Usługa cateringowa realizowana podczas uroczystości Inauguracji Roku Akademickiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa cateringowa realizowana podczas uroczystości Inauguracji Roku Akademickiego 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-09-07
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA WARSZAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-30
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa cateringowa realizowana podczas uroczystości Inauguracji Roku Akademickiego 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 234-62-27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Liliana.Wersolowska@ca.pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringowa realizowana podczas uroczystości Inauguracji Roku Akademickiego 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1478b8b-073d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal i elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) Zamawiającego, zlokalizowanej na ePUAP, pod adresem: /PW/SkrytkaESP - wyłącznie do złożenia, zmiany lub wycofania oferty,
2)poczty elektronicznej Zamawiającego: Liliana.wersolowska@pw.edu.pl i jednocześnie od 13 września 2021r.: zamowienia.ac@pw.edu.pl i dotyczy pozostałej komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Patrz: rozdział 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Patrz: rozdział 19.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.U.LW.32.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część I - Usługa cateringowa podczas Inauguracji Roku Akademickiego 2021/2022 Wydziału Geodezji i Kartografii w dniu 30.09.2021 r.;

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokładny opis oceny ofert podany jest w rozdziale 14 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje Managera Sali

4.3.6.) Waga: 36

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część II - Usługa cateringowa podczas Inauguracji Roku Akademickiego 2021/2022 Politechniki Warszawskiej w dniu 01.10.2021 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokładny opis oceny ofert podany jest w rozdziale 14 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje Managera Sali

4.3.6.) Waga: 36

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
1.1.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że posiada…
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2.1.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną decyzję właściwego terenowo Organu Inspekcji Sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu;
3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
3.1.Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (OC) na sumę gwarancyjną co najmniej 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy) i złoży dokumenty potwierdzające powyższe ubezpieczenie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, powyższy warunek oceniony będzie łącznie;
4. zdolności technicznej lub zawodowej;
4.1.wykonał co najmniej 2 usługi z obszaru przedmiotu zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia t.j.: wykonał 2 zamówienia na kompleksową obsługę cateringową imprezy biznesowej, dla części I: każda na min. 200 osób oraz każda o wartości nie mniejszej niż: 12.000,00 zł brutto, dla części II: każda na min. 350 osób oraz każda o wartości nie mniejszej niż: 26.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
4.2.skieruje do realizacji niniejszego zamówienia Managera Sali – 1 (jedną) osobę, która podczas całego okresu realizacji zamówienia będzie odpowiedzialna za bezpośredni kontakt z Zamawiającym i jego przedstawicielami. Manager Sali winien być osobą, która:
a) nadzorowała co najmniej dwa przyjęcia o podobnym charakterze, dla:
- części I: każde dla co najmniej 200 osób,
- części II: każde dla co najmniej 350 osób,
poprzez realizowanie bezpośredniego nadzoru nad przygotowaniem sali, w której
realizowane były przyjęcia;
b) jest zatrudniona przez Wykonawcę bądź współpracuje z Wykonawcą w innej formie (np. umowa cywilno-prawna), co najmniej 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Do zadań Managera Sali należeć będzie:
realizowanie bezpośredniego nadzoru nad przygotowaniem sali/pomieszczenia, w której zrealizowane będzie przyjęcie, w tym nadzór nad rozstawieniem stołów, nakrywanie stołów, jak również zarządzanie organizacją pracy personelu kucharskiego, personelu pomocniczego oraz kelnerskiego oraz bezpośrednie kierowanie rozdawaniem posiłków przez kelnerów dla wszystkich osób uczestniczących w przyjęciu, nadzór nad przyjęciem;
4.3.skieruje do realizacji niniejszego zamówienia osoby z obsługi kelnerskiej, dla:
- części I: co najmniej 5 osób,
- części II: co najmniej 8 osób,
które posiadają minimum roczne doświadczenie w pracy kelnera i w tym okresie realizowały minimum 2 obsługi kelnerskie imprez biznesowych, dla:
- części I: każda dla co najmniej 200 osób,
- części II: każda dla co najmniej 350 osób.
5.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 7 SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Wykonawca, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest, dołączyć do oferty, aktualne, na dzień składania ofert:
1.1.Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, sporządzone, zgodnie z załącznikiem nr 1a do formularza oferty;
1.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 1b do formularza oferty.
Informacje zawarte w oświadczeniach, wskazanych w pkt 1.1. i 1.2., stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu;
1.3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oprócz oferty, każdy Wykonawca powinien złożyć Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 1a), a Oświadczenie o spełnieniu warunków (załącznik nr 1b) winien złożyć co najmniej jeden z tych z Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
1.4.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia Oświadczenia w załączniku nr 1a, w części II, dotyczącej podwykonawców.
1.5.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z ofertą, także Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 1c do formularza oferty.
2.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych/-przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 274 ust.1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień ich złożenia:
Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku
przynależności lub przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym Wykonawcą który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową w niniejszym postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych/-przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 274 ust.1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień ich złożenia:
1.dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnej decyzji właściwego terenowo Organu Inspekcji Sanitarnej stwierdzającej spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu;
I2.dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (OC) na sumę gwarancyjną o której mowa w rozdziale 6 pkt 1.3.1. Jeśli nastąpi wykazanie spełnienia tego warunku na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, to Zamawiający uzna ten
dokument potwierdzający spełnienie warunku przez podmiot udostępniający zasoby;
3.wykazu dostaw/usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są
wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, sporządzone, zgodnie z wymaganiami ujętymi w rozdziale 6, pkt 1.4.1., według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
4.wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (Manager Sali z podaniem ich imienia i nazwiska), w szczególności odpowiedzialnego za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Wykaz powinien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale 6 pkt 1.4.2., według wzoru stanowiącego załącznik nr 8a-dla części I i/lub załącznik nr 8b-dla części II, do SWZ, wraz z załączeniem referencji lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wymienionych usług w rozdziale 6 pkt 1.4.2.;
I5.wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (kelnerów z podaniem ich imienia i nazwiska), który powinien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale 6 pkt 1.4.3., według wzoru stanowiącego załącznik nr 8a-dla części I i/lub załącznik nr 8b-dla części II, do SWZ.
3.Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Inne dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:
1.Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną.
2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
3.Formularz cenowy, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie kluczowych zadań, zgodnie z art. 60 ustawy Pzp. 4.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w rozdziale 2 oddziale 3 ustawy Pzp. 5.Oświadczenia i dokumenty, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, w tym oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i żaden z podmiotów udostępniających zasoby nie może podlegać wykluczeniu.
6.Dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w rozdziale 6 SWZ. 7.Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy i podmiot(y) udostępniający zasoby. 8.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw/usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w wykazie wykonanych dostaw/usług zobowiązany jest podać jedynie te dostawy/usługi, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. 9.Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych przez Wykonawcę(ów) i podmioty udostępniających zasoby jest umieszczony w pkt I i II rozdziału 7 SWZ.
10.Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy, kopii umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej kopię umowy spółki cywilnej. 11.Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki zmiany umowy określono w projektowanych postanowieniach umowy w rozdziale 17 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP: : https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego też na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/ i elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) Zamawiającego, zlokalizowanej na ePUAP, pod adresem: /PW/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-07 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wymagany terminy dla realizacji niniejszego zamówienia:
1) Część I - Usługa cateringowa podczas Inauguracji Roku Akademickiego 2021/2022 Wydziału Geodezji i Kartografii w dniu 30.09.2021 r. - godz. rozpoczęcia uroczystości 10:00.
Zamawiający wymaga w dniu uroczystości:
- przygotowania przed godz. 1100 Małej Auli w Gmachu Głównym PW (ustawienie
stołów, dekoracji) w sposób uzgodniony z Zamawiającym,
- zgłoszenia gotowości kompletnego cateringu o godzinie 1330;
2) Część II - Usługa cateringowa podczas Inauguracji Roku Akademickiego 2021/2022 Politechniki Warszawskiej w dniu 01.10.2021 r. - godz. rozpoczęcia uroczystości 10:00.
Zamawiający wymaga w dniu uroczystości:
- przygotowania przed godz. 930 namiotu ustawionego na dziedzińcu przy Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej (ustawienie stołów cateringowych, coctailowych oraz dekoracji) w sposób uzgodniony z Zamawiającym;
- zgłoszenia gotowości kompletnego cateringu o godzinie 1100.
2. Aspekty społeczne związane z zatrudnieniem co najmniej jednej osoby wymienionej w art. 96 ust. 2 pkt 2 lit c i/lub d ustawy Pzp. Opis tych wymagań zawarty jest w pkt 1.3. rozdziału 14 SWZ i dotyczy kryterium oceny ofert.
3. Zamawiający, z uwagi na charakter zamówienia, zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników na uroczystości, dla każdej części, maksymalnie o 40 %, przy czym cena jednostkowa za osobę będzie nie wyższa niż wykazana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym. Informacja o powyższej zmianie będzie przekazana Wykonawcy przez osobę realizująca umowę nie później niż 3 dni przed terminem rozpoczęcia każdej uroczystości, wskazanej w pkt 2.1. rozdziału 3 SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę ściankę wspinaczkową dla dzieci w dniu 09.06- Żyrardów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę ściankę wspinaczkową dla dzieci w dniu 09.06 w Parku w Wilanowie z okazji pikniku charytatywnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa zestawów komputerowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa zestawów komputerowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa analizatora szumów fazowych, ISE PW