Usługa transportu posiłków dla UCK WUM

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa transportu posiłków dla UCK WUM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-19
  • ZamawiającyUniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00016473
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa transportu posiłków dla UCK WUM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Banacha 1A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-097

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@uckwum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: uckwum.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportu posiłków dla UCK WUM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d68502f-8268-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uckwum.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami odbywa się w przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wrozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r.poz. 1219 ze zm., przy użyciu Platformy zakupowej „e-zamawiający”, zgodnie z informacją zawartą wRozdziale II ust. 3, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału XIV ust. 5 SWZ.2. Adres stronyinternetowej: https://uckwum.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Przystąpienie do udziału w niniejszym postępowaniu wymaga posiadania konta na Platformie.2. Wzakładce „Lista przetargów i Dialogów technicznych”, „Aktualne” należy wybrać niniejsze postępowaniei kliknąć pole „Przystąp do postępowania”. Jeżeli Wykonawca nie posiada konta na Platformie, pokliknięciu pola „Przystąp do postępowania” zostanie automatycznie przekierowany do panelurejestracyjnego, w którym wymagane jest wprowadzenie danych użytkownika. Rejestracja Wykonawcytrwa do 2 dni roboczych, w związku z powyższym zaleca się uwzględnienie czasu niezbędnego narejestrację w celu złożenia oferty. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.3. Informacje dotycząceobsługi Platformy, w tym złożenia oferty, opisane zostały w instrukcji obsługi Platformy dostępnej wzakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”:3.1. dopuszczany format kwalifikowanegopodpisu elektronicznego:a) dokumenty w formacie .pdf zaleca się użycie formatu PAdES;b) dokumentyw formacie innym niż .pdf, należy użyć formatu XAdES.3.2. niezbędne wymagania sprzętowo –aplikacyjne:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor IntelIV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowszewersje;c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej wnajnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) włączona obsługaJavaScript;e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.3.3.dopuszczalnymi formatami przesyłanych danych są: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .zip; 3.4. maksymalnyrozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy: 100 MB.3.5. informacje na temat kodowaniai czasu odbioru danych:a) plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie widoczny jest naPlatformie jako zaszyfrowany w formacie kodowania UTF8. Odszyfrowanie pliku następujeautomatycznie z chwilą upływu terminu otwarcia ofert;b) oznaczenie czasu odbioru danych przezPlatformę zawiera datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar;c) w przypadku komunikacji pomiędzyWykonawcą a Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej, w okolicznościach jn.oznaczeniem czasu odbioru danych będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości z serwerapocztowego Zamawiającego.4. Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji przy użyciu pocztyelektronicznej, na adres wskazany poniżej, z zastrzeżeniem, że dokumenty, o których mowa wRozdziale XV ust. 3 i 5, składane są wyłącznie za pośrednictwem Platformy5. Oferta powinna byćzłożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym.6. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, októrych mowa w rozporządzeniu, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formiedokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawyPzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią rozporządzenia Parlamentu Europejskiegoi Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z 4.5.2016),zwanego dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest UCKWUM, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, POLSKA. 2. w ramach postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego administrator przetwarza dane osobowe w postaci m.in. imienia, nazwiska, numerutelefonu, adresu e-mail oraz adresu do korespondencji oraz innych danych wymaganych do wskazaniaw ramach przetargu. Administrator przetwarza dane, które dotyczą osób fizycznych:— pozyskiwanebezpośrednio od osób fizycznych, których one dotyczą,— od innych podmiotów, np. w imieniu którychosoby te działają,— od innych podmiotów, np. które wskazują dane osobowe w treści przekazywanychdokumentów i ofert. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest jednocześnie wymogiemustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, warunkującym udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f. W odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym dane nie będąpodlegały profilowaniu;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawyPrawo zamówień publicznych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej;5. posiada Pani/Pan:1)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;3) na podstawie art. 18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO oraz ograniczeniami wynikającymiz ustawy Pzp;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO. Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;6.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez administratora, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawyPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany wdokumentach. Pełna informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdzialeXXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZPUCK.262.003.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportu posiłków z kuchni centralnej do klinik i oddziałów rozlokowanych na terenie kampusu szpitala:Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus (SK DJ), ul. W. H. Lindleya 4, 02-005 Warszawa.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowaWarunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: co najmniej: jeden pojazd ciężarowy (dostawczy), dopuszczalna masa całkowita 3,5t., posiadający aktualne ubezpieczenie OC i NW, aktualne badania techniczne dopuszczające do ruchu, a rok produkcji pojazdu jest nie starszy niż 2016 r.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Rozdziale V, Zamawiający żąda:a) Wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu, wraz z podstawowymi danymi dotyczącymi tych pojazdów oraz zawierający informację o podstawie do dysponowania tymi pojazdami. Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa „e-zamawiający” Firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. – Marketplanet, ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, dostępna pod adresem: https://uckwum.ezamawiajacy.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-17

2021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby, która pomogłaby mi coś nagrać- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby, która pomogłaby mi coś nagrać. Jestem osobą spoza branży. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI