Świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu "Klub dziecięcy w Gminie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu "Klub dziecięcy w Gminie Szczytniki szansą na zatrudnię rodziców"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczytniki
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-30
  • ZamawiającyGmina Szczytniki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00019839
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu "Klub dziecięcy w Gminie Szczytniki szansą na zatrudnię rodziców"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855021

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczytniki 139

1.5.2.) Miejscowość: Szczytniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-865

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627625001

1.5.8.) Numer faksu: 627625274

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytniki.ug.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu "Klub dziecięcy w Gminie Szczytniki szansą na zatrudnię rodziców"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cd22aa6-87e6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005112/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu "Klub dziecięcy w Gminie Szczytniki sznsą na zatrudnienie rodziców"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt "Klub dziecięcy w Gminie Szczytniki sznsą na zatrudnienie rodziców"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenia zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:a. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, b. ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portalc. poczty elektronicznej: sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP na dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.7. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających nego-cjacjom, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert.8. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt 7, przedłuża termin składania odpowiednio ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainte-resowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert.9. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ albo opisu potrzeb i wymagań nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 7, zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiednio wyjaśnień SWZ albo opisu potrzeb i wymagań oraz obowiązku przedłużenia terminu składania odpowiednio ofert.10. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w pkt 8, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ.11. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.12. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny spo-sób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z prze-twarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:1.Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Wójt Gminy Szczytniki, 62-865 Szczytniki 139, tel. (62)7625001, e-mail: sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę o kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) e-mail: iodo@szczytniki.ug.gov.pl.; tel.: 62/76250013. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia.4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:a. Ustawa z dnia 19 września 2019r. Prawo zamówień publicznych b. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznychc. Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwachd. art. 6 pkt 1 lit. C RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa. W szcze-gólności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 13-14 ustawy z dnia 06.06.2011 o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U z 2019 poz. 1429); Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobo-wych z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).6.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia-łania archiwów zakładowych. W szczególności zgodnie z art. 97 ust.1 Ustawy PZP przez okres 4 lata od zakończenia roku kalendarzowego, w którym Umowa została wykonana lub postępowanie o udzielenie zamówienia zostało zakończone bez zawarcia umowy.7. Posiada Pani/ Pan prawo:a. Prawo żądania dostępu do danych (w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wy-magałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą , wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żąda-nia, w szczególności podania nazwy lub daty postepowania).b. Prawo żądania sprostowania danych ( wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).c. Prawo usunięcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane.d. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania .8. Ma Pani/ Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.9. Pani/Pan a dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.10. Pani/ Pan dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym związanym z udziałem w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.12. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postę-powaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RF.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług cateringowych dotyczy uczestników projektu w ramach projektu pt. "„ Klub dziecięcy w Gminie Szczytniki szansą na zatrudnienie rodziców. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał Zamawiającemu posiłki, zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji. Wykonawca będzie przestrzegał obowiązujących przepisów prawnych. Posiłki będą dostarczane w dni robocze od poniedziałku do piątku do pomieszczenia Zamawiającego w godzinach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy placówki, dostawa odbędzie się o innej godzinie - po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega, że posiłki muszą spełniać w szczególności następujące warunki jakościowe: jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:1) Cena – 60% (maksymalnie 60 pkt)Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagane kryteria przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.a) do obliczenia kryterium ceny przyjęto następujący wzór: najniższa cena oferowana bruttoC= ------------------------------------- x 60% x 100 cena brutto oferty badanej2) Kryterium jakościowe- aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych-30 % (maksymalnie 30 pkt).Ocena ofert dla kryterium jakościowego - aspekt społeczny - zatrudnienie osób niepełnosprawnych- Zamawiający będzie oceniał procent osób zatrudnionych przez Wykonawcę będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.) wg. następującej punktacji:a) 30% i więcej – 30 pktb) 20% - 29% - 20 pktc) 10% -19 % - 10 pktd) 7%- 9% -5 pkte) mniej niż 6% - 0 pktW celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych na umowę o pracę Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania oferty w treści formularza ofertowego.3) Termin płatności wynagrodzenia dla Wykonawcy –10%– (maksymalnie 10 pkt)Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową otrzyma 0 pkt.Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową otrzyma 5 pkt.Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową otrzyma 10 pkt.2. Łączna ilość punktów będzie liczona jako suma uzyskanych punktów w kryterium „cena” oraz „zatrudnienie osób niepełnosprawnych” „Termin płatności wynagrodzenia dla Wykonawcy”.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów za oba kryteria oceny ofert.4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.5. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.6. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 5, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności wynagrodzenia dla Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp tj. 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie);2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów (zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie);3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (zamawiający nie określa wymagań w tym za-kresie);4) zdolności technicznej lub zawodowe (zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie);2. Udział innych podmiotów w realizacji zamówienia.1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawne-go łączących go z nimi stosunków prawnych.2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 3, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; b. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wy-kształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda podmiotowych środków dowodowych

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda podmiotowych środków dowodowych

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda podmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca dołącza: 1) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia – Załącznik nr 2.Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert.Inne dokumenty dołączane do oferty:1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego /jeżeli dotyczy/ – Załącznik nr 3.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.2) Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego wykonawcy i spełniać następujące wymagania:a)oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SWZ- każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń wiedzy) w imieniu każdego z wykonawców osobno.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:a) zmiany dopuszczone w ustawie PZP,b) zmiana terminu realizacji umowy opisana w § 4 ust.2 umowy,c) zmiana wynagrodzenia wynikająca ze zmiany:‒ stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,‒ wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzi-nowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wy-nagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020r. poz. 2207)‒ zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,‒ zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 ze zm.),‒ jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.d) zmiany korzystne dla Zamawiającego,e) zmiany wynikające z działania siły wyższej, w tym epidemii COVID-19,f) zmiany wymuszone działaniami organów państwowych i samorządowych, a także decyzjami sądowymi i administracyjnymi.2. Wszelkie zmiany będą wprowadzone pisemnie pod rygorem nieważności.3. Inicjatorem zmian może być Wykonawca lub Zamawiający.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-30 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-30 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług cateringowych na 2-dniowym szkoleniu - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług cateringowych na 2-dniowym szkoleniu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI