Usługi przygotowania i dowozu posiłków dla osób zatrzymanych w pomieszczeniach dla...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować tutaj:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi przygotowania i dowozu posiłków dla osób zatrzymanych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych jednostek Policji województwa warmińsko – mazurskiego (20 zadań częściowych)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2018-01-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji
  • Data publikacji ogłoszenia2017-12-29
  • Numer ogłoszenia636687-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 636687-N-2017 z dnia 2017-12-29 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Usługi przygotowania i dowozu posiłków dla osób zatrzymanych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych jednostek Policji województwa warmińsko – mazurskiego (20 zadań częściowych)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 51006478400000, ul. ul. Partyzantów  42529 , 10521   Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 5225200, 5225760, e-mail zamowienia@ol.policja.gov.pl, faks 895 225 205.
Adres strony internetowej (URL): www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie pod adres: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie, Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
Adres:
ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przygotowania i dowozu posiłków dla osób zatrzymanych w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych jednostek Policji województwa warmińsko – mazurskiego (20 zadań częściowych)
Numer referencyjny: Z-t-P/49/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie, dostarczenie w pojemnikach jednorazowych i wydanie upoważnionemu policjantowi posiłków dla osób zatrzymanych przez siedem dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy i święta, w ilościach i terminach dostosowanych do potrzeb jednostki ( zadanie nr. 1-20) 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość i przydatność do spożycia produktów z jakich przygotował dany posiłek, zgodnie z wymaganiami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r., Nr 136, poz. 914) 3. Podczas przyrządzania posiłków, ich dostarczania oraz wydawania powinny być zachowane wymogi sanitarno-higieniczne . 1. Ilość posiłków będzie zgłaszana telefonicznie pod wskazany w umowie numer, każdorazowo przez oficera dyżurnego jednostki KPP/KMP/KWP na 1 godz. przed ustalonym czasem dostarczenia posiłków. Ilości świadczonych usług, określone dla poszczególnych zadań, przyjęte zostały przez Zamawiającego szacunkowo w celu wyliczenia przez wykonawcę ceny oferty i nie mogą być podstawą roszczeń ze strony wykonawcy w przypadku mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy. 4. Normy żywieniowe, na podstawie których oparte jest żywienie osób zatrzymanych w PDOZ oraz nieletnich w Policyjnej Izbie Dziecka określone są w: - Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12 września 2002 roku, w sprawie przypadków otrzymywania przez policjanta wyżywienia oraz norm tego wyżywienia (Dz. U. Nr 166 poz. 1366), - Decyzji Nr 2/2008 Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa Publicznego MSWiA z dnia 21 sierpnia 2008 roku w sprawie określenia wartości pieniężnych norm wyżywienia oraz sposobu ich stosowania dla PSP, policjantów, funkcjonariuszy SG i BOR, - Decyzji Nr 1/2011 z dnia 04 października 2011 roku. Dyrektora Departamentu Analiz i Nadzoru MSWiA i Dyrektora Departamentu Budżetu MSWiA zmieniająca decyzję w sprawie wartości pieniężnych norm wyżywienia oraz sposobu ich stosowania dla strażaków Państwowej Straży Pożarnej, policjantów, funkcjonariuszy Straży Granicznej i funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu, - Rozporządzeniu MSWiA z dnia 04 czerwca 2012 roku w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach , - Rozporządzeniu MSWiA z dnia 11 kwietnia 2005 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad pobytu nieletnich w Policyjnych Izbach Dziecka. 5. Dokonując kalkulacji ceny żywienia osoby zatrzymanej w PDOZ i PIDZ należy stosować stawki i zasady zawarte w w/w przepisach tj. posiłki muszą być przygotowane według dziennej normy żywieniowej tzw. wsadu do kotła, która wynosi: a. 8,90 zł. dla dorosłych, b. 11,12 zł. dla kobiet w ciąży i osób, które nie ukończyły 18 lat, c. 16,68 zł. na wniosek lekarza lub gdy nieletni przebywa w konwoju tramwajowym ponad 6 godzin, d. W sytuacji, gdy w konwoju trwającym ponad 6 godzin przebywa dorosły, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania suchego prowiantu w wysokości dziennej normy. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przygotowując posiłki kierował się następującym podziałem dziennej normy żywieniowej: a. śniadanie – 30% wartości dziennej normy żywieniowej, b. obiad – 40% wartości dziennej normy żywieniowej, c. kolacja – 30% wartości dziennej normy żywieniowej. 7. Wartość energetyczna posiłków dla kobiet w ciąży i osób, które nie ukończyły 18 lat wynosi nie mniej niż 3200 kcal, natomiast dla osób dorosłych nie mniej niż 2600 kcal (zgodnie z obowiązującymi przepisami w resorcie MSWiA) 8. Posiłki mają być dostarczane i wydawane w godzinach: a. śniadanie 7.00 – 8.00 – suchy prowiant, b. obiad 12.00 – 14.00 – ciepły posiłek c. kolacja 18.00 – 19,00 – suchy prowiant lub ciepły posiłek. 9. Wartość marży pokrywającej koszty przygotowania posiłku nie może przekroczyć 100% zgodnie z Decyzją nr 2/2008 Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa Publicznego MSWiA i Dyrektora Departamentu Budżetu MSWiA z dnia 21 sierpnia 2008 roku w sprawie określenia wartości pieniężnych norm wyżywienia oraz sposobu ich stosowania dla PSP, policjantów, funkcjonariuszy SG i BOR. 10. Wykonawca zapewni dowóz posiłków własnym transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne tj. dostosowanym do przewozu posiłków. 11. Posiłki muszą być dostarczane w naczyniach jednorazowych, zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz odpowiednio poporcjowane i gotowe do wydania zatrzymanym wraz z sztućcami jednorazowego użytku. W związku z powyższym Wykonawca w zaoferowanej cenie posiłku uwzględni koszt przedmiotowych naczyń i sztućców oraz kubeczków jednorazowych do napoi ciepłych /zimnych. 12. Wykonawca jest zobowiązany do wystawiania faktur w okresach miesięcznych, niezwłocznie po zakończeniu miesiąca. Do faktury Wykonawca załączy zestawienie zbiorcze ilości wydanych posiłków za dany miesiąc. Faktura winna być wystawiona na Komendę Wojewódzką Policji w Olsztynie ul. Partyzantów 6/8 , 10-959 Olsztyn NIP 739-020-66-11 i przesłana na adres KPP/KMP/KWP miejsca świadczenia usługi żywienia. Zakwestionowane pod względem jakościowym lub ilościowym przez Zamawiającego posiłki będą podlegać wymianie niezwłocznie na koszt Wykonawcy. 13. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia, w formie zestawienia, wydanych posiłków kosztowo. Ewidencja wydatkowania środków z obowiązującej umowy. 14. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do odkładania prób pokarmowych z produkowanych potraw na koszt własny i przechowywania ich zgodnie z obowiązującymi przepisami. 15. W przypadku braku możliwości wywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku przygotowania posiłków objętych przedmiotem zamówienia, zobowiązany będzie do zapewnienia na swój koszt i ryzyko, we właściwym czasie wyżywienia osób zatrzymanych bądź nieletnich przez osobę trzecią bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 16. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany dziennej normy żywieniowej w oparciu o obowiązujące w MSWiA przepisy dotyczące zmiany norm żywieniowych. Powyższe zmiany nie będą wymagać sporządzenia aneksu do umowy. 17. Rozpoczęcie świadczenia usługi żywienia zgodnie z data wskazaną w pojedynczym zadaniu, termin zakończenia obowiązywania umowy: 31 października 2019r. 18. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez siebie zadanie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 8 do SIWZ. 19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy. 20. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 21. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 22. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art.36 ust.4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dot. podwykonawstwa i wskazania części zamówienia, jakie jemu powierzy. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 23. Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36b ust. 1 Ustawy Pzp) wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania firm (nazw) podwykonawców. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 24. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp aby osoby wykonujące czynności wchodzące w zakres świadczonej Zamawiającemu czynności wyżywienia (sporządzanie posiłków, przygotowywanie do transportu) były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 t., poz. 1502 z późn. zm.), zgodnie z oświadczeniem (Załącznik nr 1 do SIWZ). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę tych wymagań oraz rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia określa § 9 w załączniku nr 5 do SIWZ – projekt umowy. Nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę osoby wspomagające wykonanie usługi np. księgowe, pracownicy biurowi, zaopatrzeniowcy, kierowcy. 25. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 26. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 .

II.5) Główny kod CPV: 55520000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
55321000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Realizacja zamówienia odbywać się będzie: sukcesywnie do dnia 31 października 2019 r., chyba, że kwota umowy zostanie wcześniej wyczerpana. 2. Realizacja zamówienia obejmuje cykl 7 – dniowy (uwzględnić, nie wyłączając dni wolnych ustawowo i świąt). 3. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia na podstawie złożonego przez Zamawiającego telefonicznego zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
 Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ, podpisany przez Osoby Uprawnione i zawierający oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zamówienie w terminie wskazanych w SIWZ,  oświadczenie o wykluczeniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ);  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 4 do SIWZ);  Formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 2/1-2/20 do SIWZ.  (Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.  (Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji gdy:  nastąpiła zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę.  nastąpiła zmiana w aktach prawnych regulujących przedmiot zamówienia  nastąpiła zmiana stawki żywieniowej  zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę,  zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,  zmiana zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-11, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: KPP Bartoszyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Bartoszyce ul. Warszawska 9, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/1- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: KPP Braniewo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Braniewo ul. Moniuszki 11a, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/2- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: KPP Działdowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Działdowo ul. Grunwaldzka 8, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/3- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: KMP Elbląg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KMP Elbląg ul. Tysiąclecia 3, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/4- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: KPP Ełk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Ełk ul. Chopina 10, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/5- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: KPP Giżycko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Giżycko ul. 1-go Maja 26, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/6- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: KPP Gołdap
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Gołdap ul. Mazurska 33, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/7- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: KPP Iława
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Iława ul. Wiejska 4, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/8- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: KPP Kętrzyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Kętrzyn ul. Wojska Polskiego 5, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/9- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: KPP Lidzbark Warmiński
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Lidzbark Warmiński ul. Warmińska 9, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/10- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: KPP Mrągowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Mrągowo ul. Wolności 2 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/11- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: KPP Nidzica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Nidzica ul. Mickiewicza 17, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/12- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: KPP Nowe Miasto Lubawskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Nowe Miasto Lubawskie ul. Grunwaldzka 6, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/13- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: KPP Olecko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Olecko ul. Zamkowa 1, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/14- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: KMP Olsztyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KMP Olsztyn ul. Partyzantów 23, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/15- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: KPP Ostróda
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Ostróda ul. Handlowa 6, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/16- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: KPP Ostróda
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Ostróda ul. Handlowa 6, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/16- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: KP Morąg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KP Morąg ul. Mickiewicza 17, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/17- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: KPP Pisz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Pisz ul. Armii Krajowej 1, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/18- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: KPP Szczytno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w KPP Szczytno ul. Piłsudskiego 39, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/19- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: KWP Olsztyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie i dowóz posiłków dla osób zatrzymanych w Policyjnej Izbie Dziecka KWP Olsztyn ul. Borowa 9, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1/20- formularz cenowy oraz załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55520000-1, 55321000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
odległość 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam cateringu dietetycznego, Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania01-01-2018
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam . Jestem zainteresowana cateringiem dietetycznym. Chciałabym bliżej dowiedzieć się o możliwościach zamawiania i godzinach odbierania posiłków.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI