DZP.261.51.2022 Świadczenie usług cateringowych na potrzeby IV Międzynarodowego Festiwalu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DZP.261.51.2022 Świadczenie usług cateringowych na potrzeby IV Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej EUFONIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-09-12
  • ZamawiającyNarodowe Centrum Kultury
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00331030
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
DZP.261.51.2022 Świadczenie usług cateringowych na potrzeby IV Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej EUFONIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140468418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-231

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nck.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DZP.261.51.2022 Świadczenie usług cateringowych na potrzeby IV Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej EUFONIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc14bfee-2aa2-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054333/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.42 świadczenie usług cateringowych na potrzeby III Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej EUFONIE

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/658592

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/658592

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków

dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowe Centrum Kultury z siedzibą w Warszawie, ul. Płocka 13 (kod pocztowy: 01-231), tel: 22 21 00 100
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Narodowym Centrum Kultury jest Pani Marta Kaźmierska, kontakt: iod@nck.pl;
3. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług cateringowych na potrzeby IV Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej EUFPNIE o nr DZP.261.51.2022 prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 2 upzp;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
­ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
­ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
­ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
­ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
­ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
­ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
­ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.51.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Planowane przez Zamawiającego wydarzenia wraz z określeniem daty wydarzenia, czasu trwania, liczby uczestników, opisem oczekiwanego cateringu oraz miejscem realizacji na terenie m. st. Warszawy:

1.1. w dn. 15.11.2022 r. w godz. 10:00 - 14:00 (4 h), poczęstunek dla 100 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), miejsce realizacji usługi cateringowej: Studio S2, ul. Modzelewskiego 59,

1.2. w dn. 16.11.2022 r. w godz. 10:00 - 14:00 (4 h), poczęstunek dla 165 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), miejsce realizacji usługi cateringowej: Studio S2, ul. Modzelewskiego 59,

1.3. w dn. 17.11.2022 r. w godz. 10:00 - 14:00 (4 h), poczęstunek dla 165 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), miejsce realizacji usługi cateringowej: Studio S2, ul. Modzelewskiego 59,

1.4. w dn. 18.11.2022 r. w godz. 10:00 - 13:00 (3 h), poczęstunek dla 165 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), miejsce realizacji usługi cateringowej: Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5,

1.5. w dn.18.11.2022 r. w godz. 16:00 - 19:00 (3 h), poczęstunek dla 112 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), dodatkowo salonik VIP w godz. 19.00 - 22.00 (3 h) dla 50 osób (wino + deska serów, zimne przekąski, ciepłe przekąski, serwis kawowy) + powitalna lampka wina dla 50 osób (50 lampek wina białego wytrawnego i 50 czerwonego wytrawnego); miejsce realizacji usługi cateringowej: Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5,

1.6. w dn.18.11.2022 r. w godz. 18:00 - 21:00 (3 h) - wino dla 100 osób (100 lampek wina białego wytrawnego, 100 lampek czerwonego wytrawnego), miejsce realizacji usługi: Galeria Kordegarda, Krakowskie Przedmieście 15,

1.7. w dn. 18.11.2022 r. w godz. 10:00 - 13:00 (3 h) oraz 17:00 - 20:00 (3 h), poczęstunek dla 6 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), 14:00 - 15:00 (1 h) zestaw obiadowy dla 11 osób [złożony z dania głównego mięsnego, dania głównego bezmięsnego/bezglutenowego, zupy i dodatków]; miejsce realizacji usługi cateringowej: Teatr Palladium, ul. Złota 9,

1.8. w dn. 19.11.2022 r. w godz.16:00 - 19:00 (3 h), poczęstunek dla 165 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), dodatkowo salonik VIP w godz. 19.00 - 22.00 (3 h) dla 20 osób (wino + deska serów, zimne przekąski, serwis kawowy); miejsce realizacji usługi cateringowej: Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5,

1.9. w dn. 20.11.2022 r. w godz.11:00 - 14:00 (3 h), poczęstunek dla 1 osoby (serwis kawowy, zimne przekąski), 14:00 - 15:00 (1h), zestaw obiadowy dla 6 osób [złożony z dania głównego mięsnego, dania głównego bezmięsnego/bezglutenowego, zupy i dodatków], miejsce realizacji usługi cateringowej: Archikatedra Św. Jana Chrzciciela,

1.10. w dn. 20.11.2022 r. w godz. 10:00 - 14:00 (4 h) oraz 16:00 - 19:00, poczęstunek dla 75 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), dodatkowo salonik VIP w godz. 19.00 - 22.00 (3 h) dla 20 osób (wino + deska serów, zimne przekąski, serwis kawowy), miejsce realizacji usługi cateringowej: Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5,

1.11. w dn. 22.11.2022 r. w godz. 10:00 - 13:00 (3 h), poczęstunek dla 83 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), w godz. 14:00-15:00 (1 h), zestaw obiadowy dla 30 osób [złożony z dania głównego mięsnego, dania głównego bezmięsnego/ bezglutenowego, zupy i dodatków]; w godz. 16:00-19:00 (3 h), poczęstunek dla 22 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), miejsce realizacji usługi cateringowej: Filharmonia Narodowa, ul, Jasna 5 lub Studio S2, ul. Modzelewskiego 59,

1.12. w dn. 23.11.2022 r. w godz. 10:00 - 13:00 (3 h), poczęstunek dla 83 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), w godz. 14:00 - 15:00 (1 h), zestaw obiadowy dla 29 osób [złożony z dania głównego mięsnego, dania głównego bezmięsnego/ bezglutenowego, zupy i dodatków]; w godz. 16:00-19:00 (3 h), poczęstunek dla 22 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), miejsce realizacji usługi cateringowej: Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5 lub Studio S2, ul. Modzelewskiego 59,

1.13. w dn. 24.11.2022 r. w godz. 10:00 - 13:00 (3 h), poczęstunek dla 83 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), w godz. 14:00 - 15:00 (1 h), zestaw obiadowy dla 49 osób [złożony z dania głównego mięsnego, dania głównego bezmięsnego, zupy i dodatków], w godz. 16:00-19:00 (3 h), poczęstunek dla 22 osób (zimne przekąski, serwis kawowy), miejsce realizacji usługi cateringowej: Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5 lub Studio S2, ul. Modzelewskiego 59,

1.14. w dn. 24.11.2022 r. w godz. 15:00 - 20:00 (5 h), poczęstunek dla 3 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), dodatkowo salonik VIP w godz. 19.00 - 22.00 (3 h) dla 20 osób (wino + deska serów, zimne przekąski, ciepłe przekąski, serwis kawowy), miejsce realizacji usługi cateringowej: Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5,

1.15. w dn. 24.11. 2022 r. w godz: 10:00 - 14:00 (4 h), poczęstunek dla 14 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), w godz. 14:00 – 15:00 (1 h), zestaw obiadowy dla 14 osób [złożony z dania głównego mięsnego, dania głównego bezmięsnego/ bezglutenowego, zupy i dodatków]; miejsce realizacji usługi cateringowej: Teatr Palladium, ul. Złota 9,


1.16. w dn. 25.11.2022 r. w godz. 10:00-13:00 (3 h) poczęstunek dla 83 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), w godz. 14:00-15:00 (1 h) zestaw obiadowy dla 29 osób [złożony z dania głównego mięsnego, dania głównego bezmięsnego/ bezglutenowego, zupy i dodatków]; w godz. 16:00-19:00 (3 h) poczęstunek dla 22 osób (serwis kawowy, zimne przekąski, miejsce realizacji usługi cateringowej: Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5 lub Studio S2, ul. Modzelewskiego 59,

1.17. w dn. 25.11.2022 r. w godz. 11:00 - 14:00 (3 h) oraz 16:00 - 19:00 (3 h), poczęstunek dla 4 osób (serwis kawowy, zimne przekąski),14:00-15:00 zestaw obiadowy dla 10 osób [złożony z dania głównego mięsnego, dania głównego bezmięsnego/ bezglutengowego, zupy i dodatków]; miejsce realizacji usługi cateringowej: Nowa Miodowa, ul. Rakowiecka 21,

1.18. w dn. 25.11. 2022 r. w godz 10:00 - 13:00 (3h) oraz 17:00 - 20:00 (3 h) - poczęstunek dla 12 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), 14:00-15:00 (1 h) zestaw obiadowy dla 17 osób [złożony z dania głównego mięsnego, dania głównego
bezmięsnego, zupy i dodatków]; miejsce realizacji usługi cateringowej: Teatr Palladium, Złota 9,

1.19. w dn. 26.11.2022 r. 16:00 - 19:00 (4 h) poczęstunek dla 83 osób (serwis kawowy, zimne przekąski), miejsce realizacji usługi cateringowej: Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5,

1.20. Bankiet po ostatnim koncercie 26.11.2022 r. w godz. 21.30 - 00.30 (3 h) – dla 150 osób (wino + deska serów, zimne przekąski, ciepłe przekąski, serwis kawowy, lampka wina dla 150 osób (150 lampek wina białego wytrawnego i 150 czerwonego wytrawnego), miejsce realizacji usługi cateringowej: Filharmonia Narodowa, ul. Jasna 5.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-15 do 2022-11-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej tj. zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej:
1) 3 usług z zakresu świadczenia usług cateringowych łącznie spełniających warunki, tj. każda wskazana usługa musi spełniać poniższe warunki:
a) wartość każdej z usług wynosiła co najmniej 100 000,00 zł brutto,
b) każda z usług dotyczyła realizacji usługi cateringowej w formie np. koktajlu, bankietu lub uroczystej kolacji dla oficjalnych wydarzeń typu: gale, koncerty, uroczystości rozdania nagród, festiwale, inne wydarzenia kulturalne, szkolenia, targi, warsztaty, seminaria, konferencje, spotkania dyplomatyczne;
2) 2 usług z zakresu świadczenia usług cateringowych łącznie spełniających warunki, tj. każda wskazana usługa musi spełniać poniższe warunki::
a) wartość każdej z usług wynosiła co najmniej 50 000,00 zł brutto,
b) każda z usług dotyczyła realizacji usługi cateringowej w formie np. koktajlu, bankietu lub uroczystej kolacji dla oficjalnych wydarzeń typu: gale, koncerty, uroczystości rozdania nagród, festiwale, inne wydarzenia kulturalne, szkolenia, targi, warsztaty, seminaria, konferencje, spotkania dyplomatyczne,
c) każda z usług cateringowych polegała na realizacji obsługi cateringowej dla min. 5 osobnych wydarzeń (zrealizowanych w innym miejscu i czasie, ale wszystkie zrealizowane w ciągu maks. 30 dni), które dotyczyły jednego głównego wydarzenia (festiwalu, cyklu spotkań, szkoleń itd.) i były realizowane na podstawie jednej umowy;
PRZYKŁAD 1:
Realizacja obsługi cateringowej dla cyklu szkoleń na łączną kwotę 50 000,00 zł brutto. Szkoleń ze zrealizowaną obsługą cateringową było 5, a termin realizacji to 05.10.2021 – 25.10.2021 r.

4.1. Wykonawca na potwierdzenie powyższego warunku udziału w postępowaniu nie może wykazać usług w zakresie obsługi takich jednostek jak szpitale, szkoły, przedszkola, żłobki, bufety oraz miejsca zbiorowego żywienia, gdzie posiłki są organizowane jako wyżywienie całodzienne, stałe, ciągłe i powtarzające się.
4.2. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę.
4.3. W przypadku wykazania usług świadczonych nadal Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że usługi te do dnia składania ofert zostały zrealizowane w takim zakresie, który jest wystarczający do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (czasookres, wartość poszczególnych usług, opis realizacji, opis wszystkich wydarzeń realizowanych w ramach jednej usługi – dla ust. 4 pkt 2).
4.4.Jeśli Wykonawca chce wskazać usługę realizowaną w ramach umowy obsługi długoterminowej, a nie dot. konkretnej realizacji, musi wskazać jakie konkretne usługi cateringowe wykonane zostały na podstawie takiej umowy spełniające powyższe wymagania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług, o których mowa w Rozdziale XIV pkt 4, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, Wykonawca do usług zrealizowanych na rzecz Zamawiającego nie musi dołączać dowodów należytego wykonania usługi - załącznik nr 4 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
5.1. Konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w szczególności w przypadku wystąpienia braku możliwości przeprowadzenia zamówienia z uwagi na sytuację epidemiologiczną COVID-19 w wyznaczonym terminie, o czas potrzebny na przezwyciężenie tych przeszkód.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/658592

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-12 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie trzech wykonawców, których oferty zgodnie z kryterium określonym w postępowaniu uzyskają największą liczbę punktów.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawców, iż nie zachodzą w stosunku do nich przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) .
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę i reset automatu do gry- Wólka Kosowska
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę i reset automatu do gry. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: DOSTAWA LEKÓW 39
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Zakup systemu Web Application Firewall (WAF)
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rozrywka, imprezy i sztuka: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów SPZOZ
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rozrywka, imprezy i sztuka: Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Obozu Adaptacyjnego Uniwersytetu Rzeszowskiego