„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z przyczepą rolniczą typu wywrotka”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWschowa
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-20
  • ZamawiającySpółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00230012
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z przyczepą rolniczą typu wywrotka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978050124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 655402605

1.5.8.) Numer faksu: 655402607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skwschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwschowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z przyczepą rolniczą typu wywrotka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68287c01-2a70-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/skwschwa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/skwschwa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/skwschowa 2. W celu skrócenia
czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość
została wysłana do zamawiającego. 4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl , tj.: a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 8. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. 9. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 10. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ;.7Z 11. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max
10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zrealizowano w Dziale XXIV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje o Pana/Pani prawach wynikających z przepisów RODO i ograniczeniach ich stosowania, o których mowa w art.19 ust 2 i 3 ustawy Pzp, a mianowicie: 1) Posiada Pani/Pan prawo:
a) na podstawie art.15 RODO dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz otrzymania ich kopii (w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art.15 ust 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art.16 RODO do sprostowania (poprawiania) Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania i jego załączników); c) na podstawie art.18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego); d) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, 2) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, 3) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art.18 ust.2 RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPSK.05.I.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego posiadająca: 1) rok produkcji minimum 2020; 2) 4-cylindrowy silnik; 3) prędkość maksymalna minimum 35 km/h; 4) moc 98-120 KM; 5) rewers kierunku jazdy elektrohydrauliczny; 6) napęd na 4 koła; 7) układ hydrauliki zewnętrznej co najmniej 4 wyjść hydraulicznych; 8) ramiona podnośnika tylnego i łącznik górny - Kat. II, zaczepy hakowe; 9) komplet zaczepów - transportowy i rolniczy; 10) skrzynia biegów z co najmniej jednym półbiegami oraz co najmniej z dwoma zakresami polowo/szosowymi; 11) układ napędu maszyn i urządzeń - WOM 540 – 1000; 12) podnośnik hydrauliczny z regulacją pozycyjną, siłową; 13) instalacja sterowania hamulcami pneumatycznymi przyczepy 2 i 1 obwodowa; 14) kabina wentylowana, ogrzewana, klimatyzowana; 15) radio; 16) okno dachowe; 17) ładowacz czołowy – udźwig co najmniej 1500 kg wyposażony w amortyzator antywstrząsowy; 18) osprzęt ładowacza:  łyżka załadunkowa o szerokości co najmniej 2 m;  widły do palet; 19) pulsacyjne światło ostrzegawcze na kabinie; 20) przystosowany do poruszania się po drogach publicznych. Warunki leasingu: waluta: PLN; okres leasingu: 60 miesięcy (5 lat); raty: 59 (pięćdziesiąt dziewięć) rat leasingowych ze zmienną stopą procentową zależną od aktualnej stawki WIBOR 1M; wpłata wstępna 0%; opcja wykupu – ostatnia rata stanowi wykup na własność pojazdu pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu; nie dopuszcza się ustanowienia zabezpieczeń umowy leasingu (np. weksel); raty leasingowe uiszczane będą w terminach comiesięcznych począwszy od kolejnego miesiąca następującego po odbiorze pojazdu. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej; przedmiot leasingu przejdzie z mocy Umowy na Zamawiającego jako korzystającego po zakończeniu okresu leasingu i uregulowaniu wszystkich rat leasingowych zgodnie z Umową oraz zapłacie przez Zamawiającego ceny wykupu, o której mowa w pkt. 4) powyżej; Zamawiający samodzielnie ubezpieczy samochód, dokonując wyboru ubezpieczyciela i poniesie koszty ubezpieczenia samochodu przez cały okres leasingu łącznie z kosztami dodatkowych ubezpieczeń pojazdu wymaganych przez ubezpieczyciela. Ubezpieczenie w pełnym pakiecie tzn. OC, AC, NNW. w przypadku braku dokonania ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez Zamawiającego – ubezpieczenie takie będzie mógł zawrzeć Wykonawca obciążając Zamawiającego kosztem składki ubezpieczenia; podatek transportowy w całym okresie trwania umowy płatny przez Zamawiającego; koszty za rejestrację samochodu ponosi Zamawiający; w umowie leasingu winna zostać zawarta klauzula dopuszczająca doposażenie przedmiotu leasingu w urządzenie typu GPS; pozostałe warunki leasingu regulowane będą w oparciu o zapisy Umowy leasingu oraz Kodeksu Cywilnego, z zastrzeżeniem, że nie mogą być one mniej korzystne niż określone w niniejszej SWZ i Istotnych Postanowieniach Umownych, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16700000-2 - Ciągniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej w części 1 i w części 2 Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem: kryterium „Cena” o wadze 60 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: PC = (cena brutto najtańszej oferty)/(cena brutto oferty badanej) x 60 pkt, gdzie PC – ilość uzyskanych punktów w kryterium „Cena” kryterium “Okres gwarancji” (G) o wadze 20 %. W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: zaoferowanie okresu gwarancji równego 12 miesiące – PG = 0 pkt, zaoferowanie okresu gwarancji równego 24 miesięcy – PG = 5 pkt, zaoferowanie okresu gwarancji równego 36 miesięcy – PG = 10 pkt,
zaoferowanie okresu gwarancji równego 48 miesięcy – PG = 15 pkt,zaoferowanie okresu gwarancji równego 60 miesięcy – PG = 20 pkt. W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje 12 miesięcy gwarancji i przyzna 0 pkt. Kryterium „Termin realizacji” (T) o wadze 20 %. W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt
Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: skrócenie terminu realizacji dostawy do 4 tygodni – PT = 10 pkt, skrócenie terminu realizacji dostawy do 3 tygodni – PT = 20 pkt. Wybrana zostanie oferta której suma PC + PG + PT będzie najwyższa.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Fabrycznie nowa przyczepa rolnicza typu wywrotka, będąca przedmiotem niniejszego postępowania musi spełniać minimalne wymagania: 1) zakres ładowności 10-14 ton; 2) długość skrzyni około 5 m; 3) szerokość skrzyni około 2,4m; 4) wywrót na 3 strony siłownik hydrauliczny z zaworem odcinającym hydraulikę przy maksymalnym wychyleniu skrzyni w tył oraz boki; 5) burty otwierane i uchylne o szerokości min. 400 mm dla każdej z burt; 6) pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania; 7) koła 385/65R22,5; 8) plandeka ze stelażem; 9) balkon; 10) media pod drugą przyczepę; 11) przystosowana do poruszania się po drogach publicznych; Warunki leasingu: waluta: PLN; okres leasingu: 60 miesięcy (5 lat); raty: 59 (pięćdziesiąt dziewięć) rat leasingowych ze zmienną stopą procentową zależną od aktualnej stawki WIBOR 1M; wpłata wstępna 0%; opcja wykupu–ostatnia rata stanowi wykup na własność pojazdu pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu; nie dopuszcza się ustanowienia zabezpieczeń umowy leasingu (np. weksel); raty leasingowe uiszczane będą w terminach comiesięcznych począwszy od kolejnego miesiąca następującego po odbiorze pojazdu. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej; przedmiot leasingu przejdzie z mocy Umowy na Zamawiającego jako korzystającego po zakończeniu okresu leasingu i uregulowaniu wszystkich rat leasingowych zgodnie z Umową oraz zapłacie przez Zamawiającego ceny wykupu, o której mowa w pkt. 4) powyżej; Zamawiający samodzielnie ubezpieczy samochód, dokonując wyboru ubezpieczyciela i poniesie koszty ubezpieczenia samochodu przez cały okres leasingu łącznie z kosztami dodatkowych ubezpieczeń pojazdu wymaganych przez ubezpieczyciela. Ubezpieczenie w pełnym pakiecie tzn. OC, AC, NNW. w przypadku braku dokonania ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez Zamawiającego - ubezpieczenie takie będzie mógł zawrzeć Wykonawca obciążając Zamawiającego kosztem składki ubezpieczenia; podatek transportowy w całym okresie trwania umowy płatny przez Zamawiającego; koszty za rejestrację samochodu ponosi Zamawiający; w umowie leasingu winna zostać zawarta klauzula dopuszczająca doposażenie przedmiotu leasingu w urządzenie typu GPS; pozostałe warunki leasingu regulowane będą w oparciu o zapisy Umowy leasingu oraz Kodeksu Cywilnego, z zastrzeżeniem, że nie mogą być one mniej korzystne niż określone w niniejszej SWZ i Istotnych Postanowieniach Umownych, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34223300-9 - Przyczepy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej w części 1 i w części 2 Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem: kryterium „Cena” o wadze 60 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: PC = (cena brutto najtańszej oferty)/(cena brutto oferty badanej) x 60 pkt, gdzie PC – ilość uzyskanych punktów w kryterium „Cena” kryterium “Okres gwarancji” (G) o wadze 20 %. W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: zaoferowanie okresu gwarancji równego 12 miesiące – PG = 0 pkt, zaoferowanie okresu gwarancji równego 24 miesięcy – PG = 5 pkt, zaoferowanie okresu gwarancji równego 36 miesięcy – PG = 10 pkt,
zaoferowanie okresu gwarancji równego 48 miesięcy – PG = 15 pkt,zaoferowanie okresu gwarancji równego 60 miesięcy – PG = 20 pkt. W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje 12 miesięcy gwarancji i przyzna 0 pkt. Kryterium „Termin realizacji” (T) o wadze 20 %. W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt
Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: skrócenie terminu realizacji dostawy do 4 tygodni – PT = 10 pkt, skrócenie terminu realizacji dostawy do 3 tygodni – PT = 20 pkt. Wybrana zostanie oferta której suma PC + PG + PT będzie najwyższa.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: Dla części 1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto; Dla części 2 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej przyczepy rolniczej o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę,
którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia; Podmiotowe
środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na poniższych zasadach: 1) Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności; 2) Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w niżej wymienionych przypadkach: a) wskutek zmiany przepisów prawa po dacie podpisania umowy wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkiem wprowadzenia takiej zmiany; b) wskutek zmiany parametrów techniczno-eksploatacyjnych przedmiotu leasingu w okresie gwarancji, przy czym oferowane parametry nie powinny być gorsze niż parametry techniczne określone przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) lub jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego; c) spłaty rat leasingowych w krótszym terminie. W takim przypadku Wykonawca przedstawi nowy harmonogram spłat rat leasingowych, uwzględniający skrócony termin spłaty leasingu oraz przyjęte w ofercie oprocentowanie, przy czym cena netto przedmiotu leasingu nie ulegnie zmianie. Skrócony termin spłaty leasingu nie może być krótszy od minimalnego terminu jaki przewidziany jest w przepisach prawa dla leasingu operacyjnego;
d) spłaty rat leasingowych w dłuższym terminie. W takim przypadku Wykonawca przedstawi nowy harmonogram spłat rat leasingowych, uwzględniający wydłużony termin spłaty leasingu oraz przyjęte w ofercie oprocentowanie, przy czym cena netto przedmiotu leasingu nie ulegnie zmianie; e) obniżki cen na korzyść Zamawiającego - z jakichkolwiek przyczyn, w każdym czasie; f) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT - zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia tej przesłanki, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany stawki wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 3) Nie wymagają zmiany umowy zmiany dotyczące adresów, numerów telefonów, faksów, poczty elektronicznej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/skwschowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-20 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Pilnie potrzebuję pożyczki w kwocie 50 tys-Kargowa
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pilnie potrzebuję pożyczki w kwocie 50 tys na okres do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI