BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU TRZEBNICKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU TRZEBNICKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2022-2025
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzebnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-29
  • ZamawiającyPowiat Trzebnicki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00275232
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU TRZEBNICKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2022-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Trzebnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. Dz. Bochenka 6

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (71) 387 95 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.trzebnica.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151525395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Trzebnicy,

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915 16 48 117

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie,

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151558466

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 10

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Trzebnicy,

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151651817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Pedagogiczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151750608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Specjalnych Placówek Szkolno-Wychowawczych,

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151782293

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół w Żmigrodzie,

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915-11-66-281

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Willowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Żmigród

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151010538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół Nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151330817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 25,

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół Oborniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151606260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915-15-23-775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bochenka 6

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Kuraszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915-16-06-254

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Turystyczna 2

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915 1626 021

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączna 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Janusza Korczaka przy Szpitalu im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151750560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prusicka 53/55

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151603474

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rybacka 17

1.5.2.) Miejscowość: Żmigród

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Powiat Trzebnicki przeprowadzając niniejsze postępowanie działa w imieniu własnym oraz
swoich jednostek organizacyjnych - na podstawie porozumienia zawartego w oparciu o treść art.38 ust. 1 ustawy Pzp

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU TRZEBNICKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2022-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ab2a9df-48a5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002718/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Bankowa obsługa budżetu Powiatu Trzebnickiego i jego jednostek organizacyjnych w latach 2022-2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, tj. platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica. 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane
są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku„ Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii platformy zakupowej) komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami:inwestycje@powiat.trzebnica.pl.3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020r. poz. 2452),zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac OS X 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6)
Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" ora z uznaje
go za wiążący,2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 7. treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np.złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Pozostałe szczegółowe informacje określa SWZ (rozdział XV i XVI) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwane „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Trzebnicki.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Trzebnicy jest Pan Artur Świderski, e-mail kancelaria@swiderski.es, tel. 71 387 95 01. Państwa dane osobowe przetwarzane
będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU TRZEBNICKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2022-2025”, prowadzonym w trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacji.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.),
dalej „ustawa Pzp” lub Pzp,
4) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 4
6) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FN.3211.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Powiatu Trzebnickiego i jego jednostek organizacyjnych.
2. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
66110000-4 (usługi bankowe),
66113000-5 (usługi udzielania kredytu).
3. Zamówienie obejmuje:
1) otwieranie i prowadzenie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych budżetu Powiatu Trzebnickiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Trzebnickiego oraz ewentualne ich zamykanie;
2) otwieranie, prowadzenie i likwidację dodatkowych rachunków, w tym pomocniczych, w trakcie obowiązywania umowy;
3) prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych w systemie tradycyjnym
i elektronicznym, na następujących zasadach:
a) przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym,
b) przelewy złożone w formie papierowej do godziny 15:00 powinny być realizowane w tym samym dniu,
c) możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych;
4) przekazywanie odsetek ze wskazanych przez kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu Trzebnickiego rachunków bankowych w dniu kapitalizacji na rachunek dochodów Starostwa Powiatowego w Trzebnicy ; Za wymienioną usługę bank nie będzie pobierał opłat ani prowizji;
5) „zerowanie” rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Powiatu zgodnie z dyspozycjami Powiatu jako jednostki samorządu terytorialnego (j.s.t.) oraz zgodnie z dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach na wskazany rachunek bankowy; Za wymienioną usługę bank nie będzie pobierał opłat ani prowizji;
6) Zapewnienie sytemu bankowości elektronicznej do obsługi bankowości elektronicznej
7) system bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności:
a) dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu,
b) dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym,
c) możliwość dokonywania przelewów bankowych,
d) pełna informacja o dacie i godzinie operacji,
e) uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach Powiatu Trzebnickiego oraz na rachunkach jednostek organizacyjnych Powiatu wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ,
f) wykonywanie raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania,
g) sporządzanie i udostępnianie dziennych wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień roboczy w ramach systemu bankowości elektronicznej,
h) udostępnienie historii rachunku bankowego,
i) przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu;
8) usługa bankowości elektronicznej winna być zainstalowana w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Trzebnicy oraz jednostkach organizacyjnych do 14 dni od dnia podpisania umowy;
9) system musi posiadać standard zapewniający pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa w zakresie bankowej obsługi finansowej Powiatu;
10) zakładanie lokat terminowych;
11) Prowizja/opłata pobierana przez Wykonawcę od wpłat klientów na rzecz Powiatu Trzebnickiego i jej jednostek organizacyjnych - nie więcej niż 50% stawki minimalnej opłaty pobieranej od wpłaty;
12) dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych;
13) wydawanie opinii bankowych, zaświadczeń i innych dokumentów oraz sporządzanie aneksów do umowy dotyczących współpracy na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek;
14) wydawanie blankietów czekowych;
15) świadczenie usług w zakresie przechowywania depozytów;
16) lokowanie wolnych środków pieniężnych z rachunków na lokatach terminowych, z zastrzeżeniem, że w przypadku dni wolnych od pracy lokatą objęty zostanie cały okres świąteczny i weekendowy;
17) oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych; Okres odsetkowy obejmuje okres kwartalny. Kapitalizacja odsetek w okresie kwartalnym na koniec każdego kwartału tj. w ostatnim dniu kalendarzowym kwartału ;
18) możliwość udzielenia na wniosek Zamawiającego kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu Trzebnickiego do wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej. Kosztem kredytu w rachunku bieżącym będzie jedynie jego oprocentowanie od rzeczywiście wykorzystanego kredytu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z usługą udzielonego kredytu w rachunku bieżącym, w szczególności nie dopuszcza się: pobierania prowizji za uruchomienie kredytu, gotowość finansową, wcześniejszą spłatę kredytu i od salda niewykorzystanej części kredytu oraz prowizji i opłat od odstąpienia lub zmiany zawartej umowy kredytowej. Każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu.

Oprocentowanie kredytu uzależnione jest od stawki WIBOR 1 m-c ustalonej jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego jej okres obowiązywania powiększona o marżę banku. Naliczanie i pobieranie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować co miesiąc, w ostatnim dniu każdego miesiąca. Niezależnie od comiesięcznej spłaty kredytu w rachunku bieżącym, Zamawiający dokona ostatecznej spłaty wykorzystanego kredytu do dnia 31 grudnia każdego roku lub do dnia upływu terminu wypowiedzenia.
Kredyt w rachunku bieżącym powinien zostać postawiony do wykorzystania przez Zamawiającego w następnym dniu po dniu podpisania umowy kredytowej. Zamawiający przed pierwszym uruchomieniem kredytu zawiadomi Bank o zamiarze skorzystania z niego co najmniej 7 dni wcześniej i dostarczy wymagane przez Bank dokumenty.
Jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
4. Zamawiający nie dopuszcza oprocentowania ujemnego.
5. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat za zmiany kart wzorów podpisów.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania oddziału (punktu obsługi klienta ) w budynku zamawiającego w Trzebnicy przy ul. Leśnej 1, z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej obsługi klientów lub otwarcia na własny koszt i prowadzenia w okresie realizacji umowy oddziału (punktu obsługi klienta), z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej obsługi klientów w terminie do 30 dni od dnia rozpoczęcia prowadzenia obsługi bankowej Zamawiającego.
Całość infrastruktury teleinformatycznej jest po stronie banku.
Zamawiający wymaga podpisania odrębnej umowy zawartej pomiędzy stronami na najem lokalu o łącznej powierzchni 4,2 m2 z przeznaczeniem na prowadzenie punktu kasowego.
Lokal dostosowany jest do wymogów osób niepełnosprawnych.
7. W przypadku powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z niniejszą SWZ, ofertą wykonawcy oraz zawartą umową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych bez konieczności zmiany umowy.
8. Nie dopuszcza się pobierania prowizji i opłat od wpłat i wypłat gotówkowych od zamawiającego.
9. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat od wysokiego salda na rachunkach bankowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
Sposób obliczenia punktacji:
W zakresie każdego kryterium oferta może uzyskać 100 punktów. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach będą pomnożone przez wagę danego kryterium, a następnie zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny (maksymalnie 100) stanowić będzie końcową ocenę danej oferty:

P = 0,6Co+ 0,4 Po
gdzie
P – ogólna liczba punktów oferty
Co – liczba punktów w kryterium „cena”
Po – liczba punktów w kryterium „wysokość oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach”
3. Liczba punktów, które Wykonawca otrzyma w ramach poszczególnych kryteriów zostanie ustalona w następujący sposób:
1) Pod względem kryterium „cena” (Co) – za najkorzystniejszą uznana będzie oferta o najniższej cenie, tzn. o najmniejszej sumie opłaty stałej i kosztu oprocentowania kredytu.
Pozostałym ofertom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku – końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się, a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt), obliczona według wzoru:
Co = (X : Y) x 100 pkt.
gdzie:
Co – liczba punktów za kryterium cena
X – cena oferty najtańszej
Y – cena oferty badanej
2) Pod względem kryterium „wysokość oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach” (Po) - za najkorzystniejszą uznana będzie oferta o najwyższym oprocentowaniu środków na rachunkach.
Pozostałym ofertom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku – końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się, a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt), obliczona według wzoru:
Po = (K : L) x 100 pkt
gdzie:
Po – liczba punktów za kryterium oprocentowanie środków na rachunkach
K – oprocentowanie z oferty badanej
L – najwyższe zaoferowane oprocentowanie/kwota z badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do prowadzenia działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1896 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada oddział (punkt obsługi klienta) w budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Leśnej 1, z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej obsługi klientów, który zobowiąże się prowadzić na własny koszt przez okres trwania umowy lub oświadczy, iż w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy otworzy i będzie prowadził na własny koszt w okresie trwania umowy oddział ( punkt obsługi klienta) w budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy , z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej obsługi klientów. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu oddziału (punktu obsługi klienta) w budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Leśnej 1 lub oświadczenia o obowiązaniu się do otwarcia w terminie do 30 dni od podpisania umowy i prowadzenia na koszt Banku przez okres trwania umowy oddziału (punktu obsługi klienta) w budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w punkcie 2 lit. a).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe;
b) oświadczenia o posiadaniu oddziału (punktu obsługi klienta) w budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy lub oświadczenia o zobowiązaniu się do otwarcia i prowadzenia na koszt Wykonawcy oddziału (punktu obsługi klienta) w budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz ofertowy załącznik nr 2 do SWZ
formularz cenowy – załącznik nr 2a do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
3. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone pkt XXIII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-29 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki gotówkowej bez BIK- Oleśnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki gotówkowej bez BIK. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.