "Cyfrowa Gmina"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.trzebiel.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) postępowanie prowadzone jest w języku polskim;
2) w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP-u dostępnego po adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal;
3) w postępowaniu Zamawiający dopuszcza również komunikację między Zamawiającym, a Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. Zamawiający wyznacza do kontaktu z Wykonawcami: Pani Monika Delejowska zamowienia@trzebiel.pl
4) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”;
5) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);
6) Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg,.png, .tif, .dwg, .zip, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150MB;
7) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji, przekazanych w sposób o którym mowa w pkt. 2 przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP;
8) dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań na miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania;
9) zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „PDF” zaleca się podpis formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „PDF” zaleca się podpisywać formatem XAdES;
10) w przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://bip.trzebiel.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Trzebiel z siedzibą przy pl. Żarska 41, 68-212 Trzebiel;
2) z inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Trzebiel można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@trzebiel.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8)nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IP.271.2.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa Unified Threat Management wraz ze switchem i szkoleniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę
1) UTM- 1 sztuka
2) UTM – SANTBOX – 1 sztuka
3) UTM-MODUŁ ARCHIWIZACJI I ANALIZY LOGÓW- 1 sztuka
4) UTM-SZKOLENIE- 1 sztuka
5) SWITCH - 4 sztuki
6) PROGRAM DO BACKUPU – 1sztuka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są:
Cena oferty brutto – 60%
Okres gwarancji – 40 %
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
− za najkorzystniejszą cenę - 60 pkt,
− za najdłuższy okres gwarancji: 40 pkt.

3. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:

Kryterium – cena
cena oferowana minimalna brutto
cena = ------------------------------------------ x 60 pkt
cena badanej kolejno oferty-brutto

Kryterium – okres gwarancji
Punkty w tym kryterium będą przyznawane w następujący sposób:
Okres gwarancji badanej oferty
Punktacja dla danej oferty według kryterium „Okres gwarancji”
24 miesiące - 20 pkt
36 miesiące - 40 pkt

Przez „okres gwarancji” należy rozumieć oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (liczonych w miesiącach), licząc od daty odbioru ostatecznego (końcowego), z wyłączeniem urządzeń, na które obowiązuje gwarancja jakości w okresie podanym przez producenta. Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp.
4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej Specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
P=C+D
gdzie:
P- liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Cena”,
D- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Okres gwarancji”
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
5. Punkty przyznawane ofertom w poszczególnych kryteriach będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na końcu wykonanego działania. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa Ap Wi-Fi
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1) AP WI-FI - 4 sztuki
2) AP END TO END- 2 sztuki

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są:
Cena oferty brutto – 60%
Okres gwarancji – 40 %
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
− za najkorzystniejszą cenę - 60 pkt,
− za najdłuższy okres gwarancji: 40 pkt.

3. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:

Kryterium – cena
cena oferowana minimalna brutto
cena = ------------------------------------------ x 60 pkt
cena badanej kolejno oferty-brutto

Kryterium – okres gwarancji
Punkty w tym kryterium będą przyznawane w następujący sposób:
Okres gwarancji badanej oferty
Punktacja dla danej oferty według kryterium „Okres gwarancji”
24 miesiące - 20 pkt
36 miesiące - 40 pkt

Przez „okres gwarancji” należy rozumieć oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (liczonych w miesiącach), licząc od daty odbioru ostatecznego (końcowego), z wyłączeniem urządzeń, na które obowiązuje gwarancja jakości w okresie podanym przez producenta. Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp.
4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej Specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
P=C+D
gdzie:
P- liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Cena”,
D- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Okres gwarancji”
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
5. Punkty przyznawane ofertom w poszczególnych kryteriach będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na końcu wykonanego działania. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa serwera NAS wraz z dyskami oraz UPS-em
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1) SERWER NAS – 1 sztuka
2) DYSKI DO SERWERA NAS – 12 sztuka
3) SERWER NAS BACKUP - 1 sztuka
4) SERWER NAS -UPS – 1 sztuka
5) UPS- 1 sztuka

4.2.6.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są:
Cena oferty brutto – 60%
Okres gwarancji – 40 %
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
− za najkorzystniejszą cenę - 60 pkt,
− za najdłuższy okres gwarancji: 40 pkt.

3. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:

Kryterium – cena
cena oferowana minimalna brutto
cena = ------------------------------------------ x 60 pkt
cena badanej kolejno oferty-brutto

Kryterium – okres gwarancji
Punkty w tym kryterium będą przyznawane w następujący sposób:
Okres gwarancji badanej oferty
Punktacja dla danej oferty według kryterium „Okres gwarancji”
24 miesiące - 20 pkt
36 miesiące - 40 pkt

Przez „okres gwarancji” należy rozumieć oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (liczonych w miesiącach), licząc od daty odbioru ostatecznego (końcowego), z wyłączeniem urządzeń, na które obowiązuje gwarancja jakości w okresie podanym przez producenta. Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp.
4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej Specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
P=C+D
gdzie:
P- liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Cena”,
D- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Okres gwarancji”
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
5. Punkty przyznawane ofertom w poszczególnych kryteriach będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na końcu wykonanego działania. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa komputerów i monitorów
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1) STACJE KOMPUTEWROWE -11 sztuk
2) MONITORY- 11 sztuk
3) SERWER ( KOMPUTER) + WINDOWS 10 PRO- 1 sztuka.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48822000-6 - Serwery komputerowe

30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są:
Cena oferty brutto – 60%
Okres gwarancji – 40 %
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
− za najkorzystniejszą cenę - 60 pkt,
− za najdłuższy okres gwarancji: 40 pkt.

3. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:

Kryterium – cena
cena oferowana minimalna brutto
cena = ------------------------------------------ x 60 pkt
cena badanej kolejno oferty-brutto

Kryterium – okres gwarancji
Punkty w tym kryterium będą przyznawane w następujący sposób:
Okres gwarancji badanej oferty
Punktacja dla danej oferty według kryterium „Okres gwarancji”
24 miesiące - 20 pkt
36 miesiące - 40 pkt

Przez „okres gwarancji” należy rozumieć oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (liczonych w miesiącach), licząc od daty odbioru ostatecznego (końcowego), z wyłączeniem urządzeń, na które obowiązuje gwarancja jakości w okresie podanym przez producenta. Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp.
4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej Specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
P=C+D
gdzie:
P- liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Cena”,
D- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Okres gwarancji”
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
5. Punkty przyznawane ofertom w poszczególnych kryteriach będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na końcu wykonanego działania. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie wzorów dokumentów elektronicznych
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie 10 wzorów dokumentów elektronicznych,
gotowych do opublikowania w Centralnym Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, o których mowa w art. 19b, ust. 1 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2021r. poz. 2070 ze zm. ), a także formularzy zaplikacjami przeznaczonych do świadczenia przez Urząd Gminy Trzebiel e-Usług na platformie e-PUAP. Każda usługa musi umożliwiać udzielenie odpowiedzi Klientowi, poprzez wykorzystanie pisma ogólnego opartego o wzór dokumentu elektronicznego znajdujący się w CRWDE.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są:
Cena oferty brutto – 60%
Okres gwarancji – 40 %
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:
− za najkorzystniejszą cenę - 60 pkt,
− za najdłuższy okres gwarancji: 40 pkt.

3. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:

Kryterium – cena
cena oferowana minimalna brutto
cena = ------------------------------------------ x 60 pkt
cena badanej kolejno oferty-brutto

Kryterium – okres gwarancji
Punkty w tym kryterium będą przyznawane w następujący sposób:
Okres gwarancji badanej oferty
Punktacja dla danej oferty według kryterium „Okres gwarancji”
24 miesiące - 20 pkt
36 miesiące - 40 pkt

Przez „okres gwarancji” należy rozumieć oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (liczonych w miesiącach), licząc od daty odbioru ostatecznego (końcowego), z wyłączeniem urządzeń, na które obowiązuje gwarancja jakości w okresie podanym przez producenta. Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp.
4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej Specyfikacji warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczonych zgodnie z poniższym wzorem:
P=C+D
gdzie:
P- liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Cena”,
D- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Okres gwarancji”
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
5. Punkty przyznawane ofertom w poszczególnych kryteriach będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na końcu wykonanego działania. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi formularz nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
3 W przypadki wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia, oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe. Przedmiotowe środki dowodowe składają Wykonawcy, którzy wykazują spełnienie warunków na zasadach określonych w SWZ.
5 W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór Formularz 3.3.
6 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
7 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczeniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do których zdolności te są wymagane.
8 Oświadczenie ma być złożone wraz z ofertą. Oświadczenie ma być podpisane przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności, o której mowa w art. 455 ustawy Pzp.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w następujących przypadkach:
1) w razie zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek odstąpienia od umowy, o których mowa w art. 456 ust. 1 ustawy,
2) w razie upadłości lub rozwiązania firmy Wykonawcy odstąpienie od Umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach,
3) gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy odstąpienie od Umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług doradztwa prawnego w Klubie Seniora - Stara Rossocha
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług doradztwa prawnego w Klubie Seniora. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI