Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów SPZOZ w Gostyniu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów SPZOZ w Gostyniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGostyń
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2023-11-20
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-09
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00486941
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów SPZOZ w Gostyniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Karola Marcinkowskiego 8 lokal 9

1.5.2.) Miejscowość: Gostyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalgostyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgostyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów SPZOZ w Gostyniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db4ce906-7f3c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115301/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalgostyn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalgostyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w tomie I SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ.XII.231.2/18/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów SPZOZ w Gostyniu

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15894220-9 - Posiłki szpitalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z Prawa opcji określonego w art. 441 Pzp. Realizacja Prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości przedmiotu zamówienia podstawowego (ilości posiłków) do 10% wartości przedmiotu zamówienia podstawowego (ilości przedmiotu zamówienia podstawowego) z tym, że Prawo opcji może objąć każdy z rodzajów posiłków objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Wola skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy i odbywać się będzie w oparciu o skierowane przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemne oświadczenia o skorzystaniu z Prawa opcji.
1. Prawo opcji oznacza, że Zamawiający nabędzie od Wykonawcy usługę w podstawowym zakresie przedmiotu zamówienia, która zostanie określona w ofercie Wykonawcy, a przedmiot Prawa opcji zostanie nabyty w zależności od potrzeb
i posiadanych środków przez Zamawiającego:
a) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) Wykaz przedmiotu zamówienia objętego Prawem opcji oraz ceny jednostkowe określać będzie Załącznik – Formularz – cenowy do umowy;
c) o zamiarze skorzystania z Prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem;
2. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotu umowy. W przypadku braku skorzystania z Prawa opcji przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługuje od Zamawiającego żadne roszczenie, w szczególności roszczenie o wykonanie Prawa opcji lub odszkodowanie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie dietetyka w żywieniu zbiorowym

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kucharza w żywieniu zbiorowym

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł.;
d) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże potwierdzenie posiadania wpisu do rejestru zakładów, o których mowa w art. 61 i art. 62 ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2023 r. poz. 1448 ze zm.) prowadzonego przez właściwego powiatowego inspektora sanitarnego;
10
e) zdolności technicznej lub zawodowej:
1. w zakresie zdolności technicznej – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada co najmniej jeden zakład przygotowujący posiłki w odległości od siedziby Zamawiającego zapewniający dowóz ciepłych posiłków do Zamawiającego, który jest zaopiniowany przez Państwowego Inspektora Sanitarnego;
2. w zakresie zdolności technicznej – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada co najmniej jeden środek transportu do przewozu żywności, który został zaopiniowany przez Państwowego Inspektora Sanitarnego;
3. w zakresie zdolności technicznej – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wdrożył i stosuje system zarządzania bezpieczeństwem żywności HACCP w miejscu, gdzie będzie realizowana usługa dla Zamawiającego (w zakresie produkcji posiłków).
4. w zakresie zdolności zawodowej – warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 usługę żywienia pacjentów szpitali lub pensjonariuszy DPS o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każda wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów na rzecz których usługa była świadczona oraz załączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej mogą być np. referencje bądź inne dokumenty (np. protokół odbioru usługi) wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane.
5. w zakresie zdolności zawodowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże zatrudnienie co najmniej 1 osoby z kwalifikacjami dietetyka (posiadającego wyższe wykształcenie z zakresu dietetyki lub pokrewne) ze stażem pracy w żywieniu zbiorowym co najmniej 2 lata
6. w zakresie zdolności zawodowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże zatrudnienie co najmniej 1 osoby z kwalifikacjami kucharza ze stażem pracy w żywieniu zbiorowym co najmniej 2 lata

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. 2023 poz. 1689 ze zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP – według Załącznika nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca wdrożył i stosuje system zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności HACCP.
2. Decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności gastronomicznej i cateringowej dla kuchni, w której będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego.
3. Oświadczenie, że kuchnia, w której będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego, będzie w dyspozycji Wykonawcy przez okres 12 miesięcy liczonych od dnia podpisania umowy.
4. Umowa lub umowa przedwstępna na odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych ze Szpitala w Gostyniu.
W przypadku przedłożenia umowy przedwstępnej Wykonawca, któremu udzielone zostanie zamówienie będzie zobowiązany dostarczyć umowę ostateczną na odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych przed podpisaniem umowy na świadczenie usług gastronomicznych.
5. Protokół z ostatniej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej kuchni, w której przygotowywane będą posiłki dla Zamawiającego. Wykonawca, któremu udzielone zostanie zamówienie zobowiązany będzie udostępnić Zamawiającemu na jego żądanie protokół z każdorazowej kontroli kuchni przeprowadzonej przez Państwową Inspekcję Sanitarną.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca wdrożył i stosuje system zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności HACCP.
2. Decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności gastronomicznej i cateringowej dla kuchni, w której będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego.
3. Oświadczenie, że kuchnia, w której będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego, będzie w dyspozycji Wykonawcy przez okres 12 miesięcy liczonych od dnia podpisania umowy.
4. Umowa lub umowa przedwstępna na odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych ze Szpitala w Gostyniu.
W przypadku przedłożenia umowy przedwstępnej Wykonawca, któremu udzielone zostanie zamówienie będzie zobowiązany dostarczyć umowę ostateczną na odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych przed podpisaniem umowy na świadczenie usług gastronomicznych.
5. Protokół z ostatniej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej kuchni, w której przygotowywane będą posiłki dla Zamawiającego. Wykonawca, któremu udzielone zostanie zamówienie zobowiązany będzie udostępnić Zamawiającemu na jego żądanie protokół z każdorazowej kontroli kuchni przeprowadzonej przez Państwową Inspekcję Sanitarną.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalgostyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę kucyka w dniu 26.05 na 2 godziny- Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę kucyka w dniu 26.05 na 2 godziny, w przedziale czasowym od 14- 18. W Poznaniu w Krzesinach na komunię. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI