Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, elektronicznego, serwerów oraz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, elektronicznego, serwerów oraz oprogramowania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkarszewy
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-25
  • ZamawiającyGmina Skarszewy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00390223
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, elektronicznego, serwerów oraz oprogramowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skarszewy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Hallera 18

1.5.2.) Miejscowość: Skarszewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-250

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585882201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.janikowski@skarszewy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarszewy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, elektronicznego, serwerów oraz oprogramowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc480f80-2e6f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024107/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu IT i oprogramowania w ramach programu "Cyfrowa gmina"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/skarszewy/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/skarszewy/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/skarszewy/proceedings

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Skarszew, Urząd Miejski w Skarszewach Pl. Gen. J. Hallera 18, 83-250 Skarszewy, tel. 58 588 22 01, e-mail: skarszewy@skarszewy.pl
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych – Pana Daniela Pożarskiego, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@skarszewy.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
d) gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Skarszew, Urząd Miejski w Skarszewach Pl. Gen. J. Hallera 18, 83-250 Skarszewy, tel. 58 588 22 01, e-mail: skarszewy@skarszewy.pl
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych – Pana Daniela Pożarskiego, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@skarszewy.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
d) gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.17.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 14

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Dostawa fabrycznie nowego Serwera do Backup - 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt
1) dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”:
Sposób obliczenia Pk1:
Pk1= [CN / CR x 60% ] x 100
Pk1 - liczba punktów dla kryterium
CN - najniższa oferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

2) dla kryterium „Termin dostawy”:
Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin realizacji dostawy wynosi do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Sposób obliczenia Pk2:
W kryterium „Termin dostawy” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę wymaganego maksymalnego terminu dostawy tj. terminu wynoszącego do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 0 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 10 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 20 pkt.
3) dla kryterium „Okres gwarancji”:
Sposób obliczenia Pk3:
W kryterium „Okres gwarancji” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 36 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 0 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 48 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 10 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 60 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 20 pkt;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Dostawa fabrycznie nowego Serwera EBOI (Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta) - 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt
1) dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”:
Sposób obliczenia Pk1:
Pk1= [CN / CR x 60% ] x 100
Pk1 - liczba punktów dla kryterium
CN - najniższa oferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

2) dla kryterium „Termin dostawy”:
Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin realizacji dostawy wynosi do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Sposób obliczenia Pk2:
W kryterium „Termin dostawy” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę wymaganego maksymalnego terminu dostawy tj. terminu wynoszącego do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 0 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 10 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 20 pkt.
3) dla kryterium „Okres gwarancji”:
Sposób obliczenia Pk3:
W kryterium „Okres gwarancji” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 36 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 0 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 48 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 10 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 60 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 20 pkt;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - Dostawa fabrycznie nowego UPS do szafy rack-owej - 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt
1) dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”:
Sposób obliczenia Pk1:
Pk1= [CN / CR x 60% ] x 100
Pk1 - liczba punktów dla kryterium
CN - najniższa oferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

2) dla kryterium „Termin dostawy”:
Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin realizacji dostawy wynosi do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Sposób obliczenia Pk2:
W kryterium „Termin dostawy” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę wymaganego maksymalnego terminu dostawy tj. terminu wynoszącego do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 0 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 20 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - Dostawa fabrycznie nowego UTM firewall licencja 5 lat - 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt
1) dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”:
Sposób obliczenia Pk1:
Pk1= [CN / CR x 60% ] x 100
Pk1 - liczba punktów dla kryterium
CN - najniższa oferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

2) dla kryterium „Termin dostawy”:
Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin realizacji dostawy wynosi do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Sposób obliczenia Pk2:
W kryterium „Termin dostawy” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę wymaganego maksymalnego terminu dostawy tj. terminu wynoszącego do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 0 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 20 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - Dostawa fabrycznie nowego UTM firewall licencja 3 lat - 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

38520000-6 - Skanery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt
1) dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”:
Sposób obliczenia Pk1:
Pk1= [CN / CR x 60% ] x 100
Pk1 - liczba punktów dla kryterium
CN - najniższa oferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

2) dla kryterium „Termin dostawy”:
Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin realizacji dostawy wynosi do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Sposób obliczenia Pk2:
W kryterium „Termin dostawy” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę wymaganego maksymalnego terminu dostawy tj. terminu wynoszącego do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 0 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 20 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych wraz z monitorami - 25 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt
1) dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”:
Sposób obliczenia Pk1:
Pk1= [CN / CR x 60% ] x 100
Pk1 - liczba punktów dla kryterium
CN - najniższa oferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

2) dla kryterium „Termin dostawy”:
Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin realizacji dostawy wynosi do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Sposób obliczenia Pk2:
W kryterium „Termin dostawy” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę wymaganego maksymalnego terminu dostawy tj. terminu wynoszącego do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 0 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 5 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 10 pkt.
3) dla kryterium „Okres gwarancji”:
Sposób obliczenia Pk3:
W kryterium „Okres gwarancji” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 36 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 0 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 48 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 10 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 60 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 20 pkt;
4) dla kryterium „Ocena ilości złączy USB”:
Sposób obliczenia Pk4:
W kryterium ilość złączy USB Zamawiający przyzna następującą punktację:
• Zaoferowanie przez Wykonawcę minimalnej wymaganej ilości złączy USB, tj. wbudowane 6 gniazd USB na zewnątrz obudowy, w układzie:
o Panel przedni: 2 x USB 3.2 gen 1 Typu A oraz 1 x USB 2.0
o Panel tylny: 2 x USB 3.2 gen 1 Typu A oraz 1 x USB 2.0
– oferta otrzyma 0 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę minimalnej wymaganej ilości złączy USB, tj. wbudowane 8 gniazd USB na zewnątrz obudowy, w układzie:
o Panel przedni: 2 x USB 3.2 gen 1 Typu A oraz 2 x USB 2.0
o Panel tylny: 2 x USB 3.2 gen 1 Typu A oraz 2 x USB 2.0
– oferta otrzyma 10 pkt;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena ilości złączy USB

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 - Dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych Notebook 14” - 12 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt
1) dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”:
Sposób obliczenia Pk1:
Pk1= [CN / CR x 60% ] x 100
Pk1 - liczba punktów dla kryterium
CN - najniższa oferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

2) dla kryterium „Termin dostawy”:
Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin realizacji dostawy wynosi do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Sposób obliczenia Pk2:
W kryterium „Termin dostawy” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę wymaganego maksymalnego terminu dostawy tj. terminu wynoszącego do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 0 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 5 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 10 pkt.
3) dla kryterium „Okres gwarancji”:
Sposób obliczenia Pk3:
W kryterium „Okres gwarancji” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 24 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 0 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 36 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 10 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 48 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 20 pkt;
4) dla kryterium „Ocena ilości złączy USB”:
Sposób obliczenia Pk3:
W kryterium ilość złączy USB w notebooku Zamawiający przyzna następującą punktację:
• Zaoferowanie przez Wykonawcę minimalnej wymaganej ilości złączy USB w notebooku, tj. wbudowane 2 gniazda USB, w tym minimum jedno gniazdo USB typ A wersja 3.2 (lub wyższa) – oferta otrzyma 0 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę ilości złączy USB w notebooku, tj. wbudowane co najmniej 3 gniazda USB, w tym minimum jedno gniazdo USB typ A wersja 3.2 (lub wyższa) – oferta otrzyma 10 pkt;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena ilości złączy USB

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8 - Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych - 3 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

38520000-6 - Skanery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt
1) dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”:
Sposób obliczenia Pk1:
Pk1= [CN / CR x 60% ] x 100
Pk1 - liczba punktów dla kryterium
CN - najniższa oferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

2) dla kryterium „Termin dostawy”:
Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin realizacji dostawy wynosi do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Sposób obliczenia Pk2:
W kryterium „Termin dostawy” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę wymaganego maksymalnego terminu dostawy tj. terminu wynoszącego do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 0 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 10 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 20 pkt.
3) dla kryterium „Okres gwarancji”:
Sposób obliczenia Pk3:
W kryterium „Okres gwarancji” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 24 miesiące okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 0 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 36 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 20 pkt;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9 - Dostawa fabrycznie nowego skanera - 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt
1) dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”:
Sposób obliczenia Pk1:
Pk1= [CN / CR x 60% ] x 100
Pk1 - liczba punktów dla kryterium
CN - najniższa oferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

2) dla kryterium „Termin dostawy”:
Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin realizacji dostawy wynosi do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Sposób obliczenia Pk2:
W kryterium „Termin dostawy” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę wymaganego maksymalnego terminu dostawy tj. terminu wynoszącego do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 0 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 10 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 20 pkt.
3) dla kryterium „Okres gwarancji”:
Sposób obliczenia Pk3:
W kryterium „Okres gwarancji” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 12 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 0 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 24 miesiące okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 20 pkt;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 10 - Dostawa fabrycznie nowych kluczy do autentykacji - 50 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt
1) dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”:
Sposób obliczenia Pk1:
Pk1= [CN / CR x 60% ] x 100
Pk1 - liczba punktów dla kryterium
CN - najniższa oferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

2) dla kryterium „Termin dostawy”:
Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin realizacji dostawy wynosi do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Sposób obliczenia Pk2:
W kryterium „Termin dostawy” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę wymaganego maksymalnego terminu dostawy tj. terminu wynoszącego do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 0 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 10 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 20 pkt.
3) dla kryterium „Okres gwarancji”:
Sposób obliczenia Pk3:
W kryterium „Okres gwarancji” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 12 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 0 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 24 miesiące okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 20 pkt;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 11 - Dostawa fabrycznie nowego zestawu do prowadzenia telekonferencji:
- Telewizor z wbudowanymi głośnikami - 1 szt.,
- Kamera wideokonferencyjna – 1 szt.
- Stojak na telewizor – 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt
1) dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”:
Sposób obliczenia Pk1:
Pk1= [CN / CR x 60% ] x 100
Pk1 - liczba punktów dla kryterium
CN - najniższa oferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

2) dla kryterium „Termin dostawy”:
Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin realizacji dostawy wynosi do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Sposób obliczenia Pk2:
W kryterium „Termin dostawy” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę wymaganego maksymalnego terminu dostawy tj. terminu wynoszącego do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 0 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 5 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 10 pkt.
3) dla kryterium „Okres gwarancji”:
Sposób obliczenia Pk3:
W kryterium „Okres gwarancji” Zamawiający przyzna następującą punktację:
a) Telewizor z wbudowanymi głośnikami:
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 24 miesiące okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 0 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 36 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 5 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 48 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 15 pkt;

b) Kamera wideokonferencyjna:
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 24 miesiące okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 0 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 36 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 5 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 48 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 15 pkt;


Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów w kryterium „Okres gwarancji”:

Pk3 = a) + b)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 12 – Dostawa i wdrożenie fabrycznie nowego oprogramowania do zarządzania jednostką publiczną – 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt
1) dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”:
Sposób obliczenia Pk1:
Pk1= [CN / CR x 60% ] x 100
Pk1 - liczba punktów dla kryterium
CN - najniższa oferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

2) dla kryterium „Okres gwarancji”:
Sposób obliczenia Pk2:
W kryterium „Okres gwarancji” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 12 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 0 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 24 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 20 pkt;
• Zaoferowanie przez Wykonawcę min. 36 miesięcy okresu gwarancji dla oferowanego Przedmiotu zamówienia – oferta otrzyma 40 pkt;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 13 – Dostawa fabrycznie nowego oprogramowania konferencyjnego – 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt
1) dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”:
Sposób obliczenia Pk1:
Pk1= [CN / CR x 60% ] x 100
Pk1 - liczba punktów dla kryterium
CN - najniższa oferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

2) dla kryterium „Termin dostawy”:
Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin realizacji dostawy wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Sposób obliczenia Pk2:
W kryterium „Termin dostawy” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę wymaganego maksymalnego terminu dostawy tj. terminu wynoszącego do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 0 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 15 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 14 – Dostawa fabrycznie nowego oprogramowania biurowego – 20 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt
1) dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”:
Sposób obliczenia Pk1:
Pk1= [CN / CR x 60% ] x 100
Pk1 - liczba punktów dla kryterium
CN - najniższa oferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywanej

2) dla kryterium „Termin dostawy”:
Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin realizacji dostawy wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Sposób obliczenia Pk2:
W kryterium „Termin dostawy” Zamawiający przyzna następującą punktację:

• Zaoferowanie przez Wykonawcę wymaganego maksymalnego terminu dostawy tj. terminu wynoszącego do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 0 pkt.
• Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu dostawy wynoszącego do 15 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - oferta otrzyma 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) WARUNEK DLA CZĘŚCI NR 1, 6 i 7
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prawidłowo zrealizował (wykonał) co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem jest sprzęt komputerowy.
UWAGA:
• Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdz. X ust. 1 pkt 1 lit. a) SWZ (wzór wykazu dostaw/usług stanowi Załącznik nr 5 do SWZ).
• Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.
• W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.
• Zamawiający, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 2 SWZ, dopuszcza wskazanie tych samych dostaw dla ww. części Przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca złoży ofertę.

2) WARUNEK DLA CZĘŚCI NR 12
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prawidłowo zrealizował (wykonał) co najmniej dwie usługi dla dwóch różnych podmiotów (zamawiających), których przedmiotem było wdrożenie oprogramowania do zarządzania podmiotami prywatnymi lub publicznymi, obejmujący swym zakresem moduł kadrowy oraz moduł płac wraz z świadczeniem usługi wsparcia technicznego przez minimum 6 miesięcy u min. jednego zamawiającego o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda, przy czym każde oprogramowanie w danym podmiocie obejmował grupę minimum 100 użytkowników
UWAGA:
• Za jedną usługę zamawiający uzna, jeśli Wykonawca świadczył/świadczy ww. usługi w jednym podmiocie przez 6 miesięcy - bez znaczenia, czy usługi były świadczone na podstawie jednej umowy, czy na podstawie kilku umów zawartych na krótsze okresy następujące bezpośrednio po sobie.
• W przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę dostawy rozliczenie nastąpiło w innej niż w PLN walucie, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanych dostaw przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu oraz SWZ na platformie zakupowej Zamawiającego.
• Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdz. X ust. 1 pkt 1 lit. a) SWZ (wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SWZ).
• Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.
• W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.

3) WARUNEK DLA CZĘŚCI NR 14
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prawidłowo zrealizował (wykonał) co najmniej dwie dostawy oprogramowania biurowego o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych) (przez wartość brutto dostawy należy rozumieć wysokość wynagrodzenia uzyskanego przez Wykonawcę za wykonanie tej dostawy);
UWAGA:
• W przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę dostawy rozliczenie nastąpiło w innej niż w PLN walucie, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanych dostaw przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu oraz SWZ na platformie zakupowej Zamawiającego.
• Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdz. X ust. 1 pkt 1 lit. a) SWZ (wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SWZ).
• Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.
• W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.
3. Dla części nr 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 13 Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu z wyjątkiem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego, o którym mowa w Rozdziale IX. ust. 2 pkt 1) SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu dostaw/usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat (termin należy liczyć wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert w niniejszym postępowaniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy/usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są:
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
UWAGA:
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw/usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 1 lit. a) SWZ, dotyczy tylko dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Rozdział V. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych dla wszystkich części

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z treścią art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), z niniejszego postępowania Zamawiający wykluczy:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
3. Zamawiający zweryfikuje wykonawcę pod względem podlegania wykluczeniu, o którym mowa w ust. 1 między innymi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy składane w Formularzu ofertowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Rozdział XI. Wymagania dotyczące wadium.

1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium obejmującym okres związania ofertą o wartości:
1) dla części nr 6 zamówienia 1000,00 złotych (słownie: tysiąc złotych 00/100),
2) dla części nr 7 zamówienia 400,00 złotych (słownie: czterysta złotych 00/100)
3) dla części nr 12 zamówienia 800,00 złotych (słownie: osiemset złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego należy załączyć do oferty. Dodatkowo na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawca składa Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ.

Wymagana forma:
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, o którym mowa powyżej przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy, pełnomocnictwo/-a zostało/-y sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzony/-e własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem sporządzonym w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, rozumieć należy dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą lub notariusz.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) dla części nr 1- 11 wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ;
2) dla części nr 13, 14 wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ;
3) dla części nr 12 wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/skarszewy/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-25 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię opiekunkę dla 89-letniej chodzącej kobiety, z zamieszkaniem - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię opiekunkę dla 89-letniej chodzącej kobiety, z zamieszkaniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI