Usługa utrzymania w pełnej gotowości techniczno -eksploatacyjnej aparatów do hemodializy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa utrzymania w pełnej gotowości techniczno -eksploatacyjnej aparatów do hemodializy i stacji uzdatniania wody w stacji dializ Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSuwałki
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-08
  • ZamawiającySzpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-28
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa utrzymania w pełnej gotowości techniczno -eksploatacyjnej aparatów do hemodializy i stacji uzdatniania wody w stacji dializ Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875629595

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.nowosadko@szpital.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

SP ZOZ

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa utrzymania w pełnej gotowości techniczno -eksploatacyjnej aparatów do hemodializy i stacji uzdatniania wody w stacji dializ Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd1d92d3-2032-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005252/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa okresowych przeglądów technicznych i bieżących napraw aparatury medycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl oraz poczty elektronicznej. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Usługa utrzymania w pełnej gotowości techniczno -eksploatacyjnej aparatów do hemodializy i stacji uzdatniania wody w stacji dializ Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach – znak sprawy: 47/PN/MN/2021. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o: - podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346); - podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332). Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: - dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; - dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; - do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego). Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; a) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), b) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), d)włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”) lub poczty elektronicznej. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna została zawarta w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna została zawarta w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 47/PN/MN/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa utrzymania w pełnej gotowości techniczno -eksploatacyjnej aparatów do hemodializy i stacji uzdatniania wody w stacji dializ Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SWZ
2. Przedmiot Zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:

1.CENA 60 %
2. Rabat na części 20%
3 Autoryzacja producenta do czynności serwisowych i naprawczych 10%
4 Doświadczenie zawodowe osób realizujących przedmiot zamówienia 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osób realizujących przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Autoryzacja producenta do czynności serwisowych i naprawczych

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rabat na części

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje: – co najmniej 2 (dwie) usługi obejmujące swoim zakresem serwisowanie/przeglądy aparatury medycznej/niemedycznej (tożsamej lub zbliżonej co do rodzaju aparaturze wskazanej przez Zamawiającego) świadczone w sposób ciągły o okresie minimum 1 roku (jeden rok).
Przez ciągłość należy rozumieć związanie wykonawcy z podmiotem, na którego rzecz świadczy/ył usługi o okresie minimum 1 roku, lub w przypadku braku związania umową – ciągłość rozumianą jako świadczenie usług (przeglądów-konserwacji lub napraw zakończonych przeglądem) w sposób powtarzalny o okresie min. 1 roku.
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej:
 b1) 1 osobą posiadającą uprawnienia z zakresu obsługi i pomiarów urządzeń elektrycznych – dotyczy wszystkich pakietów;
 b2) 1 osobą posiadającą przeszkolenie z zakresu serwisowania/przeglądów aparatury medycznej wystawione przez producenta lub podmiot przez niego upoważniony, aparatury będącej przedmiotem przeglądów/
 b3) 1 osobą posiadającą przeszkolenie z zakresu serwisowania/przeglądów aparatury medycznej tożsamej lub zbliżonej co do rodzaju aparaturze będącej przedmiotem przeglądów/napraw

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) wykaz wykonanych usług, zgodny ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 6 do formularza oferty spełniających wymagania określone w rozdz. 8.2.3 a) SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
d) wykaz osób, zgodny z wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 7 do formularza oferty skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w rozdz. 8.2.3 b), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków, w tym m.in.:
a) dokument potwierdzający uprawnienia w zakresie obsługi i pomiarów urządzeń elektrycznych (np. SEP);
b) dokument potwierdzający uprawnienia w zakresie obsługi, pomiarów i dozoru urządzeń elektrycznych (np. SEP);
c) dokumenty potwierdzające przeszkolenie w zakresie serwisowania/przeglądów aparatury wystawione przez producenta lub podmiot przez niego upoważniony, aparatury będącej przedmiotem przeglądów/napraw (np. certyfikaty z przeszkolenia dokumenty potwierdzające przeszkolenie w zakresie serwisowania/przeglądów aparatury tożsamej lub zbliżonej co do rodzaju aparaturze będącej przedmiotem przeglądów/napraw (np. certyfikaty z przeszkolenia);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz osób skierowanych do realizacji usług będących przedmiotem zamówienia wraz z podaniem zakresu doświadczenia i kwalifikacji podlegającym ocenie w ramach określonych kryteriów oceny oferty „kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty
Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie oceniane w ramach wskazanych w lit a) kryteriach, w tym w szczególności certyfikaty/zaświadczenia z przeszkolenia z zakresu serwisowania/przeglądów wydane przez producenta aparatury medycznej/ aparatury tożsamej lub zbliżonej co do rodzaju aparaturze ujętej w danym pakiecie.
W przypadku certyfikatów/zaświadczeń bezterminowych, jako początek okresu doświadczenia przyjmuję się datę wystawienia certyfikatu/zaświadczenia do dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w przypadku certyfikatów/zaświadczeń terminowych, jako początek i koniec okresu doświadczenia przyjmuję się datę wystawienia certyfikatu/zaświadczenia i okres obowiązywania, jest on sumowany jako całość wraz z innymi certyfikatami/zaświadczeniami terminowymi).
W przypadku gdy osoba bezpośrednio skierowana do realizacji usług będących przedmiotem Zamówienia świadczy usługi w sposób ciągły od co najmniej 2 lat w autoryzowanym serwisie wskazanym przez producenta aparatury – należy przedłożyć poświadczenie podmiotu zatrudniającego taką osobę.
W przypadku braku dokumentów potwierdzających doświadczenie – Zamawiający nie przyzna punktacji w kryterium. W przypadku gdy przedłożone dokumenty nie potwierdzą zakresu wskazanego w wykazie opisanym w lit.
a) – Zamawiający dokona stosowanego poprawienia innych omyłek, w szczególności uwzględniając przyznaną w kryterium punktację
Wykaz stosownej aparatury kontrolno-pomiarowej wraz z wskazaniem podstawy dysponowania, służącej realizacji usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do formularza oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykaz osób skierowanych do realizacji usług będących przedmiotem zamówienia wraz z podaniem zakresu doświadczenia i kwalifikacji podlegającym ocenie w ramach określonych kryteriów oceny oferty „kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty
Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie oceniane w ramach wskazanych w lit a) kryteriach, w tym w szczególności certyfikaty/zaświadczenia z przeszkolenia z zakresu serwisowania/przeglądów wydane przez producenta aparatury medycznej/ aparatury tożsamej lub zbliżonej co do rodzaju aparaturze ujętej w danym pakiecie.
W przypadku certyfikatów/zaświadczeń bezterminowych, jako początek okresu doświadczenia przyjmuję się datę wystawienia certyfikatu/zaświadczenia do dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w przypadku certyfikatów/zaświadczeń terminowych, jako początek i koniec okresu doświadczenia przyjmuję się datę wystawienia certyfikatu/zaświadczenia i okres obowiązywania, jest on sumowany jako całość wraz z innymi certyfikatami/zaświadczeniami terminowymi).
W przypadku gdy osoba bezpośrednio skierowana do realizacji usług będących przedmiotem Zamówienia świadczy usługi w sposób ciągły od co najmniej 2 lat w autoryzowanym serwisie wskazanym przez producenta aparatury – należy przedłożyć poświadczenie podmiotu zatrudniającego taką osobę.
W przypadku braku dokumentów potwierdzających doświadczenie – Zamawiający nie przyzna punktacji w kryterium. W przypadku gdy przedłożone dokumenty nie potwierdzą zakresu wskazanego w wykazie opisanym w lit.
a) – Zamawiający dokona stosowanego poprawienia innych omyłek, w szczególności uwzględniając przyznaną w kryterium punktację
Wykaz stosownej aparatury kontrolno-pomiarowej wraz z wskazaniem podstawy dysponowania, służącej realizacji usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do formularza oferty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty.
Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze.

Formularz asortymentowo-cenowy- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ
Zaakceptowany opis przedmiotu Zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia
Przedmiotowe środki dowodowe określone w rozdziale 6 SWZ
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
• pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
12.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument
”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu”, o którym mowa w pkt. 10.1 SWZ oraz podmiotowe
środki dowodowe, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie na
potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena - 60%
Rabat na części - 20%
Autoryzacja producenta do czynności serwisowych i naprawczych - 10%
Doświadczenie zawodowe osób realizujących przedmiot zamówienia - 10%
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę uruchomienie nowej piły łańcuchowej firmy Kraft&dele- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę uruchomienie nowej piły łańcuchowej firmy Kraft&dele. Nie chce się uruchomić po raz pierwszy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI