„Dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadoszyce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Radoszyce
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-24
  • Numer ogłoszenia593740-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593740-N-2018 z dnia 2018-07-24 r.

Gmina Radoszyce: „Dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radoszyce, krajowy numer identyfikacyjny 29101062000000, ul. ul. Żeromskiego  28 , 26230   Radoszyce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 735 083, e-mail budownictwo@radoszyce.pl, faks 413 735 084.
Adres strony internetowej (URL): www.radoszyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.radoszyce.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.radoszyce.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Radoszycach, ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica”
Numer referencyjny: BKŚ.271.18.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ obejmująca: Część I. Szkoła Podstawowa im. gen. bryg. Antoniego Hedy – Szarego w Radoszycach interaktywny monitor dotykowy – 2szt. Część II. Szkoła Podstawowa w Wilczkowicach projektor ultrakrótkoogniskowy – 1szt. głośniki lub inne urządzenia pozwalające na przekaz dźwięku – 1szt. interaktywny monitor dotykowy – 2szt. Część III. Szkoła Podstawowa w Kłucku tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym – 2szt. głośniki lub inne urządzenia pozwalające na przekaz dźwięku – 2szt. Część IV. Szkoła Podstawowa w Grodzisku tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym – 1szt. głośniki lub inne urządzenia pozwalające na przekaz dźwięku – 1szt. interaktywny monitor dotykowy – 1szt. Część V. Szkoła Podstawowa w Kapałowie tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym – 1szt. interaktywny monitor dotykowy – 1szt. Część VI. Szkoła Podstawowa w Górnikach interaktywny monitor dotykowy – 3szt. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie i montaż fabrycznie nowych (tj. wyprodukowanego nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) pomocy dydaktycznych - sprzętu TIK, tj. Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Pomoce dydaktyczne w załączniku nr 6 do SIWZ w przypadku danej szkoły i danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce muszą pochodzić od jednego producenta oraz komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju muszą pochodzić od jednego dostawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać pomoce dydaktyczne na adresy szkół wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji zamówienia do dostarczenia, zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną. (§ 5 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” Dz.U. z 2017 r. poz. 1401). Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji zamówienia do zapewnienia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych będących przedmiotem zamówienia (§ 5 ust 1 pkt 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” Dz.U. z 2017 r. poz. 1401). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać polskim normom, a w szczególności musi posiadać deklaracje CE, posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu oraz niezbędne instrukcje i materiały niezbędne do użytkowania, które Wykonawca dostarczy w dniu dostawy bez wezwania Zamawiającego. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ). Zaproponowane przez Wykonawców produkty równoważne muszą posiadać parametry nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-09-03 2018-09-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, dla każdej części że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykaże się doświadczeniem w należytym (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) wykonaniu co najmniej jednej dostawy pomocy dydaktycznych lub sprzętu multimedialnego za kwotę nie mniejszą niż 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamawiający żąda dostarczenia: odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wskazania braku podstaw wykluczania w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda dla każdej części: a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski - inny z tłumaczeniem
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radoszyce, ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, tel. 41 373 50 83, fax. 41 373 50 84, mail: gmina@radoszyce.pl inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radoszyce jest Pani/Pani Leopold Garbacz, tel. 41 373 50 83, mail: gmina@radoszyce.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” - BKŚ.271.18.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Szkoła Podstawowa im. gen. bryg. Antoniego Hedy – Szarego w Radoszycach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Interaktywny monitor dotykowy – 2szt - zgodny z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie i montaż fabrycznie nowych (tj. wyprodukowanego nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) pomocy dydaktycznych - sprzętu TIK, tj. Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Pomoce dydaktyczne w załączniku nr 6 do SIWZ w przypadku danej szkoły i danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce muszą pochodzić od jednego producenta oraz komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju muszą pochodzić od jednego dostawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać pomoce dydaktyczne na adresy szkół wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji zamówienia do dostarczenia, zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną. (§ 5 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” Dz.U. z 2017 r. poz. 1401). Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji zamówienia do zapewnienia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych będących przedmiotem zamówienia (§ 5 ust 1 pkt 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” Dz.U. z 2017 r. poz. 1401). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać polskim normom, a w szczególności musi posiadać deklaracje CE, posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu oraz niezbędne instrukcje i materiały niezbędne do użytkowania, które Wykonawca dostarczy w dniu dostawy bez wezwania Zamawiającego. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ). Zaproponowane przez Wykonawców produkty równoważne muszą posiadać parametry nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Szkoła Podstawowa w Wilczkowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:projektor ultrakrótkoogniskowy – 1szt. głośniki lub inne urządzenia pozwalające na przekaz dźwięku – 1szt. interaktywny monitor dotykowy – 2szt. zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie i montaż fabrycznie nowych (tj. wyprodukowanego nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) pomocy dydaktycznych - sprzętu TIK, tj. Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Pomoce dydaktyczne w załączniku nr 6 do SIWZ w przypadku danej szkoły i danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce muszą pochodzić od jednego producenta oraz komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju muszą pochodzić od jednego dostawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać pomoce dydaktyczne na adresy szkół wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji zamówienia do dostarczenia, zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną. (§ 5 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” Dz.U. z 2017 r. poz. 1401). Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji zamówienia do zapewnienia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych będących przedmiotem zamówienia (§ 5 ust 1 pkt 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” Dz.U. z 2017 r. poz. 1401). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać polskim normom, a w szczególności musi posiadać deklaracje CE, posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu oraz niezbędne instrukcje i materiały niezbędne do użytkowania, które Wykonawca dostarczy w dniu dostawy bez wezwania Zamawiającego. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ). Zaproponowane przez Wykonawców produkty równoważne muszą posiadać parametry nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Szkoła Podstawowa w Kłucku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym – 2szt. głośniki lub inne urządzenia pozwalające na przekaz dźwięku – 2szt. zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie i montaż fabrycznie nowych (tj. wyprodukowanego nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) pomocy dydaktycznych - sprzętu TIK, tj. Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Pomoce dydaktyczne w załączniku nr 6 do SIWZ w przypadku danej szkoły i danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce muszą pochodzić od jednego producenta oraz komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju muszą pochodzić od jednego dostawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać pomoce dydaktyczne na adresy szkół wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji zamówienia do dostarczenia, zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną. (§ 5 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” Dz.U. z 2017 r. poz. 1401). Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji zamówienia do zapewnienia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych będących przedmiotem zamówienia (§ 5 ust 1 pkt 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” Dz.U. z 2017 r. poz. 1401). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać polskim normom, a w szczególności musi posiadać deklaracje CE, posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu oraz niezbędne instrukcje i materiały niezbędne do użytkowania, które Wykonawca dostarczy w dniu dostawy bez wezwania Zamawiającego. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ). Zaproponowane przez Wykonawców produkty równoważne muszą posiadać parametry nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Szkoła Podstawowa w Grodzisku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym – 1szt. głośniki lub inne urządzenia pozwalające na przekaz dźwięku – 1szt. interaktywny monitor dotykowy – 1szt. zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie i montaż fabrycznie nowych (tj. wyprodukowanego nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) pomocy dydaktycznych - sprzętu TIK, tj. Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Pomoce dydaktyczne w załączniku nr 6 do SIWZ w przypadku danej szkoły i danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce muszą pochodzić od jednego producenta oraz komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju muszą pochodzić od jednego dostawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać pomoce dydaktyczne na adresy szkół wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji zamówienia do dostarczenia, zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną. (§ 5 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” Dz.U. z 2017 r. poz. 1401). Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji zamówienia do zapewnienia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych będących przedmiotem zamówienia (§ 5 ust 1 pkt 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” Dz.U. z 2017 r. poz. 1401). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać polskim normom, a w szczególności musi posiadać deklaracje CE, posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu oraz niezbędne instrukcje i materiały niezbędne do użytkowania, które Wykonawca dostarczy w dniu dostawy bez wezwania Zamawiającego. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ). Zaproponowane przez Wykonawców produkty równoważne muszą posiadać parametry nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Szkoła Podstawowa w Kapałowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym – 1szt. interaktywny monitor dotykowy – 1szt. zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie i montaż fabrycznie nowych (tj. wyprodukowanego nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) pomocy dydaktycznych - sprzętu TIK, tj. Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Pomoce dydaktyczne w załączniku nr 6 do SIWZ w przypadku danej szkoły i danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce muszą pochodzić od jednego producenta oraz komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju muszą pochodzić od jednego dostawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać pomoce dydaktyczne na adresy szkół wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji zamówienia do dostarczenia, zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną. (§ 5 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” Dz.U. z 2017 r. poz. 1401). Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji zamówienia do zapewnienia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych będących przedmiotem zamówienia (§ 5 ust 1 pkt 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” Dz.U. z 2017 r. poz. 1401). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać polskim normom, a w szczególności musi posiadać deklaracje CE, posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu oraz niezbędne instrukcje i materiały niezbędne do użytkowania, które Wykonawca dostarczy w dniu dostawy bez wezwania Zamawiającego. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ). Zaproponowane przez Wykonawców produkty równoważne muszą posiadać parametry nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Szkoła Podstawowa w Górnikach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:interaktywny monitor dotykowy – 3szt zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie i montaż fabrycznie nowych (tj. wyprodukowanego nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) pomocy dydaktycznych - sprzętu TIK, tj. Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Pomoce dydaktyczne w załączniku nr 6 do SIWZ w przypadku danej szkoły i danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce muszą pochodzić od jednego producenta oraz komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju muszą pochodzić od jednego dostawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać pomoce dydaktyczne na adresy szkół wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji zamówienia do dostarczenia, zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną. (§ 5 ust 1 pkt 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” Dz.U. z 2017 r. poz. 1401). Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji zamówienia do zapewnienia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych będących przedmiotem zamówienia (§ 5 ust 1 pkt 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” Dz.U. z 2017 r. poz. 1401). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać polskim normom, a w szczególności musi posiadać deklaracje CE, posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu oraz niezbędne instrukcje i materiały niezbędne do użytkowania, które Wykonawca dostarczy w dniu dostawy bez wezwania Zamawiającego. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ). Zaproponowane przez Wykonawców produkty równoważne muszą posiadać parametry nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę instalację anteny telewizyjnej, Bobrowice
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania14-11-2018
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę instalację anteny telewizyjnej na kanały bez płatnych pakietów. Mam stary telewizor ORION. Ewentualny koszt, inne propozycje. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI