Kredyt długoterminowy w kwocie 2.600.000,00zł, na sfinansowanie deficytu budżetu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kredyt długoterminowy w kwocie 2.600.000,00zł, na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy i Miasta Koziegłowy w 2023 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoziegłowy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-09-29
  • ZamawiającyGMINA I MIASTO KOZIEGŁOWY
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-21
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00406421
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kredyt długoterminowy w kwocie 2.600.000,00zł, na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy i Miasta Koziegłowy w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO KOZIEGŁOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Moniuszki 14

1.5.2.) Miejscowość: Koziegłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izp@kozieglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kredyt długoterminowy w kwocie 2.600.000,00zł, na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy i Miasta Koziegłowy w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fdf6600-5795-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010443/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.600.000,00zł, na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy i Miasta Koziegłowy w 2023 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kozieglowy

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kozieglowy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały wskazane w SWZ w pkt 7 Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 2. Ochrona danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Euro-pejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycz-nych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
2.1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina i Miasto Koziegłowy; Plac Moniuszki 14, 42-350 Koziegłowy; e-mail: um@kozieglowy.pl ; strona internetowa: www.kozieglowy.pl ; telefon do kontaktów: 34 3141219.
2.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontakto-wać pod adresem e-mail: iod@kozieglowy.pl ;
2.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
2.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnio-na zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
2.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
2.6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana doty-czących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
2.8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
2.9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RO-DO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 War-szawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIGK.271.09.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.600.000,00zł, na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy i Miasta Koziegłowy w 2023 roku, z karencją w spłacie rat – spłata kwartalnie począwszy od 30.06.2024
4.2 Rozliczenia pomiędzy kredytobiorcą i kredytodawcą dokonywane będą w złotych polskich.
4.3 Zabezpieczenie kredytu będzie weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową.
4.4 Kontrasygnata skarbnika złożona będzie na deklaracji wekslowej.
4.5 Gmina nie przewiduje podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji.
4.6 Termin uruchomienia kredytu październik – grudzień 2023, na pisemne wezwanie Gminy.
4.7 Gmina posiada umowę na bankową obsługę ważną do 31.12.2023 roku ( w trakcie procedury przetargowej, nowa umowa będzie obowiązywać do 31.12.2026r.).
4.8 Gmina po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dostarczy na żądanie, wybranemu Wykonawcy zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń społecznych o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne.
4.9 Gmina nie posiada udzielonych poręczeń.
4.10 Gmina posiada pozytywną opinię RIO o możliwości spłaty kredytu.
4.11 W warunkach kredytu należy uwzględnić:
-Możliwość bez kosztowej wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki naliczone będą za okres faktycznego wykorzystania kredytu.
- Możliwość zaciągnięcia kredytu w mniejszej wysokości, bez ponoszenia dodatkowych opłat.
- Naliczane odsetki płatne będą miesięcznie do ostatniego dnia miesiąca.
- Zapłata odsetek następowała będzie po pisemnym powiadomieniu kredytobiorcy przez Bank o wysokości naliczonych odsetek na 7 dni roboczych przed terminem płatności.
4.12 Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, liczone jako suma stawki WIBOR 1M, z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego naliczenie odsetek, powiększone o marżę bankową określoną na dzień otwarcia oferty (marża będzie stała w okresie kredytowania ), za który będą naliczone odsetki.
4.13 Oprócz oprocentowania określonego w oparciu o stopę Wibor 1M i marżę, Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek opłat i prowizji za udzielenie i obsługę kredytu.
4.14 Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w harmonogramie spłat kredytu i odsetek, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów.
4.15 Do wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć:
- stawkę WIBOR 1 M z dnia 28.08.2023 r. (6,84%)
- pełne uruchomienie kredytu na dzień 1 października 2023.
- faktyczną liczbę dni kalendarzowych w danym roku (365 lub 366).
4.16 Spłata kredytu następować będzie w okresach kwartalnych.
Lp Termin spłaty raty kredytu wysokość raty
1 2024-06-30 62 500,00
2 2024-09-30 62 500,00
3 2024-12-31 125 000,00
4 2025-03-31 146 875,00
5 2025-06-30 146 875,00
6 2025-09-30 146 875,00
7 2025-12-31 146 875,00
8 2026-03-31 146 875,00
9 2026-06-30 146 875,00
10 2026-09-30 146 875,00
11 2026-12-31 146 875,00
12 2027-03-31 146 875,00
13 2027-06-30 146 875,00
14 2027-09-30 146 875,00
15 2027-12-31 146 875,00
16 2028-03-31 146 875,00
17 2028-06-30 146 875,00
18 2028-09-30 146 875,00
19 2028-12-31 146 875,00
2 600 000,00

4.17 Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty finansowe
1. Sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce i deficycie za rok 2022r;
2. Sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce i deficycie za I kwartał 2023
3. Sprawozdanie RB-N o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za 2022r;
4. Sprawozdanie RB-N o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za I kwartał 2023
5. Sprawozdanie Rb-Z o zobowiązaniach za rok 2022r;
6. Sprawozdanie Rb-Z o zobowiązaniach za I kwartał 2023
7. Opinia RIO o możliwości spłaty przez Gminę i Miasto Koziegłowy kredytu długoterminowego;
8. Uchwała nr 420/L/2023 Rady Gminy i Miasta Koziegłowy z dnia 6 czerwca 2023 w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego;
9. Wykaz kredytów, pożyczek na dzień 28.08.2023r
10. Aktualny WPF na dzień 31.08.2023r

4.2.6.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według poniższych kryteriów:
1. Kryteriami oceny ofert są:
1.1. całkowita cena ofertowa (C) – 60%
1.2.Termin uruchomienia transz (T) – 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin uruchomienia transz

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona obejmują:
2.1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4do SWZ;
Uwaga:
-W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2.2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Uwaga:
-W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
-W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedmiotowy dokument należy złożyć w odniesieniu do tych podmiotów;
2.3)
- Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 z późn. zm.). a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.

- Aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz. U z 2022r. poz. 2324)
[Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie aktualnego zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz. U z 2022r. poz. 2324)]

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim
przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia/dokumenty o których mowa w SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, aby w terminie do 3 dni od dnia wyboru Wykonawcy przedłożył projekt umowy, który będzie uwzględniał wszystkie warunki określone w SWZ. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy i zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do tego projektu, przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej.
2. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Istotnych dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w Istotnych dla stron postanowienia które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
5. Zmiana umowy wymaga zgodnych oświadczeń obu stron. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę umowy. Wniosek o zmianę umowy wymaga uzasadnienia. Do uznania Zamawiającego należy czy okoliczności wskazane we wniosku uzna za usprawiedliwiające zmianę umowy.
6. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na piśmie w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod ad-resem: https://platformazakupowa.pl/pn/kozieglowy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-29 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający nie odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania „Platformy Zakupowej” komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, może również odbywać się za pomocą poczty elektronicznej e-mail: anna.naczynska@kozieglowy.pl
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 10000 złotych- Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 10000 złotych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI