Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZakopane
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-01-03
  • ZamawiającySZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W ZAKOPANEM
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-18
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00558457
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W ZAKOPANEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490573584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cyrhla 57

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 610 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp7zakopane@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7zakopane.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05e55098-9d9b-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05e55098-9d9b-11ee-953e-c2ea26915e21

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe instrukcje, wytyczne i wzory korzystania z portalu E –ZAMÓWIENIA przez wykonawców, w tym w szczególności sposób podpisania i złożenia oferty przetargowej, prowadzenia komunikacji są dostępne na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/

Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy E-ZAMÓWIENIA , określone w Regulaminie oraz zobowiązuje się korzystając i przestrzegać postanowień tego regulaminu.

Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę E-ZAMÓWIENIA.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy wraz z załącznikami oraz uzupełnienia na wezwanie oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy E-ZAMÓWIENIA udostępnionej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ .

Zamawiający informuje, że wszelkie wezwania, uzupełnienia, zawiadomienia itp. przekazywane będą do wykonawców za pośrednictwem platformy e-zamówienia. Mając na uwadze powyższe wykonawcy są zobowiązany do regularnego samodzielnego sprawdzania przekazywanej do nich korespondencji na platformie e-zamówienia, a nie ograniczenie się tylko do oczekiwania na powiadomienie e-mail wysyłane przez platformę.

Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: sp7zakopane@interia.pl
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem platformy e-zamówienia udostępnionej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń (innych niż oferta wykonawcy wraz z załącznikami oraz uzupełnienia na wezwanie oferty) za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-maill: sp7zakopane@interia.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w:

• rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 roku, poz. 2451);

• rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 roku, poz. 2415).

Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego , ul. Cyrhla 57, 34-500 Zakopane, mgr Ewa Franusik-Schastok, jako administrator danych osobowych, informuje Pana/ Panią, iż:
• podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wypełniania obowiązków prawnych;
• posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania;
• dane mogą być udostępniane przez Szkołę Podstawową Nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów Prawa Oświatowego (Ustawa o Systemie Oświaty) i Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych;
• dane mogą być udostępniane przez Szkołę Podstawową Nr 7 w Zakopanem, na wniosek organu prowadzącego, którym jest Urząd Miasta Zakopane oraz organu nadzoru pedagogicznego, którym jest Kuratorium Oświaty w Krakowie.
• dane mogą być udostępniane przez Szkołę Podstawową Nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem
po uzyskaniu odrębnych zgód na uczestnictwo w konkursach, wyjazdach, wycieczkach, spotkaniach, zawodach sportowych, imprezach, programach edukacyjnych, profilaktycznych itp. podmiotom będącym organizatorami.
• informujemy, iż dane osobowe Pani/Pana dziecka nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych;
• dane osobowe Pani/Pana dziecka nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane;
• podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).;
• inspektorem ochrony danych w Szkole Podstawowej Nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem jest Pani Barbara Kołacz
• dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat niezbędny do realizacji obowiązku przechowywania dokumentacji uczniów w archiwum szkolnym;
• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych ucznia/wychowanka jest niezbędne do sprawowania opieki oraz realizacji zadań wychowawczo – dydaktycznych w Szkole Podstawowej Nr 7 w Zakopanem;
• wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dotyczy okresu obowiązywania niniejszej deklaracji.
• ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.02.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego usługi w zakresie określonym wg nazw i kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako główny przedmiot zamówienia: 55321000-6 (Usługi przygotowywania posiłków) oraz przedmiot zamówienia uzupełniający: 55320000-9 (Usługi podawania posiłków), 55322000-3 (Usługi gotowania posiłków), 55520000-1 (Usługi dostarczania posiłków), polegające na zapewnieniu żywienia dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem, tj. przygotowanie i dostarczenie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem oraz obiadu dwudaniowego z podwieczorkiem dla oddziału przedszkolnego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

Ustala się następujące ilości posiłków z podziałem na dwa okresy świadczenia usług:

Zamówienie gwarantowane: od dnia 15.01.2024 roku do dnia 20.06.2024 roku- oddział szkolny, od dnia 15.01.2024 roku-31.07.2024 roku – oddział przedszkolny

Zamówienie z prawa opcji: od dnia 03.09.2024 roku do dnia 20.12.2024 roku – oddział szkolny, od dnia 02.09.2024 roku do 31.12.2024 roku oddział przedszkolny.



Obiady dla uczniów i pracowników szkoły:

a) gwarantowane dla oddziału szkolnego od 15.01.2024 roku do 20.06.2024 roku w skali roku średnio
37 os. x 91 dni = 3 367 posiłków
b) gwarantowane dla oddziału przedszkolnego od 15.01.2024 roku do 31.07.2024 roku w skali roku średnio
30 os. x 140 dni = 4 200 posiłków
c) prawo opcji dla oddziału szkolnego od 3.09.2024 roku do 20.12.2024 roku. w skali roku średnio
37 os. x 77 dni = 2 849 posiłków
d) prawo opcji dla oddziału przedszkolnego od 2.09.2024 roku do 31.12.2024 roku. w skali roku średnio
30 os. x 83 dni = 2 490 posiłków

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.

Przedmiotem świadczenia w ramach prawa opcji jest zapewnienie identycznych usług jak opisane w § 1, tj. zapewnienia całodziennego żywienia dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem, tj. przygotowanie i dostarczenie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem, przez okres wskazany w § 2 ust. 2 niniejszej umowy.

Prawo opcji dla ww. okoliczności, realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

Warunkiem uruchomienia zamówienia opcjonalnego jest przekazanie Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnej informacji (zamówienia) o potrzebie skorzystania z prawa opcji najpóźniej w terminie do dnia 31 lipca 2024 roku.

Usługi świadczone w ramach prawa opcji muszą być świadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w OPZ (Załączniku nr 1 do umowy).

Do świadczenia usługi w ramach prawa opcji zastosowanie mają postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki świadczenia usługi oraz kar umownych.

Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji.

Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania prawa opcji lub jego pełnej wartości.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto za jeden obiad – 70%
Przyjmuje się, że 1% = 1 punkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium cena (im niższa cena brutto tym wyższa ilość punktów w skali 70 punktowej, pozostałe proporcjonalnie mniej).

Powyższym kryteriom zamawiający przypisał następujące znaczenie:

C – kryterium oceny
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ważnych ofert
Cb – cena brutto oferty badanej

Cn
C = ------------------- X 70
Cb


Urozmaicenie jadłospisu dwu-dekadowego (20 dni) – 30% (pkt)

Ocena będzie dokonywana przez członków komisji przetargowej w oparciu o analizę załączonego do oferty przykładowego jadłospisu dwu-dekadowego. Każdy z członków komisji może przyznać maksymalnie 30 punktów. Następnie łączną sumę punktów przyznanych przez wszystkich członków komisji będzie liczona wg wzoru:
Ocena ofert będzie dokonywana wg następującej zasady: (im wyższa łączna ilość punktów przyznanych przez członków komisji przetargowej tym wyższa ilość punktów w skali 30 punktowej, pozostałe proporcjonalnie mniej);

J – Kryterium urozmaiconego jadłospisu
Jn – Łączna ilość punktów przyznana za to kryterium przez członków komisji
przetargowej dla badanej oferty
Jb – Najwyższa łączna ilość punktów przyznana za to kryterium przez członków
komisji przetargowej


Jn
J = ------------------- X 30%
Jb


Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie za dwa kryteria otrzyma
najwyższą ilość punktów w skali 100 punktowej.

Zamawiający poprawi w tekście oferty:
1). oczywiste omyłki pisarskie oraz rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
2). inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ, nie powodujące istotnych zmian treści
oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona,
3). przez omyłkę rachunkową Zamawiający rozumieć będzie każdy wadliwy wynik działania matematycznego (rachunkowego) przy założeniu, że składniki działania są prawidłowe.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Urozmaicenie jadłospisu

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, wobec których nie zachodzi podstawa do wykluczenia z postępowania, o których mowa powyżej w punkcie

9.1 niniejszej SWZ oraz spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej:

a) wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę zbiorowego żywienia, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie złotych: sto tysięcy), realizowanej nieprzerwalnie przez okres minimum 6 miesięcy. Przez jedną usługę zamawiający rozumie usługę wykonywaną w ramach jednej umowy. W przypadku zamiaru wykazania się przez wykonawcę doświadczeniem w zakresie usługi powtarzającej się lub ciągłej (będącej w trakcie realizacji), zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert część usługi została już wykonana na kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto, a realizacja wykonanej części usługi trwała co najmniej 6 miesięcy (część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymóg określony przez zamawiającego).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ.

Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 11.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w punkcie 11.1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:

1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 roku, poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.

2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli ze złożonego wykazu, o którym mowa w niniejszym punkcie będzie wynikało, że wykonawca wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę zbiorowego żywienia, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie złotych: sto tysięcy), realizowanej nieprzerwalnie przez okres minimum 6 miesięcy, wraz z załączeniem dowodów określających, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.

3) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.

Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp

do tych dokumentów.

Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wymogami określonymi w punkcie 17 SWZ.
4) W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda aktualnego wpisu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-03 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-03 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wręczenie torta i kwiatów przez klauna- Modlnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wręczenie torta i kwiatów przez klauna. Miejscowość sąsiadująca z Krakowem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI