Dostawy maszyn, elektronarzędzi i narzędzi warsztatowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy maszyn, elektronarzędzi i narzędzi warsztatowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2018-10-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Stołeczna Policji
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-18
  • Numer ogłoszenia634707-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 634707-N-2018 z dnia 2018-10-18 r.

Komenda Stołeczna Policji: Dostawy maszyn, elektronarzędzi i narzędzi warsztatowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, krajowy numer identyfikacyjny 012126482, ul. ul. Nowolipie  2 , 00-150   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (22) 6038608, e-mail zamowienia@ksp.policja.gov.pl, faks (22) 603 76 42.
Adres strony internetowej (URL): www.policja.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.policjaw.waw.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.policja.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę wraz z oświadczeniami sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.
Adres:
Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy maszyn, elektronarzędzi i narzędzi warsztatowych
Numer referencyjny: WZP-5327/18/236/IR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
14


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn, elektronarzędzi i narzędzi warsztatowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 14 zadań: - zadanie nr 1 –narzędzia warsztatowe – drobne; - zadanie nr 2 –wiertła, szpicaki, dłuta; - zadanie nr 3 – narzynki, gwintowniki; - zadanie nr 4 – inne narzędzia warsztatowe; - zadanie nr 5 – narzędzia ślusarskie; - zadanie nr 6 – narzędzia hydrauliczne; - zadanie nr 7 – urządzenia miernicze; - zadanie nr 8 – narzędzia stolarskie; - zadanie nr 9 – urządzenia transportowe; - zadanie nr 10 – urządzenia budowlane; - zadanie nr 11 – urządzenia ślusarskie; -zadanie nr 12 – urządzenia stolarskie; -zadanie nr 13 – wózek podnośnikowy; -zadanie nr 14 – walce mechaniczne. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu do Magazyn Komendy Stołecznej Policji , ul. Karolkowa 46, Warszawa. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: nowy, zgodny co do opisu określonego w SIWZ, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.Szczegółowy opis przedmiotu stanowi załącznik nr 2 (odpowiednio do zadania) do dokumentacji postępowania. Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 a Ustawy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.

II.5) Główny kod CPV: 31700000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42000000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 40
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust.5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto w PLN 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów lub zaistnienia okoliczności, które powodują, że bez wprowadzenia tych zmian realizacja umowy nie będzie możliwa.Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i obowiązywać będą od daty wskazanej w podpisanym przez Strony aneksie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-26, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawy narzędzi warsztatowych – drobnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi warsztatowych - drobnych, zgodny co do opisu określonego w kolumnie 2 załącznika nr. 2A do dokumentacji postępowania. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu do Magazyn Komendy Stołecznej Policji , ul. Karolkowa 46, Warszawa. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: nowy, zgodny co do opisu określonego w SIWZ, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 42000000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 a Ustawy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.


Część nr: 2 Nazwa: Dostawy wierteł, szpicaków, dłut
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wierteł, szpicaków i dłut, zgodnych co do opisu określonego w kolumnie 2 załącznika nr. 2B do dokumentacji postępowania. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu do Magazyn Komendy Stołecznej Policji , ul. Karolkowa 46, Warszawa. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: nowy, zgodny co do opisu określonego w SIWZ, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 42000000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 a Ustawy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.


Część nr: 3 Nazwa: Dostawy narzynek, gwintowników
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzynek,gwintowników zgodnych co do opisu określonego w kolumnie 2 załącznika nr. 2C do dokumentacji postępowania. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu do Magazyn Komendy Stołecznej Policji , ul. Karolkowa 46, Warszawa. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: nowy, zgodny co do opisu określonego w SIWZ, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 42000000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 a Ustawy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.


Część nr: 4 Nazwa: Dostawy innych narzędzi warsztatowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa innych narzędzi warsztatowych , zgodnych co do opisu określonego w kolumnie 2 załącznika nr. 2D do dokumentacji postępowania. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu do Magazyn Komendy Stołecznej Policji , ul. Karolkowa 46, Warszawa. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: nowy, zgodny co do opisu określonego w SIWZ, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 42000000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 a Ustawy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.


Część nr: 5 Nazwa: Dostawy narzędzi ślusarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi ślusarskich, zgodnych co do opisu określonego w kolumnie 2 załącznika nr. 2E do dokumentacji postępowania. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu do Magazyn Komendy Stołecznej Policji , ul. Karolkowa 46, Warszawa. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: nowy, zgodny co do opisu określonego w SIWZ, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 42000000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 a Ustawy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.


Część nr: 6 Nazwa: Dostawy narzędzi hydraulicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi hydraulicznych, zgodny co do opisu określonego w kolumnie 2 załącznika nr. 2F do dokumentacji postępowania. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu do Magazyn Komendy Stołecznej Policji , ul. Karolkowa 46, Warszawa. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: nowy, zgodny co do opisu określonego w SIWZ, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 42000000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 a Ustawy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.


Część nr: 7 Nazwa: Dostawy urządzeń mierniczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń mierniczych, zgodnych co do opisu określonego w kolumnie 2 załącznika nr. 2G do dokumentacji postępowania. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu do Magazyn Komendy Stołecznej Policji , ul. Karolkowa 46, Warszawa. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: nowy, zgodny co do opisu określonego w SIWZ, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 42000000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 a Ustawy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.


Część nr: 8 Nazwa: Dostawy narzędzi stolarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi stolarskich zgodnych co do opisu określonego w kolumnie 2 załącznika nr. 2 H do dokumentacji postępowania. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu do Magazyn Komendy Stołecznej Policji , ul. Karolkowa 46, Warszawa. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: nowy, zgodny co do opisu określonego w SIWZ, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 42000000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 a Ustawy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.


Część nr: 9 Nazwa: Dostawy urządzeń transportowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń transportowych, zgodnych co do opisu określonego w kolumnie 2 załącznika nr. 2 I do dokumentacji postępowania. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu do Magazyn Komendy Stołecznej Policji , ul. Karolkowa 46, Warszawa. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: nowy, zgodny co do opisu określonego w SIWZ, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 42000000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 a Ustawy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.


Część nr: 10 Nazwa: Dostawy urządzeń budowlanych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń budowlanych, zgodnych co do opisu określonego w kolumnie 2 załącznika nr. 2 J do dokumentacji postępowania. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu do Magazyn Komendy Stołecznej Policji , ul. Karolkowa 46, Warszawa. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: nowy, zgodny co do opisu określonego w SIWZ, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 42000000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 a Ustawy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.


Część nr: 11 Nazwa: Dostawy urządzeń ślusarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń ślusarskich, zgodnych co do opisu określonego w kolumnie 2 załącznika nr. 2 K do dokumentacji postępowania. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu do Magazyn Komendy Stołecznej Policji , ul. Karolkowa 46, Warszawa. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: nowy, zgodny co do opisu określonego w SIWZ, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia serwisowego dla min. 2 osób w ciągu 6 miesięcy, licząc od zawarcia umowy. (dot. nożyc gilotynowych)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 a Ustawy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.


Część nr: 12 Nazwa: Dostawy urządzeń stolarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń stolarskich zgodnych co do opisu określonego w kolumnie 2 załącznika nr. 2 L do dokumentacji postępowania. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu do Magazyn Komendy Stołecznej Policji , ul. Karolkowa 46, Warszawa. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: nowy, zgodny co do opisu określonego w SIWZ, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia serwisowego dla min. 2 osób w ciągu 6 miesięcy, licząc od zawarcia umowy. (dot. okleinarki ze wstępnym frezowaniem)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 42000000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 a Ustawy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.


Część nr: 13 Nazwa: Dostawy wózka podnośnikowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózka podnośnikowego, zgodnego co do opisu określonego w kolumnie 2 załącznika nr. 2 Ł do dokumentacji postępowania. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu do Magazyn Komendy Stołecznej Policji , ul. Karolkowa 46, Warszawa. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: nowy, zgodny co do opisu określonego w SIWZ, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 42000000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 a Ustawy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.


Część nr: 14 Nazwa: Dostawy wlaca mechanicznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa walca mechanicznego, zgodnego co do opisu określonego w kolumnie 2 załącznika nr. 2 M do dokumentacji postępowania. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu do Magazyn Komendy Stołecznej Policji , ul. Karolkowa 46, Warszawa. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony asortyment był: nowy, zgodny co do opisu określonego w SIWZ, opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31700000-3, 42000000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 a Ustawy zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zepsuta frytkownicy firmy ForChef - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę zepsuta frytkownicy firmy ForChef. Urządzenie nie włącza się.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI