Przygotowanie, wydawanie i dowożenie gorących posiłków jednodaniowych dla podopiecznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie, wydawanie i dowożenie gorących posiłków jednodaniowych dla podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-01-10
  • ZamawiającyMiasto Gorzów Wlkp. - Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00002548
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie, wydawanie i dowożenie gorących posiłków jednodaniowych dla podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp. - Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003131062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Walczaka 42

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne.kontakt@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gcpr.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie, wydawanie i dowożenie gorących posiłków jednodaniowych dla podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85514fce-a8f0-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048004/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przygotowanie, wydawanie i dowożenie gorących posiłków jednodaniowych dla podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85514fce-a8f0-11ee-a681-52fe4aa7189e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu https://ezamowienia.gov.pl.
Wykonawcy są zobowiązani użyć platformy https://ezamowienia.gov.pl do składania ofert w niniejszym postępowaniu oraz do przekazania plików dołączanych do ofert.
Szczegółowy sposób przygotowania ofert oraz sposób składania ofert i dołączania plików do ofert przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl został opisany w rozdziale XIII SWZ.
Zamawiający w zakresie komunikacji zakłada wykorzystanie Formularzy dostępnych na platformie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Formularze do komunikacji”. Zamawiający z zastrzeżeniem zapisów SWZ, nie dopuszcza innej formy komunikacji z wykonawcami. W związku z tym wykonawcy zobligowani są na bieżąco sprawdzać skrzynkę https://ezamowienia.gov.pl z której złożona została oferta.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza 34 komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres skrzynki pocztowej znajdującej się na platformie ePUAP. Adres skrzynki Zamawiającego na platformie ePUAP: /GCPRIPS/strytka (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Wymagane jest jednakże zachowanie określonej przepisami prawa formy składanych dokumentów. Na stronie https://ezamowienia.gov.pl dostępne są również oficjalne instrukcje obsługi portalu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą ul. Walczaka 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski
inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Robert Kędzior , e-mail: iodo@gcprgorzow.pl
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy DO.271.25.2023 prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp).
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1100110,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
1) Zadanie 1: Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych dla podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wielkopolskim (GCPR) w stołówce Wykonawcy na terenie miasta Gorzów Wielkopolski.
2) Zadanie 2: Przygotowanie i dostarczenie (dowożenie) w opakowaniach jednorazowych gorących posiłków jednodaniowych do miejsca zamieszkania (na terenie miasta Gorzów Wielkopolski) podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie.

- zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy.

2. Zamawiający przewiduje, że dziennie w trakcie trwania umowy ilość posiłków wynosiła będzie ok. 110 tj.:
a) około 70 posiłków dla osób, które będą spożywały posiłki w stołówce Wykonawcy,
b) około 40 posiłków dla osób, do których dowożone będą posiłki, tj. do miejsca zamieszkania podopiecznego na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego.

3. Termin realizacji zamówienia określono na 24 miesiące w okresie od 01/02/2024r. do 31/01/2026r. lub wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
4. Ilość posiłków : ok 68554 posiłków dla ok 110 podopiecznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia (+/- 30%) zakresu przedmiotu zamówienia, zgodnie z liczbą wydanych decyzji administracyjnych, uprawniających podopiecznych GCPR do pomocy w zakresie dożywiania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wyznaczył następujące kryteria i ich znaczenie, które będzie brane pod uwagę przy ocenie ofert:

Kryterium oceny ofert - Cena oferty brutto ( Kc) -obliczona jako suma cen brutto poszczególnych posiłków ( zupa+ drugie danie) w obu zadaniach łącznie (Zadanie 1 + Zadanie 2)
Zadanie 1 = ( zupa (1) + drugie danie (1))
Zadanie 2 = ( zupa (2) + drugie danie (2))
Kc=Zadanie 1+ Zadanie2= ( zupa (1) + drugie danie (1)) + ( zupa (2) + drugie danie (2))
Waga - 100 %
gdzie podane wyżej wagi procentowe są wagami punktowymi według zasady: jeden % = jeden pkt.

W ramach oceny oferty z zastosowaniem kryterium „cena oferty” (C) Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt. Pozostałe oferty uzyskają punkty, zgodnie ze wzorem:

C = ( Cn / Cb) x 100

C - ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena brutto oferty badanej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1). nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z punktem VII SWZ
2). spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące:

2.1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do SWZ) , metodą graniczną spełnia – nie spełnia.

2.2. Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do SWZ) , metodą graniczną spełnia – nie spełnia.

2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Wykonawca, zobowiązany jest do wykazania, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 0/00 PLN).
Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ).

2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej

Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje :

1) Osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Co najmniej jedną (1) osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu „kucharz” oraz posiadającą aktualne orzeczenia lekarskie wydane do celów sanitarno-epidemiologicznych.
Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do SWZ) oraz oświadczenia / wykaz osób ( załącznik nr 4 do SWZ), metodą graniczną spełnia – nie spełnia.

2) Odpowiednim potencjałem technicznym:

a) co najmniej 1 ( jednym) samochodem przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego do przewozu żywności.

b) lokalem gastronomicznym/stołówką, który spełnia wymagania dla zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu posiłki tj. posiadającym decyzję właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu i o jego wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowego Inspektora Sanitarnego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (t.j. Dz. U. z 2023, poz.1448):

lokal gastronomiczy /stołówka musi zapewniać możliwość jednoczesnego spożywania posiłków przez co najmniej 40 osób;
lokal gastronomiczny/ stołówka musi być zlokalizowana w obrębie miasta Gorzowa Wlkp., w miejscu dostępnym, dobrze skomunikowanym;
lokal gastronomiczny/stołówka powinna posiadać dostęp dla osób niepełnosprawnych.

Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do SWZ) oraz oświadczenia ( załącznik nr 5 do SWZ), metodą graniczną spełnia – nie spełnia.

Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.


Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Obowiązek złożenia tego dokumentu dotyczy każdego ze wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców oraz podmiotów udostępniających zasoby (każdy z tych podmiotów zobowiązany jest złożyć także oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 2).

b) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

*W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składane razem z ofertą aktualne na dzień składania ofert:
- Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby wskazane w wykazie posiadają wymagane uprawnienia.
- Oświadczenie w zakresie dysponowania samochodem/ lokalem gastronomicznym

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składane razem z ofertą aktualne na dzień składania ofert:
- Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby wskazane w wykazie posiadają wymagane uprawnienia
- Oświadczenie w zakresie dysponowania samochodem/ lokalem gastronomicznym
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w rozdziale VII SWZ.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. Wzór stanowi - Załącznik nr 2
- Dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty ( jeżeli dotyczy)
- Oświadczenie o woli współpracy ( jeśli dotyczy)
- Informacja – zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
- Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO. Wzór stanowi – Załącznik nr 1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. Zapisy SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobligowani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym rozdziale.
7. W przypadku spółki cywilnej- pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI i VII SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
10. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
11. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Wykonawcy składający ofertę wspólną przed podpisaniem umowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy) dostarczą Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowa spółki cywilnej (lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem) regulującą współpracę wszystkich podmiotów występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne postanowienia umowy/warunki zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określono we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-10 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Wypożyczę z dostawą kompletów biesiadnych dla 350 osób - Racula
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wypożyczę z dostawą kompletów biesiadnych dla 350 osób. Lokalizacja Drzonków-Zielona Góra. Termin 05.06 lub 06.06 oraz 11.09 lub 12.09. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI