KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY BIAŁA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY BIAŁA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY BIAŁA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiała
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-13
  • ZamawiającyGmina Biała
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00046321
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY BIAŁA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY BIAŁA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 438 85 31

1.5.8.) Numer faksu: 77 438 76 79

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biala.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY BIAŁA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY BIAŁA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e69a286-ad6e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000401/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 OBSŁUGA BANKOWA

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.biala.gmina.pl/7890/1105/kompleksowa-obsluga-budzetu-gminy-biala-oraz-jednostek-organizacyjnych-gminy-biala.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy miniPortal, za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA BIAŁA, ul. Rynek 10, 48 – 210 Biała, tel. 774388531, fax: 774387679, e-mail: sekretariat@biala.gmina.pl. Inspektorem ochrony danych osobowych w GMINIE BIAŁA jest Pan Krzysztof Kranc, tel. 509 947 925, e – mail: poczta@krzysztofkranc.com.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenia zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty zainteresowane i UZP. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionego zadania oraz w okresie późniejszym jeśli wymagają tego odrębne przepisy prawa. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym i warunkiem zawarcia umowy określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Państwa dane możemy przekazywać innym organom publicznym i podmiotom, przy czym dokonujemy tego wyłącznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań lub umowa. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, przenoszenia danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, mają Państwo prawo do jej cofnięcia. Mają Państwo ponadto prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) – RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKZP.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Kompleksowa obsługa bankowa obejmuje:a) Urząd Miejski w Białej;b) Ośrodek Pomocy Społecznej w Białej;c) Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Białej;d) Zespół szkolno-przedszkolny w Białej;e) Zespół szkolno-przedszkolny w Łączniku;f) Gminne Centrum Kultury w Białej.W przypadku utworzenia przez Radę Gminy nowej jednostki organizacyjnej Bank zobowiązany jest zapewnić obsługę bankową na zasadach określonych w umowie. Włączenie nowej jednostki do obsługi nastąpi na podstawie aneksu do umowy2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:Kompleksowa obsługa bankowa polegać będzie na:a) otwarciu, prowadzeniu i likwidacji rachunków bankowych: bieżących i pomocniczych, oraz możliwości otwarcia i prowadzenia innych rachunków bieżących i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy,b) przyjmowaniu wpłat gotówkowych na rachunek własny oraz wpłaty podatków, opłat i innych wpłat gotówkowych na rachunek gminy w kasach banku dokonywane przez osoby fizyczne i prawnec) dokonywaniu wypłat gotówkowych,d) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych ( w ramach danego banku, elektronicznie i w razie potrzeby składanych papierowo),e) realizacji przelewów zewnętrznych ( elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo),f) codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych,g) przenoszeniu na rachunek bieżący budżetu Gminy w ostatnim dniu miesiąca dochodów z tytułu naliczanych odsetek od środków na rachunkach pomocniczych wskazanych przez Gminę oraz dochodów z naliczanych odsetek z rachunków wskazanych przez jednostki organizacyjne ( jednostki budżetowe),h) wydawaniu blankietów czekowych,i) zapewnieniu usługi systemu masowych płatności j) zapewnieniu systemu bankowości elektronicznej: zainstalowanie i wdrożenie systemu na dowolnej ilości stanowisk, szkolenie osób, serwis oraz bieżące udzielanie wsparcia telefonicznego w trakcie trwania umowy oraz przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank,k) w razie potrzeb wydanie i możliwość korzystania z karty płatniczej bez ponoszenia dodatkowych opłat,l) wydawanie zaświadczeń o posiadanych rachunkach oraz opinii bankowych,m) bank nie będzie pobierał opłat i prowizji z tytułu: zmiany karty wzorów podpisów, wydawania opinii bankowych i zaświadczeń na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek, korzystania z systemu bankowości elektronicznej, korzystania z obsługi płatności masowych.3) Koszty związane z obsługą bankową będą opłacane przez podmioty biorące udział w zamówieniu, ze środków tych podmiotów. Dla innych ewentualnych czynności, nieprzewidzianych w SWZ będących przedmiotem doraźnego zlecenia Zamawiającego, Wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości określonej w obowiązującej w banku oficjalnej tabeli. 4) Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowychŚrodki zgromadzone na rachunkach bankowych w PLN oprocentowane będą w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy. Naliczenie odsetek powinno nastąpić w ostatnim dniu miesiąca. Wysokość stopy WIBID 1M do sporządzenia oferty obliczana jako średnia arytmetyczna z okresu od 01.03.2021 r. do 31.03.2021 r. (WIBID 1M x wskaźnik banku). Stawki WIBID podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W trakcie trwania umowy bankowej stawka WIBID 1M obowiązująca w danym miesiącu, ustalana będzie jako średnia arytmetyczna z kwotowań od pierwszego do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca5) Udzielenie kredytu w rachunku bieżącyma) Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym Gminy Biała do wysokości 1 000 000,00 PLN na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu (odrębna umowa kredytowa).b) Kredyt w następnych latach objętych umową może ulec zmianie w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy określać będzie niższą lub wyższą wartość kredytu.c) Oprocentowanie kredytu liczone będzie według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBOR 1M oraz marżę banku w całym okresie trwania umowy na obsługę bankową d) Od uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym bank nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji. Jednym kosztem Zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytue) Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych, pobierane będą przez bank ostatniego dnia miesiąca. Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco.f) Wysokość stopy WIBOR 1M do sporządzenie oferty obliczana jako średnia arytmetyczna z okresu od 01.03.2021 r. do 31.03.2021 r.g) Stawka WIBOR 1M obwiązująca w danym miesiącu, ustalana będzie jako średnia arytmetyczna z kwotowań od pierwszego do ostatniego dnia poprzedzającego miesiąca.h) Odsetki będą liczone metodą opartą o rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku tj. 365 lub 366.6) Informacje o wielkości budżetu Gminy Biała za 2020 r.a) Wykonane dochody- 56.551.483,40 złb) Wykonane wydatki- 49.752.825,92 zł7) Wykonawca, na dzień rozpoczęcia realizacji zamówienia, musi posiadać na terenie miejscowości Biała siedzibę centrali lub oddział, filię banku, gwarantujące wykonanie wszelkich czynności związanych z obsługą bankową Zamawiającego lub Wykonawca zagwarantuje w każdym dniu roboczym dostawę gotówki do Urzędu Miejskiego ul. Rynek 10, 48-210 Biała oraz odbiór gotówki z siedziby Urzędu Miejskiego ul. Rynek 10, 48-210 Biała. Dostawa i odbiór gotówki należy wykonać w czasie jednej godziny od dyspozycji telefonicznej złożonej przez pracownika Urzędu.Wszystkie wskazane powyżej wymagania określone są na poziomie minimalnym a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami. Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów uznana będzie za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie od kredytów udzielanych w rachunku bieżącym

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia z art. 125 ust. 1 oraz wzoru umowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2 000, 00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. 30 dni od dnia otwarcia ofert. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Białej, numer rachunku 02 8903 0002 2001 0000 2020 0003 z dopiskiem: „Wadium – Kompleksowa obsługa budżetu Gminy Biała oraz jednostek organizacyjnych Gminy Biała”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Biała, ul. Rynek 10, 48-210 Biała,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, stosownie do art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP i udostępionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-11

2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebna pożyczka- Gogolin
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebna pożyczka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI