Świadczenie usługi polegającej na dystrybucji posiłków z budynku kuchni szpitalnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi polegającej na dystrybucji posiłków z budynku kuchni szpitalnej do kuchenek oddziałowych mieszczących się w poszczególnych oddziałach szpitalnych - ZP-12/24
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-04-26
  • ZamawiającySzpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-10
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00278617
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na dystrybucji posiłków z budynku kuchni szpitalnej do kuchenek oddziałowych mieszczących się w poszczególnych oddziałach szpitalnych - ZP-12/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi polegającej na dystrybucji posiłków z budynku kuchni szpitalnej do kuchenek oddziałowych mieszczących się w poszczególnych oddziałach szpitalnych - ZP-12/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fe271be-f715-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00561717/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi dystrybucji posiłków na oddziały szpitalne do kuchenek oddziałowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
6. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
7. Wykonawca ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-12/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na dystrybucji posiłków z budynku kuchni szpitalnej do kuchenek oddziałowych mieszczących się w poszczególnych oddziałach szpitalnych.
2. Usługa świadczona będzie w siedzibie Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29, dla 21 kuchenek szpitalnych zlokalizowanych w 16 budynkach (zgodnie z załącznikiem A do SWZ, stanowiącym mapę terenu z naniesioną lokalizacją budynków, w których są zlokalizowane kuchenki oddziałowe szpitalne i wskazaniem kondygnacji na której w poszczególnych budynkach znajdują się kuchenki – załącznik B do SWZ).
3. Wykonawca zapewni ciągłość i terminowość realizacji Usługi przez cały okres trwania umowy. Żadne okoliczności nie mogą być przyczyną nagłego zaprzestania bądź ograniczenia świadczenia Usługi.
4. Wykonawca w ramach Usługi zapewni:
1) Odpowiedni środek transportu lub środki transportu, tj. samochód lub samochody do przewożenia:
a) termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz termosów i pojemników transportowych po posiłkach (pustych),
b) pojemników na odpady pokonsumpcyjne (pustych) oraz pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi,
c) wody pitnej,
2) Obsługę dystrybucyjną w postaci osób skierowanych do świadczenia Usługi, w tym:
a) osobę kierowcy lub kierowców,
b) osobę pomocnika lub pomocników,
tj. osób wykonujących czynności wskazane we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
5. Usługa realizowana będzie codziennie od dnia 01.08.2024 r. do dnia 31.07.2027 r., w ilości 9 godzin zegarowych dziennie, w godzinach od 5:30 do 14:30, według poniższego planu:
1) dystrybucja posiłków na śniadanie i pustych pojemników na odpady pokonsumpcyjne:
a) odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej oraz załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz pustych pojemników na odpady pokonsumpcyjne – w godz. 5:30 – 6:30,
b) wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz pustych pojemników na odpady pokonsumpcyjne – w godz. 6:30 – 8:00,
2) dystrybucja wody pitnej: odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej oraz załadunek do środka transportu wody pitnej, a następnie jej wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych - w godz. 8:00 – 9:00,
3) dystrybucja posiłków na obiad:
a) odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej oraz załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami – w godz. 9:30 – 10:45,
b) wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych termosów i pojemników transportowych z posiłkami – w godz. 10:45 – 12:45,
4) dystrybucja posiłków na kolację: odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej, załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz ich wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych – w godz. 13:30 – 14:30,
5) odbiór brudnych termosów i pojemników transportowych po posiłkach oraz pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi z poszczególnych kuchenek oddziałowych oraz przewiezienie ich i wniesienie do budynku kuchni szpitalnej – w godz. 9:00 – 9:30 i 12:45 – 13:30; Zamawiający zastrzega również prawo zlecenia odbioru pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi z poszczególnych kuchenek oddziałowych w innych godzinach niż wskazane powyżej – w miarę zgłaszanych potrzeb w tym zakresie.
6. Zamawiający oświadcza, że dzienna liczba termosów, pojemników transportowych z posiłkami, pojemników na odpady pokonsumpcyjne oraz ilość wody pitnej może być zmienna, ponieważ liczba posiłków jest uzależniona od liczby pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych.
7. Wykonawca realizował będzie Usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami, w tym: higienicznymi, sanitarnymi, BHP oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa, gwarantując bezpieczeństwo dystrybucji posiłków.
8. W celu właściwej realizacji zamówienia Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę środków transportu do świadczenia Usługi. Każdy środek transportu przeznaczony do świadczenia Usługi używany będzie wyłącznie w siedzibie Zamawiającego i spełniał będzie wymagania Zamawiającego określone szczegółowo we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
9. W celu właściwej realizacji zamówienia Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę osób skierowanych do świadczenia Usługi, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
10. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi niniejszą SWZ, w tym w szczególności wymaganiami określonymi we wzorze umowy - załączniku nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną usługę zrealizowaną lub realizowaną przez okres jednego roku na kwotę minimum 100 000 zł brutto, polegającą na dystrybucji posiłków w opakowaniach zbiorczych (termosach/ pojemnikach transportowych) w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu 26.04.2024 r.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy Zamawiający przewidział szczegółowo w paragrafach 8 i 8A wzoru umowy - załączniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że (zgodnie z zapisami SWZ) z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie:
- art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .

W ramach niniejszego postępowania Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia wymagane w SWZ, w tym między innymi: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy, Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), Załącznik nr 2.2 do SWZ - Wykaz usług, Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyłożenie powierzchni 5mx6m sztucznym lodem- Klikuszowa
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyłożenie powierzchni 5mx6m sztucznym lodem. Chciałbym stworzyć dziecku strzelnicę hokejową. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Zakup i dostawa środków higieny
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Zakup i dostawa wirówek 3D do symulacji mikrograwitacji – DE-dzp.272-159/24
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rozrywka, imprezy i sztuka: Usługa cateringowa na potrzeby konferencji Misja 1,5 °C Wrocław – Biznes dla klimatu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rozrywka, imprezy i sztuka: ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI