Monitorowanie systemu sygnalizacji pożaru w Domach Studenckich Politechniki Wars

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Monitorowanie systemu sygnalizacji pożaru w Domach Studenckich Politechniki Warszawskiej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-09-30
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA WARSZAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00356086
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Monitorowanie systemu sygnalizacji pożaru w Domach Studenckich Politechniki Warszawskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 234 14 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.radziejowska@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Monitorowanie systemu sygnalizacji pożaru w Domach Studenckich Politechniki Warszawskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d7982f-35a0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035365/35/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.61 Monitorowanie systemu sygnalizacji pożaru w Domach Studenckich Politechniki Warszawskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/660291

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/660291

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Patrz Rozdział 8 SWZ. 8.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej platformazakupowa.pl, zwanej dalej „Platformą”, która dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl.
a) złożenie oferty za pomocą formularza składania oferty lub wniosku.
b) pozostała korespondencja za pomocą formularza wyślij wiadomość.
c) za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oaz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „ wyślij wiadomość do zamawiającego’ po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: Malgorzata.Radziejowska@pw.edu.pl.
8.2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
8.3. Przystąpienie do udziału w postępowaniu nie wymaga posiadania konta na Platformie. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania Formularza składania oferty lub wniosku wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od zamawiającego w systemie lub wycofania oferty lub wniosku bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
8.4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców".
8.5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie platformy zakupowej Open Nexus.
8.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Instrukcje dla Wykonawców”.
8.7. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
8.8. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dostępnej w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców”, dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda.
8.9. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy,.....dalej patrz Rozdział 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Patrz Rozdział 19

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.U.MR.44.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.3. Przedmiotem zamówienia jest monitorowanie systemu sygnalizacji pożaru, tj. monitorowanie transmisji sygnałów z lokalnych systemów sygnalizacji pożaru zainstalowanych we wskazanych obiektach Politechniki Warszawskiej i transmisji alarmów przeciwpożarowych do Centrum Odbiorczego Alarmów Pożarowych znajdującego się we właściwej jednostce Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej przez okres 24 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na awarię systemu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Patrz Rozdział 6 SWZ. 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 5 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
6.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (monitorowanie systemu sygnalizacji pożaru) o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto w okresie maksymalnie 24 miesięcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Patrz Rozdział 7 SWZ. Wykaz dokumentów i oświadczeń (w tym podmiotowych oraz przedmiotowych środków dowodowych) składnych przez wykonawcę.
7.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 a do formularza oferty (FO) oraz Załącznik nr 2 do FO - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1. stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7.8. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w celu wykazania spełnienia warunków udziału
w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni aktualne na dzień złożenia następujące podmiotowe środki dowodowe:
7.8.1 Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 1c do formularza oferty;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Patrz Rozdział 7 SWZ. Wykaz dokumentów i oświadczeń (w tym podmiotowych oraz przedmiotowych środków dowodowych) składnych przez wykonawcę.
7.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 a do formularza oferty (FO)
7.8. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w celu wykazania spełnienia warunków udziału
w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni aktualne na dzień złożenia następujące podmiotowe środki dowodowe:
Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu :
7.8.5 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług jak wskazano w Rozdziale 6 pkt 6.2 ppkt 6.2.4 lit. a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1f;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Patrz Rozdział 7 SWZ. 7.9 Inne wymagane dokumenty: przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązuje się do:
7.9.1. przedłożenia certyfikatu zgodności z normą PN-EN 54-21: 2009 Systemy sygnalizacji pożarowej – Część 21: Urządzenia transmisji alarmów pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych. 7.9.2. przedłożenia umowy z Komendantem Miejskim Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
w zakresie sposobu podłączenia urządzeń sygnalizacyjno – alarmowych systemu sygnalizacji pożarowej do systemu monitoringu pożarowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Patrz Rozdział 7 SWZ. 7.14 Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia :
7.14.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.14.2 Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wraz z ofertą, która powinna zawierać niezbędne informacje o wszystkich Wykonawcach wchodzących w skład konsorcjum/spółki cywilnej, należy złożyć:
a) Pełnomocnictwo pełnomocnika wskazane w pkt 7.14.1.;
b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 a i Załącznikiem nr 2 do formularza oferty. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.14.2. lit. b). stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania - obowiązkowo składa każdy Wykonawca,
 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, winien złożyć co najmniej jeden z tych z Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
c) Informacje zawarte w oświadczeniach, wskazanych w pkt 7.13.2 tiret jeden i tiret dwa stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu.
7.14.3 Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi /roboty budowlane, wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 1e do formularza oferty.
7.14.4 (jeżeli dotyczy) dokumenty/oświadczenia wskazane w pkt 7.2., 7.3, 7.4., 7.5 w Rozdziale 7 SWZ.
7.14.5 Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy, kopii umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz
w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej kopię umowy spółki cywilnej.
7.14.6 Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
7.14.7 W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Patrz dokładne zapisy w Załączniku nr 3 do SWZ (Projektowane Postanowienia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego ) 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian.
2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach:
1) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwy-konawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców);
2) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą po-siadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
4) wystąpienia siły wyższej,
5) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadkach określonych w ust 3.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przy-padku:
1) wynagrodzenia jednostkowego brutto - w razie zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego - wynagrodzenie brutto zostanie określone z uwzględnieniem obowiązującej (aktualnej) stawki podatku, bez zmiany ceny jednost-kowej netto;
2) wynagrodzenia jednostkowego netto - w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pra-cę, jeżeli zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonaw-cę;
3) wynagrodzenia jednostkowego netto - w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpie-czeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
4) obniżenia cen Wykonawcy;
5) wynagrodzenia jednostkowego netto - w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wy-sokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.... Patrz dalej w załączniku nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami sporządzonymi zgodnie z treścią Rozdziału 9 przekazuje się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu, korzystając z „Formularza złożenia oferty lub wniosku”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-30 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności o których mowa w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający przewiduje możliwości przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu tych dokumentów. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsc realizacji przedmiotu zamówienia, w związku z nieujednoliconym systemem sygnalizacji pożaru w obiektach Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej. Miejsca i termin wizji lokalnej w poszczególnych lokalizacjach należy uzgodnić z następującymi osobami:
1. Politechnika Warszawska Dom Studencki „Akademik" – kierownik - Wróblewski Tadeusz (tadeusz.wroblewski@pw.edu.pl),
2. Politechnika Warszawska Dom Studencki „Babilon" - kierownik – Byczot Rafał (rafal.byczot@pw.edu.pl),
3. Politechnika Warszawska Dom Studencki „Żaczek" - kierownik – Konopacki Krzysztof (krzysztof.konopacki@pw.edu.pl),
4. Politechnika Warszawska Dom Studencki „Riviera" - kierownik – Cieloch Jacek (jacek.cieloch@pw.edu.pl),
5. Politechnika Warszawska Dom Studencki „Mikrus" - kierownik – Cieloch Jacek (jacek.cieloch@pw.edu.pl),
6. Politechnika Warszawska Dom Studencki „Bratniak-Muszelka" - kierownik – Wilczyński Krzysztof (krzysztof.wilczynski.ds@pw.edu.pl),
7. Politechnika Warszawska Dom Studencki „Pineska-Tulipan" - kierownik – Wilczyński Krzysztof (krzysztof.wilczynski.ds@pw.edu.pl),
8. Politechnika Warszawska Dom Studencki „Ustronie" – kierownik - Kos Marcin (marcin.kos@pw.edu.pl).
9. Politechnika Warszawska Dom Studencki „Tatrzańska" - kierownik - Syta Wojciech (wojciech.syta@pw.edu.pl).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.