Świadczenie usługi cateringu dla 50 dzieci w wieku do 3 roku życia uczęszczających...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi cateringu dla 50 dzieci w wieku do 3 roku życia uczęszczających do Miejskiego Zespołu Żłobków "Radomirek" - Żłobka nr 2 w Radomiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-23
  • ZamawiającyMIEJSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW "RADOMIREK" W RADOMIU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00269713
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi cateringu dla 50 dzieci w wieku do 3 roku życia uczęszczających do Miejskiego Zespołu Żłobków "Radomirek" - Żłobka nr 2 w Radomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW "RADOMIREK" W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380904508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA 13

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483636819

1.5.8.) Numer faksu: 483636819

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radomirek.radom@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomirek.radom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

opieka nad dziećmi wieku do lat 3

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi cateringu dla 50 dzieci w wieku do 3 roku życia uczęszczających do Miejskiego Zespołu Żłobków "Radomirek" - Żłobka nr 2 w Radomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d451c271-3182-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000279/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi cateringu dla 50 dzieci w wieku do 3 roku życia uczęszczających do Miejskiego Zespołu Żłobków "Radomirek" - Żłobka nr 2 w Radomiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://radomirekradom.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://radomirekradom.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej zamawiającego Market planet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski
Zespół Żłobków „Radomirek” w Radomiu, tel. 48-363-68-19 , adres e-mail: radomirek.radom@wp.pl.
kontakt z Inspektorem Ochrony Danych e-mail: kontakt.iod@gmail.com
1. Pani/Pana dane osobowe będę przetwarzane zgodnie z:
a) art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(zwanego w dalszej części RODO) na podstawie zgody w celu publikacji danych zawartych w umowie
w Elektronicznym Rejestrze Umów,
b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy,
c) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, tj.
przechowywania danych na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020, poz. 164) i Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18
stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011, poz. 1467),
d) art. 6 ust. 1 lit. e w celu wykonania zadań i obowiązków w ramach sprawowania władzy publicznej
wynikających z przepisów ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie gminnym i innych ustaw.
2. Pani/Pana dane osobowe będą mogły być przekazywane wyłącznie podmiotom upoważnionym z
mocy prawa.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego
upływie przez okres niezbędny do umożliwienia jej prawidłowej obsługi, zabezpieczenia lub
dochodzenia ewentualnych roszczeń oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora, o którym
mowa w pkt. 3 lit. c klauzuli. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo
przedłużony jeśli wystąpi inna uzasadniona prawnie potrzeba administratora do przetwarzania tych
danych przez dłuższy okres.
4. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do treści danych osobowych, do ich sprostowania oraz w zakresie wynikającym z przepisów
do ich usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania,
b) wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
c) wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy prawa.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji celu określonego w pkt. 3
klauzuli.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZŻŁ.III-212/3/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi cateringowej- przygotowanie i dostawa wyżywienia dla 50 dzieci w wieku do 3 lat, które będą uczęszczały do Miejskiego Zespołu Żłobków ‘Radomirek” – Żłobka nr 2 w Radomiu, w okresie od 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczenie trzech posiłków dziennie tj. śniadanie, obiad dwudaniowy, podwieczorka dla grupy maksymalnie 50 dzieci w okresie od 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu w ramach danej części zamówienia, wyłącznie na podstawie ustalonych kryteriów. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową. Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty ( zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory:
1) Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru: liczba punktów możliwych do uzyskania – 60. C = (Cn/Cb) x 60 pkt., gdzie C- ilośc punktów za kryterium „Cena”Cn - najniższa cena oferowana spośród ofert nieodrzuconych Cb - cena badanej oferty.
2) Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie wykonawcy” będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia wykonawcy w zakresie świadczenia usługi cateringowej - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.

Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia – oferta, w której wskazane przez
Wykonawcę doświadczenie wynosi:

powyżej 5 lat – otrzyma 40 punktów
powyżej 4 lat do 5 lat – otrzyma 30 punktów
powyżej 3 lat do 4 lat – otrzyma 20 punktów
powyżej 2 lat do 3 lat – otrzyma 10 punktów
2 lata – otrzyma 0 punktów

gdzie: D – ilość punktów za kryterium „doświadczenie zawodowe wykonawcy"

3)
Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C+ D
gdzie: P – liczba punktów uzyskanych przez ofertę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe wykonawcy w zakresie zbiorowego żywienia dzieci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: posiadają wpis zakładu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 poz.2021), posiadają aktualne zezwolenia Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej stwierdzające spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do żywienia zbiorowego oraz możliwości prowadzenia cateringu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy stanowiący zał. nr 5 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące
przed ich złożeniem.
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art.
125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub
ostatecznej
decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie
publiczne tytułem środka zapobiegawczego;
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp;
d) art. 109 ust. 1 pkt 1, 4 i pkt 5 - 10 ustawy Pzp

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 u.p.z.p. jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

na podstawie art. 455 pzp zgodnie z wzorem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://radomirekradom.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-23 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę czyszczenie i polakierowania skrzypiec oraz naprawę pęknięcia- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę czyszczenie i polakierowania skrzypiec oraz naprawę pęknięcia plus nabicie smyczka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.