Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 im. kpt. Jana...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 im. kpt. Jana Drzewieckiego w Toruniu w okresie od dnia 01 grudnia 2023 r. do 31 lipca 2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2023-11-16
  • ZamawiającySZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM.KPT.JANA DRZEWIECKIEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-16
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00446330
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 im. kpt. Jana Drzewieckiego w Toruniu w okresie od dnia 01 grudnia 2023 r. do 31 lipca 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM.KPT.JANA DRZEWIECKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000205854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 210

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3torun@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp3.torun.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 im. kpt. Jana Drzewieckiego w Toruniu w okresie od dnia 01 grudnia 2023 r. do 31 lipca 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bccbb83e-6b74-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bccbb83e-6b74-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Oferta powinna zawierać wskazanie przez Wykonawcę na informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233) wraz z uzasadnieniem wskazania tajemnicy.
1) Wykonawca ma prawo zastrzec, że przekazane przez niego informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. jedn. Dz.U. z 2022 r., poz. 1233 ze zm.), nie mogą być udostępniane, o ile uczyni to wraz z ich przekazaniem i w tym terminie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości po otwarciu ofert, tj. nazwa (albo imię i nazwisko), siedziba (lub miejsce prowadzonej działalności albo miejsce zamieszkania) Wykonawcy, informacje dotyczące ceny lub kosztu oferty.
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w postaci oddzielnego pliku i opatrzone nazwą, z której wynika, że plik zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania będą traktowane jako jawne bez zastrzeżeń.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej Platforma) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
1) Korespondencję w niniejszym postępowaniu Zamawiający i Wykonawcy przekazują wzajemnie w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej Platforma) pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl
Instrukcja komunikacji w postępowaniu:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
Bezpośredni link do postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bccbb83e-6b74-11ee-a60c-9ec5599dddc1
W sytuacjach awaryjnych (np. przerwy w funkcjonowaniu lub niedziałania Platformy) dopuszcza się komunikację za pomocą poczty elektronicznej, z wykorzystaniem adresu email: sp3torun@o2.pl z zastrzeżeniem, że oferta może być złożona wyłącznie za pomocą Platformy.
Komunikacja w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem "Formularze do komunikacji".

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”,
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 150 MB w formatach: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Wykonawca może złożyć jednorazowo nieograniczoną liczbę plików”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
administratorem danych osobowych jest:
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 z siedzibą w Toruniu przy ul. Legionów 210, 87-100 Toruń
w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania można kontaktować się z powołanym inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adresem: Toruńskie Centrum Usług Wspólnych Pl. Św. Katarzyny 9, 87-100 Toruń.
z dopiskiem IOD , e-mail: rodo1@tcuw.torun.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Toruniu w okresie od dnia 16 listopada 2023 r. do 31 lipca 2024 r.”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia: usługa społeczna polegająca na: świadczeniu usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłków w postaci:
a) dwudaniowego obiadu i kompotu dla uczniów klas I-8 oraz pracowników (100 szt.);
b) trzech posiłków: śniadania, dwudaniowego obiadu i napoju (np. kompotu) oraz podwieczorka dla uczniów uczęszczających do oddziałów przedszkolnych ( 50 szt.),
w okresie od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 01 grudnia 2023 r. do 31 lipca 2024 r., z wyłączeniem dni wolnych ustawowo i przewidzianych w organizacji pracy szkoły, świąt, w łącznej ilości sztuk 24 000 posiłków dziennych (co stanowi iloczyn przyjętej przez Zamawiającego ilości osób korzystających z posiłków i dni oraz ilości dni żywieniowych tj. (zamówienie podstawowe) 150 osób x 160 dni żywieniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
W przypadku, gdy nie zostanie złożona co najmniej jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, postępowanie zostanie unieważnione.
Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień: Symbol Centralnej Klasyfikacji Produktów wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Główny przedmiot: 55321000-6 Usługi przygotowania posiłków
Dodatkowe przedmioty: 55520000-1 Usługi dostarczenia posiłków
Miejsce realizacji zamówienia: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Toruniu, ul. Legionów 21, 87-100 Toruń.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji:
1) Rodzaj i maksymalna wartość opcji:
Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia w ramach umowy podstawowej i na warunkach tej umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem według zasad rozliczenia określonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem, że okres opcji nie może przekroczyć 50 % łącznej ilości sztuk posiłków określonych dla zamówienia podstawowego oraz że łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji nie przekroczy kwoty: 200 000,00 zł netto, a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
2) Okoliczności skorzystania z opcji: Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest zwiększenie liczby uczniów korzystających z posiłków, w związku z czym w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy zamówienia oraz oświadczenie woli Zamawiającego złożone Wykonawcy w formie pisemnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-12-01 do 2024-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:
1) cena ofertowa (brutto) – 65%
Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
a. Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:
Cn.
P1 = -------------- x 100 x 65%
Cb
gdzie:
P1- ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
65 % – procentowe znaczenie kryterium ceny.

