IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin uruchomienia kredytu |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Lp. Warunki transakcji Kredyt inwestycyjny 1 Waluta kredytu PLN 2 Kwota kredytu 2.000.000,00 zł 3 Okres spłaty kredytu od 01.01.2021r. do 31.12.2028r / 96 m-cy 4 Okres karencji w spłacie kredytu do 31.03.2021r. 5 Okres karencji w spłacie odsetek do 30.09.2019 6 Oprocentowanie kredytu Zmienna stopa procentowa 7 Marża Banku Stała przez cały okres kredytowania 8 Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej- Wysokość stawki WIBOR 3M określona jest jako średnia arytmetyczna stawka z poprzedniego miesiąca i obowiązuje od pierwszego dnia rozpoczynającego kolejny okres odsetkowy, tj. pierwszy dzień miesiąca do ostatniego dnia okresu odsetkowego, tj. ostatniego dnia miesiąca 9 Rozpoczęcie spłaty kredytu 31.03.2021r. 10 Częstotliwość spłaty kapitału kredytu Kwartalnie, w następującej wysokości: 1 rata (pierwsza) i następne - 62.500,00zł 11 Termin spłaty odsetek kwartalnie 12 Wysokość prowizji przygotowawczej (obejmującej koszt rozpatrzenia wniosku) 0% 13 Wysokość prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu 0% 14 Wysokość prowizji od przedterminowo spłaconej kwoty kredytu lub jego raty 0% 15 Sposób zabezpieczenia kredyt - Weksel in blanco wystawiony przez Kredytobiorcę (Zamawiającego) wraz z deklaracją wekslową • dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania, • dopuszcza się możliwość spłaty więcej niż jednej raty, bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów •w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki naliczone są do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy •za datę spłaty kredytu i odsetek przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Banku. •spłata kredytu i odsetek następuje w sposób bezgotówkowy na rachunek kredytowy w Banku •kredyt będzie podstawiony do dyspozycji Zamawiającego w jednej transzy •uruchomienie kredytu będzie odbywało się na pisemny wniosek Zamawiającego •bank uruchomi wnioskowany kredyt w pełnej wysokości w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy nie dłuższym niż 10 dni od złożenia wniosku przez Zamawiającego •kredyt nie może być obciążony innymi opłatami •kapitalizacja odsetek kredytu jest niedopuszczalna •odsetki naliczane będą przez Bank w okresach kwartalnych od kwoty faktycznego zadłużenia •spłata rat kredytu i odsetek będzie następowała w okresach kwartalnych do końca miesiąca kończącego każdy kwartał, którego dotyczy spłata •Wysokość stawki WIBOR 3M określona jest jako średnia arytmetyczna stawka z poprzedniego miesiąca i obowiązuje od pierwszego dnia rozpoczynającego kolejny okres odsetkowy, tj. pierwszy dzień miesiąca do ostatniego dnia okresu odsetkowego, tj. ostatniego dnia miesiąca ostatnia rata odsetek będzie płatna w terminie płatności ostatniej raty kredytu •przy naliczaniu odsetek przyjmuje się że rok ma 365, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni, •wszystkie opłaty manipulacyjne i inne towarzyszące operacjom i czynnościom związanym z realizacją umowy zostaną uwzględnione w marży •za spłatę rat kredytu i odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy •ewentualne spory jakie wynikną między stronami w trakcie realizacji umowy będzie rozstrzygał sąd według właściwości miejscowej Zamawiającego •Zamawiający informuje, że nie ma możliwości otwarcia rachunku bieżącego w Banku, któremu zostanie udzielone zamówienie •W każdym okresie obrachunkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania marża kredytu będzie stała.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-08-28, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: