III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni warunek składając oświadczenie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000,00 złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej dwie usługi w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego, o wartości nie mniejszej niż: Pakiet 1- 800,00,00 zł, Pakiet 2 – 650,00 zł, Pakiet 3 – 4 400,00 zł, Pakiet 4 – 800,00 zł, Pakiet 5 – 4 000,00 zł, Pakiet 6 – 6 400,00 zł, Pakiet 7 – 1 100,00 zł, Pakiet 8 – 2 200,00 zł, Pakiet 9 – 800,00 zł, Pakiet 10 – 1 150,00 zł, Pakiet 11 – 1 500,00 zł, Pakiet 12 – 1 500,00 zł, Pakiet 13 – 1 200,00 zł, Pakiet 14 – 950,00 zł, Pakiet 15 – 24 000,00 zł, Pakiet 16 – 1 700,00 zł, Pakiet 17 – 12 000,00 zł, Pakiet 18 – 8 000,00 zł, Pakiet 19 – 2 400,00 zł każda usługa, - zapewni wykwalifikowany personel skierowany do realizacji zamówienia z min. 3 letnim doświadczeniem w zakresie wykonywania konserwacji i okresowych przeglądów aparatury i sprzętu medycznego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2017 r. poz. 211), który będzie dysponował min. jednym dokumentem – potwierdzeniem odbytego kursu/szkolenia w zakresie wykonywania konserwacji i okresowych przeglądów aparatury i sprzętu medycznego objętego zamówieniem, w tym co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia z zakresu eksploatacji i pomiarów urządzeń elektrycznych oraz z zakresu dozoru z pomiarami. - wykaże, że dysponuje aparaturą kontrolno – pomiarową, - oświadczy, że dysponuje odpowiednim zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi oraz posiada dostęp do instrukcji serwisowych producenta urządzenia, zatrudnia osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe do wykonania przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50 000,00 złotych. 2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – przedstawiający realizację co najmniej 2 usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż : Pakiet 1- 800,00,00 zł, Pakiet 2 – 650,00 zł, Pakiet 3 – 4 400,00 zł, Pakiet 4 – 800,00 zł, Pakiet 5 – 4 000,00 zł, Pakiet 6 – 6 400,00 zł, Pakiet 7 – 1 100,00 zł, Pakiet 8 – 2 200,00 zł, Pakiet 9 – 800,00 zł, Pakiet 10 – 1 150,00 zł, Pakiet 11 – 1 500,00 zł, Pakiet 12 – 1 500,00 zł, Pakiet 13 – 1 200,00 zł, Pakiet 14 – 950,00 zł, Pakiet 15 – 24 000,00 zł, Pakiet 16 – 1 700,00 zł, Pakiet 17 – 12 000,00 zł, Pakiet 18 – 8 000,00 zł, Pakiet 19 – 2 400,00 zł każda usługa,, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - Załącznik Nr 4. 3) Dowody określające czy usługi, o których mowa w pkt a) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz aparatury kontrolno – pomiarowej będącej w dyspozycji Wykonawcy wymaganej przez wytwórcę sprzętu medycznego, służących do realizacji usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z podaniem typu/modelu, numeru seryjnego urządzenia, daty ostatniego wzorcowania, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Dokumenty potwierdzające przeszkolenie personelu Wykonawcy w zakresie serwisowania danego typu urządzeń w części, na którą zostanie złożona oferta. 6) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dostęp do instrukcji serwisowych dla wszystkich urządzeń z części, na którą zostanie złożona oferta. 7) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada sprzęt zastępczy w ramach pakietów 7, 10 (poz 1, 2, 3), 12, 17 (poz. 7, 8, 9), 19. 8) Oświadczenie Wykonawcy, że zatrudnia osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe do wykonania przedmiotu zamówienia, dysponuje odpowiednim zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)