2) Lokalizacja miejsca sporządzania posiłków – odległość od Zamawiającego wyrażona w km od miejsca przygotowywania posiłków – 15%
Odległość należy wskazać w km po drodze dojazdowej wedle linii prostej, według aplikacji Google maps. Kryterium ocenianie będzie w następujący sposób: odległość od 0-5 km = 15 pkt., odległość od 5,01-10 km= 10 pkt., odległość powyżej 10,01 km =1 pkt. Wskazanie odległość miejsca sporządzania posiłków należy potwierdzić wpisaniem dokładnego adresu miejsca sporządzania posiłków, natomiast trasę należy ustalić do miejsca docelowego dostarczania posiłków do ul. Legionów 210, 87-100 Toruń. Wskazanie będzie podlegało weryfikacji w Google maps. Jeśli wskazanie będzie niezgodne z przyjętym miernikiem o więcej niż 3 km, to Wykonawca otrzyma 0 pkt. w ramach niniejszego kryterium oceny.

3) doświadczenie wykonawcy – współpraca z jednostkami oświatowymi (łącznie 20%), w tym:
a) kryterium czasu trwania współpracy:
tj. co najmniej 5 lat i dzień – 10 pkt., poniżej 5 lat, ale więcej niż 1 rok i 1 dzień – 7 pkt., 1 rok współpracy, ale więcej niż 6 miesięcy i 1 dzień -1 pkt, mniej niż 6 miesięcy– 0 pkt.
b) kryterium ilości jednostek oświatowych, z którymi Wykonawca prowadził udokumentowaną współpracę (na podstawie listu intencyjnego lub referencji) tj. z co najmniej dwiema jednostkami oświatowymi – 10 pkt., z jedną jednostką oświatową – 5 pkt. Brak udokumentowanej współpracy będzie skutkował przyznaniem oceny 0 pkt.
Ocena dokonana będzie na podstawie informacji zawartej w załączniku nr 2 formularza oferty, popartej listem intencyjnym/rekomendacją udzieloną na rzecz Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia, a Wykonawca w danym kryterium otrzyma 0 pkt.
Tabela Kryteriów oceny:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium (w%=pkt)
1 Cena brutto 65 %
2 Lokalizacja miejsca sporządzania posiłków 15 %
3 Doświadczenie Wykonawcy 20 %

Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryteriów 1-3 przyjmując zasadę, że
1% = 1 punkt.


Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100% równe 100 pkt.)


Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.

Liczba punktów wynikająca z działań matematycznych będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku wedle reguł matematycznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 65

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także Wykonawcy ci występujący wspólnie (np.: spółka cywilna, konsorcjum), o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz w niniejszej SWZ.
2) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 Ustawy, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych Wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
3) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób do wykonywania następujących czynności związanych z realizacją zamówienia: rodzaj czynności – przygotowanie, dostarczenie i przekazanie posiłków przez pracowników Wykonawcy podczas realizacji usługi objętej umową. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik do SWZ.
4) Zamawiający nie przewiduje określania wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Ustawy.
5) Zamówienie może zostać udzielone Wykonawcy, który:
a) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy
b) nie podlega wykluczeniu na podstawie art.109 ust 1 pkt 8) i 10) Ustawy
c) spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 13 SWZ
d) złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 Ustawy
e) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, które Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego (dotyczy Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona):
a) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wymaga żadnego podmiotowego środka dowodowego
b) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wymaga żadnego podmiotowego środka dowodowego
c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie wymaga żadnego podmiotowego środka dowodowego
d) Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający nie wymaga żadnego podmiotowego środka dowodowego
2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 8, 10, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:
1)naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;
2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym;
3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:
1) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,
2) zreorganizował personel,
3) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,
4) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,
5) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowić będzie dowód potwierdzający, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy
3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom znanym na moment składania oferty, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1) powyżej. Jeżeli podwykonawca nie jest znany na moment składania ofert - dotyczące ich oświadczenia Wykonawca przedkłada najpóźniej z chwilą wskazania Zamawiającemu podwykonawcy.
4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1) powyżej.
5) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy (odpowiednio-podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy) jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
b) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli umocowanie tej osoby do reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów, o których mowa pod lit. a) powyżej
c) w przypadku osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - pełnomocnictwa odpowiednio do postanowień lit. b) powyżej.
6) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 Ustawy, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oferta powinna zawierać:
1) Formularz oferty napisany zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SWZ wraz ze wszystkimi załącznikami.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy o niepodleganiu wykluczeniu – w zakresie wskazanym w pkt 15 SWZ i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SWZ.
W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostępniających swoje zasoby powyższe oświadczenie składa każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz innych dokumentów związanych z ofertą, o ile prawo do ich podpisywania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Jeżeli dokument został sporządzony w wersji papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, wykonawca składa cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonują osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub notariusz (§ 7 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie).
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i do zawarcia umowy.
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując umowę, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów - jeśli dotyczy
6) Oświadczenie konsorcjum, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - jeśli dotyczy
7) Oferta powinna zawierać wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znani).
8) Oferta powinna zawierać wskazanie przez Wykonawcę na informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233) wraz z uzasadnieniem wskazania tajemnicy.
9) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca musi dołączyć również przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające doświadczenie Wykonawcy w zakresie, w jakim stanowi ono kryterium oceny ofert, w postaci:
a) Wykazu usług świadczonych na rzecz jednostek oświatowych - doświadczenie, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do formularza oferty zawierającego informację
o posiadanym przez nie doświadczeniu w przedmiocie, o którym mowa w pkt 36 SWZ, obejmujące wskazanie przedmiotu, dat oraz podmiotów, na rzecz których realizowały czynności objęte wymaganym doświadczeniem,
b) dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie w postaci referencji wystawionych przez usługobiorcę, umowy o pracę, innych zaświadczeń wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi objęte doświadczeniem zostały wykonane lub inne równoważne dokumenty,
c) wydruk z Google maps odległości z miejsca sporządzania do miejsca dostarczania posiłków.
Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia, a Wykonawca w danym kryterium otrzyma 0 pkt.
2. W ofercie Wykonawcy jest zobligowany do wskazania miejsca sporządzania posiłków wraz z podaniem dokładnego adresu zawierającego ulicę, numer budynku oraz miejscowość z oznaczeniem kodu pocztowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

23. Postać oferty
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Obliczone kwoty należy wpisać do formularza oferty wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SWZ. Do formularza oferty należy wypełnić i podpisać formularz kalkulacji cenowej wg wzoru jak w zał. nr 1 do Formularza oferty.
3) Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
4) Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 Ustawy sporządza się wyłącznie w formie elektronicznej w rozumieniu art. 781 § 1 Kodeksu cywilnego tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Uwaga: Złożenie oferty na nośniku danych (np. CD, pendrive) nie jest dopuszczalne, nie stanowi bowiem jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
5) Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
6) Oferta musi być podpisana w wyznaczonych miejscach przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej albo przez upełnomocnionego przedstawiciela.
7) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku, o którym mowa w § 14 Rozporządzenia, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
8) Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami.
9) Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej Platforma) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, zgodnie z art. 439 Ustawy, przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w drodze aneksu do zawartej Umowy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z uwzględnieniem wpływu zmiany cen na koszt wykonania zamówienia z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi:
a) nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania umowy,
b) nie częściej niż raz na 3 miesiące, po upływie terminu o którym mowa w pkt a),
c) w odniesieniu do kwoty nie wyższej niż 20 % wartości brutto umowy określonej jako wynagrodzenie brutto za przedmiot umowy w wysokości zgodnie z ofertą cenową Wykonawcy – po jej zmniejszeniu o wartość zrealizowanej części umowy,
d) w odniesieniu do kwartalnego „wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych” w obszarze „Wskaźniki cen” ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego publikowanego za okres ostatniego kwartału poprzedzającego zmianę,
e) tylko w przypadku jeżeli kwartalny wskaźnik, o którym mowa w pkt d) ulegnie podwyższeniu o co najmniej 5 % w stosunku do wskaźnika publikowanego za poprzedni kwartał, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wyliczeniem kwot proponowanej waloryzacji. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności i adekwatności zmiany cen za usługi. W celu dokonania przedmiotowej zmiany Wykonawca (także na wniosek Zamawiającego) zsumuje wartość faktur w kwartale poprzedzającym zmianę, a następnie dokona podziału otrzymanej kwoty w taki sposób, aby wykazać rodzaj i poziom kosztów podlegających zmianom. Na podstawie przedstawionego wyliczenia Zamawiający lub Wykonawca będą mogli wnioskować o zmianę umowy. Zmiana wynagrodzenia będzie dokonywana proporcjonalnie w stosunku do "wsadu do kotła" oraz opłaty za usługi cateringowe.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej Platforma) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-16 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty i zawarcie umowy
1) Niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania (Platformie) informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
2) Niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana powiadomiony zostanie o terminie i miejscu zawarcia umowy.
4) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (którzy zostali wybrani do realizacji przedmiotu zamówienia) winni przed podpisaniem umowy dostarczyć oryginał dokumentu regulującego ich współpracę.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę grochówki polowej na festyn- Ryńsk
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę grochówki polowej na festyn. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI