Długoterminowy kredyt bankowy dla Gminy Włodawa w 2021 roku w wysokości 1 497 986,00...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Długoterminowy kredyt bankowy dla Gminy Włodawa w 2021 roku w wysokości 1 497 986,00 zł. z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłodawa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-18
  • ZamawiającyGmina Włodawa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00264038
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Długoterminowy kredyt bankowy dla Gminy Włodawa w 2021 roku w wysokości
1 497 986,00 zł. z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu
i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włodawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Al. Jana Pawła II 22

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła

1.5.2.) Miejscowość: Włodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: (0-82) 5 721 234

1.5.8.) Numer faksu: (0-82) 5 721 234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gmina-wlodawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-wlodawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Długoterminowy kredyt bankowy dla Gminy Włodawa w 2021 roku w wysokości
1 497 986,00 zł. z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu
i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0872239d-41fa-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003927/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Długoterminowy kredyt bankowy dla Gminy Włodawa w 2021 roku w wysokości 1 497 986,00 zł. z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ugwlodawa.bip.lubelskie.pl.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ugwlodawa.bip.lubelskie.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz udostępnionego przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/).
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- W sprawach proceduralnych: Marcin Zdolski, tel. (82) 57 21 234 wew. 19, e-mail: wod-kan@gmina-wlodawa.pl
- W sprawach merytorycznych: Katarzynę Błyskosz, tel. (82) 57 21 234 wew. 27, e-mail: skar@gmina-wlodawa.pl
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
4. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 2 adresy e-mail: wod-kan@gmina-wlodawa.pl oraz skar@gmina-wlodawa.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

Oferta musi spełniać następujące wymagania:
1) oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
2) do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie skorzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze.

Oferta musi zostać złożona wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w sposób opisany
w Części VIII SWZ.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymagania określone w „Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr910/2014 -od 1 lipca 2016 r.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Długoterminowy kredyt bankowy dla Gminy Włodawa w 2021 roku w wysokości 1 497 986,00 zł. z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018.1986 t. j. ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8. Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.11.2021.MZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 497 986,00 zł (słownie: Jeden milion czterysta dziewięćdziesiąt siedem tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt sześć złotych zero groszy) dla Gminy Włodawa z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
2. Kredyt w kwocie 1 497 986,00 zł (słownie: Jeden milion czterysta dziewięćdziesiąt siedem tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt sześć złotych zero groszy) postawiony do dyspozycji Zamawiającego przeznaczony będzie na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
3. Uruchomienie kredytu nastąpi w oparciu o pisemną dyspozycję, która zostanie złożona Wykonawcy. Dopuszcza się złożenie dyspozycji za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną na numer faksu lub adres e-mail wskazany w umowie lub w inny sposób.
4. Uruchomienie kredytu musi nastąpić nie później niż w następnym dniu roboczym po dniu, w którym zostanie złożona dyspozycja o uruchomienie kredytu i przekazane środki przez Wykonawcę na rachunek Zamawiającego wskazany w umowie.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wykorzystania kwoty kredytu lub jej części określonej w pkt 2.
6.1. Zamawiający zobowiązuje się spłacać kapitał kredytu i odsetki według załączonego harmonogramu: w latach 2022-2031 w terminach 28/29.02, 31.05, 31.08, 30.11, tj. 29 rat x 50 000,00 zł., 1 rata x 47 986,00 zł., przedstawia się następująco:
 2022 r. – odsetki /karencja w spłacie kapitału/,
 2023 r.- 50 000,00 zł. łącznie raty kredytu + odsetki,
 2024 r. - 200 000,00 zł. łącznie raty kredytu + odsetki,
 2025 r. - 200 000,00 zł. łącznie raty kredytu + odsetki,
 2026 r. - 200 000,00 zł. łącznie raty kredytu + odsetki,
 2027 r. - 200 000,00 zł. łącznie raty kredytu + odsetki,
 2028 r. - 200 000,00 zł. łącznie raty kredytu + odsetki,
 2029 r. – 200 000,00 zł. łącznie raty kredytu + odsetki,
 2030 r. – 200 000,00 zł. łącznie raty kredytu + odsetki,
 2031 r. – 47 986,00 zł. łącznie raty kredytu + odsetki,
6.2. Odsetki banku płatne w okresach miesięcznych naliczonych od dnia uruchomienia kredytu poczynając od miesiąca stycznia 2022r. do 15 dnia każdego miesiąca. Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować kalendarz rzeczywisty.
6.3. Ostatnia płatność odsetek przypisanych na dzień 28.02.2031 r. - do 15.03.2031r.
7. Bank zobowiązany jest do wyliczania odsetek za każdy miesiąc i przekazania bez wezwania obciążenia Zamawiającemu do 10 dnia każdego miesiąca, drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w umowie lub w inny sposób.
8. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M (obowiązującą na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty) powiększone o stałą marżę Banku. Nie przewiduje się prowizji i opłat przygotowawczych za uruchomienie kredytu.
9. Zamawiający przewiduje możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu.
10. Zamawiający zakłada możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów rekompensacyjnych.
11. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z uruchomienia kredytu lub jego części i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat od wartości, z których Zamawiający zrezygnował.
13. Jeżeli termin spłaty upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy spłata kredytu może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu.
14. Koszt kredytu na dzień składania ofert stanowić będzie:
14.1. odsetki od wykorzystanego (zgodnie z § 4 SIWZ) kredytu naliczone miesięcznie, stanowiące sumę stałej marży banku i zmiennej stopy procentowej opartej o WIBOR 1M (obowiązującą na dzień 03.11.2021r. tj. 0,72 %).
14.2 dla porównywalności złożonych Ofert wyliczenie to należy przygotować na załączniku Nr 5 przyjmując uruchomienie kredytu jednorazowo w kwocie 1 497 986,00 zł. w dniu 15 grudnia 2021 r.
15. Bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem.
16. Zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wystawiony przez Gminę Włodawa wraz z deklaracją wekslową. Na wekslu i deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2031-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako kryterium wyboru i oceny oferty Zamawiający przyjmuje:

1. Cena (koszt obsługi kredytu) – 60 %
2. Zmiana harmonogramu spłaty w zakresie wydłużenia terminu spłaty poszczególnych rat – 40 %

Opis oceny kryteriów:

1) „Cena oferty” - maksymalną liczbę punktów – 60 pkt w kryterium „cena” otrzyma oferta
z najniższą ceną. Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:

C = (CON ÷ COB ) x 60 pkt
Gdzie:
C – liczba punktów przyznanych w ofercie w kryterium „cena”,
CON – najniższa zaoferowana cena,
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej.

2) „Zmiana harmonogramu spłaty” - maksymalną liczbę punktów w kryterium „zmiana harmonogramu spłaty” w zakresie wydłużenia terminu spłaty poszczególnych rat – 40 pkt otrzyma oferta
z zaproponowaną min. 3-krotną i większą możliwością bezpłatnej zmiany harmonogramu spłaty kredytu. Ilość punktów w tym kryterium dla każdej oferty zostanie przyznana w następujący sposób:

Liczba bezpłatnych zmian harmonogramu
spłaty kredytu Ilość punktów (H) przyznana badanej ofercie w kryterium „zmiana harmonogramu spłaty”
3 bezpłatne zmiany i więcej 40 pkt
2 bezpłatne zmiany 20 pkt
1 bezpłatna zmiana 10 pkt
brak bezpłatnych zmian 0 pkt


2. Łączna ocena oferty:

P – sumaryczna ilość punktów
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”
H - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Zmiana harmonogramu spłaty”

P = C+ H

O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje łączna liczba punktów przyznanych ofercie w kryteriach „cena” i „Zmiana harmonogramu spłaty”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia wstępnego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych
na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia wstępnego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp , składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ

Zamawiający dopuszcza do zmiany treści umowy w przypadku;
a) W przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,
b) W przypadku zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy,
c) W przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z prawa niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości i wystąpi z pisemnym wnioskiem o skrócenie terminu spłaty kredytu,
d) W przypadku gdy Zamawiający z uwagi na nagłą zmianę sytuacji finansowej wystąpi z pisemnym wnioskiem o skrócenie terminu spłaty kredytu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę indywidualne poradnictwo prawne i psychologiczne - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę indywidualne poradnictwo prawne i psychologiczne dla 90 Uczestników/Uczestniczek Projektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa odczynników do koagulologii
Następne ogłoszenie o zamówieniu: DOSTAWA ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Włodawa: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Włodawa i jej jednostek organizacyjnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Włodawa: Zakup i sukcesywna dostawa produktów leczniczych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000 zł