„Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania, gotowania i dostarczania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania, gotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Miedarach w 2022 roku”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiedary
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-23
  • ZamawiającyDOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MIEDARACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00264621
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania, gotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Miedarach
w 2022 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MIEDARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Miedary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48322337128

1.5.8.) Numer faksu: +48322337014

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsmiedary@tarnogorski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedary.tarnogorski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc Społeczna - Dom Pomocy Społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania, gotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Miedarach
w 2022 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33a19c83-420d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie korzystania z systemu miniportalu oraz warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-AG 269/350/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Posiłki należy dostarczyć codziennie do dwóch budynków w następujących szacunkowych ilościach:
- Nowy Budynek - 22 porcje,
- Pawilon “A” - 34 porcje
2. Wymagane jest przestrzeganie określonych w umowie godzin dostarczanych posiłków:
- Śniadanie w godzinach od 7:30 do 8:00.
- Obiad razem z podwieczorkiem i kolacją w godzina od 11:30 do 12:30,
W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się 20 minutową zwłokę w przywozie posiłków.
3. Nadmieniamy, że Budynki pozbawione są barier architektonicznych i znajdują się w odległości
50 m jeden od drugiego.
4. Talerze i sztućce zapewnia Zamawiający.
5. Mycie i wyparzanie w/ w zastawy należy do obowiązku tutejszego Domu.
6. Zamawiający będzie rozdzielał i wydawał posiłki w tutejszym Domu przy udziale pracowników Domu.
7. Posiłki będą przekazywane przez Wykonawcę opiekunce pełniącej na danym budynku dyżur i składowane przy drzwiach podkuchni danego budynku tj; Pawilon „A”, Nowy Budynek.
8. Jeżeli stosowne przepisy sanitarne dotyczące specjalnego funkcjonowania Domu Pomocy Społecznej w związku z pandemią COVID – 19 uniemożliwiają dostarczenie usługi w powyższy sposób, posiłki zostaną przekazane personelowi Domu w wyznaczonym do tego celu miejscu ( przy drzwiach- główne wejście do budynków. Personel Wykonawcy musi przestrzegać wszelkich obowiązujących standardów bezpieczeństwa dotyczących zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa.
9.Dokładną ilość posiłków z podziałem na diety na następny dzień, Wykonawca otrzyma od Zamawiającego drogą elektroniczną na druczku Zamawiającego, „Zestawienie dzienne wydawanych posiłków” z uwzględnieniem ilości mieszkańców i rodzajem diet,
10. Zamawiający zobowiązuje się podać ilość posiłków na następny dzień do godziny 10,00 dnia poprzedniego.
W razie potrzeby korygowanie ich ze strony Zamawiającego będzie dokonane do godziny 13.00.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych posiłków w stosunku do liczby mieszkańców DPS , w związku z ruchem mieszkańców tj; urlopy, pobyty w szpitalu, wyjazdy na obozy, wycieczki. W przypadku wyjazdu grupy mieszkańców, Zamawiający zgłosi ten fakt Wykonawcy z trzydniowym wyprzedzeniem . Wtedy należy dostarczyć określoną ilość posiłków, ( suchy prowiant) do siedziby Zamawiającego na umówioną godzinę.
12. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczać będzie określoną liczbę posiłków. 13. Wykonawca w przypadku zmian mogących wystąpić w jadłospisie na następny dzień, winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, zgłaszając ten fakt telefonicznie do administracji,
tel; 669 580 114, lub pielęgniarce pełniącej w danym dniu dyżur, pod numer telefonu
32/233 71 28. / wewnętrzny 16/.
14. Systematyczny nadzór nad jakością i ilością sporządzonych potraw sprawować będą wyznaczeni pracownicy Zamawiającego, poprzez wyrywkowe kontrole dostarczanych posiłków.
15. Zakwestionowane posiłki będą podlegać zwrotowi i wymianie na koszt Wykonawcy, a reklamacje dotyczące składu ilościowego np. (brak masła, wędlin) będą niezwłocznie zgłaszane Wykonawcy telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Usługi cateringowe

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość kuchni od Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-23 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę klauna na piknik rodzinny w dn. 08.06.24 r.- Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę klauna na piknik rodzinny w Katowicach w dn. 8.06 na godzinę 11-13. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI