Dostawa i wdrożenie wraz z opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i wdrożenie wraz z opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego kadrowo-płacowego,finansowo-księgowego,środki trwałe,planistycznego dla potrzeb Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-19
  • ZamawiającyStołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-06
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00431782
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wdrożenie wraz z opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego kadrowo-płacowego,finansowo-księgowego,środki trwałe,planistycznego dla potrzeb Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie wraz z opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego kadrowo-płacowego,finansowo-księgowego,środki trwałe,planistycznego dla potrzeb Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11d5ae59-61e7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szrm.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szrm.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.6. Minimalne wymagania techniczne
związane z udziałem w postępowaniu.
3.6.1. Zamawiający informuje, że dokumenty elektroniczne przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, o
których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia
30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, są
sporządzane w jednym z formatów danych określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne.
3.6.2. W przypadku składania oświadczeń woli lub oświadczeń wiedzy w formie elektronicznej Zamawiający rekomenduje złożenie
ich w formacie „pdf” z kwalifikowanym podpisem elektronicznym osadzonym wewnątrz pliku (tzw. PAdES).
Ponadto, w celu uniknięcia ewentualnych problemów w trakcie weryfikacji złożonych podpisów, Zamawiający rekomenduje użycie
kwalifikowanego znacznika czasu przy stosowaniu podpisu elektronicznego.
Ponadto, w przypadku stosowania przez Wykonawcę znacznika podpisu Zamawiający zaleca umieszczać ww. znacznik w taki
sposób, aby nie zasłaniał treści podpisywanego dokumentu.
3.6.3. Używanie Platformy w pełnym zakresie wymaga spełnienia minimalnych wymagań sprzętowo- aplikacyjnych, w tym:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.6.4. Dopuszcza się następujące formaty plików przekazywanych przez Wykonawców za pośrednictwem platformy (pliki do
wielkości 2 GB):
1) Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne dopuszcza się następujące formaty danych:
txt, rtf, xps, odt, ods, odp, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, pdf.
2) Do danych zawierających informację graficzną dopuszcza się następujące formaty danych: jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg.
3) Do danych zawierających informację dźwiękową lub filmową dopuszcza się następujące formaty danych: wav, mp3, avi, mpg,
mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv.
4) Do danych zawierających grafikę wektorową dopuszcza się format danych: dwg.
5) Do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych dopuszcza się następujące formaty danych: zip, tar, gz, gzip,
7z.
6) Do elektronicznego podpisywania, opatrywania pieczęcią elektroniczną i szyfrowania dokumentów elektronicznych dopuszcza się
następujące standardy podpisów i szyfrowania: XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Pobrane w formacie XML z Elektronicznej
Platformy Usług Administracji Publicznej, podpisane przy pomocy Profilu Zaufanego dokumenty pdf dopuszcza się do wielkości pliku
10 MB.
3.6.5. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
składania ofert.
3.6.6. Czasem odbioru danych przez Platformę jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera
synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Oferty oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia związane z ochroną danych osobowych zawarte są w rozdziale XXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP-II-WI/23/ZPIK/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i wdrożenie wraz z opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego
kadrowo-płacowego, finansowo-księgowego, środki trwałe, planistycznego dla potrzeb Stołecznego Zarządu Rozbudowy
Miasta.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę oprogramowania określonego w Przedmiocie Zamówienia (dalej Oprogramowanie) wraz z licencją,
2) wdrożenie Oprogramowania w środowisku informatycznym Zamawiającego,
3) migrację danych z funkcjonujących systemów informatycznych Zamawiającego do Oprogramowania wskazanego w
Przedmiocie Umowy,
4) opiekę serwisową.
3. Zakres dostarczonego i wdrożonego Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) będzie obejmował następujące
obszary działalności Zamawiającego:
1) obszar kadrowo-płacowy,
2) obszar finansowo-księgowy,
3) obszar środki trwałe,
4) obszar planowanie i zarządzanie budżetem.
4. Szczegółowy zakres Przedmiotu Zamówienia określają nw. dokumenty:
1) „Minimalne wymagania Zamawiającego”, stanowiący załącznik Nr 7 do SWZ.
2) „Funkcjonalności pożądane”, stanowiący załącznik nr 7A do SWZ.
5. Termin wykonania zamówienia.
1. Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy.
2. Zakończenie: 33 miesiące od dnia zawarcia umowy, w tym:
2.1. dostawa Oprogramowania wraz z licencją - do dnia 15.12.2023 r.
2.2. migracja danych oraz wdrożenie Oprogramowania – 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2.3. opieka serwisowa – 24 miesiące od dnia wykonania migracji danych z wdrożeniem Oprogramowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt opieki serwisowej

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalności pożądane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje
zawodowe lub doświadczenie:
a) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika projektu, posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie we
wdrażaniu Zintegrowanych Systemów Informatycznych (ZSI) (Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia we
wdrażaniu systemów/platform innych niż oferowany ZSI), która w tym czasie uczestniczyła jako kierownik projektu we
wdrażaniu co najmniej 2 projektów obejmujących ZSI dla jednostki budżetowej oraz posiadającą aktualny certyfikat Prince 2
Practitioner lub równoważny;
b) co najmniej siedmioma osobami pełniącymi funkcję konsultantów ds. wdrożeń oprogramowania, posiadającymi minimum
5-letnie doświadczenie we wdrażaniu ZSI - każda;
c) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję testera oprogramowania, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie jako
tester oprogramowania, posiadającą aktualny certyfikat ISTQB lub równoważny.
.
Uwaga!
1) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dysponowaniem osobami muszą wykazać
się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.
2) Zamawiający nie będzie sumował lat doświadczenia zawodowego nabytego w tym samym czasie tj. lata doświadczenia
nie mogą się dublować.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz podmiotowych
środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) składanych na wezwanie zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona w celu niepodlegania wykluczeniu:
1.1. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp) z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
(wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ).
Uwaga!
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokument, o którym mowa powyżej, musi złożyć każdy z
Wykonawców występujących wspólnie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) składanych na wezwanie zamawiającego przez
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których
mowa w art. 112 Ustawy:
2.1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zwany w SWZ „Wykazem osób” –
wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegółowy wykaz wymaganych oświadczeń lub dokumentów określa Rozdział VIII SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zawarte w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Stosownie do postanowień art. 455 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, wobec czego ww. zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone w PPU (załącznik
do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem: https://szrm.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-16 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: ZP/CZD/147/23 DOSTAWA KOMBINEZONÓW STERYLNYCH ZE SKARPETAMI
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku OSiW w Jaciążku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa systemów cyberbezpieczeństwa z podziałem na części
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Dostawa licencji oprogramowania do modelowania i symulacji systemów dynamicznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI