„Dostawa oprogramowania narzędziowego”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa oprogramowania narzędziowego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-02-04
  • ZamawiającyNAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00037196
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oprogramowania narzędziowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oprogramowania narzędziowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebe39514-7914-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach projektu pod nazwą „EZD RP – elektroniczne zarządzanie dokumentacją w administracji publicznej”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nask.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.nask.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę
naPlatformietj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB
RAM,procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4,
Linux;3)Zainstalowanadowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja10.0;4) Włączonaobsługa JavaScript;5) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny
odczytującypliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.6) dopuszczalna wielkość przesyłanych
pojedynczychplików do 50MB.Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES;
natomiastdokumenty wformacie innym niż ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem
XAdES.Zamawiający określainformacje natemat kodowania i czasu odbioru danych:1) Plik załączony
przez Wykonawcę naPlatformie i zapisany,nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela
Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest
dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.2) Oznaczenie
czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz
dokładny czas(hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data
przesłania”. Zamawiający kieruje ew. wezwania/pisma do Wykonawcy za pośrednictwem Platformy w
zakładce„Pytania/Informacje”.Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny będzie w
podzakładce „Otrzymane”. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca wczytuje w
oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie w zakładce
„Pytania/Informacje (podzakładka „Dodajpytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej podzakładce wybiera docelowy plik, który ma zostać wczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję„Zapisz”. Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów (załączników)
określonych w niniejszej SWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym poprzez wybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą
umożliwiającą jego identyfikację. W przypadku, gdy załącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane
osobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”
/ „Załącznik zawiera daneosobowe”,2)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika) jest automatyczne wy generowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany”, po każdej prawidłowo wykonanej operacji tj. dodaniu i zapisaniu załącznika.3) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, na podstawie art. 13
orazart.14Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016rokuwsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
iwsprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE(RODO),że:1)Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest
Zamawiający.NASK -PIBwyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można
skontaktować siępoprzez emailinspektorochronydanych@nask.pl;2) Państwa dane osobowe będą
przetwarzane napodstawie art.6ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o
udzieleniezamówieniapublicznego;3)Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom
państwowym,bankom,operatorompocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi
prawne,doradcze,podatkowe orazpodmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz
innympodmiotomuprawnionym na mocyustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony
czas(art. 78);4)Dane osoboweprzechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych,
zgodniezwewnętrznymiustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń
lubobronyprzezewentualnymi roszczeniami;5) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści
swoichdanychosobowychoraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
prawodoprzenoszenia danych,prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że:a) Skorzystanie
przezosobę,której dane osobowedotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym
mowaw art.16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
oudzieleniezamówienia ani zmianąwzory umowy w sprawie zamówienia publicznego w
zakresieniezgodnym zustawą;b) Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania
ograniczeniaprzetwarzania, októrymmowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzaniadanychosobowych doczasu zakończenia tego postępowania;c) Zamawiający udostępnia
daneosobowe, októrych mowa wart. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 zdnia 27kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danychosobowych iw sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE(ogólnerozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn.
zm.)),zwanegodalej„rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków
ochronyprawnej, októrychmowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,6) W przypadku
stwierdzenia,żeprzetwarzaniePaństwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje
Państwu prawodowniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,7) Podanie
danych osobowychjestdobrowolne, alekonieczne dla celów związanych z postępowaniem o
udzieleniezamówienia,8)Decyzje dotycząceprzetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane
wsposóbzautomatyzowany. Administratornie profiluje danych osobowych,9) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytoriumEuropejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2111.3.2022.17.PKO[EZD RP]

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Oprogramowania narzędziowego wraz z udzieleniem lub zapewnieniem przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu stosownej licencji umożliwiającej korzystanie z Oprogramowania na zasadach wynikających z Warunków Licencyjnych, zwanego dalej „Oprogramowaniem”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do Zamawiającego:
1) Oprogramowania do zaciemniania kodu źródłowego aplikacji w liczbie sztuk 1;
2) Oprogramowania do budowy pakietów instalacyjnych aplikacji w liczbie sztuk 1;
3) Oprogramowania narzędziowego do tworzenia, badań oraz rozwoju interfejsów użytkownika Adobe – CC for Teams: Wszystkie aplikacje dla zespołów lub równoważnego wraz licencją /subskrypcją do Adobe Stock lub Shutterstock (350 zdjęć/miesiąc) lub równoważnego w liczbie sztuk 1;
4) Oprogramowania narzędziowego do ciągłych testów bezpieczeństwa i badania podatności systemu w liczbie sztuk 1;
5) Oprogramowania narzędziowego do wspierania przebiegu procesu testowego oraz kontrolowania postępu realizacji prac w testach w liczbie sztuk 1.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
4. Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga aby dostawa Oprogramowania, o którym mowa w ust.2 do Zamawiającego nastąpiła w terminie do 3 dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia Umowy, stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ, zwanej dalej „Umową”, z zastrzeżeniem, że w przypadku licencji o której mowa w ust.2 pkt 1,2,4 i 5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodpłatnego pobierania, instalowania i użytkowania poprawek i aktualizacji wydanych dla dostarczanego Oprogramowania przez producenta Oprogramowania przez okres 12 miesięcy, liczonych od dnia podpisania protokołu jakościowego przez obie strony. Za dzień dostarczenia Oprogramowania przyjmuje się datę wskazaną jako dzień odbioru Oprogramowania, bez zastrzeżeń, w Protokole odbioru jakościowego, stanowiącego Załącznik nr 4 do Umowy, przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
5. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
7. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
11. Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium i jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w kryterium oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
12. Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach projektu pod nazwą „EZD RP – elektroniczne zarządzanie dokumentacją w administracji publicznej”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie
kierował się kryterium oceny ofert i jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w ramach
przedmiotowego kryterium. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska
największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji.
1. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane
umożliwiające dostęp do tych środków.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast:
1) dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 1) SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie
otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie
zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się
on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury.
2) dokument, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 1) SWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w pkt 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich
przypadków, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma
przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienie pkt 2 stosuje się.
3. Jeżeli wykonawca podlega wykluczeniu ze względu na zajście okoliczności wskazanych w
przepisach znajdujących zastosowanie w postępowaniu – wykonawca przedkłada dowody, wskazujące
na spełnienie przesłanek określonych w art. 110 ust 2 ustawy Pzp (samooczyszczenie).
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia powinno być sporządzone w postaci elektronicznej z podpisem elektronicznym kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji,
opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich
dokumentów zawartych w tym pliku właściwym podpisem.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta składa się z:
1) Formularza Ofertowego (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ);
2) Formularza cenowego (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ);
3) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ);
4) Pełnomocnictwa wskazującego pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie (w wypadku złożenia oferty przez konsorcjum);
5) Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem);
6) Dowodów, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzających, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.
4. Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez wykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, każdy z wykonawców przedstawia podmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe mogą być złożone wspólnie.
7. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
8. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień Umowy, z zastrzeżeniem przepisów art. 454-455 ustawy Pzp, możliwa jest w przypadkach, w zakresie i na warunkach określonych poniżej.
2. Zmiany Umowy wymagają dla swej ważności formy, o której mowa w § 19 ust. 3.
3. Możliwa jest zmiana Umowy:
1) gdy dochowanie terminu realizacji obowiązku wynikającego z Umowy jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie Siły wyższej określonej w § 12, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania Przedmiotu Umowy;
2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć;
3) gdy konieczne okaże się przedłużenie terminu realizacji obowiązku wynikającego z Umowy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego
zakres zmiany – w oparciu o okoliczności określone w pkt 1 – 3 zmianie może ulec termin realizacji umowy określony w § 3 ust. 1 poprzez jego wydłużenie jednak nie dłużej niż o 14 dni w stosunku do terminu określonego w § 3 ust. 1 (za wyjątkiem pkt 1 powyżej gdy termin może być wydłużony o czas, w którym z uwagi na wystąpienie siły wyższej realizacja Umowa byłaby niemożliwa); przedmiot umowy w sposób dostosowujący go do zmian wynikających z okoliczności wskazanych w pkt 1 – 3 powyżej w sposób nie zmieniający ogólnego charakteru umowy; sposób wykonania Przedmiot Umowy w sposób dostosowujący go do zmian wynikających z okoliczności wskazanych w pkt 1 – 3 powyżej; wynagrodzenie.
4) w przypadku zmian obowiązujących w przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
5) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawcą stroną, w tym instytucjami nadzorującymi lub finansującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu Umowy;
6) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych, wymagań lub zaleceń, mających wpływ na Przedmiot Umowy, instytucji nadzorującej lub finansującej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
7) w przypadku zakończenia rozwijania Oprogramowania lub ujawnienia, że Licencja na Oprogramowanie nie pozwala na korzystanie z Oprogramowania i urządzenia na którym jest zainstalowany w sposób zgodny z jego przeznaczaniem;
8) powszechnie występujących wad Oprogramowania uniemożliwiających w pełni bezpieczne z niego korzystanie Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 9 ust. 1 Umowy danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w Załączniku nr 2 do Umowy, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt spełniania przez produkt zastępczy wymagań określonych w Załączniku nr 2 do Umowy;
zakres zmiany – w oparciu o okoliczności określone w pkt 4 – 8 zmianie mogą ulec: (i) termin realizacji umowy określony w § 3 ust. 1 poprzez jego wydłużenie jednak nie dłużej niż o 14 dni, (ii) przedmiot umowy w sposób dostosowujący go do zmian wynikających z okoliczności wskazanych w pkt 4 – 8 w sposób nie zmieniający ogólnego charakteru umowy; sposób wykonania Przedmiotu Umowy w sposób dostosowujący go do zmian wynikających z okoliczności wskazanych w pkt 4 – 8, wynagrodzenie (za wyjątkiem pkt 8).
4. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zaistnienie okoliczności określonych w ust. 3 i wystąpienie Strony powołującej się na te okoliczności z wnioskiem o zmianę Umowy.
5. Nie stanowi zmiany Umowy, zmiana osób, o których mowa w § 13 lub ich danych kontaktowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://nask.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-04 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt
1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
2. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art.
95 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Powierzenie
realizacji części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za
prawidłową realizację zamówienia.
4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których
wykonanie zamierza powierzyć ewentualnym podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm
podwykonawców, o ile są już znani.
5.Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 99 184,60 złotych brutto.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie testów bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie testów bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Rozbudowa ulicy Topolowej – dokumentacja
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa odczynników mikrobiologicznych podzielonych na 17 pakietów
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Zakup przełączników agregujących
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI