Dostawa i wdrożenie systemu ERP w ramach zadania pn. Zakup i wdrożenie systemu zarządzania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i wdrożenie systemu ERP w ramach zadania pn. Zakup i wdrożenie systemu zarządzania Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2023-11-10
  • ZamawiającyNarodowy Instytut Kultury i Dziedzictwa Wsi
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-02
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00474397
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostawa i wdrożenie systemu ERP w ramach zadania pn. Zakup i wdrożenie systemu zarządzania
Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Kultury i Dziedzictwa Wsi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384655657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 66

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-322

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eliza.gajowczyk@nikidw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nikidw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie systemu ERP w ramach zadania pn. Zakup i wdrożenie systemu zarządzania
Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eda08f6-79af-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/841652

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie P.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji
elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 344).
2. Składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, o których mowa powyżej, odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej,
poprzez polecenie „Wyślij wiadomość” jako załącznik, dostępne przy zamieszczonym postępowaniu (prawy dolny róg strony)
3. https://platformazakupowa.pl/transakcja/841652

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2020 r. poz. 2415).
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Narodowy Instytut Kultury
i Dziedzictwa Wsi, ul. Krakowskie Przedmieście 66, 00-322 Warszawa, reprezentowany przez Dyrektora. Kontakt do Administratora:
tel. 22 380 98 00; e mail: sekretariat@nikidw.edu.pl.
2) Inspektor Ochrony Danych Osobowych – Jarosław Feliński tel. 508608136.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym
określonym w art. 275 pkt 2)
ustawy P.z.p. o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U.2022 r. poz. 1710)
4) Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 4 pkt 9 RODO wyłącznie w granicach i
przepisach prawa np. z którymi administrator podpisał umowy przetwarzania danych w imieniu administratora odbiorcami oraz
osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 74 ustawy P.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy P.z.p. oraz przepisami prawa o archiwizacji.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy P.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
8) posiada Pan/Pani:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą P.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w trybie
art. 77 RODO (…każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, (…) jeżeli sądzi, że
przetwarzanie danych osobowych jej dotyczące narusza niniejsze rozporządzenie) – Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, www.uodo.gov.pl
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NIKiDW/P/16/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu ERP wraz z usługą jego utrzymania i wdrożenia w ramach zadania pn.
Zakup i wdrożenie systemu zarządzania Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi.
2. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany przez wykonawcę posiadającego autoryzację producenta oferowanego
systemu lub dysponującego osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia posiadającymi certyfikaty
potwierdzające znajomość oferowanego systemu, wystawione przez jego producenta. Na potwierdzenie powyższego
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu odpowiednie dokumenty przed zawarciem umowy (szczegóły w Rozdziale XXII
SWZ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48440000-4 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości

48410000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania inwestycjami i przygotowywania deklaracji podatkowych

48430000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zapasami

48450000-7 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi

48822000-6 - Serwery komputerowe

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji polegającej na możliwości zlecenia prac rozwojowych systemu. Okoliczności zlecania
prawa opcji określa §5 wzoru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione na podstawie oświadczeń zawartych w Formularzu oferty (cena)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w ust. 1 za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w
tym okresie, wykonał łącznie:
a. co najmniej trzy usługi o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto)
każda, polegające na wdrożeniu systemu ERP oferowanego przez wykonawcę (w zakresie co najmniej modułu do obsługi
finansowo – księgowej i kadrowo – płacowej) w jednostce, w której zatrudnione jest co najmniej 80 osób, w tym przynajmniej
dwa wdrożenia w instytucji publicznej,
b. co najmniej dwie usługi polegające na integracji systemu ERP oferowanego przez wykonawcę z systemem finansowo –
księgowym i kadrowo – płacowym, w tym przynajmniej w jednej instytucji publicznej,
c. co najmniej dwie usługi polegające na świadczeniu usług utrzymania systemu ERP oferowanego przez wykonawcę przez
co najmniej 12 miesięcy nieprzerwanie, w tym jedną usługę dla instytucji publicznej.
2) dysponuje osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia legitymującymi się określonymi poniżej wiedzą i
doświadczeniem:
a. kierownikiem projektu, który musi posiadać doświadczenie w zarządzaniu i/lub nadzorowaniu co najmniej dwóch
projektów polegających m.in. na wdrożeniu systemu ERP, w tym jednego w instytucji publicznej;
b. specjalistą ds. wdrożeń, który musi posiadać doświadczenie we wdrożeniu systemu ERP oferowanego przez Wykonawcę,
w co najmniej dwóch instytucjach, w tym w jednej instytucji publicznej;
c. specjalistą ds. integracji systemu, który musi posiadać doświadczenie w integracji systemu ERP oferowanego przez
Wykonawcę z systemem finansowo – księgowym i kadrowo – płacowym w co najmniej dwóch projektach, w tym w jednym w
instytucji publicznej;
d. specjalistą ds. szkoleń, który musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń powdrożeniowych w co najmniej
dwóch instytucjach, w tym co najmniej w jednej instytucji publicznej, dla co najmniej 20 osób każde szkolenie.
Wymagania wskazane w pkt b, c, d powyżej można łączyć i wykazać łączne doświadczenie jednej lub dwóch osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)
Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór
wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
realizację usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia
Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej
samej grupy kapitałowej – wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się według wyboru Wykonawcy przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących
formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, rachunek nr 62 1130 1017
0020 1557 9120 0011. W tytule przelewu należy podać: wadium do postępowania na dostawę systemu ERP –
NIKiDW/P/16/2023
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej Wykonawca składa w oryginale w postaci elektronicznej, za pośrednictwem
platformy zakupowej – Zamawiający wymaga złożenia dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym
przez gwaranta tj. wystawcę gwarancji / poręczenia.
4. Zamawiający zastrzega, że w przypadku złożenia poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej,
poręczyciel (gwarant) zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty do
łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną
oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium, zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 9 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa zawiera postanowienia dotyczące waloryzacji ceny.
2. Poza tym Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści Umowy:
1) zmniejszenie zakresu Przedmiotu Umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym;
2) zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Umowy w przypadku zmniejszenia jego zakresu w razie
zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 1;
3) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy, w przypadku:
a. gdy zachowanie pierwotnie określonego terminu nie leży w interesie publicznym;
b. działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie prac w określonym pierwotnie terminie;
c. konieczności zmiany finansowania;
d. realizacji prac powiązanych z Przedmiotem Umowy zleconych na podstawie aneksu do niniejszej Umowy lub na
podstawie odrębnej umowy;
e. wymuszających konieczność koordynacji tych prac z pracami realizowanym na podstawie niniejszej Umowy i
uwzględnienia wzajemnych powiązań;
f. zmiany Podwykonawcy, o którym mowa w § 9 Umowy;
g. gdy z przyczyn obiektywnych Wykonawca nie mógł zrealizować Przedmiotu Umowy w terminie.
3. Zmiany Umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) zmniejszenie zakresu Przedmiotu Umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego lub w zakresie wynikającym
z cofnięcia środków pochodzących z zewnętrznych źródeł finansowania, które miały być przeznaczone na dofinansowanie
Przedmiotu Umowy;
2) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy odpowiednio do wartości zmniejszonego zakresu Przedmiotu Umowy;
3) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy:
a. o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu publicznego;
b. o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania;
c. o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu;
d. o okres niezbędny na wykonanie prac powiązanych z przedmiotem niniejszej Umowy (zleconych na podstawie aneksu do
niniejszej Umowy lub odrębną umową);
e. o okres niezbędny na wykonanie prac, gdy z przyczyn obiektywnych Wykonawca nie mógł zrealizować Przedmiotu
Umowy w terminie – na uzasadniony wniosek Wnioskodawcy.
4. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu
pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/841652

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-10 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Dodatkowe przesłanki wykluczenia: W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Termin wykonania zamówienia (02.04.2025 r.) musi uwzględniać terminy pośrednie wskazane w OPZ, w tym harmonogramie i we wzorze umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone- Grodzisk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do odblokowania iphone. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI