Przygotowanie posiłków w pomieszczeniach kuchni Szkoły Podstawowej im. Marii Curie-Skłodowskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie posiłków w pomieszczeniach kuchni Szkoły Podstawowej im. Marii Curie-Skłodowskiej w Tarnogrodzie dla uczniów tej szkoły i Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie oraz przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkół: Szkoły Filialnej w Luchowie Górnym, Szkoły Podstawowej w Luchowie Dolnym, Szkoły Podstawowej w Woli Różanieckiej, Szkoły Filialnej w Różańcu Pierwszym, Szkoły Podstawowej w Różańcu Drugim.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnogród
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-08-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Tarnogród
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-18
  • Numer ogłoszenia575762-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575762-N-2019 z dnia 2019-07-18 r.

Gmina Tarnogród: przygotowanie posiłków w pomieszczeniach kuchni Szkoły Podstawowej im. Marii Curie-Skłodowskiej w Tarnogrodzie dla uczniów tej szkoły i Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie oraz przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkół: Szkoły Filialnej w Luchowie Górnym, Szkoły Podstawowej w Luchowie Dolnym, Szkoły Podstawowej w Woli Różanieckiej, Szkoły Filialnej w Różańcu Pierwszym, Szkoły Podstawowej w Różańcu Drugim.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnogród, krajowy numer identyfikacyjny 00055148000000, ul. T. Kościuszki  5 , 23-420  Tarnogród, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 897 161, , e-mail um@tarnogrod.pl, , faks 846 897 731.
Adres strony internetowej (URL): umtarnogrod.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://umtarnogrod.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://umtarnogrod.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewazności
Adres:
Ofertę wraz z dokumentami o których mowa w rozdz.XIII SIWZ nalezy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tarnogrodzie, ul. Tadusza Kosciuszki 5, 23-420 Tarnogród sekretariat pok. nr 5

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie posiłków w pomieszczeniach kuchni Szkoły Podstawowej im. Marii Curie-Skłodowskiej w Tarnogrodzie dla uczniów tej szkoły i Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie oraz przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkół: Szkoły Filialnej w Luchowie Górnym, Szkoły Podstawowej w Luchowie Dolnym, Szkoły Podstawowej w Woli Różanieckiej, Szkoły Filialnej w Różańcu Pierwszym, Szkoły Podstawowej w Różańcu Drugim.
Numer referencyjny: RI.271.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: . Przedmiotem zamówienia jest: a. Przygotowanie posiłków w pomieszczeniach kuchni Szkoły Podstawowej im. Marii Curie-Skłodowskiej w Tarnogrodzie dla uczniów tej szkoły i Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie oraz przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów szkół: Szkoły Filialnej w Luchowie Górnym, Szkoły Podstawowej w Luchowie Dolnym, Szkoły Podstawowej w Woli Różanieckiej, Szkoły Filialnej w Różańcu Pierwszym, Szkoły Podstawowej w Różańcu Drugim. - w ilości około 150 drugich dań z kompotem oraz 75 szt./dzień zup, ilość dni żywieniowych 177 w terminie od dnia 01.09.2019 r. do 24 czerwca 2020r. - użyczenie pomieszczeń kuchni i zaplecza magazynowego Szkoły Podstawowej w Tarnogrodzie określone będzie w odrębnej umowie której wzór stanowi załącznik nr 9. Całość przedmiotu zamówienia dla szkół wynosi około: 26.550 szt. II dań z kompotem oraz 13.275 szt. zup. Posiłki składają się z II dania z kompotem(kasza 100 g gulasz wieprzowy 100 g +sos; ziemniaki 100 g schabowy 80 g; ryż 100 g z jabłkami 40 g i śmietaną; ziemniaki 100 g filet z kurczaka 100 g; Kluski 140 g z serem 40 g; łazanki: 100 g makaronu +60 g mięsa i kiełbasy (o zawartości 85% + kapusta; ziemniaki 100 g mielony 100 g; pierogi z serem 250 g z przysmażoną cebulką lub masłem; ziemniaki 100 g potrawka z kurczaka 100 g (mięso min. 80g +sos); ziemniaki 100 g ryba morska (filet)120 g; do każdego drugiego dania surówka lub owoc) oraz zupa 250 ml z pieczywem 100g. (przykładowy jadłospis zał. nr 6) b. Przygotowanie posiłków w pomieszczeniach kuchni Szkoły Podstawowej im. Marii Curie- Skłodowskiej w Tarnogrodzie dla Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie: - w ilości około 150 śniadań, 150 obiadów (zupa z pieczywem, drugie danie z kompotem ) i 125 podwieczorków, ilość dni żywieniowych 195 w terminie od dnia 01.09.2019 r. do 24.06.2020 r.; 25 śniadań, 25 obiadów (zupa z pieczywem, drugie danie z kompotem) i 25 podwieczorków w ilość dni żywieniowych 30 w terminie od dnia 29.06.2020 r. do 07.08.2020 r.; oraz przygotowanie i dostarczenie do Szkoły Filialnej w Luchowie Górnym : 15 śniadań, 15 obiadów (zupa z pieczywem, drugie danie z kompotem) i 15 podwieczorków, ilość dni żywieniowych 15 w terminie od dnia 10.08.2020 r. do 28.08.2020 r. Całość przedmiotu zamówienia wynosi około: 30.225 szt. śniadań, 30.225 szt. obiadów oraz 25.350 szt. podwieczorków. Zamawiający informuje, że przedstawiona powyżej ilość posiłków jest szacowana i może ulec zmianie (m.in. zmniejszeniu) zwłaszcza w okresie wakacyjnym, a okres od dnia 10.08.2020 r. do 28.08.2020 r. dotyczący Szkoły Filialnej w Luchowie Górnym może nie być wcale realizowany (będzie uzależniony od liczby zapisanych dzieci na ten okres). 3.1.1.Posiłki składają się: ze śniadania (Kanapka z masłem ekstra 40g pasta jajeczna ze szczypiorkiem 30g; Kanapki z szynką 70g( zawartość mięsa min 90%) pomidor 20g; Bułka z twarożkiem (ser, szczypiorek, rzodkiewka) 50g; Parówki min 90% bez MOM Kanapka z masłem ekstra 50g ketchup; Płatki na mleku 200g kanapka z masłem 40g żółty ser 20g ogórek 20 g; Kanapki z masłem ekstra 50g szynka 15g pomidor 20g; Zupa mleczna 220g kanapka z masłem ekstra 50g dżem; Kanapka z masłem 50g kiełbasa szynkowa 20g pomidor 20g; Kanapka z masłem 50g dżem), obiadu - zupa, II danie i kompot (zupa 250ml z pieczywem, ziemniaki 80g gulasz z mięsa z piersi indyka 70g+sos; Kluski 100 g z serem 30g; ziemniaki 80g podudzie pieczone 60g surówka z kapusty pekińskiej z marchewką 70g; kasza gryczana 50g gulasz wieprzowy 60g mięsa +sos ogórek małosolny 50g; ziemniaki 80g ryba morska 70g – filet surówka z kapusty 50g; ziemniaki 80g pulpety mięsne 50g + sos pomid. buraczki 70g,; ryż 70g z jabłkami 30g; kasza jęczmienna na sypko 50g pierś z kurczaka duszona 50g tarta marchewka z jabłkiem 70g; naleśniki z serem/dżemem lub racuchy ze śmietaną lub pierogi z serem 150g) oraz podwieczorku (Serek homogenizowany 120g, bułka chałka kromka 40g z masłem i dżemem, galaretka z owocami 150g +herbatniki 50g, ciasto z owocami 120g, mini pizza 150g, owoc 150g, kilka chrupek kukurydzianych, budyń z sokiem 150 g, ciastka 50g, jogurt 100g, kisiel z owocami 150g itp. (przykładowy jadłospis zał. nr 7) 3. Obiady powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia i obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywienia w placówkach oświatowych. Powinny być urozmaicone o wysokiej wartości odżywczej, atrakcyjne pod względem organoleptycznym. Uwaga: Zamawiający zastrzega, że posiłki muszą spełniać następujące warunki: a) potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, bez substancji dodatkowych, konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych, sporządzane z naturalnych składników bez użycia koncentratów spożywczych, z wyłączeniem koncentratów z naturalnych składników, b) w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone, przy czym nie więcej niż dwie porcje potrawy smażonej w ciągu tygodnia szkolnego od poniedziałku do piątku c) do przygotowania posiłku należy stosować: • produkty zbożowe lub ziemniaki • warzywa i owoce, surowe lub przetworzone, bez dodatku cukrów i substancji słodzących, a w przypadku przetworzonych – o niskiej zawartości sodu/soli • mięso, ryby, jaja i nasiona roślin - jedną lub więcej porcji żywności z tej kategorii środków spożywczych każdego dnia, a porcję ryby co najmniej raz w tygodniu, • tłuszcze spożywcze – oleje, masło, a do smażenia olej roślinny rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%, • sól o obniżonej zawartości sodu (sodowo-potasowa), przy założeniu, że dzienne spożycie soli powinno wynosić nie więcej niż 5 g, • zioła lub przyprawy świeże lub suszone bez dodatku soli, d) zupy powinny być sporządzone na wywarze warzywnym z dodatkiem mięsa lub kości z mięsem e) napoje – wyłącznie kompoty owocowe lub soki owocowe, f) ważna jest estetyka potraw i posiłków Nie zezwala się na stosowanie w procesie żywienia następujących produktów: - konserw - przypraw typu vegeta - kostek rosołowych - tłuszczów utwardzonych tj. margaryn - produkty z syropem glukozowo-fruktozowym - parówek o zawartości mięsa poniżej 90% - produktów masłopodobnych i seropodobnych - mięso odkostnione mechanicznie ( MMO) - wędlin z dodatkiem preparatów białkowych ( soja ) lub skrobi modyfikowanej o zawartości mięsa poniżej 85% - posiłki sporządzane na bazie półproduktów - posiłki na bazie FAST Food - mrożonych potraw - napojów z proszku lub na bazie suszu - produktów spożywczych przetworzonych technologicznie z duża ilością środków chemicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i wagę zamawianego posiłku oraz organizację dożywiania, jakość wydawanych posiłków i zgodność ich przygotowania z zasadami racjonalnego żywienia. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu, Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami Szkół. Wykonawca dostarczał będzie tygodniowy jadłospis (musi on zawierać gramaturę części składowych obiadu - dotyczy wszystkich placówek) do Dyrektorów Szkół, w których prowadzone jest dożywianie oraz do Centrum Usług Wspólnych Gminy Tarnogród celem akceptacji – w każdy Piątek poprzedzający kolejny okres dożywiania do godziny 10:00. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał dowody zakupu i etykiety wędlin do kontroli. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia tj. posiłki winny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Ponadto Zamawiający informuje, iż przyzna dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert za dostawę dodatków w postaci surowych owoców lub warzyw pochodzących z upraw ekologicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji dostaw ekologicznej żywności w trakcie realizacji umowy. Do Wykonawcy należeć będzie udowodnienie pochodzenia żywności. W przypadku braku wykazania przez Wykonawcę, że dostarczone dodatki pochodzą z uprawy ekologicznej (poprzez przedłożenie odpowiednich dokumentów, np. certyfikatów), Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 100,00 PLN za każdy taki przypadek. 5. Wykonawca gwarantuje i odpowiada za wysoką, jakość dostarczanego produktu, terminowość dostaw oraz zgodność z obowiązującymi normami i wymogami sanitarnymi. 6. Wykonawca zabezpiecza własny środek transportu przystosowany do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne oraz naczynia do wydawania posiłków w przypadku takiej konieczności. Wykonawca, zobowiązany jest do bieżącego odbioru na własny koszt brudnych termosów, zużytych jednorazowych naczyń i sztućców oraz odpadów pokonsumpcyjnych, niezależnie od ich ilości. 7. Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży posiłków uczniom nieobjętym niniejszym zamówieniem w cenie równej, jaką podał w ofercie (samodzielnie wykupującym posiłki). 8. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru brudnych naczyń z Przedszkola Miejskiego w Tarnogrodzie oraz do ich mycia i wyparzania.

II.5) Główny kod CPV: 55523100-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
55524000-9
55321000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-01   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-01 2020-06-24
2019-09-01 2020-06-25
2020-07-26 2020-08-07
2020-08-10 2020-08-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie lub wykonuje co najmniej 2 usługi w zakresie żywienia zbiorowego np. dożywienie w szkołach, prowadzenie stołówki lub lokalu gastronomicznego, obsługa gastronomiczna imprezy dla grupy co najmniej 150 osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających braku podstaw wykluczenia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego a dotyczących: 1) zdolności technicznej lub zawodowej na wezwanie zamawiającego należy przedłożyć: wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi w zakresie żywienia zbiorowego np. dożywienie w szkołach, prowadzenie stołówki lub lokalu gastronomicznego, obsługa gastronomiczna imprezy dla grupy co najmniej 150 osób, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców spełniał (lub wykonawcy wspólnie spełniali) wymagania, o których mowa wyżej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2.500 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego: nr 51 9637 0001 2001 0000 0404 0012 Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia. Zamawiający wymaga oryginału dokumentu.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Doświadczenie wykonawcy 30,00
Jakość 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: 1) Zmiany przepisów na podstawie, których Zamawiający wykonuje zadania statutowe dotyczące świadczenia posiłków; 3) Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmian stawki podatku VAT pod warunkiem, iż Zmianie nie ulega zaoferowana cena jednostkowa netto-o zmianie ( wraz z podaniem podstawy prawnej) Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni przed jej wprowadzeniem. Zmiana ta skutkuje z dniem wejścia w życie nowej stawki VAT, zmianę wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy; 4) zmian jednostek organizacyjnych w przypadku placówek oświatowych, do których będą dostarczane posiłki (utworzenie lub zamknięcie placówki szkolnej); 5) zmiany wynikające z powstania niezamierzonej niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty lub SIWZ; 6) zmiany treści umowy konieczne do wprowadzenia w wyniku zmian obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję przewoźników - ciągnik z naczepą 22T - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję przewoźników - ciągnik z naczepą 22T - chłodnia standard lub doppel. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI