Tryb podstawowy -wariant I ( bez negocjacji) pn. zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Tryb podstawowy -wariant I ( bez negocjacji) pn. zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego w r.p.Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim -większa zatrudnialność uczniów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKwidzyn
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-01
  • ZamawiającyPowiat Kwidzyński- Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00060265
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Tryb podstawowy -wariant I ( bez negocjacji) pn. zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego w r.p.Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim -większa zatrudnialność uczniów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kwidzyński- Starostwo Powiatowe w Kwidzynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 29B

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatkwidzynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatkwidzynski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Tryb podstawowy -wariant I ( bez negocjacji) pn. zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego w r.p.Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim -większa zatrudnialność uczniów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e865c8c-b954-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000767/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Zakup sprzętu komputerowego( laptopy) tablice multimedialne, w ramach projektu „ Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim- większa zatrudnialność uczniów”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim – większa zatrudnialność uczniów” . Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl; www.bip.powiatkwidzynski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Obsługa komunikacji w formie
elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami oraz składanie ofert odbywa się przy użyciu:-https://miniportal.uzp.gov.pl -
https://epuap.gov.pl/wps/portal;_oraz_poczty_elektronicznejz_zastrzezeniem_ze_zlozenie_oferty_nastepuje_wylacznie_przy_uzyciu_miniPortalu,_ePUAPu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Informacje ogólne. 1.1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do
następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.1.2. Wymagania techniczne
i organizacyjne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały
w Regulaminie korzystania z systemuminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP). 1.3.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
"Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i "Formularz do komunikacji" wynosi 150MB.1.4. Za datę przekazania oferty, wniosków,
zawiadomień, dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się
datę ich przekazania na ePUAP.1.5. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz IDpostępowania jako załącznik nr 9 do SWZ. Dane
postępowanie można wyszukać również na Liściewszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję "Dla Wykonawców" lub ze strony
głównej z zakładki Postępowania.2. Złożenie oferty.2.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem"Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku" dostępnego na ePUAP iudostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla
wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu
oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będziekorespondencja związana z postępowaniem.2.2. Ofertę
należy sporządzić w języku polskim. 2.3.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2.4. Sposób złożenia oferty, w tym
zaszyfrowania oferty opisany został w "Instrukcji użytkownika", dostępnej na stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl/2.5. Jeżeli dokumenty elektroniczne,
przekazywane przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. a zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r.poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności
tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia "Załącznik stanowiący
tajemnicę przedsiębiorstwa" a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.2.6. Do oferty należy dołączyć
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 doSWZ, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę. 2.7. Oferta może być
złożona tylko do upływu terminu składania ofert.2.8. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem
"Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty
został opisany w „Instrukcji użytkownika" dostępnej na miniPortalu2.9. Wykonawca po upływie terminu
do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.3. Pozostałe informacje, w tym dotyczące sposobu komunikowania się
zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczący składania ofert) znajdują się w rozdziale XVI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy,że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jestStarosta Powiatu Kwidzyńskiego zsiedzibą w Starostwie Powiatowym w Kwidzynie onastępującychdanych kontaktowych: 82-500 Kwidzyn, ul. Kościuszki 29b, email: IOD@powiatkwidzynski.pl.2)administrator wyznaczył Inspektora DanychOsobowych, z którym możnasię kontaktować pod adresem e-mail: IOD@powiatkwidzynski.pl.3)Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia klasycznego, prowadzonym w trybie podstawowym pn.zakup i dostawa sprzętu elektronicznego w ramach
projektuPodniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim- wieksza zatrudnialnosc uczniów o nr sprawy: ORIV.272.03.2021 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5)Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego.7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO.8)posiada Pani/Pan:a)napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (stosownie do brzmienia
przepisu art. 75 ustawy pzp- w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe sąprzetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celu sprecyzowanie nazwy lub datyzakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (stosowniedo brzmienia przepisu art. 76 ustawy pzp- skorzystanie przez osobę, której dane osobowesą przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c)na podstawie art.
18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO; 9)nie przysługuje
Pani/Panu:a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.11)Stosownie do brzmienia przepisu art. 19 ust. 5 ustawy pzp- Zamawiający przetwarzadane osobowe
zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W nawiązaniu do powyższego obowiązku informacyjnego,
a także rozdziału XXXVIII SWZ:- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanych osobowych (stosownie do brzmienia przepisu art.
19 ust. 2 ustawy pzp- skorzystanie przezosobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa
w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia anizmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawąPZP/ stosownie do brzmienia przepisu art. 76 ustawy pzp- skorzystanie przez osobę, której dane
osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, októrych mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników);- na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (stosownie do brzmienia przepisu
art. 19 ust. 3 ustawy pzp- w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczeniaprzetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowychdo czasu zakończenia tego postępowania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, wcelu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwa członkowskiego). Informacja obejmująca powyższy obowiązek informacyjny, a takżeprzedmiotowe
ograniczenia stosowania znajduje się również w rozdziale XXXVIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.IV.272.03.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz dostawą fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego 1): dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem – 55 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SWZ – wykonawca wypełnia w części dotyczącej oferowanych parametrów technicznych
przedmiotu zamówienia. Przedmiotowy środek dowodowy służy ocenie zgodności zaoferowanych parametrów technicznych z opisem
przedmiotu zamówienia. Wypełniony załącznik nr 1 do SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą
2. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne,
Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Gdy przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub,
pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania,
Zamawiający nie wezwie Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych .

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę składają się następujące dokumenty:1.Formularz ofertowy–przygotowany wg. wzoru-załącznik nr 3 do SWZ2.Formularz cenowy-przygotowany wg. wzoru–załącznik nr 3a do SWZ3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postepowaniu- przygotowany wg. wzoru-załącznik nr 4 doSWZ.4.Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę,jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (jeżelidotyczy).5.Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr1 do SWZ–wykonawca wypełnia w części dotyczącej oferowanych parametrówtechnicznych przedmiotu zamówienia6.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniapełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,ewentualnie umowę owspółdziałaniu,z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.7.Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie,których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie,stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa,w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,(jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).2.Informacje o formalnościach w celuzawarciaumowy.2.1.Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art.577 ustawy pzp,w terminie nie krótszym niż
5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej,albo 10 dni-jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa wyżej, jeżeli w postępowaniu o
udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.2.2.Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.2.3.Przed podpisaniem umowy wybrany
wykonawca przekaże zamawiającemu informacje niezbędne do wpisania do treści umowy(np. imiona i nazwiska upoważnionych osób, którebędą reprezentować wykonawcę przy podpisaniu umowy).2.3.Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminiewskazanym przezZamawiającego.2.4.Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca przekaże zamawiającemu następujące dokumenty:2.4.1.Certyfikaty:Deklaracja zgodności CE.Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu wymaganedokumenty (instrukcje, materiały dotyczące użytkowania, deklaracje zgodności CE) zgodnie z treścią opisu przedmiotu zamówienia.2.4.2.Wymógdostarczenia przez Wykonawcę konkretnego systemu operacyjnego jest uzasadniony istniejącą infrastrukturą teleinformatyczną jednostekpodległych Zamawiającemu.Jeżeli wykonawca zaproponuje inne rozwiązanie niż system operacyjny Windows 10 Pro 64-bit PL lub zgodne zwymienionymi kryteriami równoważności musi zapewnić pełne wdrożenie oferowanego rozwiązania, przeszkolenie użytkowników iadministratorów systemu oraz zapewnić współpracę z używanym obecnie środowiskiem informatycznym.Wykonawca zapewni pełnąkompatybilność (a także bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) oferowanego oprogramowania z wykorzystywanymi przez Zamawiającegorozwiązaniami(zwłaszcza w kontekście udziałów sieciowych i uprawnień do nich)w oparciu o system domen w środowisku LAN.2.5.Brakprzedłożenia wyżej wymienionych dokumentów stanowi podstawę do uznania,iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego.2.6.Jeżeli wykonawca,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy[jeżeli zabezpieczenia żądano],zamawiający może dokonać
ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić
postępowanie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia
wobec każdego z tych wykonawców.
2. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postepowaniu – załącznik nr 4 do SWZ
Oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, odpowiednio na dzień składania ofert,
tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3.2.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa wyżej.
4.Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający
może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych
aktualnych na dzień ich złożenia.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych
środków.
6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym
etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich
złożenia.
7. Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w
języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy
pzp.
8. W zakresie nieuregulowanym ustawą pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu
zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020, poz. 2415) oraz przepisy
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-01 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-30

2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę przetwornicy 3000/6000- Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę przetwornicy 3000/6000, ma zwarcie w obwodzie pokazuje błąd F06. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI