Zakup, dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy fabrycznie nowych z cechą legalizacyjną...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup, dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy fabrycznie nowych z cechą legalizacyjną roczną zimnej i ciepłej wody z radiowym odczytem danych w ilości ok. 3700 szt ( w tym 1140 c.c.w i 2560 z.w.) w lokalach mieszkalnych i użytkowych w zasobach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMikołów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Lokalowej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-30
  • Numer ogłoszenia554248-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554248-N-2019 z dnia 2019-05-30 r.

Zakład Gospodarki Lokalowej: Zakup, dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy fabrycznie nowych z cechą legalizacyjną roczną zimnej i ciepłej wody z radiowym odczytem danych w ilości ok. 3700 szt ( w tym 1140 c.c.w i 2560 z.w.) w lokalach mieszkalnych i użytkowych w zasobach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej, krajowy numer identyfikacyjny 27054706000000, ul. Kolejowa  2 , 43-190  Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 242 600, , e-mail zamowienia@zgl.mikolow.eu, , faks 323 242 612.
Adres strony internetowej (URL): www.zgl.mikolow.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.zglmikolow.bip.net.pl/?c=277

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zglmikolow.bip.net.pl/?c=277

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul.Kolejowa 2, 43-190 Mikołów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy fabrycznie nowych z cechą legalizacyjną roczną zimnej i ciepłej wody z radiowym odczytem danych w ilości ok. 3700 szt ( w tym 1140 c.c.w i 2560 z.w.) w lokalach mieszkalnych i użytkowych w zasobach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
Numer referencyjny: ZGL/PN/14/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy fabrycznie nowych z cechą legalizacyjną roczną zimnej i ciepłej wody z radiowym odczytem danych w ilości ok. 3700 szt (w tym 1140 c.c.w i 2560 z.w.) w lokalach mieszkalnych i użytkowych w zasobach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie 2. Zamówienie zostało podzielone na dwa Etapy : Etap I – zakup, dostawa i wymiana istniejących wodomierzy ciepłej i zimnej wody na wodomierze z modułem radiowym oraz dostawa i montaż wodomierzy z modułem radiowym dla lokali nie posiadających wodomierzy, w lokalach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w budynkach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie oraz uruchomienie systemu radiowego całości zamówienia i dokonanie odczytów końcowego wodomierza istniejącego (ok.3700szt) oraz odczytów sprawdzających poprawność działania zamontowanego wodomierza w systemie radiowym. Etap II –odczyty radiowe w latach 2020-2024 zgodnie z następującymi zasadami: - 6 krotne odczyty w ciągu każdego roku kalendarzowego – pierwszy w ostatnim dniu grudnia 2019, następnie w ostatnim dniu lutego 2020, oraz odpowiednio kwietnia, czerwca, sierpnia , października i grudnia każdego roku do 2023 włącznie, oraz w ostatnim dniu lutego ,kwietnia i czerwca 2024 tj. 28 odczytów, z terminem dostawy odczytów do Zamawiającego do 10-go każdego następującego miesiąca po dokonaniu odczytu. ( tj. do 10.01, 10.03, 10.05, 10.07, 10.09, 10.11 każdego roku) – nie dotyczy Wspólnoty Mieszkaniowej Mickiewicza 4 – gdzie już na chwilę obecną Zamawiający przewiduje tylko 2 odczyty w każdym roku. UWAGA !!! ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIWOŚĆ ZMNIEJSZENIA ILOŚCI ODCZYTÓW NA POSZCZEGÓLNYCH BUDYNKACH JEDNAK NIE MNIEJ NIŻ 2 RAZY W ROKU ORAZ ZMIANY TERMINÓW ODCZYTÓW. Zamawiający o powyższym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej z 14 dniowym wyprzedzeniem. 2.1.Opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający informuje, iż powyższe zamówienie obejmuje zasoby komunalne należące do Gminy Mikołów jak również do Wspólnot Mieszkaniowych. W związku z powyższym zostaną zawarte oddzielne umowy jedna dla Gminy Mikołów (zakup , dostawa, wymiana oraz odczyty ok. 2026 szt wodomierzy ) oraz 43 umowy dla każdej Wspólnoty oddzielnie (zakup, dostawa , wymiana oraz odczyty ok. 1674 szt wodomierzy) a) Zakup, dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy fabrycznie nowych zimnej i ciepłej wody z cechą legalizacyjną roczną dn 15 z radiowym odczytem danych ok 2026 szt dla Gminy Mikołów oraz ok. 1674 szt dla Wspólnot Mieszkaniowych , którym upłynął okres legalizacji, w lokalach mieszkalnych i użytkowych zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (zestawienie wodomierzy) wraz z urządzeniami niezbędnymi do odczytu (np. koncentratory itp.) UWAGA !!! ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZLECENIA ZAKUPU DOSTAWY ORAZ ZABUDOWY WODOMIERZY WRAZ Z KOMPLETNYM SYSTEMEM ODCZYTOWYM W NOWYCH BUDYNKACH NIE UJĘTYCH W WYKAZIE STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK DO SIWZ PO CENACH WYMIANY I ODCZYTÓW ZGODNYCH Z OFERTĄ WYKONAWCY W TERMINIE DO DNIA 31.07.2024 b) ewentualna wymiana niesprawnych zaworów kulowych znajdujących się przed wodomierzem (wraz z materiałem) orientacyjna ilość ok 150szt. c) wymiana uszczelek, ewentualnie śrubunków, drobne przeróbki instalacji d) przeczyszczenia sitek na śrubunkach w przypadku, gdy wodomierz stoi w okresie trwania gwarancji, e) sprawdzenie szczelności połączeń i prawidłowości montażu, kontrola podłączenia pod wodomierz wszystkich punktów poboru wody f) ewentualne wykonanie podejść pod wodomierze dla nie opomiarowanych lokali (ok. 50szt) g) oplombowanie wodomierza 2x plombą plastikową zatrzaskową dostarczoną przez Wykonawcę (wzór plomby do uzgodnienia z zamawiającym), lub 1 plombą w przypadku niemożliwego do wykonania oplombowania 2-krotnego w uzgodnieniu z Zamawiającym h) odkupienie od Zamawiającego wszystkich zdemontowanych wodomierzy i materiałów towarzyszących bez względu na producenta i stan techniczny, ( koszt odkupu wkalkulować w cenę oferowanych wodomierzy), składowanie przez okres 6 miesięcy z uwagi na możliwość reklamacji rozliczenia przez lokatorów i) montaż wodomierzy i kompletnych urządzeń koniecznych do radiowego odczytu danych wraz z zasilaniem j) bieżące informowanie administracji ZGL o problemach z dostępem do lokali k) uruchomienie systemu zdalnego odczytu na poszczególnych budynkach w obecności przedstawiciela zarządcy wraz z weryfikacją poprawności odczytu l) na podstawie informacji od zleceniodawcy uzupełnienie bazy danych w formie elektronicznej o numery zamontowanych wodomierzy i ich wskazania w poszczególnych lokalach m) wykonanie protokołu demontażu i montażu wodomierza ( według wzoru przedstawionego przez wykonawcę do akceptacji Zamawiającego) z uwzględnieniem ich numerów i wskazań potwierdzone przez wykonawcę i najemcę lokalu w dwóch kopiach (dla najemcy i zarządcy) i przekazywanie do ZGL bezpośrednio po zakończeniu prac na danym budynku n) dokonanie odczytów dla okresów rozliczeniowych w czasie trwania umowy oraz informowanie najemców poszczególnych budynków i zarządcy o terminie odczytów o) odczyt bezpośredni wodomierzy w przypadku stwierdzenia manipulacji, uszkodzenia bądź braku możliwości odczytu radiowego w terminie do 3 dni roboczych od chwili powzięcia takowej informacji p) kontrola wiarygodności danych q) przekazanie wskazań wodomierzy do Zarządcy w formie elektronicznej (wg załącznika nr 7 do siwz ) r) niezbędne roboty porządkowe i towarzyszące konieczne do wymiany wodomierzy- podkucia, przeróbki instalacji, demontaż drzwiczek rewizyjnych, itp. s) dostawa i montaż urządzenia ( zaworu zwrotnego ) zapobiegającego kropelkowaniu wody dla wodomierzy których próg rozruchu przekracza 0,5 l/godz t) należy pozostawić miejsce montażu urządzeń systemu odczytowego ( klatki schodowe ) w stanie niepogorszonym 3. Zabudowane wodomierze posiadać muszą co najmniej następujące cechy: a) minimalny zakres pomiarowy MID pozycji zabudowy w poziomie: R większe lub równe 100 i w pionie: R większe lub równe 50 dla wodomierzy do wody zimnej i ciepłej , certyfikat badania zgodny z MID oraz aktualnymi przepisami wykonawczymi b) odczyt radiowy- fale radiowe spełniające wymagania wytycznych europejskich R%TTE 1999/5/EG c) wodomierze powinny spełniać wymagania Dyrektywy 2014/32/UE wraz z normami zharmonizowanymi, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13.04.2017 ( Dz. U. Z 2017 poz 969), Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 02.06.2016 w sprawie wymagań dla przyrządów pomiarowych . Ewentualny nadajnik impulsów nie jest objęty dyrektywą o przyrządach pomiarowych MID. d) wodomierz jednostrumieniowy, suchobieżny fabrycznie nowy e) zabudowa pozioma lub pionowa f) urządzenie wskazujące powinno zapewnić jednoznaczny odczyt przepływu wody wyrażonych w metrach sześciennych , wartość działki elementarnej 0,001m3 g) długość montażowa 110mm, całkowita wysokość wodomierza z ewentualną nakładką radiową do 8 cm h) próg rozruchu 0,5l/godz lub zastosowanie armatury zapobiegającej kropelkowaniu wody i) odczyt następujących danych : ilość wody która przepłynęła przez wodomierz w okresie rozliczeniowym, w przypadku braku odczytu bieżącego należy podać ostatni odczyt, data odczytu, kierunek przepływu, numer urządzenia, sygnalizacja uszkodzeń, sygnalizacja prób manipulacji magnetycznej i mechanicznej j) żywotność baterii minimum 5 lat k) gwarancja na urządzenie obejmująca cały okres legalizacji l) gwarancja na prace montażowe obejmująca cały okres legalizacji m) zabezpieczenie osłony licznika przed zewnętrzną ingerencją ( ściskanie, możliwość oddzielenia liczydła od korpusu itp.), n) zabezpieczenie przed zewnętrznym polem magnetycznym (magnesy neodymowe), o) wysoka wytrzymałość i trwałość zastosowanych materiałów, p) pamięć co najmniej 12 miesięcznych wskazań q) jednoczesny odczyt wraz z zapamiętaniem wskazań wszystkich wodomierzy w danym budynku r) atest Państwowego Zakładu Higieny dla wody pitnej, s) aktualne zatwierdzenie typu lub deklaracji zgodności, t) cecha legalizacyjna zgodnie z przepisami Głównego Urzędu Miar u) plomby zastosowane podczas wymiany wodomierzy muszą być plastikowe zatrzaskowe numerowane oraz z logo Zamawiającego „ ZGL Mikołów” v) po zamontowaniu wodomierzy wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu dokument autoryzacji wystawiony przez producenta wodomierzy 4. Zamawiający informuje, że zasoby lokalowe są bardzo zróżnicowane ze względu m.in. na lata budowy, ilość i rozmieszczenie poszczególnych lokali w budynku. W celu uzyskania bliższej informacji na ww. temat prosimy o kontakt z Administracją ZGL. 5. Szczegółowe zestawienie adresów, a jednocześnie kolejność wykonywania zamówienia, pod którymi montowane będą wodomierze, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego informowania lokatorów (czasami kilkakrotnie) jak również administrację o terminie wymiany wodomierzy na poszczególnych budynkach. 6. Miejsce wykonywania zamówienia: Mikołów, budynki administrowane i zarządzane przez Zakład Gospodarki Lokalowej 7. Terminy odczytów zostaną wyznaczone przez Zamawiającego w formie harmonogramu. 8. Wykonawca ma obowiązek zgłaszania wszelkich nieprawidłowości liczników niezwłocznie po podjęciu takiej wiedzy do Działu Rozliczeń Mediów w ZGL-u bez naliczania dodatkowych kosztów. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wyposażył osoby realizujące zamówienie w zakresie prac montażowych w jednorazowe obuwie ochronne.

II.5) Główny kod CPV: 51210000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38421100-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-08-01   lub zakończenia: 2024-07-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od 01.08.2019r do 31.07.2024r a) Etap I – zakup, dostawa i wymiana wodomierzy niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia oraz odczyt końcowy wodomierzy istniejących (ok.3700szt) i odczyt sprawdzający poprawność działania zamontowanych wodomierzy w systemie radiowym na dzień 15.11.2019r. Dane z odczytów należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 25 listopada 2019r. W terminie do 7 dni po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do uzgodnienia i akceptacji Harmonogram wymiany wodomierzy ze wskazaniem terminów realizacji poszczególnych prac na danym budynku. Zamawiający będzie uprawniony do wniesienia uwag do przedstawionego harmonogramu, które Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić. Etap II –odczyty radiowe w latach 2020-2024 zgodnie z następującymi zasadami: - 6 krotne odczyty w ciągu każdego roku kalendarzowego – pierwszy w ostatnim dniu grudnia 2019, następnie w ostatnim dniu lutego 2020, oraz odpowiednio kwietnia, czerwca, sierpnia , października i grudnia każdego roku do 2023 włącznie, oraz w ostatnim dniu lutego ,kwietnia i czerwca 2024 tj. 28 odczytów, z terminem dostawy odczytów do Zamawiającego do 10-go każdego następującego miesiąca po dokonaniu odczytu. ( tj. do 10.01, 10.03, 10.05, 10.07, 10.09, 10.11 każdego roku)- nie dotyczy Wspólnoty Mieszkaniowej Mickiewicza 4 – gdzie już na chwilę obecną Zamawiający przewiduje tylko 2 odczyty w każdym roku. UWAGA !!! ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIWOŚĆ ZMNIEJSZENIA ILOŚCI ODCZYTÓW JEDNAK NIE MNIEJ NIŻ 2 RAZY W ROKU ORAZ ZMIANY TERMINÓW ODCZYTÓW. Zamawiający o powyższym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej z 14 dniowym wyprzedzeniem.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli : a) wykonał, co najmniej jedną dostawę wraz z wymianą i rozliczaniem minimum 2000 szt wodomierzy z radiowym odczytem w zasobach mieszkaniowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów potwierdzających należyte wykonanie tej dostawy. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; - zgodnie z załącznikiem nr 5. Wykaz i dowody należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (lub podmiot na zdolnościach którego polega wykonawca – jeżeli dowód dotyczy tego podmiotu).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00PLN (słownie: dziesięćtysięcyzłotych00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. Nr 1804 oraz z 2015, poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w MBS Mikołów na rachunek 30 8436 0003 0000 0009 8788 0254, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZGL/PN/14/2019 na Zakup, dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy fabrycznie nowych z cechą legalizacyjną roczną zimnej i ciepłej wody z radiowym odczytem danych w ilości ok. 3700 szt ( w tym 1140 c.c.w i 2560 z.w.) w lokalach mieszkalnych i użytkowych w zasobach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Czas reakcji na zgłoszoną awarię wodomierza oraz przystąpienie do jego wymiany 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień niniejszej Umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a) Zmiany wysokości wynagrodzenia umownego w zakresie zmiany stawki podatku VAT b) Przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu umownego stanowi konsekwencję okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć takich jak: - działania siły wyższej takiej jak w szczególności klęska żywiołowa, powódź, strajki generalne lub lokalne, lub innej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanych robót; - zmiany obowiązującego prawa mającego wpływ na termin realizacji umowy; - niezawinione, nieumyślne czynności Zamawiającego, które spowodowały opóźnienie w możliwości realizowania przedmiotu zamówienia, niezależne od Wykonawcy; - wniesienia odwołania przez stronę postepowania Administracyjnego, co wydłuży okres uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; d) jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), dla faktur wystawionych po zmianie stawki podatku, podatek VAT będzie obliczony w obowiązującej stawce, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy; d) zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; e) dopuszcza się również zmiany nieistotne umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> oferta musi być złożona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60% Czas reakcji na zgłoszoną awarię wodomierza oraz przystąpienie do jego wymiany– 40 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: A = Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt Cena najniższa = A1+A2 (łączna cena oferty brutto) gdzie: A1 – zakup, dostawa, montaż wodomierzy oraz uruchomienie systemu radiowego całości zamówienia oraz wykonanie odczytów końcowych wodomierzy istniejących i odczytów sprawdzających poprawność działania zamontowanych wodomierzy w systemie radiowym A2 – wykonanie 28 krotnych odczytów całości zamówienia tj. 28 x 3.700szt Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium Czas reakcji na zgłoszoną awarię wodomierza oraz przystąpienie do jego wymiany Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: do 7 dni roboczych od zgłoszenia - 0 pkt do 5 dni roboczych od zgłoszenia – 20 pkt do 3 dni roboczych od zgłoszenia – 40 pkt W przypadku wskazania dłuższego czasu reakcji i przystąpienia do jego wymiany niż do 7 dni roboczych od zgłoszenia, lub nie wskazania żadnej informacji oferta wykonawcy zostanie odrzucona. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryteriami poza cenowymi wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napraw radia 1 din wysuwanego Pioneer avic X3- Świnna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napraw radia 1 din wysuwanego Pioneer avic X3. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI