Dostawa oprogramowania dla Zespołu Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oprogramowania dla Zespołu Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStarogard Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-01-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Powiatu Starogardzkiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-17
  • Numer ogłoszenia503994-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 503994-N-2020 z dnia 2020-01-17 r.

Zarząd Powiatu Starogardzkiego: Dostawa oprogramowania dla Zespołu Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
"Wybieram przyszłość zawodową - podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w Powiecie Starogardzkim"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Starogardzkiego, krajowy numer identyfikacyjny 19168643700000, ul. ul. Kościuszki  17 , 83-200  Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 767 35 00, e-mail organizacyjny@powiatstarogard.pl, faks 58 767 35 05.
Adres strony internetowej (URL): bip.powiatstarogard.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.powiatstarogard.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.powiatstarogard.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim ul. Kościuszki 17 83-200 Starogard Gdański, pok. 09

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania dla Zespołu Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim
Numer referencyjny: PG.042.6.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania: CZĘŚĆ 1 licencji oprogramowania służącego do pracy z bazami danych, CZĘŚĆ 2 licencji oprogramowania do tworzenia profesjonalnych prezentacji i diagramów (od biznesu po tematykę branżową – automatyka, informatyka, programista, mechatronik, logistyk) CZĘŚĆ 3 licencji oprogramowania (pakiet narzędzi) do tworzenia i obróbki grafiki w ramach projektu „Wybieram przyszłość zawodową - podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w Powiecie Starogardzkim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3. Edukacja, Działanie 3.3. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej). 2. Zestawienie ilościowe i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48900000-7
48600000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-03-13

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019r., poz. 369, 1571 i 1667) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Skrócony termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Licencja oprogramowania służąca do pracy z bazami danych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oprogramowanie typu Microsoft Access 2019 na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowania na system operacyjny Windows 10 64-bit lub równoważny spełniający poniższe wymagania:  całkowity rozmiar bazy danych programu, wraz ze wszystkimi obiektami bazy danych i danymi – 2 GB z miejscem potrzebnym na obiekty systemowe włącznie (wartość maksymalna),  całkowita liczba obiektów w bazie danych – 32 768 (wartość maksymalna),  liczba modułów (formularze i raporty z właściwością HasModule ustawioną na wartość Prawda) – 1 000 (wartość maksymalna),  liczba znaków w nazwie obiektu – 64 (wartość maksymalna),  liczba znaków w haśle – 14 (wartość maksymalna),  liczba znaków w nazwie grupy lub użytkownika – 20 (wartość maksymalna),  liczba jednoczesnych użytkowników – 255 (wartość maksymalna),  liczba znaków w nazwie tabeli – 64 (wartość maksymalna),  liczba znaków w nazwie pola – 64 (wartość maksymalna),  liczba pól w tabeli – 255 (wartość maksymalna),  liczba otwartych tabel – 2048 (włącznie z tabelami połączonymi i tabelami otwartymi wewnętrznie przez program) – wartość maksymalna,  rozmiar tabeli – 2 GB z miejscem potrzebnym na obiekty systemowe włącznie (wartość maksymalna),  liczba znaków w polu typu Krótki tekst - 255 (wartość maksymalna),  liczba znaków w polu typu Długi tekst – 65 535 (przy wprowadzaniu danych za pośrednictwem interfejsu użytkownika) – wartość maksymalna),  rozmiar pola typu Obiekt OLE – 1 GB (wartość maksymalna),  liczba indeksów w tabeli – 32 (w tym indeksy utworzone wewnętrznie w celu utrzymania relacji tabel, indeksy oparte na jednym polu i indeksy złożone) – wartość maksymalna),  liczba pól w indeksie lub kluczu podstawowym – 10 (wartość maksymalna),  liczba znaków w komunikacie sprawdzania poprawności – 255 (wartość maksymalna),  liczba znaków w regule sprawdzania poprawności, włącznie z operatorami i znakami interpunkcyjnymi - 2 048 (wartość maksymalna),  liczba znaków w opisie pola lub tabeli – 255 (wartość maksymalna),  liczba znaków w rekordzie – 4 000 (z wyjątkiem pól typu Długi tekst i Obiekt OLE), gdy właściwość UnicodeCompression tych pól jest ustawiona) – wartość maksymalna,  liczba znaków w ustawieniu właściwości pola - 255 (wartość maksymalna),  liczba relacji wymuszonych – 32 na tabelę (włącznie z liczbą znajdujących się w tabeli indeksów dotyczących pól lub kombinacji pól należących do relacji (wartość maksymalna),  liczba tabel w zapytaniu – do 32,  liczba sprzężeń w zapytaniu – do 16,  liczba pól w zestawie rekordów – 255 (wartość maksymalna),  rozmiar zestawu rekordów – 1 GB (wartość maksymalna),  limit sortowania – 255 znaków w jednym lub w kilku polach (wartość maksymalna),  liczba poziomów zapytań zagnieżdżonych – do 50,  liczba znaków w komórce w siatce projektu – 1 024 (wartość maksymalna),  liczba znaków dla parametru w zapytaniu parametrycznym – 255 (wartość maksymalna),  liczba operatorów AND w klauzuli WHERE lub HAVING – do 99,  liczba znaków w instrukcji SQL – do 64 000,  liczba znaków w etykiecie – 2 048 (wartość maksymalna),  liczba znaków w polu tekstowym – 65 535 (wartość maksymalna),  szerokość formularza lub raportu – 22,75 cali (wartość maksymalna),  liczba poziomów zagnieżdżonych formularzy lub raportów – 7 (wartość maksymalna),  liczba pól lub wyrażeń, które można sortować lub grupować z raporcie – 10 (wartość maksymalna),  liczba nagłówków i stopek w raporcie – 1 nagłówek/stopka raportu, 1 nagłówek/stopka strony, 10 nagłówków/stopek grup,  liczba stron wydruku w raporcie – 65 536 (wartość maksymalna),  liczba kontrolek i sekcji, które można dodać w całym okresie istnienia formularza lub raportu – 754 (wartość maksymalna),  liczba znaków w instrukcji SQL służącej jako właściwości ŹródłoRekordów lub ŹródłoWierszy formularza, raportu lub kontrolki – 32 750 (wartość maksymalna),  liczba akcji makra – 999 (wartość maksymalna),  liczba znaków w komentarzu – 255 (wartość maksymalna),  liczba znaków w argumentacji akcji – 255 (wartość maksymalna),  wersja 64-bitowa,  pełna polska wersja językowa,  licencja wieczysta,  forma licencjonowania: na stanowisko,  typ licencji: edukacyjna,  wsparcie techniczne producenta przez rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48600000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Skrócony termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Licencja oprogramowania do tworzenia profesjonalnych prezentacji i diagramów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oprogramowanie typu Visio Professional 2019 na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowania na system operacyjny Windows 10 64-bit lub równoważny spełniający poniższe wymagania:  tworzenie profesjonalnych diagramów przy użyciu gotowych szablonów i kształtów,  tworzenie i weryfikowanie diagramów spełniających standardy branżowe, takie jak: BPMN 2.0 i UML 2.5,  elastyczne edytowanie - łatwe zmniejszanie kształtu w istniejących diagramach z zachowaniem dotychczasowego układu i połączonych kształtów, co ułatwia zmianę wyglądu diagramu bez utraty efektów wcześniejszej pracy,  wskaźnik obecności w czasie rzeczywistym,  jednoczesna edycja w zespole,  obsługa wielu źródeł danych,  wykresy oparte na danych – automatyczne generowanie wykresów organizacyjnych ze źródeł danych takich, jak: Excel, Exchange lub Azure Active Directory,  możliwość importowania plików DWG,  szybkie ładowanie danych na sieć informatyczną, fabrykę lub proces biznesowy,  tworzenie schematów blokowych, diagramów sieciowych, schematów organizacyjnych, rozkładów pomieszczeń, projektów inżynieryjnych przy pomocy nowoczesnych kształtów i szablonów,  wersja 64-bitowa,  pełna polska wersja językowa,  licencja wieczysta,  forma licencjonowania: na stanowisko,  wsparcie techniczne producenta przez rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Skrócony termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Licencja oprogramowania do tworzenia i obróbki grafiki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oprogramowanie graficzne przeznaczone do tworzenia i obróbki grafiki umożliwiające:  projektowanie grafiki wektorowej i przygotowywanie układu stron,  przekształcanie map bitowych w edytowalne grafiki wektorowe,  edycje zdjęć,  interfejs językowy: polski,  przeglądanie czcionek i zarzadzanie nimi,  przechwytywanie obrazów z ekranu komputera,  korygowanie i udoskonalanie zdjęć w formacie RAW,  projektowanie graficzne online w przeglądarce internetowej,  powiększanie obrazów cyfrowych,  korzystanie z zasobów obrazów clipart, obrazów cyfrowych, szablonów, grafik na pojazdy, zdjęć o wysokiej rozdzielczości, czcionek, wypełnień mapa bitową, wektorową lub tonalną. Oprogramowanie typu CorelDRAW Graphics Suite 2019 wersja edukacyjna na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowania na system operacyjny Windows 10 64-bit lub równoważny spełniający poniższe wymagania:  aplikacja do grafiki wektorowej i rastrowej,  oprogramowanie do tworzenia stron internetowy,  możliwość konwertowania bitmap na grafikę wektorową,  zmiana czcionek na krzywe,  obsługa wielu formatów: PDF (z możliwością założenia hasła i ograniczenia np. drukowania), JPG, PNG, EPS, AI, TIFI, PSD, DOCX i PPT,  możliwość otwierania skomplikowanych projektów graficznych i posterów utworzonych przy pomocy Corel X i wcześniejszych jego wersji z zachowaniem jego pierwotnego wyglądu i standardowych czcionek przy pomocy, których wykonano projekty,  musi wykorzystywać procesory wielordzeniowe,  zapis do PDF z poziomu aplikacji,  ułatwienia w tworzeniu wielokątów, spirali, gwiazd (gotowe figury),  funkcja przejścia z obiektu A do obiektu B z automatycznym rysowaniem kształtów/obiektów pośrednich coraz mniej podobnych do A, a coraz bardziej podobnych do B,  możliwość utworzenia cienia dla obiektów wektorowych z możliwością ustawienia przezroczystości i stopnia rozmycia,  nadawanie głębi obiektom wektorowym, aby uzyskać wrażenie trójwymiarowości,  dopasowanie tekstu do ścieżki,  narzędzia do dzielenia wyrazów,  narzędzia do polskiej gramatyki i ortografii językowej,  statystyka tekstu,  funkcja robienia zrzutów ekranowych,  wyszukiwanie zawartości folderów,  wtyczka do powiększania obrazów,  samouczek w języku polskim,  wersja 64 bitowa,  polska wersja językowa,  licencja wieczysta,  typ licencji: wersja edukacyjna,  wsparcie techniczne producenta przez rok.. Zestaw winien zawierać zestaw publikacji, niezbędnych w pracy grafika, np.:  CorelDRAW 2019 lub równoważny przez co Zamawiający rozumie narzędzie do tworzenia grafiki wektorowej i układu stron,  Corel PHOTO-PAINT 2019 lub równoważny przez co Zamawiający rozumie narzędzie do edycji zdjęć,  Corel Font Manager 2019 lub równoważny przez co Zamawiający rozumie narzędzie do przeglądania czcionek i zarzadzanie nimi,  Corel PowerTRACE 2019 lub równoważny przez co Zamawiający rozumie narzędzie do przekształcania map bitowych do postaci wektorowej (element aplikacji CorelDRAW 2019),  Corel CONNECT 2019 lub równoważny przez co Zamawiający rozumie narzędzie do wyszukiwania zasobów (w aplikacji CorelDRAW 2019),  Corel CAPTURE 2019 lub równoważny przez co Zamawiający rozumie narzędzie do przechwytywania zawartości ekranu,  CorelDRAW.app lub równoważny przez co Zamawiający rozumie narzędzie do projektowania graficznego online w przeglądarce internetowej,  Corel AfterShot 3 HDR lub równoważny przez co Zamawiający rozumie narzędzie do edycji zdjęć JPEG i RAW oraz tworzenia obrazów HDR,  BenVISTA PhotoZoom Pro 4 lub równoważny przez co Zmawiający rozumie narzędzie do powiększania obrazów cyfrowych. Poprzez zestaw Zamawiający rozumie grupę aplikacji współpracujących ze sobą i uzupełniających się, wykorzystujących wspólne biblioteki graficzne, dzielących razem przestrzeń dyskową, działających lokalnie na stanowisku, o zunifikowanym interfejsie użytkownika oraz systemie pomocy użytkownikowi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Skrócony termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy firmy do prac wodno-kanalizacyjnych - Świnoujście
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania29-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy firmy do prac wodno-kanalizacyjnych. Realizacja: Prace na terenie m. Świnoujście. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI