Dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu komunikacji oświaty Krakowa wraz z udostępnieniem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu komunikacji oświaty Krakowa wraz z udostępnieniem platformy systemowo-sprzętowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-19
  • ZamawiającyGmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00383239
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu komunikacji oświaty Krakowa wraz z udostępnieniem platformy systemowo-sprzętowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 616 15 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu komunikacji oświaty Krakowa wraz z udostępnieniem platformy systemowo-sprzętowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a05dedaa-454a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383239

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054818/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu komunikacji oświaty Krakowa wraz z udostępnieniem platformy systemowo-sprzętowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20764

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20764

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy, „w postępowaniu o udzielenie zamówienia (…) o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, (…), oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
1.1. Forma elektroniczna oznacza opatrzenie dokumentu (pliku) elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
1.2. Rygor nieważności opisany w pkt 1. powyżej dotyczy zatem przypadków niedochowania formy złożenia następujących dokumentów:
1.2.1. Formularza oferty i dołączanych do niego innych dokumentów składających się na sensu stricte treść oferty Wykonawcy.
1.2.2. Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy, tj. "oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu", o którym mowa w pkt 6.1.4. SWZ, składanych samodzielnie przez Wykonawców, zgodnie z pkt 6.1.4. lit. a SWZ.
1.2.3. Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy składanych – na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy – przez podmioty, o których mowa w pkt 6.1.4. lit. b SWZ, tj. podmioty, które nie są Wykonawcami, ale udostępniają Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania określonego warunku/-ów udziału w postępowaniu.
1.2.4. Pełnomocnictw, o których mowa w pkt 6.1.2. lit. b SWZ.
2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, inne niż wymienione w pkt 1 powyżej, w tym w szczególności:
2.1. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 6.3. SWZ.
2.2. dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, o których mowa w pkt 6.1.2. SWZ – inne niż pełnomocnictwa, odpisy lub informacje z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru – a zatem dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio:
2.2.1. Wykonawcy,
2.2.2. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
2.2.3. podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy,
2.2.4. podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach – jeżeli dotyczy,
2.3. przedmiotowe środki dowodowe (z wyłączeniem próbek, o których mowa 6.2. SWZ) – jeżeli dotyczy,
2.4. inne niż ww. informacje, oświadczenia lub dokumenty, o ile przepisy szczególne nie dopuszczają dodatkowych form lub sposobów ich „sporządzania i przekazywania” - przekazywane są w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a zatem z zachowaniem tej samej formy i postaci co dokumenty wymienione w pkt 1. powyżej, z tą różnicą, iż w przypadku niedochowania formy i/lub postaci przekazania brak jest sankcji nieważności.
3. W przypadku, gdy odpisy lub informacje z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, a także inne podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, lub inne dokumenty opisane w § 6 ust. 1 rozporz. przywołanego w pkt 8.4. SWZ, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający
zasoby lub podwykonawca, jako dokument elektroniczny - przekazuje się ten dokument. W przypadku natomiast, gdy ww. kategorie dokumentów zostały wystawione jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
4. W zakresie nieuregulowanym stawą lub SWZ do podmiotowych środków dowodowych, oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postęp. zastosowanie mają w szczególne przepisy rozporz. przywołanego w pkt 8.4. i 8.9 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Ilekroć jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie
miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust.4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych, w związku z realizacją niniejszego zamówienia. Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4. Ponadto, zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi zał. nr 6 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-10.271.74.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 950000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu komunikacji oświaty Krakowa wraz z udostępnieniem platformy systemowo-sprzętowej.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Uzasadnienie: w ramach niniejszego zamówienia Zamawiający zaplanował dostawę i wdrożenie oprogramowania komputerowego uruchamianego na platformie systemowo – sprzętowej Wykonawcy, który będzie wspomagał elektroniczną komunikację dokumentów cyfrowych w szkołach i placówkach oświatowych Gminy Miejskiej Kraków. Rozwiązanie to należy dostarczyć jako kompleksową gotową usługę w chmurze. Takie połączenie dostawy i wdrożenia gdzie aplikacja jest uruchamiana na infrastrukturze Wykonawcy, daje gwarancję prawidłowego produkcyjnego uruchomienia oraz bezpiecznego administrowania rozwiązaniem. W przypadku dynamicznego obciążenia systemu, skalowalność rozwiązania jest zapewniana przez Wykonawcę, a wszelkie błędy są rozwiązywane przez jednego Wykonawcę.
Dlatego technicznie i merytorycznie nie jest wskazane rozdzielanie nabywanego oprogramowania od platformy systemowo - sprzętowej, ponieważ mamy do czynienia z pojedynczą kompleksową usługą, w pełni zarządzaną przez Wykonawcę. W związku z powyższym dostawę ww. oprogramowania należy potraktować jako rozwiązanie zintegrowane SaaS (PaaS + System). Świadczenie usługi asysty winien realizować Wykonawca, który wykonał dostawę oraz przeprowadził wdrożenie. Ze względu na powyższe, Zamawiający odstępuje od podziału zamówienia na części udzielane w ramach odrębnych postępowań lub dopuszczenia składania ofert częściowych. Poprzez określenie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert Zamawiający nie eliminuje z ubiegania się o zamówienie małych i średnich przedsiębiorstw.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w pkt 18 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalności opcjonalne punktowane dodatkowo

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy - spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) zrealizowali należycie co najmniej dwa projekty informatyczne, których przedmiotem było dostarczenie systemu elektronicznej komunikacji w zakresie obiegu dokumentów, obejmujące (każdy projekt) analizę przedwdrożeniową oraz wdrożenie wraz z instruktażem użytkowników, spełniające ponadto (każdy projekt) poniższe wymagania:
a) system zapewniał pracę minimum 1000 użytkowników;
b) system zapewniał pracę minimum 100 jednostek organizacyjnych;
c) system zapewniał obsługę kancelaryjną (z zachowaniem Instrukcji Kancelaryjnej oraz Instrukcji Archiwalnej);
d) system zapewniał integrację z platformą e-PUAP;
e) system zbudowany był w oparciu o architekturę SOA z wykorzystaniem standardu XML, standardów z grupy WebServices;
f) system wyposażony był w funkcjonalność umożliwiającą pracę (udostępnianie i edycję danych) przez przeglądarkę internetową;
g) system integrował się z zewnętrznymi systemami wspomagającymi – wymagana integracja z co najmniej jednym zewnętrznym systemem informatycznym np.: systemem klasy ERP (Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa);
h) system korzystał z relacyjnej bazy danych;
o wartości (każdy z projektów) minimum 800 000,00 zł brutto (z wyłączeniem infrastruktury sprzętowo - systemowej).
1.2. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) zrealizowali należycie co najmniej jeden projekt informatyczny, którego przedmiotem było dostarczenie systemu klasy ESB, wykorzystywanego do centralnej komunikacji systemów informatycznych, obejmujący:
a) dostarczenie narzędzia klasy ESB;
b) analizę przedwdrożeniową;
c) wdrożenie dedykowanych mechanizmów integracji na dostarczonym narzędziu ESB;
o wartości minimum 400 000,00 zł brutto (z wyłączeniem infrastruktury sprzętowej).
1.3. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) zrealizowali należycie co najmniej trzy projekty polegające na świadczeniu usług Data Center.
1.4. dysponują kierownikiem projektu, który:
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu projektami teleinformatycznymi,
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, co najmniej dwukrotnie pełnił funkcję kierownika projektu, którego przedmiotem było wdrożenie o wartości minimum 700 000,00 zł brutto (każde wdrożenie), obejmujące system elektronicznej komunikacji w zakresie obiegu dokumentów łącznie z integracją realizowaną za pośrednictwem dostarczanej w projekcie szyny danych ESB z minimum dwoma systemami informatycznymi,
- posiada aktualny certyfikat potwierdzający kwalifikacje w zakresie metodyki zarządzania projektami Prince2 Practitioner lub AgilePM Practitioner lub inny równoważny.
Uwaga! Przez „certyfikat równoważny” Zamawiający rozumie certyfikat, który jest analogiczny, co do zakresu z przykładowymi certyfikatami wskazanymi z nazwy dla danej roli, co jest rozumiane jako analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat (np. zarządzanie bazami danych, kompetencje związane z zarządzaniem projektami, testowaniem, administrowaniem bazami danych, programowaniem, etc.), analogiczny stopień poziomu kompetencji (np. podstawowy, zaawansowany, ekspert), analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany do otrzymania danego certyfikatu (np. konieczność wykazania się uczestnictwem w określonej liczbie projektów danej roli lub liczba lat pracy w danej roli, etc.), potwierdzony egzaminem (dotyczy tylko tych ról, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone egzaminem).
1.5. dysponują trzema konsultantami wdrożeniowymi, którzy (każdy z nich):
- posiadają wykształcenie wyższe;
- posiadają znajomość Instrukcji Kancelaryjnej oraz Instrukcji Archiwalnej (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Dz. U. z 2011 nr 14 poz. 67), ugruntowanej co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym we wdrażaniu i dostarczaniu rozwiązań informatycznych, w których realizowano wdrożenie systemu elektronicznej komunikacji w zakresie obiegu dokumentów oraz integrację w oparciu o szynę danych ESB z minimum dwoma systemami informatycznymi;
- brali udział w okresie ostatnich pięciu lat (przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu), co najmniej dwukrotnie, w charakterze specjalisty we wdrożeniu i integracji systemu elektronicznej komunikacji w zakresie obiegu dokumentów oraz szyny danych ESB, w którym wykonano integrację systemu elektronicznej komunikacji w zakresie obiegu dokumentów z minimum dwoma systemami informatycznymi za pośrednictwem ESB.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), zwanej dalej ustawą sankcyjną. Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który <<z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady>>, zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 125 ust. 1 i ust. 5 ustawy, składa on odrębne następujące oświadczenia:
1.1. o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz
1.2. spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
odpowiednio:
a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy,
według wzorów zaproponowanych odpowiednio w formularzach A, B, C i D załącznika nr 2 do SWZ.
2. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w pkt 6.1.4.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 5.2. SWZ odpowiednio:
a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy,
według wzoru zaproponowanego odpowiednio w formularzach A i B załącznika nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw (projektów) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których dostawy (projekty)zostały wykonane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy (projekty) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy (projekty) zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wymaganiami Zamawiającego związanymi z realizacją zamówienia, tj. próbkę systemu, która potwierdzi, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązanie posiada wymagane funkcjonalności podstawowe, określone w pkt 7, 8, 10 i 11 załącznika nr 4 do wzoru umowy (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), z uwzględnieniem oferowanych przez Wykonawcę funkcjonalności opcjonalnych dodatkowo punktowanych (zawartych w załączniku nr 1 do SWZ), zgodnie z pkt 18.2. SWZ.
W oparciu o złożoną próbkę systemu Wykonawca przeprowadzi dla Zamawiającego prezentację oferowanego systemu. Sposób przygotowania i prezentacji próbki określa szczegółowo regulamin stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, wypełniony i podpisany przez osoby umocowane należycie do reprezentowania Wykonawcy.
2. Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, a zatem:
a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Wykonawca w Formularzu oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych;
b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów wymienionych w lit. a) powyżej.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych tego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt
5.1. SWZ – jeżeli dotyczy.
4. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ – w celu wypełnienia obowiązków, w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO, o których mowa w pkt 24 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy, zostały szczegółowo opisane w pkt 7 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera wzór umowy (z załącznikiem), który stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Postanowienia dotyczące zmian umowy zawiera §20 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wniosku” dostępnego na ePUAP (https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia) po uprzednim zaszyfrowaniu oferty przy pomocy miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. W sekcji 4.2.10. powinno być:
1.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawę i wdrożenie systemu, przeprowadzić instruktaż dla użytkowników Zamawiającego oraz udostępnić platformę systemowo-sprzętową, w terminie do 22 grudnia 2022 r.
1.2. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi dostępu do systemu oraz do platformy systemowo-sprzętowej oraz usługi utrzymania systemu, przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
2. W celu potwierdzenia, że oferowany system spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ oraz wzorze umowy (z załącznikami) oraz w celu oceny oferty w kryterium oceny ofert „funkcjonalności opcjonalne punktowane dodatkowo”, opisanego w pkt 18.2. SWZ, w oparciu o złożoną próbkę Wykonawca przeprowadzi prezentację oferowanego systemu. Celem prezentacji jest wykazanie również, że system posiada wymagane funkcjonalności obligatoryjne oraz zadeklarowane przez Wykonawcę funkcjonalności opcjonalne. Sposób przygotowania i prezentacji próbki określa szczegółowo załącznik nr 9 do SWZ.
3. Zamawiający, w granicach określonych przepisem art. 462 i nast. ustawy, dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podaje nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
4. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, czy innych wykonawców objętych dyspozycją przepisu art. 94 ust. 1 ustawy.
5. Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę (lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę) dwóch osób wykonujących usługę Call Center, o której mowa w załączniku nr 3 do wzoru umowy (§ 1 ust. 3 pkt 2). Wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).
6. W niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortalu, ePUAPu oraz poczty elektronicznej. Oznaczenie odbiorcy (Zamawiającego) w formularzach ePUAP: GMINA MIEJSKA KRAKÓW-MIASTO NA PRAWACH
POWIATU (31-004 KRAKÓW, WOJ. MAŁOPOLSKIE). Adres skrzynki ePUAP: /UMKr/SkrytkaESP. Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://www.bip.krakow.pl /?sub_dok_id=20764, zwanej w SWZ „stroną internetową prowadzonego postępowania”. Sposób porozumiewania się stron w niniejszym postępowaniu oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów został szczegółowo opisany w pkt 9 SWZ.
7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych w postępowaniu został określony w pkt 6 SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie strony internetowej dla wypożyczalni - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie strony internetowej dla wypożyczalni. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI