Wyżywienie w systemie zleconym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyżywienie w systemie zleconym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-10-08
  • ZamawiającyPodlaski Oddział Straży Granicznej imienia gen. dyw. Henryka Minkiewicza z siedzibą w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-30
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyżywienie w systemie zleconym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Oddział Straży Granicznej imienia gen. dyw. Henryka Minkiewicza z siedzibą w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050440036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. J. Bema 100

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: (85)7145527

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.posg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyżywienie w systemie zleconym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-361e8d33-21e2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017168/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Wyżywienie w systemie zleconym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, nr projektu 4/9-2018/BK-FAMI "Organizowanie powrotów przymusowych cudzoziemców -część II"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/posg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2
ustawy Prawo zamówień publicznych w postępowaniu o udzielnie zamówienia komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za
pośrednictwem platformy zakupowej Smart PZP (zwanej dalej Platformą) dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/posg.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Z uwagi na limit znaków pełne wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale VI SWZ. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/posg. Za datę przekazania i odbioru danych przyjmuje się datę zapisania pliku na serwerze Systemu. Korespondencja przekazana Zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem lub faksem) nie będzie brana pod uwagę. 4. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest
bezpłatne. 5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie, ani logowania do Platformy.6. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych na Platformie jest uzależnione od
uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy. 9. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Platformy przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego
służącego do uwierzytelniania i podpisu. Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami
elektronicznymi. Do przesłania dokumentów niezbędne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu
elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w celu potwierdzenia czynności
złożenia oferty. 14. Korzystanie z Platformy możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z
którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i
specyfiki połączenia:
 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s
 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz
lub lepszy,
- zainstalowane następujące oprogramowanie:
• w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze
lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
b) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest
używanie najnowszych wersji przeglądarek
c) Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje, w zakresie składania podpisu
kwalifikowanego:
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki
Szafir SDK Web
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.15. Zadawanie pytań przez Wykonawców
odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce
„Korespondencja”. 16. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie Portalu e-
Usług dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Platformy oraz podczas
rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.18. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików
przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Platformy można
przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele
pojedynczych plików.
19. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach
określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinform., zaleca się
format pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 10/ZP/WTiZ/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I : Wyżywienie w systemie zleconym w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców – obiekt w Czerwonym Borze
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostawa, wydanie 3 posiłków dziennie (śniadanie, obiad dwudaniowy i kolacja) w tym co najmniej jednego posiłku gorącego i napojów do każdego posiłku przez 7 dni w tygodniu dla cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców – obiekt w Czerwonym Borze pod adresem: Czerwony Bór 24/1, 18-400 Łomża oraz dostawa posiłków podróżnych dla osób doprowadzanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II : Wyżywienie w systemie zleconym w Centrum Rejestracji Cudzoziemców- DPG w Połowcach
Przedmiotem zamówienia jest doraźne przygotowanie, dostawa, wydanie 3 posiłków dziennie (śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja) w tym co najmniej jednego posiłku gorącego i napojów do każdego posiłku przez 7 dni w tygodniu dla osób zatrzymanych, przebywających w Centrum Rejestracji Cudzoziemców znajdującego się w DPG w Połowcach, Połowce 25, 17-240 Czeremcha oraz dostawa posiłków podróżnych dla osób doprowadzanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 B do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się wypełniony i podpisany:
a) formularz cenowy -zgodny w treści z załączonym do SWZ wzorem: - Załącznik nr 2 A – dotyczy części I,
b) formularz cenowy -zgodny w treści z załączonym do SWZ wzorem: - Załącznik nr 2 B – dotyczy części II,
c) formularz ofertowy – zgodny w treści z załączonym do SWZ wzorem – Załącznik nr 3 A – dotyczy część I
d) formularz ofertowy – zgodny w treści z załączonym do SWZ wzorem – Załącznik nr 3 B – dotyczy części II

2. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć:
a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne w treści z załączonym do SWZ wzorem -Załącznik nr 4.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) odpowiednie pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. b).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania Umowy – wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT;
2) zmiany cen netto posiłków oraz norm wyżywienia w przypadkach i w sposób określony
w § 3 ust. 3 i 4 umowy. Zmiana umowy, o której mowa w § 3 ust. 3 nie powoduje podwyższenia kwoty określonej w § 3 ust. 1. Marża Wykonawcy obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w szczególności zaś koszty przygotowania, dostarczenia, wydania posiłków, naczyń jednorazowych, odbioru i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych i zużytych naczyń jednorazowych, załadunku, rozładunku, transportu do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców – obiekt w Czerwonym Borze.
3) przedłużenia okresu realizacji umowy oraz wartości umowy w przypadku obowiązywania kolejnego porozumienia bądź aneksu obowiązującego porozumienia, którego przedmiotem jest użyczenie Podlaskiemu Oddziałowi Straży Granicznej w Białymstoku budynków położonych w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 24/1, 18-400 Łomża - Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania niniejszej umowy
do 2 miesięcy oraz do 50 % wartości pierwotnej umowy.
4) przedłużenia terminu wykonywania zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości określonej w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, do momentu wykorzystania wartości określonej w § 3 ust. 1 umowy.
5) zmiany cen netto posiłków oraz norm wyżywienia w przypadkach i w sposób określony w § 3 ust. 3 i 4 umowy. Zmiana umowy, o której mowa w § 3 ust. 3 nie powoduje podwyższenia kwoty określonej w § 3 ust. 1. Marża Wykonawcy obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w szczególności zaś koszty przygotowania, dostarczenia, wydania posiłków, naczyń jednorazowych, odbioru i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych i zużytych naczyń jednorazowych, załadunku, rozładunku, transportu do Centrum Rejestracji Cudzoziemców - DPG w Połowcach
6) przedłużenia okresu realizacji umowy oraz wartości umowy - Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania niniejszej umowy do 2 miesięcy oraz do 50 % wartości pierwotnej umowy.
2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://portal.smartpzp.pl/posg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
Część I - od dnia podpisania umowy do 8 grudnia 2021 roku
Część II - od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2021 roku
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rekonstrukcję szabli XIX wiek- Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rekonstrukcję szabli XIX wiek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI