Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego stanowiącego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie w okresie 12 miesięcy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWyszków
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-11-15
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00254640
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie w okresie 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29-743-76-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@szpitalwyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalwyszkow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie w okresie 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5daea6d9-3be1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00097894/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie SPZZOZ w Wyszkowie w okresie 12 miesięcy.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.szpitalwyszkow.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych, oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych (nie dotyczy składania ofert) za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w SWZ adres e-mail. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp Zamawiający podaje wymagania związane z korzystaniem ze środków komunikacji elektronicznej: 1) stały dostęp do sieci Internet; 2) posiadanie konta na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje nt. RODO znajdują się w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje nt. RODO znajdują się w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DEZ/Z/341/ZP-2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, wymienionych w części od 1 do 10 zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Przeglądy sprzętu medycznego powinny być przeprowadzane zgodnie z normami PN-EN 60601-1 (Medyczne urządzenia elektryczne. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i podstawowe wymagania techniczne) i PN-EN 62353 (Medyczne urządzenia elektryczne – Badania okresowe i badania po naprawie medycznych urządzeń elektrycznych).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Kryterium Waga kryterium
C - Cena (brutto danego Pakietu) 60 %
N- Czas przystąpienia do usunięcia awarii( liczony od zgłoszenia), na który składa się przyjazd + ocena techniczna przekazana Zamawiającemu do akceptacji. 20%
K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy 20 %

L.p. Wzór

1 C - Cena– 60% (maximum 60 pkt.)
Przyjmuje się, że 1 % wagi = 1 pkt, i tak zostanie przeliczona liczba punktów

Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:

C min
C = ────────────── x 60 %
C of

C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najniższa cena spośród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty

2 N - Czas przystąpienia do naprawy w przypadku braku konieczności zamówienia części zamiennych od producenta (maximum 20 pkt.) - liczony od momentu pisemnego zgłoszenia wysłanego na adres Wykonawcy, na który składa się czas przyjazdu + oceny technicznej przekazanej zamawiającemu do akceptacji, oceniany będzie według poniższej skali:
● czas zadeklarowany od 4 godzin do 8 godzin – 20 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 9 do 15 godzin – 15 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 16 do 24 godzin – 10 pkt
● czas zadeklarowany od 25 godzin do 36 godzin – 5 pkt
● czas zadeklarowany od 37 godzin do 48 godzin – 0 pkt
Maksymalny czas przystąpienia do naprawy – 48 godzin od momentu zgłoszenia.
Oferty z czasem powyżej 48 godzin będą podlegały odrzuceniu.

3 K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy (maximum 20 pkt), oceniana będzie według poniższej skali:
● stawka 100,00 zł netto i poniżej – 20 pkt
● stawka od 110,01 zł netto do 120,00 zł netto – 10 pkt
● stawka od 120,01 zł netto do 140,00 zł netto – 5 pkt
● stawka od 140,01 do 150,00 zł netto – 0 pkt
Na podstawie szacunku Zamawiający wskazuje, że koszt roboczogodziny nie może przekroczyć 150,00 zł netto.
Oferty ze stawką powyżej 150,00 zł netto za 1 roboczogodzinę będą podlegały odrzuceniu.

4 Sumaryczna liczba punktów zostanie zaliczona dla każdej oferty oddzielnie
z wzoru:
S = C+N+K
- S: łączna ocena punktowa przyznana Wykonawcy
- C: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
- N: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium czas przystąpienia do usunięcia awarii.
- K: deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, wymienionych w części od 1 do 10 zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Przeglądy sprzętu medycznego powinny być przeprowadzane zgodnie z normami PN-EN 60601-1 (Medyczne urządzenia elektryczne. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i podstawowe wymagania techniczne) i PN-EN 62353 (Medyczne urządzenia elektryczne – Badania okresowe i badania po naprawie medycznych urządzeń elektrycznych).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Kryterium Waga kryterium
C - Cena (brutto danego Pakietu) 60 %
N- Czas przystąpienia do usunięcia awarii( liczony od zgłoszenia), na który składa się przyjazd + ocena techniczna przekazana Zamawiającemu do akceptacji. 20%
K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy 20 %

L.p. Wzór

1 C - Cena– 60% (maximum 60 pkt.)
Przyjmuje się, że 1 % wagi = 1 pkt, i tak zostanie przeliczona liczba punktów

Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:

C min
C = ────────────── x 60 %
C of

C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najniższa cena spośród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty

2 N - Czas przystąpienia do naprawy w przypadku braku konieczności zamówienia części zamiennych od producenta (maximum 20 pkt.) - liczony od momentu pisemnego zgłoszenia wysłanego na adres Wykonawcy, na który składa się czas przyjazdu + oceny technicznej przekazanej zamawiającemu do akceptacji, oceniany będzie według poniższej skali:
● czas zadeklarowany od 4 godzin do 8 godzin – 20 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 9 do 15 godzin – 15 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 16 do 24 godzin – 10 pkt
● czas zadeklarowany od 25 godzin do 36 godzin – 5 pkt
● czas zadeklarowany od 37 godzin do 48 godzin – 0 pkt
Maksymalny czas przystąpienia do naprawy – 48 godzin od momentu zgłoszenia.
Oferty z czasem powyżej 48 godzin będą podlegały odrzuceniu.

3 K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy (maximum 20 pkt), oceniana będzie według poniższej skali:
● stawka 100,00 zł netto i poniżej – 20 pkt
● stawka od 110,01 zł netto do 120,00 zł netto – 10 pkt
● stawka od 120,01 zł netto do 140,00 zł netto – 5 pkt
● stawka od 140,01 do 150,00 zł netto – 0 pkt
Na podstawie szacunku Zamawiający wskazuje, że koszt roboczogodziny nie może przekroczyć 150,00 zł netto.
Oferty ze stawką powyżej 150,00 zł netto za 1 roboczogodzinę będą podlegały odrzuceniu.

4 Sumaryczna liczba punktów zostanie zaliczona dla każdej oferty oddzielnie
z wzoru:
S = C+N+K
- S: łączna ocena punktowa przyznana Wykonawcy
- C: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
- N: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium czas przystąpienia do usunięcia awarii.
- K: deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, wymienionych w części od 1 do 10 zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Przeglądy sprzętu medycznego powinny być przeprowadzane zgodnie z normami PN-EN 60601-1 (Medyczne urządzenia elektryczne. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i podstawowe wymagania techniczne) i PN-EN 62353 (Medyczne urządzenia elektryczne – Badania okresowe i badania po naprawie medycznych urządzeń elektrycznych).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Kryterium Waga kryterium
C - Cena (brutto danego Pakietu) 60 %
N- Czas przystąpienia do usunięcia awarii( liczony od zgłoszenia), na który składa się przyjazd + ocena techniczna przekazana Zamawiającemu do akceptacji. 20%
K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy 20 %

L.p. Wzór

1 C - Cena– 60% (maximum 60 pkt.)
Przyjmuje się, że 1 % wagi = 1 pkt, i tak zostanie przeliczona liczba punktów

Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:

C min
C = ────────────── x 60 %
C of

C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najniższa cena spośród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty

2 N - Czas przystąpienia do naprawy w przypadku braku konieczności zamówienia części zamiennych od producenta (maximum 20 pkt.) - liczony od momentu pisemnego zgłoszenia wysłanego na adres Wykonawcy, na który składa się czas przyjazdu + oceny technicznej przekazanej zamawiającemu do akceptacji, oceniany będzie według poniższej skali:
● czas zadeklarowany od 4 godzin do 8 godzin – 20 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 9 do 15 godzin – 15 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 16 do 24 godzin – 10 pkt
● czas zadeklarowany od 25 godzin do 36 godzin – 5 pkt
● czas zadeklarowany od 37 godzin do 48 godzin – 0 pkt
Maksymalny czas przystąpienia do naprawy – 48 godzin od momentu zgłoszenia.
Oferty z czasem powyżej 48 godzin będą podlegały odrzuceniu.

3 K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy (maximum 20 pkt), oceniana będzie według poniższej skali:
● stawka 100,00 zł netto i poniżej – 20 pkt
● stawka od 110,01 zł netto do 120,00 zł netto – 10 pkt
● stawka od 120,01 zł netto do 140,00 zł netto – 5 pkt
● stawka od 140,01 do 150,00 zł netto – 0 pkt
Na podstawie szacunku Zamawiający wskazuje, że koszt roboczogodziny nie może przekroczyć 150,00 zł netto.
Oferty ze stawką powyżej 150,00 zł netto za 1 roboczogodzinę będą podlegały odrzuceniu.

4 Sumaryczna liczba punktów zostanie zaliczona dla każdej oferty oddzielnie
z wzoru:
S = C+N+K
- S: łączna ocena punktowa przyznana Wykonawcy
- C: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
- N: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium czas przystąpienia do usunięcia awarii.
- K: deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, wymienionych w części od 1 do 10 zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Przeglądy sprzętu medycznego powinny być przeprowadzane zgodnie z normami PN-EN 60601-1 (Medyczne urządzenia elektryczne. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i podstawowe wymagania techniczne) i PN-EN 62353 (Medyczne urządzenia elektryczne – Badania okresowe i badania po naprawie medycznych urządzeń elektrycznych).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Kryterium Waga kryterium
C - Cena (brutto danego Pakietu) 60 %
N- Czas przystąpienia do usunięcia awarii( liczony od zgłoszenia), na który składa się przyjazd + ocena techniczna przekazana Zamawiającemu do akceptacji. 20%
K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy 20 %

L.p. Wzór

1 C - Cena– 60% (maximum 60 pkt.)
Przyjmuje się, że 1 % wagi = 1 pkt, i tak zostanie przeliczona liczba punktów

Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:

C min
C = ────────────── x 60 %
C of

C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najniższa cena spośród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty

2 N - Czas przystąpienia do naprawy w przypadku braku konieczności zamówienia części zamiennych od producenta (maximum 20 pkt.) - liczony od momentu pisemnego zgłoszenia wysłanego na adres Wykonawcy, na który składa się czas przyjazdu + oceny technicznej przekazanej zamawiającemu do akceptacji, oceniany będzie według poniższej skali:
● czas zadeklarowany od 4 godzin do 8 godzin – 20 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 9 do 15 godzin – 15 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 16 do 24 godzin – 10 pkt
● czas zadeklarowany od 25 godzin do 36 godzin – 5 pkt
● czas zadeklarowany od 37 godzin do 48 godzin – 0 pkt
Maksymalny czas przystąpienia do naprawy – 48 godzin od momentu zgłoszenia.
Oferty z czasem powyżej 48 godzin będą podlegały odrzuceniu.

3 K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy (maximum 20 pkt), oceniana będzie według poniższej skali:
● stawka 100,00 zł netto i poniżej – 20 pkt
● stawka od 110,01 zł netto do 120,00 zł netto – 10 pkt
● stawka od 120,01 zł netto do 140,00 zł netto – 5 pkt
● stawka od 140,01 do 150,00 zł netto – 0 pkt
Na podstawie szacunku Zamawiający wskazuje, że koszt roboczogodziny nie może przekroczyć 150,00 zł netto.
Oferty ze stawką powyżej 150,00 zł netto za 1 roboczogodzinę będą podlegały odrzuceniu.

4 Sumaryczna liczba punktów zostanie zaliczona dla każdej oferty oddzielnie
z wzoru:
S = C+N+K
- S: łączna ocena punktowa przyznana Wykonawcy
- C: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
- N: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium czas przystąpienia do usunięcia awarii.
- K: deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, wymienionych w części od 1 do 10 zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Przeglądy sprzętu medycznego powinny być przeprowadzane zgodnie z normami PN-EN 60601-1 (Medyczne urządzenia elektryczne. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i podstawowe wymagania techniczne) i PN-EN 62353 (Medyczne urządzenia elektryczne – Badania okresowe i badania po naprawie medycznych urządzeń elektrycznych).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Kryterium Waga kryterium
C - Cena (brutto danego Pakietu) 60 %
N- Czas przystąpienia do usunięcia awarii( liczony od zgłoszenia), na który składa się przyjazd + ocena techniczna przekazana Zamawiającemu do akceptacji. 20%
K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy 20 %

L.p. Wzór

1 C - Cena– 60% (maximum 60 pkt.)
Przyjmuje się, że 1 % wagi = 1 pkt, i tak zostanie przeliczona liczba punktów

Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:

C min
C = ────────────── x 60 %
C of

C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najniższa cena spośród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty

2 N - Czas przystąpienia do naprawy w przypadku braku konieczności zamówienia części zamiennych od producenta (maximum 20 pkt.) - liczony od momentu pisemnego zgłoszenia wysłanego na adres Wykonawcy, na który składa się czas przyjazdu + oceny technicznej przekazanej zamawiającemu do akceptacji, oceniany będzie według poniższej skali:
● czas zadeklarowany od 4 godzin do 8 godzin – 20 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 9 do 15 godzin – 15 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 16 do 24 godzin – 10 pkt
● czas zadeklarowany od 25 godzin do 36 godzin – 5 pkt
● czas zadeklarowany od 37 godzin do 48 godzin – 0 pkt
Maksymalny czas przystąpienia do naprawy – 48 godzin od momentu zgłoszenia.
Oferty z czasem powyżej 48 godzin będą podlegały odrzuceniu.

3 K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy (maximum 20 pkt), oceniana będzie według poniższej skali:
● stawka 100,00 zł netto i poniżej – 20 pkt
● stawka od 110,01 zł netto do 120,00 zł netto – 10 pkt
● stawka od 120,01 zł netto do 140,00 zł netto – 5 pkt
● stawka od 140,01 do 150,00 zł netto – 0 pkt
Na podstawie szacunku Zamawiający wskazuje, że koszt roboczogodziny nie może przekroczyć 150,00 zł netto.
Oferty ze stawką powyżej 150,00 zł netto za 1 roboczogodzinę będą podlegały odrzuceniu.

4 Sumaryczna liczba punktów zostanie zaliczona dla każdej oferty oddzielnie
z wzoru:
S = C+N+K
- S: łączna ocena punktowa przyznana Wykonawcy
- C: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
- N: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium czas przystąpienia do usunięcia awarii.
- K: deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, wymienionych w części od 1 do 10 zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Przeglądy sprzętu medycznego powinny być przeprowadzane zgodnie z normami PN-EN 60601-1 (Medyczne urządzenia elektryczne. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i podstawowe wymagania techniczne) i PN-EN 62353 (Medyczne urządzenia elektryczne – Badania okresowe i badania po naprawie medycznych urządzeń elektrycznych).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Kryterium Waga kryterium
C - Cena (brutto danego Pakietu) 60 %
N- Czas przystąpienia do usunięcia awarii( liczony od zgłoszenia), na który składa się przyjazd + ocena techniczna przekazana Zamawiającemu do akceptacji. 20%
K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy 20 %

L.p. Wzór

1 C - Cena– 60% (maximum 60 pkt.)
Przyjmuje się, że 1 % wagi = 1 pkt, i tak zostanie przeliczona liczba punktów

Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:

C min
C = ────────────── x 60 %
C of

C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najniższa cena spośród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty

2 N - Czas przystąpienia do naprawy w przypadku braku konieczności zamówienia części zamiennych od producenta (maximum 20 pkt.) - liczony od momentu pisemnego zgłoszenia wysłanego na adres Wykonawcy, na który składa się czas przyjazdu + oceny technicznej przekazanej zamawiającemu do akceptacji, oceniany będzie według poniższej skali:
● czas zadeklarowany od 4 godzin do 8 godzin – 20 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 9 do 15 godzin – 15 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 16 do 24 godzin – 10 pkt
● czas zadeklarowany od 25 godzin do 36 godzin – 5 pkt
● czas zadeklarowany od 37 godzin do 48 godzin – 0 pkt
Maksymalny czas przystąpienia do naprawy – 48 godzin od momentu zgłoszenia.
Oferty z czasem powyżej 48 godzin będą podlegały odrzuceniu.

3 K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy (maximum 20 pkt), oceniana będzie według poniższej skali:
● stawka 100,00 zł netto i poniżej – 20 pkt
● stawka od 110,01 zł netto do 120,00 zł netto – 10 pkt
● stawka od 120,01 zł netto do 140,00 zł netto – 5 pkt
● stawka od 140,01 do 150,00 zł netto – 0 pkt
Na podstawie szacunku Zamawiający wskazuje, że koszt roboczogodziny nie może przekroczyć 150,00 zł netto.
Oferty ze stawką powyżej 150,00 zł netto za 1 roboczogodzinę będą podlegały odrzuceniu.

4 Sumaryczna liczba punktów zostanie zaliczona dla każdej oferty oddzielnie
z wzoru:
S = C+N+K
- S: łączna ocena punktowa przyznana Wykonawcy
- C: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
- N: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium czas przystąpienia do usunięcia awarii.
- K: deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, wymienionych w części od 1 do 10 zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Przeglądy sprzętu medycznego powinny być przeprowadzane zgodnie z normami PN-EN 60601-1 (Medyczne urządzenia elektryczne. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i podstawowe wymagania techniczne) i PN-EN 62353 (Medyczne urządzenia elektryczne – Badania okresowe i badania po naprawie medycznych urządzeń elektrycznych).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Kryterium Waga kryterium
C - Cena (brutto danego Pakietu) 60 %
N- Czas przystąpienia do usunięcia awarii( liczony od zgłoszenia), na który składa się przyjazd + ocena techniczna przekazana Zamawiającemu do akceptacji. 20%
K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy 20 %

L.p. Wzór

1 C - Cena– 60% (maximum 60 pkt.)
Przyjmuje się, że 1 % wagi = 1 pkt, i tak zostanie przeliczona liczba punktów

Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:

C min
C = ────────────── x 60 %
C of

C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najniższa cena spośród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty

2 N - Czas przystąpienia do naprawy w przypadku braku konieczności zamówienia części zamiennych od producenta (maximum 20 pkt.) - liczony od momentu pisemnego zgłoszenia wysłanego na adres Wykonawcy, na który składa się czas przyjazdu + oceny technicznej przekazanej zamawiającemu do akceptacji, oceniany będzie według poniższej skali:
● czas zadeklarowany od 4 godzin do 8 godzin – 20 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 9 do 15 godzin – 15 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 16 do 24 godzin – 10 pkt
● czas zadeklarowany od 25 godzin do 36 godzin – 5 pkt
● czas zadeklarowany od 37 godzin do 48 godzin – 0 pkt
Maksymalny czas przystąpienia do naprawy – 48 godzin od momentu zgłoszenia.
Oferty z czasem powyżej 48 godzin będą podlegały odrzuceniu.

3 K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy (maximum 20 pkt), oceniana będzie według poniższej skali:
● stawka 100,00 zł netto i poniżej – 20 pkt
● stawka od 110,01 zł netto do 120,00 zł netto – 10 pkt
● stawka od 120,01 zł netto do 140,00 zł netto – 5 pkt
● stawka od 140,01 do 150,00 zł netto – 0 pkt
Na podstawie szacunku Zamawiający wskazuje, że koszt roboczogodziny nie może przekroczyć 150,00 zł netto.
Oferty ze stawką powyżej 150,00 zł netto za 1 roboczogodzinę będą podlegały odrzuceniu.

4 Sumaryczna liczba punktów zostanie zaliczona dla każdej oferty oddzielnie
z wzoru:
S = C+N+K
- S: łączna ocena punktowa przyznana Wykonawcy
- C: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
- N: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium czas przystąpienia do usunięcia awarii.
- K: deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, wymienionych w części od 1 do 10 zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Przeglądy sprzętu medycznego powinny być przeprowadzane zgodnie z normami PN-EN 60601-1 (Medyczne urządzenia elektryczne. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i podstawowe wymagania techniczne) i PN-EN 62353 (Medyczne urządzenia elektryczne – Badania okresowe i badania po naprawie medycznych urządzeń elektrycznych).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Kryterium Waga kryterium
C - Cena (brutto danego Pakietu) 60 %
N- Czas przystąpienia do usunięcia awarii( liczony od zgłoszenia), na który składa się przyjazd + ocena techniczna przekazana Zamawiającemu do akceptacji. 20%
K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy 20 %

L.p. Wzór

1 C - Cena– 60% (maximum 60 pkt.)
Przyjmuje się, że 1 % wagi = 1 pkt, i tak zostanie przeliczona liczba punktów

Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:

C min
C = ────────────── x 60 %
C of

C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najniższa cena spośród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty

2 N - Czas przystąpienia do naprawy w przypadku braku konieczności zamówienia części zamiennych od producenta (maximum 20 pkt.) - liczony od momentu pisemnego zgłoszenia wysłanego na adres Wykonawcy, na który składa się czas przyjazdu + oceny technicznej przekazanej zamawiającemu do akceptacji, oceniany będzie według poniższej skali:
● czas zadeklarowany od 4 godzin do 8 godzin – 20 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 9 do 15 godzin – 15 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 16 do 24 godzin – 10 pkt
● czas zadeklarowany od 25 godzin do 36 godzin – 5 pkt
● czas zadeklarowany od 37 godzin do 48 godzin – 0 pkt
Maksymalny czas przystąpienia do naprawy – 48 godzin od momentu zgłoszenia.
Oferty z czasem powyżej 48 godzin będą podlegały odrzuceniu.

3 K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy (maximum 20 pkt), oceniana będzie według poniższej skali:
● stawka 100,00 zł netto i poniżej – 20 pkt
● stawka od 110,01 zł netto do 120,00 zł netto – 10 pkt
● stawka od 120,01 zł netto do 140,00 zł netto – 5 pkt
● stawka od 140,01 do 150,00 zł netto – 0 pkt
Na podstawie szacunku Zamawiający wskazuje, że koszt roboczogodziny nie może przekroczyć 150,00 zł netto.
Oferty ze stawką powyżej 150,00 zł netto za 1 roboczogodzinę będą podlegały odrzuceniu.

4 Sumaryczna liczba punktów zostanie zaliczona dla każdej oferty oddzielnie
z wzoru:
S = C+N+K
- S: łączna ocena punktowa przyznana Wykonawcy
- C: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
- N: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium czas przystąpienia do usunięcia awarii.
- K: deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, wymienionych w części od 1 do 10 zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Przeglądy sprzętu medycznego powinny być przeprowadzane zgodnie z normami PN-EN 60601-1 (Medyczne urządzenia elektryczne. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i podstawowe wymagania techniczne) i PN-EN 62353 (Medyczne urządzenia elektryczne – Badania okresowe i badania po naprawie medycznych urządzeń elektrycznych).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Kryterium Waga kryterium
C - Cena (brutto danego Pakietu) 60 %
N- Czas przystąpienia do usunięcia awarii( liczony od zgłoszenia), na który składa się przyjazd + ocena techniczna przekazana Zamawiającemu do akceptacji. 20%
K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy 20 %

L.p. Wzór

1 C - Cena– 60% (maximum 60 pkt.)
Przyjmuje się, że 1 % wagi = 1 pkt, i tak zostanie przeliczona liczba punktów

Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:

C min
C = ────────────── x 60 %
C of

C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najniższa cena spośród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty

2 N - Czas przystąpienia do naprawy w przypadku braku konieczności zamówienia części zamiennych od producenta (maximum 20 pkt.) - liczony od momentu pisemnego zgłoszenia wysłanego na adres Wykonawcy, na który składa się czas przyjazdu + oceny technicznej przekazanej zamawiającemu do akceptacji, oceniany będzie według poniższej skali:
● czas zadeklarowany od 4 godzin do 8 godzin – 20 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 9 do 15 godzin – 15 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 16 do 24 godzin – 10 pkt
● czas zadeklarowany od 25 godzin do 36 godzin – 5 pkt
● czas zadeklarowany od 37 godzin do 48 godzin – 0 pkt
Maksymalny czas przystąpienia do naprawy – 48 godzin od momentu zgłoszenia.
Oferty z czasem powyżej 48 godzin będą podlegały odrzuceniu.

3 K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy (maximum 20 pkt), oceniana będzie według poniższej skali:
● stawka 100,00 zł netto i poniżej – 20 pkt
● stawka od 110,01 zł netto do 120,00 zł netto – 10 pkt
● stawka od 120,01 zł netto do 140,00 zł netto – 5 pkt
● stawka od 140,01 do 150,00 zł netto – 0 pkt
Na podstawie szacunku Zamawiający wskazuje, że koszt roboczogodziny nie może przekroczyć 150,00 zł netto.
Oferty ze stawką powyżej 150,00 zł netto za 1 roboczogodzinę będą podlegały odrzuceniu.

4 Sumaryczna liczba punktów zostanie zaliczona dla każdej oferty oddzielnie
z wzoru:
S = C+N+K
- S: łączna ocena punktowa przyznana Wykonawcy
- C: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
- N: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium czas przystąpienia do usunięcia awarii.
- K: deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, wymienionych w części od 1 do 10 zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Przeglądy sprzętu medycznego powinny być przeprowadzane zgodnie z normami PN-EN 60601-1 (Medyczne urządzenia elektryczne. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i podstawowe wymagania techniczne) i PN-EN 62353 (Medyczne urządzenia elektryczne – Badania okresowe i badania po naprawie medycznych urządzeń elektrycznych).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Kryterium Waga kryterium
C - Cena (brutto danego Pakietu) 60 %
N- Czas przystąpienia do usunięcia awarii( liczony od zgłoszenia), na który składa się przyjazd + ocena techniczna przekazana Zamawiającemu do akceptacji. 20%
K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy 20 %

L.p. Wzór

1 C - Cena– 60% (maximum 60 pkt.)
Przyjmuje się, że 1 % wagi = 1 pkt, i tak zostanie przeliczona liczba punktów

Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:

C min
C = ────────────── x 60 %
C of

C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najniższa cena spośród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty

2 N - Czas przystąpienia do naprawy w przypadku braku konieczności zamówienia części zamiennych od producenta (maximum 20 pkt.) - liczony od momentu pisemnego zgłoszenia wysłanego na adres Wykonawcy, na który składa się czas przyjazdu + oceny technicznej przekazanej zamawiającemu do akceptacji, oceniany będzie według poniższej skali:
● czas zadeklarowany od 4 godzin do 8 godzin – 20 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 9 do 15 godzin – 15 pkt
● czas zadeklarowany od powyżej 16 do 24 godzin – 10 pkt
● czas zadeklarowany od 25 godzin do 36 godzin – 5 pkt
● czas zadeklarowany od 37 godzin do 48 godzin – 0 pkt
Maksymalny czas przystąpienia do naprawy – 48 godzin od momentu zgłoszenia.
Oferty z czasem powyżej 48 godzin będą podlegały odrzuceniu.

3 K - Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy (maximum 20 pkt), oceniana będzie według poniższej skali:
● stawka 100,00 zł netto i poniżej – 20 pkt
● stawka od 110,01 zł netto do 120,00 zł netto – 10 pkt
● stawka od 120,01 zł netto do 140,00 zł netto – 5 pkt
● stawka od 140,01 do 150,00 zł netto – 0 pkt
Na podstawie szacunku Zamawiający wskazuje, że koszt roboczogodziny nie może przekroczyć 150,00 zł netto.
Oferty ze stawką powyżej 150,00 zł netto za 1 roboczogodzinę będą podlegały odrzuceniu.

4 Sumaryczna liczba punktów zostanie zaliczona dla każdej oferty oddzielnie
z wzoru:
S = C+N+K
- S: łączna ocena punktowa przyznana Wykonawcy
- C: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
- N: liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium czas przystąpienia do usunięcia awarii.
- K: deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowana stawka za 1 roboczogodzinę naprawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIII SWZ oraz
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:
1) warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
• Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
2) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1) Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
3) warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1) Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
4) warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w minimum 2 podmiotach wykonujących działalność leczniczą w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 świadczenia polegające na wykonaniu usługi w zakresie przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego. Świadczenie powinno obejmować swoim zakresem wykonanie minimum 20 przeglądów „bez zastrzeżeń” tzn poprawność ich wykonania została potwierdzona referencjami.
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedłożenie Załącznika nr 10 wraz z referencjami.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje minimum 2 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia.
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedłożenie Załącznika nr 9 wraz z kopiami dokumentów potwierdzającymi kwalifikacje, o których mowa w Rozdziale VII ust. 4.
c) Wymóg dla Pakietu nr 5 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada certyfikat ze szkolenia wydany przez producenta lub inny podmiot mający wdrożony System Zarządzania Jakością dla Wyrobów Medycznych ISO 13485: 2016 w zakresie instalacji oraz serwisu wyrobów medycznych wykorzystywanych w diagnostyce obrazowej.
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedłożenie kopii certyfikatu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnia warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnia warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe obejmują:
a) Załącznik nr 9 – Wykaz osób,
b) Załącznik nr 10 – Wykaz usług,
c) dla Pakietu nr 5 – Certyfikat,
d) Załącznik nr 2 – Formularz cenowy – OPZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe obejmują:
a) Załącznik nr 9 – Wykaz osób,
b) Załącznik nr 10 – Wykaz usług,
c) dla Pakietu nr 5 – Certyfikat,
d) Załącznik nr 2 – Formularz cenowy – OPZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 1 OPZ – Formularz cenowy
Załącznik nr 2 Formularz oferty
Załącznik nr 4 Oświadczenie osoby fizycznej
Załącznik nr 5 Oświadczenie Wykonawcy o obowiązku podatkowym
Załącznik nr 6 Zasady środowiskowe
Załącznik nr 7 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów
Załącznik nr 9 Wykaz osób
Załącznik nr 10 Wykaz usług
Załącznik nr 11 Umowa powierzenia danych
Załącznik nr 12 Umowa o zachowaniu poufności
Załącznik nr 13 Wzór umowy
Załącznik nr 14 Informacja o zagrożeniach
Załącznik nr 15 Wymagania BHP

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o których mowa w ust. 3, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy zostało zawarte w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu,
o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę.
3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, okazania umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako oferta najkorzystniejsza, zostanie powiadomiony
o terminie i miejscu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem opłacenia składki, o której mowa w Rozdziale VII ust. 6.
6. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we „Wzorze umowy” stanowiącym Załącznik nr 13.
7. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
8. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym we „Wzorze umowy” – Załącznik nr 13.
9. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę łożysk w pralce LG- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę łożysk w pralce LG. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI