Dostawa oprogramowania standardowego wraz z licencjami na potrzeby projektu Archiwum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oprogramowania standardowego wraz z licencjami na potrzeby projektu Archiwum Dokumentów Elektronicznych w podziale na 3 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2019-07-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNaczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-11
  • Numer ogłoszenia570860-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 570860-N-2019 z dnia 2019-07-11 r.

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych: Dostawa oprogramowania standardowego wraz z licencjami na potrzeby projektu Archiwum Dokumentów Elektronicznych w podziale na 3 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
2.4. Zamówienie jest współfinansowane w 84,63% przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd” Działanie nr 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Tak

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych, krajowy numer identyfikacyjny 10050000000000, ul. ul. Rakowiecka  2D , 02-517  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 56 54 652, , e-mail ikoscielniak@archiwa.gov.pl , , faks 22 565 46 14.
Adres strony internetowej (URL): https://ndap.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ndap.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty wraz z załącznikami
Adres:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych ul. Rakowieckiej 2d, Kancelaria – pok. 120

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania standardowego wraz z licencjami na potrzeby projektu Archiwum Dokumentów Elektronicznych w podziale na 3 części
Numer referencyjny: BDG-WA.261.8.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania standardowego wraz z licencjami na potrzeby realizacji projektu Archiwum Dokumentów Elektronicznych. Oprogramowanie zostanie wykorzystane przy tworzeniu i utrzymaniu systemu informatycznego Archiwum Dokumentów Elektronicznych, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd” Działanie nr 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” na podstawie porozumienia nr POPC.02.01.00000085/1800 o dofinansowanie projektu „Archiwum Dokumentów Elektronicznych” zawartego w dniu 10 maja 2018 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 osobne części. Część I - Dostawa 5 licencji oprogramowania do optymalizacji baz danych, monitorowania pracy systemu oraz tworzenia i testowania oprogramowania: Jetbrains All Products Pack Commercial lub równoważnego; Część II - Rozbudowa istniejącego rozwiązania zabezpieczenia brzegu sieci (IDS/IPS) opartego na infrastrukturze Fortigate FG-500E i FortiAnalyzer o licencje Fortigate-VM lub równoważne na co najmniej: • 4 wirtualne procesory • 6 GB RAM; Część III - Dostawa licencji oraz oprogramowania do administracji baz danych Postgres, EDB Postgres (dla wersji bazy PostgreSQL 10 i 11) lub równoważne zgodnie z poniższym: 1 - Oprogramowanie EDB Postgres Standard wraz z licencjami umożliwiającymi korzystanie z oprogramowania przez okres gwarancji, dla 8 vCPU na platformie Linux Parametry równoważności w zakresie ww. części zamówienia zostały szczegółowo opisane w Części II SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część II Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 48900000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
49800000-5
48000000-8
48517000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: a) Część I - Oprogramowanie wraz ze wszystkimi niezbędnymi licencjami i dokumentacją zostanie dostarczone do Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia podpisania umowy; b) Część II – Oprogramowanie wraz ze wszystkimi niezbędnymi licencjami i dokumentacją zostanie dostarczone i wdrożone u Partnera Zamawiającego w Bydgoszczy w następujący sposób: 1) Zamawiający nie wcześniej niż 14 dni i nie później niż 150 dni od dnia podpisania umowy zawiadomi Wykonawcę o gotowości infrastruktury Zamawiającego do instalacji i wdrożenia oprogramowania. 2) Wykonawca w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia zgłoszenia gotowości infrastruktury przez Zamawiającego dostarczy oprogramowanie i niezbędne licencje oraz przystąpi do wdrożenia. 3) Wykonawca dokona pełnego wdrożenia – zgodnie z wymaganiami Zamawiającego – w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia dostarczenia oprogramowania do Zamawiającego, we wdrożeniu – na wszystkich etapach – uczestniczyć będą pracownicy Zamawiającego (o ile Zamawiający wykaże taką wolę). Za zgodą Zamawiającego szkolenie powdrożeniowe może odbyć się w terminie późniejszym, jednak nie później niż 60 dni od momentu wdrożenia oprogramowania. c) Część III - Oprogramowanie wraz ze wszystkimi niezbędnymi licencjami i dokumentacją zostanie dostarczone i wdrożone u Partnerów Zamawiającego w Bydgoszczy i w Warszawie w następujący sposób: 1) Zamawiający nie wcześniej niż 14 dni i nie później niż 150 dni od dnia podpisania umowy zawiadomi Wykonawcę o gotowości infrastruktury Zamawiającego do instalacji i wdrożenia oprogramowania. 2) Wykonawca w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia zgłoszenia gotowości infrastruktury przez Zamawiającego dostarczy oprogramowanie i niezbędne licencje oraz przystąpi do wdrożenia. 3) Wykonawca dokona pełnego wdrożenia – zgodnie z wymaganiami Zamawiającego – w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia dostarczenia oprogramowania do Zamawiającego, we wdrożeniu – na wszystkich etapach – uczestniczyć będą pracownicy Zamawiającego (o ile Zamawiający wykaże taką wolę). Za zgodą Zamawiającego szkolenie powdrożeniowe może odbyć się w terminie późniejszym, jednak nie później niż 60 dni od momentu wdrożenia oprogramowania.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie winien wykazać Wykonawca
Informacje dodatkowe Zamawiający nie ustanawia w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie winien wykazać Wykonawca
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie winien wykazać Wykonawca
Informacje dodatkowe Zamawiający nie ustanawia w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie winien wykazać Wykonawca
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zgodnie z art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. dysponują zdolnością techniczną lub zawodową potwierdzającą zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, przejawiającą się następującym minimalnym poziomem zdolności, tj. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie niniejszego zamówienia; dotyczy części I zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również należycie wykonuje: co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem każdorazowo było dostarczenie i konfiguracja oprogramowania standardowego (narzędziowego) o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto każda. dotyczy części II zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również należycie wykonuje: co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem każdorazowo było dostarczenie i konfiguracja oprogramowania standardowego (narzędziowego) o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda; dotyczy części III zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również należycie wykonuje: co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem każdorazowo było dostarczenie i konfiguracja oprogramowania standardowego (narzędziowego) o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda. W przypadku, jeśli realizacja danego zamówienia wiązała się również z innymi pracami np. dostawą infrastruktury lub oprogramowania dedykowanego – należy wskazać kwotę zamówienia dotyczącą wyłącznie dostawy i wdrożenia oprogramowania standardowego. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część (na dwie lub na trzy części), Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przedłożył te same dokumenty dla części 1, 2 i 3, pod warunkiem, że dokumenty te potwierdzają spełnienie przez Wykonawcę warunku doświadczenia odrębnie dla każdej z części. UWAGA: W przypadku, gdy wartość została wyrażona w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. dysponują zdolnością techniczną lub zawodową potwierdzającą zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, przejawiającą się następującym minimalnym poziomem zdolności, tj.; Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na etapie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, które spełniają następujące wymagania: dotyczy części I zamówienia – Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań; dotyczy części II zamówienia - inżyniera posiadającego odpowiednią wiedzę i doświadczenie poparte certyfikatami z oferowanych technologii (w przypadku rozwiązań Fortinet jest to NSE4 oraz NSE7). Dla ofert na rozwiązania równoważne wymagane jest by certyfikacja, wiedza i doświadczenie inżyniera obejmowała zagadnienia: tworzenia polityk zapory sieciowej, uwierzytelnianiem użytkowników, SSL VPN, dial-up IPsec VPN tworzenie profili bezpieczeństwa, takich jak IPS, antywirus, filtrowanie ruchu www, kontrola aplikacji, routing dynamiczny, tryb transparentny, infrastruktura nadmiarowa, site-to-site IPsec VPN, SSO, Web Proxy i diagnostyka; dotyczy części III zamówienia - inżyniera posiadającego odpowiednią wiedzę i doświadczenie poparte certyfikatami z oferowanych technologii (w przypadku rozwiązań EDB będzie to min. Enterprise DB Certified). Dla ofert na rozwiązania równoważne wymagane jest by certyfikacja, wiedza i doświadczenie inżyniera obejmowała zagadnienia: instalacji, konfiguracji i optymalizacji rozwiązania, Instalacji i wykorzystania agentów w systemie operacyjnym Linux i Windows, Konfiguracji, optymalizacji i monitorowania baz danych, Wykonywania kopii zapasowych i ich odtwarzania, Konfiguracji i zarządzania rozwiązań klastrowych, redundantnych odpornych na awarie silnika bazy danych, Konfiguracji i zarządzania procesem replikacji pomiędzy bazami PostgreSQL, kopie bezpieczeństwa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dla potwierdzenia spełniania warunków opisanych w pkt 6.1.2 – 6.1.3 SIWZ, Zamawiający będzie oceniał łącznie ich zdolność ekonomiczną lub finansową, zdolność techniczną lub zawodową. 2. Wykonawca na podstawie art. 22a ustawy może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający oceni czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający zbada również czy wobec podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 22a ustawy nie zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 13-22 oraz ust 5 pkt 1, 4, 5, 6 ustawy. 4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 6.1., nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę do: a) zastąpienia tego podmiotu innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązania się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 6.1. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)


III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wraz z ofertą Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz W SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty – wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 6.1.2.-6.1.3. SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w 8.2.2. a) SWIZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wraz z ofertą Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty – wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu tj.: a) wykaz usług wykonanych (określonych Rozdziale 6 pkt 6.1.2. SIWZ) , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, terminu realizacji (dat wykonania) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, są: • referencje bądź inne dokumenty wydane przez odbiorcę usług wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt. 8.2.1. lit. a) SIWZ, w przypadku usług o charakterze okresowym lub ciągłym, które na dzień upływu terminu składania ofert są nadal wykonywane, winny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; • oświadczenie Wykonawcy składającego ofertę, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji, o których mowa w pkt. 8.2.1. lit. a) tiret pierwszy. SIWZ; W przypadku zamówień, które są w trakcie realizacji, Wykonawca na dzień składania ofert winien wykazać się, realizacją umowy na kwotę minimum: Część I – 5 000,00 zł brutto; Część II – 60 000,00 zł brutto; Część III – 50 000,00 zł brutto W przypadku usług nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać warunki określone w Rozdziale 6 pkt 6.1.2. SIWZ. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług, oświadczenia lub inne dokumenty, o których mowa w pkt. 8.2.1 a) SIWZ, będą budziły wątpliwości, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienie było wykonane, a) w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. b) Wykaz osób (określonych w Rozdziale 6 pkt 6.1.3. SIWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA!!! Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego z dochowaniem formy pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiot zamówienia; 2) jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem, że zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy. 3) przedłużenia terminu realizacji Umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, o okres trwania okoliczności uniemożliwiających jej realizację; 4) zmiana terminu realizacji w wypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a które uniemożliwiają jej realizację, o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia; 5) w wypadku pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub logistycznych w zakresie przedmiotu zamówienia możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych w Umowie. Jako korzystne dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom określonym w SIWZ, ale odznaczających się niższymi kosztami utrzymania, większą wydajnością lub użytecznością.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane; możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została również przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu (art. 93 ust. 1a ustawy Pzp). Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny podanej w Formularzu Oferty. Do określenia wysokości zabezpieczenia uwzględnia się cenę zawierającą podatek VAT w zakresie każdej części osobno. Informacje na temat formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostały opisane w Rozdziale 16 SIWZ. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeśli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy odnoszące się do postępowań na dostawy, usługi o wartości poniżej 144 000 euro, zgodnie z art. 179 i kolejnymi ustawy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do jego wniesienia w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa 5 licencji oprogramowania do optymalizacji baz danych, monitorowania pracy systemu oraz tworzenia i testowania oprogramowania: Jetbrains All Products Pack Commercial lub równoważnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa 5 licencji oprogramowania do optymalizacji baz danych, monitorowania pracy systemu oraz tworzenia i testowania oprogramowania: Jetbrains All Products Pack Commercial lub równoważnego. Parametry równoważności w zakresie ww. części zamówienia zostały szczegółowo opisane w Części II SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część II Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 49800000-5, 48000000-8, 48517000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Czas dostawy oprogramowania 10,00
Okres gwarancji 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Oprogramowanie wraz ze wszystkimi niezbędnymi licencjami i dokumentacją zostanie dostarczone do Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia podpisania umowy;


Część nr: 2 Nazwa: Rozbudowa istniejącego rozwiązania zabezpieczenia brzegu sieci (IDS/IPS) opartego na infrastrukturze Fortigate FG-500E i FortiAnalyzer o licencje Fortigate-VM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozbudowa istniejącego rozwiązania zabezpieczenia brzegu sieci (IDS/IPS) opartego na infrastrukturze Fortigate FG-500E i FortiAnalyzer o licencje Fortigate-VM lub równoważne na co najmniej: • 4 wirtualne procesory • 6 GB RAM; Parametry równoważności w zakresie ww. części zamówienia zostały szczegółowo opisane w Części II SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część II Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 49800000-5, 48000000-8, 48517000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Jakość szkolenia powdrożeniowego 20,00
Rozszerzenie gwarancji o asystę techniczną i wsparcie zdalne 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Oprogramowanie wraz ze wszystkimi niezbędnymi licencjami i dokumentacją zostanie dostarczone i wdrożone u Partnera Zamawiającego w Bydgoszczy w następujący sposób: 1) Zamawiający nie wcześniej niż 14 dni i nie później niż 150 dni od dnia podpisania umowy zawiadomi Wykonawcę o gotowości infrastruktury Zamawiającego do instalacji i wdrożenia oprogramowania. 2) Wykonawca w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia zgłoszenia gotowości infrastruktury przez Zamawiającego dostarczy oprogramowanie i niezbędne licencje oraz przystąpi do wdrożenia. 3) Wykonawca dokona pełnego wdrożenia – zgodnie z wymaganiami Zamawiającego – w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia dostarczenia oprogramowania do Zamawiającego, we wdrożeniu – na wszystkich etapach – uczestniczyć będą pracownicy Zamawiającego (o ile Zamawiający wykaże taką wolę). Za zgodą Zamawiającego szkolenie powdrożeniowe może odbyć się w terminie późniejszym, jednak nie później niż 60 dni od momentu wdrożenia oprogramowania.


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa licencji oraz oprogramowania do administracji baz danych Postgres, EDB Postgres
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa licencji oraz oprogramowania do administracji baz danych Postgres, EDB Postgres (dla wersji bazy PostgreSQL 10 i 11) lub równoważne zgodnie z poniższym: 1 - Oprogramowanie EDB Postgres Standard wraz z licencjami umożliwiającymi korzystanie z oprogramowania przez okres gwarancji, dla 8 vCPU na platformie Linux Parametry równoważności w zakresie ww. części zamówienia zostały szczegółowo opisane w Części II SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część II Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7, 49800000-5, 48000000-5, 48000000-8, 48517000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 150
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Jakość szkolenia powdrożeniowego 20,00
Rozszerzenie gwarancji o asystę techniczną i wsparcie zdalne 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Oprogramowanie wraz ze wszystkimi niezbędnymi licencjami i dokumentacją zostanie dostarczone i wdrożone u Partnerów Zamawiającego w Bydgoszczy i w Warszawie w następujący sposób: 1) Zamawiający nie wcześniej niż 14 dni i nie później niż 150 dni od dnia podpisania umowy zawiadomi Wykonawcę o gotowości infrastruktury Zamawiającego do instalacji i wdrożenia oprogramowania. 2) Wykonawca w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia zgłoszenia gotowości infrastruktury przez Zamawiającego dostarczy oprogramowanie i niezbędne licencje oraz przystąpi do wdrożenia. 3) Wykonawca dokona pełnego wdrożenia – zgodnie z wymaganiami Zamawiającego – w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia dostarczenia oprogramowania do Zamawiającego, we wdrożeniu – na wszystkich etapach – uczestniczyć będą pracownicy Zamawiającego (o ile Zamawiający wykaże taką wolę). Za zgodą Zamawiającego szkolenie powdrożeniowe może odbyć się w terminie późniejszym, jednak nie później niż 60 dni od momentu wdrożenia oprogramowania.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę Acer nitro 5- Przasnysz
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę Acer nitro 5. Zniekształca obraz DVD VCD płyty DVD pc. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI