Usługa służby ratowniczej na krytych pływalniach Orka, Delfin, Neptun w Radomiu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa służby ratowniczej na krytych pływalniach Orka, Delfin, Neptun w Radomiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-12-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-03
  • Numer ogłoszenia631578-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 631578-N-2019 z dnia 2019-12-03 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o.: Usługa służby ratowniczej na krytych pływalniach Orka, Delfin, Neptun w Radomiu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14698919900000, ul. ul. Narutowicza  9 , 26-600  Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483 851 001, e-mail mosir@mosir.radom.pl, faks 483 851 003.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.mosir.radom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.mosir.radom.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.mosir.radom.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze, pismem czytelnym przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów. Wszelkie wymagane dokumenty załączone do oferty sporządzone w językach obcych są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci elektronicznej.
Adres:
Sporządzone w ww. sposób oferty należy składać: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Sp. z o.o., Dział Inwestycji i Zamówień Publicznych, 26-600 Radom, ul. Narutowicza 9, sekretariat.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa służby ratowniczej na krytych pływalniach Orka, Delfin, Neptun w Radomiu
Numer referencyjny: 4/2019/ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia: Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny przedmiot zamówienia: 75.25.00.00-3 – usługi straży pożarnej oraz ratownicze Dodatkowy przedmiot zamówienia: 75.25.20.00-7 – służby ratownicze 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie służby ratowniczej na krytych pływalniach w Radomiu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części (Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych). 2.1. Zakres prac realizowanych poszczególnych części obejmuje: A. Część I pn.: „Usługa służy ratowniczej na krytej pływalni Orka przy ul. Młynarskiej 17 w Radomiu”: B. Część II pn.: „Usługa służy ratowniczej na krytej pływalni Delfin przy ul. Piastowskiej 17 w Radomiu”: C. Część III pn.: „Usługa służy ratowniczej na krytej pływalni Neptun przy ul. Wyścigowej 49 w Radomiu”: Opis dot. poszczególnych części znajduje się w załącznikach do niniejszego Ogłoszenia 2.2.Do obowiązków Wykonawcy (ratowników) w szczególności należeć będzie: Zapewnienie stałego nadzoru nad bezpieczeństwem kąpiących się. Egzekwowanie przestrzegania regulaminu przebywania i korzystania z pływalni. Udzielanie pomocy medycznej, a w uzasadnionych przypadkach wezwanie Pogotowia Ratunkowego; utrzymanie czystości zgodnie z wymogami Sanepidu pomieszczeń z których korzysta Wykonawca na krytych pływalniach w Radomiu: „Delfin” przy ul. Piastowskiej 17, „Orka” przy ul. Młynarskiej 17 oraz „Neptun” przy ul. Wyścigowej 49, zgodnie z procedurą mycia ustaloną przez Wykonawcę i zaakceptowaną przez kierownictwo pływalni. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy na każdej pływalni określa regulamin pracy ratowników(zał. do umowy). 2.2. W/w zakres usług należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 2.3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do stałego zwiększenia lub zmniejszenia ilości ratowników w przypadku zmiany przepisów regulujących minimalne wymagania dotyczące liczby ratowników wodnych zapewniających stała kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego – w dacie wszczęcia i prowadzenia postępowania obowiązującym aktem prawnym jest ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH z dnia 23 stycznia 2012r, w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stała kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego( dz. U. z dnia 27 stycznia 2012r. poz. 108) Wymagana ilość ratowników: Kryta Pływalnia „Delfin”: 1 osoba na każdej jednostce godzinowej zgodnie z comiesięcznym grafikiem. Kryta Pływalnia „Orka”: 1 osoba na każdej jednostce godzinowej zgodnie z comiesięcznym grafikiem. Kryta Pływalnia „Neptun”: 3 osoby na każdej jednostce godzinowej; Rozkład godzinowy funkcjonowania poszczególnych pływalni, a tym samym obowiązek nadzoru ratowniczego, będzie szczegółowo określany przez comiesięczne grafiki pracy obiektów i na tej podstawie będzie następowało rozliczenie z Wykonawcą. 2.4.Usługi w zakresie ratownictwa wodnego muszą być świadczone zgodnie z postanowieniami art. 12 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (DZ.U. z 2016 r. poz. 656), oraz posiadać wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. 2.5. W związku z art. 29 ust 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące pracę ratowników wodnych były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Zamawiający jednocześnie wskazuje czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy, tj. z dnia 13 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z póżn. zm.) i definiuje je jako wszystkie czynności opisane w § 3 SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załączniku do umowy tj. Regulaminie Pracy Ratowników. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 2.6.Zamawiający nie zastosował przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy Pzp. 2.7. Przedmiot zamówienia uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych. 2.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp.

II.5) Główny kod CPV: 75250000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
75250000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że uzyskał zgodę Ministra Spraw Wewnętrznych do wykonywania ratownictwa wodnego i w jej myśl jest podmiotem uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 Ustawy z dnia 18.08.2011 r. O bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2011r., Nr 208, poz. 1240) UWAGA: Potwierdzenie spełnienia w/w warunku uprawnia Wykonawcę do złożenia ofert na dowolną liczbę części niniejszego zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 3.1. W odniesieniu do części I pn.: „Usługa służy ratowniczej na krytej pływalni Orka przy ul. Młynarskiej 17 w Radomiu” a) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył minimum jedną usługę obejmującą swoim zakresem świadczenie ochrony służby ratowniczej na obszarze wodnym o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000,00zł.brutto(słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto) Do sporządzenia wykazu usług można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. b) Zamawiający wymaga od wykonawców, że ten w czasie trwania przedmiotu umowy, będzie dysponował co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia minimum ratownika wodnego, z potwierdzeniem kwalifikacji zawodowych (z datą nabycia uprawnień) i ważnym zaświadczeniem o spełnieniu wymagań z art. 13 na podstawie Ustawy z dnia 08.09.2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2013 r. poz. 757) . Stosowne oświadczenie znajduje się na druku oferty. 3.2. W odniesieniu do części II pn.: „Usługa służy ratowniczej na krytej pływalni Delfin przy ul. Piastowskiej 17 w Radomiu” a) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył minimum jedną usługę obejmującą swoim zakresem świadczenie ochrony służby ratowniczej na obszarze wodnym o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000,00zł.brutto(słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto) Do sporządzenia wykazu usług można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. b) Zamawiający wymaga od wykonawców, że ten w czasie trwania przedmiotu umowy, będzie dysponował co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia minimum ratownika wodnego, z potwierdzeniem kwalifikacji zawodowych (z datą nabycia uprawnień) i ważnym zaświadczeniem o spełnieniu wymagań z art. 13 na podstawie Ustawy z dnia 08.09.2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2013 r. poz. 757) . Stosowne oświadczenie znajduje się na druku oferty. 3.3. W odniesieniu do części III pn.: „Usługa służy ratowniczej na krytej pływalni Neptun przy ul. Wyścigowej 49 w Radomiu” a) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył minimum jedną usługę obejmującą swoim zakresem świadczenie ochrony służby ratowniczej na obszarze wodnym o łącznej wartości nie mniejszej niż 250.000,00zł.brutto(słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) Do sporządzenia wykazu usług można wykorzystać załączony do SIWZ wzór. b) Zamawiający wymaga od wykonawców, że ten w czasie trwania przedmiotu umowy, będzie dysponował co najmniej 9 osobami posiadającymi uprawnienia minimum ratownika wodnego, z potwierdzeniem kwalifikacji zawodowych (z datą nabycia uprawnień) i ważnym zaświadczeniem o spełnieniu wymagań z art. 13 na podstawie Ustawy z dnia 08.09.2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2013 r. poz. 757) . Stosowne oświadczenie znajduje się na druku oferty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2 Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1. 3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 składa odpowiednio do punktu dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w § 9b SIWZ, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). UWAGA: Wykonawca nie ma obowiązku załączania w/w dokumentów do oferty (Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie odrębnie wzywany do ich złożenia). Brak złożenia któregokolwiek z ww. dokumentów w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy PZP lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP, stanowić będzie podstawę wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenia jego oferty.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę Zgody Ministra Spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydanej na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych(Dz. U. z 2011r., Nr 208 poz. 1240) 2. Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (w przedmiotowym postępowaniu w wykazie należy wskazać usługi potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu dot. posiadania zdolności technicznej i zawodowej), 3. Dowody określające czy usługi o których mowa w pkt 2. zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. UWAGA: Wykonawca nie ma obowiązku załączania w/w dokumentów do oferty (Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie odrębnie wzywany do ich złożenia). Brak złożenia któregokolwiek z ww. dokumentów w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, stanowić będzie podstawę wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenia jego oferty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Ustala się wadium: - w odniesieniu do części I pn.: „Usługa służy ratowniczej na krytej pływalni Orka przy ul. Młynarskiej 17 w Radomiu” w wysokości: 1.500,00 (słownie: tysiąc pięćset i 00/100) złotych, - w odniesieniu do części II pn.: „Usługa służy ratowniczej na krytej pływalni Delfin przy ul. Piastowskiej 17 w Radomiu” w wysokości: 1.500,00 (słownie: tysiąc pięćset i 00/100) złotych, - w odniesieniu do części III pn.: „Usługa służy ratowniczej na krytej pływalni Neptun przy ul. Wyścigowej 49 w Radomiu” w wysokości: 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy i 00/100) złotych. 2. Wykonawca wnosi wadium ODRĘBNIE NA KAŻDĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NA KTÓRĄ SKŁADA OFERTĘ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
1. Cena 80,00
2. Doświadczenie i kompetencje osób - ratownik z uprawnieniami od min. 24 m-cy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy w przypadkach i na warunkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz projekcie Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Przedmiotowa kwestia uregulowana została w § 14 pkt 13 SIWZ.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Przedmiotowa kwestia uregulowana została w § 14 pkt 13 SIWZ.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usługa służy ratowniczej na krytej pływalni Orka przy ul. Młynarskiej 17 w Radomiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług obejmuje w szczególności: Świadczenie usługi w zakresie służby ratowniczej na krytej pływalni „Orka” w Radomiu przy ul. Młynarskiej 17, w orientacyjnym wymiarze 5000 osobo-godzin w okresie kolejnych 12 miesięcy od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2020 r. w której skład wchodzi niecka basenu pływackiego o wymiarach 25m x 12,5m i głębokości od 1,35m do 1,8m z sześcioma torami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75250000-3, 75252000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Cena 80,00
2. Doświadczenie i kompetencje osób - ratownik z uprawnieniami od min. 24 m-cy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 1.500,00 (słownie: tysiąc pięćset) złotych


Część nr: 2 Nazwa: Usługa służy ratowniczej na krytej pływalni Delfin przy ul. Piastowskiej 17 w Radomiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług obejmuje w szczególności: Świadczenie usługi w zakresie służby ratowniczej na krytej pływalni „Delfin” w Radomiu przy ul. Piastowskiej 17, w orientacyjnym wymiarze 5000 osobo-godzin w okresie kolejnych 12 miesięcy od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2020 r. w której skład wchodzi niecka basenu pływackiego o wymiarach 25m x 12,5m i głębokości od 1,35m do 1,8m z sześcioma torami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75250000-3, 75252000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1.Cena 80,00
2. Doświadczenie i kompetencje osób - ratownik z uprawnieniami od min. 24 m-cy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 1.500,00 (słownie: tysiąc pięćset) złotych


Część nr: 3 Nazwa: Usługa służy ratowniczej na krytej pływalni Neptun przy ul. Wyścigowej 49 w Radomiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług obejmuje w szczególności: Świadczenie usługi w zakresie służby ratowniczej na krytej pływalni „Neptun” w Radomiu przy ul. Wyścigowej 49, w orientacyjnym wymiarze 15890 osobo-godzin w okresie kolejnych 12 miesięcy od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2020 r. w której skład wchodzi niecka basenu pływackiego o wymiarach 25m x 16m i głębokości od 1,35m do 1,8m z sześcioma torami, niecka basenu rekreacyjno-szkoleniowego o wymiarach 10m x 12,6m i głębokości od 90cm do 120cm, basen rekreacyjny 168m2 o głębokości od 90 do 120 cm, basen dla dzieci 4m x 12.80m o głębokości 30 cm, 2 zjeżdżalnie rurowe – ślimakowe o długości zjazdu 72 i 65 metrów oraz jacuzzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75250000-3, 75252000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1.Cena 80,00
2. Doświadczenie i kompetencje osób - ratownik z uprawnieniami od min. 24 m-cy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy) złotych






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług doradztwa prawnego - Płock, Gostynin, Sierpc
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług doradztwa prawnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.