Opracowanie treści wraz z dostawą i montażem systemu audioprzewodników wystawy stałej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie treści wraz z dostawą i montażem systemu audioprzewodników wystawy stałej "Węzły" wraz z osprzętem i oprogramowaniem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2023-10-13
  • ZamawiającyCentrum Nauki i Kultury Młyny Rothera
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-04
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00426374
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Opracowanie treści wraz z dostawą i montażem systemu audioprzewodników wystawy stałej "Węzły" wraz z osprzętem i oprogramowaniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384999612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mennica 10

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-112

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlynyrothera.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mlynyrothera.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie treści wraz z dostawą i montażem systemu audioprzewodników wystawy stałej "Węzły" wraz z osprzętem i oprogramowaniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82706066-6281-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074336/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Opracowanie treści wraz z dostawą systemu audioprzewodników wystawy stałej "Węzły" wraz z osprzętem i oprogramowaniem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mlynyrothera

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mlynyrothera

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środ-ków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pra-cę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie do-wolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu „cookies”,
3) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf,
5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
3. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem korzystania z elektronicznej platformy zakupowej pn. platforma-zakupowa.pl Wykonawca zapoznał się z Regulaminem platformazakupowa.pl, Instrukcją dla wyko-nawców Platforma zakupowa instrukcje oraz zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, za-łożył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku Wykonawca będzie miał ograniczone kluczowe funk-cjonalności działania platformy.
4. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz infor-macji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań tech-nicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).
5. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi
o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer +48 (22) 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl.
6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na platfor-mazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zgod-nie z opisem zamieszczonym w Rozdziale XII i XIII.
7. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z odpowiednim wyprzedzeniem, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupo-wa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.
8. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przyci-sku Złóż ofertę i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi data oraz dokładny czas gene-rowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
10. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednic-twem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w zakładce “Wiadomości – komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisa-mi adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośred-nictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy za pośrednictwem zakładki „Wiadomo-ści – wiadomości prywatne”.
11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy uży-ciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
12. Składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie infor-macji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/mlynyrothera i formularza Wyślij wiadomość.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/mlynyrothera

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (SWZ). Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale XXXIX SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (SWZ). Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale XXXIX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MR.260.8.2023.WW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie treści wraz z dostawą i montażem systemu
audioprzewodników wystawy stałej „Węzły” wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz
Załączniku nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32321300-2 - Materiały audiowizualne

72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ustala następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:

1) Kryterium „cena” – C: znaczenie -60%,
Kryterium „udzielony okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia” - G: - znaczenie -40%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
a) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
uPzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia zostanie
przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej sa-mej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzają-cy-
mi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitało-wej.
Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca dołączy do oferty załącznik Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 1 do OPZ -Robocza treść nagrań lektorskich

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ust. 1 uPzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej):
1) w tym celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą,
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
jeżeli Zamawiający go żąda,
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenia
z art. 125 ust 1 uPzp,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki umowy zostały zawarte w załączonym do SWZ wzorze umowy – z tego względu, że Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w załączonym do SWZ wzorze umowy. Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia szczegółowo opisane zostały w paragrafie 13 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-13 09:10

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mlynyrothera,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę o której mowa w art. 2 przedmiotowej ustawy ze wskazaniem zastosowania środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1.
1. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji (nego-cjacje fakultatywne).
2. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji:
1) Zamawiający zaprosi do negocjacji Wykonawców, których oferty nie podlegały odrzuceniu,
2) Zamawiający zaprosi Wykonawców, do złożenia ofert dodatkowych i dopiero wówczas dokona oceny
i wyboru oferty,
3) negocjacje będą miały charakter poufny,
4) negocjacje nie będą mogły prowadzić do zmiany treści SWZ,
5) negocjacje będą dotyczyły wyłącznie tych elementów treści oferty, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
6) Zamawiający nie przewiduje ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji, stosując kryteria oceny ofert.
3. Zamawiający zastrzega, iż może nie przeprowadzać negocjacji bez podawania przyczyny.
4. W przypadku, gdy Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę instrumentu marki ketron - klawiatura i przyciski- Kowalewo Pomorskie
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę instrumentu marki ketron - klawiatura i przyciski. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI