Zadanie nr 1 – Zakup i dostawa zestawu 30 szt. dużych wzorców masy 1000 kg klasy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zadanie nr 1 – Zakup i dostawa zestawu 30 szt. dużych wzorców masy 1000 kg klasy M1;
Zadanie nr 2 – Zakup i dostawa elektrycznego wózka widłowego do załadunku i rozładunku wzorców masy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2018-09-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOkręgowy Urząd Miar w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-28
  • Numer ogłoszenia609694-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609694-N-2018 z dnia 2018-08-28 r.

Okręgowy Urząd Miar w Katowicach: Zadanie nr 1 – Zakup i dostawa zestawu 30 szt. dużych wzorców masy 1000 kg klasy M1;
Zadanie nr 2 – Zakup i dostawa elektrycznego wózka widłowego do załadunku i rozładunku wzorców masy

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Urząd Miar w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 33264700000, ul. Rynek  9 , 40957   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 259 94 81, e-mail oum.katowice@gum.gov.pl, faks 0-32 353 75 72.
Adres strony internetowej (URL): www.katowice.gum.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.katowice.gum.gov.pl/b03/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.katowice.gum.gov.pl/b03/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 – Zakup i dostawa zestawu 30 szt. dużych wzorców masy 1000 kg klasy M1;
Zadanie nr 2 – Zakup i dostawa elektrycznego wózka widłowego do załadunku i rozładunku wzorców masy

Numer referencyjny: WA.211.6.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wzorców dużej masy klasy dokładności M1: „Zestaw wzorców dużej masy klasy dokładności M1”: - 1000 kg - 28 szt. - 500 kg - 4 szt. Kształt Wzorce masy powinny mieć prosty geometryczny (prostopadłościenny) kształt łatwy do wykonania i obróbki. Wzorce nie powinny zawierać ostrych krawędzi, rogów oraz zbędnych zagłębień umożliwiających zbieranie się zanieczyszczeń na ich powierzchni. Kształt wzorca powinien pozwalać na bezpieczny transport, załadunek i rozładunek przy użyciu różnych urządzeń służących do tego typu czynności (wózek widłowy, dźwig typu HDS, itp.) oraz umożliwiać zestawianie wzorców w bezpieczne stosy. Wzorce masy powinny mieć jedną lub więcej jam adiustacyjnych. Ogólna objętość tych jam nie powinna przekraczać 1/10 ogólnej objętości wzorca. Jamy powinny być łatwe do zabezpieczania oraz pyłoszczelne i wodoszczelne. Materiał Wzorce powinny być wykonane z jednego lub więcej materiałów, których odporność na korozję jest równa lub lepsza niż odporność żeliwa szarego. Jakość materiału powinna być na tyle wysoka, by zmiany masy wzorców użytkowanych w normalnych warunkach i stosowanych w celach, dla których zostały przeznaczone, były pomijalnie małe w stosunku do wartości błędów granicznych dopuszczalnych w ich klasie dokładności. Uchwyty we wzorcach prostopadłościennych powinny być wykonane z rur stalowych bez szwu lub powinny być żeliwne zintegrowane z korpusem wzorca. Magnetyzm Magnetyzacja M, nie powinna przekraczać wartości 250 µ0M(µT) dla wzorców klasy dokładności M1 zgodnie z OIML R111-1. Na etapie dostarczenia wzorców do Zamawiającego koniecznym jest przedłożenie dokumentu wydanego przez Główny Urząd Miar w Warszawie potwierdzającego spełnienie tego wymagania. Gęstość Gęstość materiału użytego do wykonania wzorców klasy dokładności M1 powinna być ≥ 4,4 * 103 kg/m3 zgodnie z OIML R111-1. Twardość Materiał powinien mieć wystarczającą twardość i wytrzymałość, aby był odporny na uderzenia i wstrząsy, mogące wystąpić przy normalnych warunkach użytkowania. Powierzchnia Powierzchnia wzorców może być zabezpieczona przed korozją odpowiednim pokryciem, które powinno być odporne na uderzenia i warunki środowiskowe. Wymagania Wzorce masy powinny spełniać wymagania metrologiczne i techniczne zawarte w Zaleceniu Międzynarodowym OIML R111-1. Oznaczenia Wzorce masy prostopadłościenne powinny mieć oznaczenie nominalnej masy wzorca wraz z symbolem „kg” w postaci wklęsłej lub wypukłej na korpusie wzorca. Wzorce masy klasy dokładności M1 powinny mieć znak „M1” lub „M” w postaci wklęsłej lub wypukłej, wraz z oznaczeniem ich masy nominalnej. Dokumentacja Wzorce masy stanowiące przedmiot zamówienia powinny posiadać: - świadectwo ekspertyzy klasyfikujące je do określonej klasy dokładności, wydane przez GUM po spełnieniu przez nowy wzorzec wymagań metrologicznych i technicznych, - świadectwo wzorcowania na zgodność z wymaganiami ustalonymi w Zaleceniu Międzynarodowym OIML R 111-1 wydane w okresie krótszym niż 30 dni przed ich dostarczeniem do Zamawiającego, - dokumentację techniczną wzorców zawierającą m.in. rysunek złożeniowy. Zadanie nr 2 Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy wózka widłowego. LP. Wymagane 1 2 1. Rok produkcji 2018, fabrycznie nowy 2. Rodzaj wózka Czołowy 3. Udźwig wózka (min) 2000 kg 4. Wysokość podnoszenia (min) 3000 mm 5. Udźwig na maksymalną wysokość podnoszenia (min) 2000 kg 6. Odległość środka ciężkości od czoła wideł 500 mm 7. Rodzaj napędu jazdy Elektryczny 8. Rodzaj ogumienia Elastyczny/superelastyczy/pneumatyczny 9. Wysokość masztu w stanie złożonym (max) 2300 mm 10. Wysokość daszku ochronnego kabiny (max) 2400 mm 11. Bateria (min) 48V/620Ah 12. Silnik jezdny (min) 11kW 13. Zamknięta kabina 14. Prostownik zewnętrzny 15. Lusterka 16. Sygnał dźwiękowy 17. Sygnał cofania 18. Gumowa mata podłogi 19. Licznik motogodzin 20. Wskaźnik naładowania baterii (motogodziny) 21. Wyłącznik bezpieczeństwa 22. Instrukcja w języku polskim 23. Odbiór UTD Dokumenty odniesienia dla wymagań jakie pojazd musi spełniać: 1) Wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. 2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.).

II.5) Główny kod CPV: 38311210-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 2 - 5 poniżej. 2. W zakresie warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 3. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt 4, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 4. 7. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, Wykonawca ma obowiązek złożyć aktualne na dzień składania oferty oświadczenia, których wzory stanowią Załączniki nr 5 i 6 do SIWZ. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 7, i przedstawia zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 7, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 10. Zamawiający może w dowolnej chwili w trakcie postępowania zwrócić się do każdego Wykonawcy o przedłożenie wszystkich lub niektórych wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli jest to niezbędne dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania. 11. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 12. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. 13. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca, o którym mowa w pkt 12 powyżej, zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu z ppkt 1 powyżej, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazany przez Wykonawcę dokument. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższego dokumentu, który znajduje się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności jeśli dokument przechowywany jest przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanego dokumentu, o ile jest aktualny. 14. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 13 ppkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 15. Dokument, o którym mowa w pkt 13 ppkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 13 ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 15 stosuje się. 17. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: ,,spełnia-nie spełnia" na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą. 18. Wykonawca, o którym mowa w pkt 12, zobowiązany jest przedłożyć - na wezwanie zamawiającego - oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 13 ppkt 1), dotyczące podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 8.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 1.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
SIWZ na dostawę wzorców masy/wózka widłowego
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto ZAD. 1 60,00
Termin dostawy ZAD. 1 25,00
Okres gwarancji ZAD. 1 15,00
Cena oferty brutto ZAD. 2 60,00
Termin dostawy ZAD. 2 15,00
Okres gwarancji i bezpłatnych przeglądów ZAD. 2 15,00
Czas naprawy ZAD. 2 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-06, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup i dostawa zestawu 30 szt. dużych wzorców masy 1000 kg klasy M1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wzorców dużej masy klasy dokładności M1: „Zestaw wzorców dużej masy klasy dokładności M1”: - 1000 kg - 28 szt. - 500 kg - 4 szt. Kształt Wzorce masy powinny mieć prosty geometryczny (prostopadłościenny) kształt łatwy do wykonania i obróbki. Wzorce nie powinny zawierać ostrych krawędzi, rogów oraz zbędnych zagłębień umożliwiających zbieranie się zanieczyszczeń na ich powierzchni. Kształt wzorca powinien pozwalać na bezpieczny transport, załadunek i rozładunek przy użyciu różnych urządzeń służących do tego typu czynności (wózek widłowy, dźwig typu HDS, itp.) oraz umożliwiać zestawianie wzorców w bezpieczne stosy. Wzorce masy powinny mieć jedną lub więcej jam adiustacyjnych. Ogólna objętość tych jam nie powinna przekraczać 1/10 ogólnej objętości wzorca. Jamy powinny być łatwe do zabezpieczania oraz pyłoszczelne i wodoszczelne. Materiał Wzorce powinny być wykonane z jednego lub więcej materiałów, których odporność na korozję jest równa lub lepsza niż odporność żeliwa szarego. Jakość materiału powinna być na tyle wysoka, by zmiany masy wzorców użytkowanych w normalnych warunkach i stosowanych w celach, dla których zostały przeznaczone, były pomijalnie małe w stosunku do wartości błędów granicznych dopuszczalnych w ich klasie dokładności. Uchwyty we wzorcach prostopadłościennych powinny być wykonane z rur stalowych bez szwu lub powinny być żeliwne zintegrowane z korpusem wzorca. Magnetyzm Magnetyzacja M, nie powinna przekraczać wartości 250 µ0M(µT) dla wzorców klasy dokładności M1 zgodnie z OIML R111-1. Na etapie dostarczenia wzorców do Zamawiającego koniecznym jest przedłożenie dokumentu wydanego przez Główny Urząd Miar w Warszawie potwierdzającego spełnienie tego wymagania. Gęstość Gęstość materiału użytego do wykonania wzorców klasy dokładności M1 powinna być ≥ 4,4 * 103 kg/m3 zgodnie z OIML R111-1. Twardość Materiał powinien mieć wystarczającą twardość i wytrzymałość, aby był odporny na uderzenia i wstrząsy, mogące wystąpić przy normalnych warunkach użytkowania. Powierzchnia Powierzchnia wzorców może być zabezpieczona przed korozją odpowiednim pokryciem, które powinno być odporne na uderzenia i warunki środowiskowe. Wymagania Wzorce masy powinny spełniać wymagania metrologiczne i techniczne zawarte w Zaleceniu Międzynarodowym OIML R111-1. Oznaczenia Wzorce masy prostopadłościenne powinny mieć oznaczenie nominalnej masy wzorca wraz z symbolem „kg” w postaci wklęsłej lub wypukłej na korpusie wzorca. Wzorce masy klasy dokładności M1 powinny mieć znak „M1” lub „M” w postaci wklęsłej lub wypukłej, wraz z oznaczeniem ich masy nominalnej. Dokumentacja Wzorce masy stanowiące przedmiot zamówienia powinny posiadać: - świadectwo ekspertyzy klasyfikujące je do określonej klasy dokładności, wydane przez GUM po spełnieniu przez nowy wzorzec wymagań metrologicznych i technicznych, - świadectwo wzorcowania na zgodność z wymaganiami ustalonymi w Zaleceniu Międzynarodowym OIML R 111-1 wydane w okresie krótszym niż 30 dni przed ich dostarczeniem do Zamawiającego, - dokumentację techniczną wzorców zawierającą m.in. rysunek złożeniowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38311210-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 84
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Termin dostawy 25,00
Okres gwarancji 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa elektrycznego wózka widłowego do załadunku i rozładunku wzorców masy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy wózka widłowego. LP. Wymagane 1 2 1. Rok produkcji 2018, fabrycznie nowy 2. Rodzaj wózka Czołowy 3. Udźwig wózka (min) 2000 kg 4. Wysokość podnoszenia (min) 3000 mm 5. Udźwig na maksymalną wysokość podnoszenia (min) 2000 kg 6. Odległość środka ciężkości od czoła wideł 500 mm 7. Rodzaj napędu jazdy Elektryczny 8. Rodzaj ogumienia Elastyczny/superelastyczy/pneumatyczny 9. Wysokość masztu w stanie złożonym (max) 2300 mm 10. Wysokość daszku ochronnego kabiny (max) 2400 mm 11. Bateria (min) 48V/620Ah 12. Silnik jezdny (min) 11kW 13. Zamknięta kabina 14. Prostownik zewnętrzny 15. Lusterka 16. Sygnał dźwiękowy 17. Sygnał cofania 18. Gumowa mata podłogi 19. Licznik motogodzin 20. Wskaźnik naładowania baterii (motogodziny) 21. Wyłącznik bezpieczeństwa 22. Instrukcja w języku polskim 23. Odbiór UTD Dokumenty odniesienia dla wymagań jakie pojazd musi spełniać: 1) Wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. 2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42415110-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 84
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Termin dostawy 15,00
Okres gwarancji i bezpłatnych przeglądów 15,00
Czas naprawy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę głośników Genius 2000X - Zawiercie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę naprawę głośników Genius 2000X (naprawa ścieżek na PCB). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI