Wyposażenie laboratorium – liczba części 3

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyposażenie laboratorium – liczba części 3
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-20
  • ZamawiającyUniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00048929
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wyposażenie laboratorium – liczba części 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 848 70 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie laboratorium – liczba części 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-767c407b-af24-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005079/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Wirówki

1.2.26 Urządzenia chłodnicze, w tym niskotemperaturowe

1.2.27 Komory laminarne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://up-poznan.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://up-poznan.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy Przetargowej opisane są na stronie https://uppoznan.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYYMM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanejautomatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie Przetargowej. Wiadomość otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest toczas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto naPlatformie Przetargowej ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach. Ofertę, w tym wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządza się, podrygorem nieważności:a) w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lubb) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubc) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania w imieniu wykonawcy oświadczeńwoli.Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentów określających status prawny wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, oferta oraz dokumenty ioświadczenia muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. Dokumenty elektroniczne przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, są sporządzane w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu danych przesyłanych plików: pdf.W celu ewentualnych kompresji danych, zamawiający rekomendujewykorzystanie jednego z formatów:a) .zipb) .7ZSposób sporządzania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi wrozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DOZASTOSOWANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCYCH W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM OUDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZOSTAŁA OKREŚLONA W ROZDZIALE 25 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DOZASTOSOWANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCYCH W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM OUDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZOSTAŁA OKREŚLONA W ROZDZIALE 25 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZ-262-18/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratorium– liczba części 3, opisana szczegółowo w załączniku nr 4 – Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych.a) Część nr 1:Komora laminarna (opisana w załączniku nr 4 poz. 1) – 1 szt.Komora laminarna (opisana w załączniku nr 4 poz. 2)– 1 szt.Komora laminarna (opisana w załączniku nr 4 poz. 3)– 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2 i 3Nr Nazwa kryterium: Waga:1 Cena (C) 602 Gwarancja (G) 40Maksymalna łączna liczba punktów jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.2. Wartości punktowe poszczególnych kryteriów będą wyliczane następująco:a) Cena (C), zgodnie z poniższym wzorem: C minC = x 60 pkt C ofertygdzie: C min – cena minimalna w zbiorze ważnych ofertC oferty – cena oferty rozpatrywanejOferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny ofertowej. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena brutto przedmiotu zamówienia podana w formularzu oferty (załącznik nr 1)Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wykonawcy w kryterium „cena” wynosi 60 pkt.b) Gwarancja (G)Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach w formularzu oferty (załącznik nr 1).W ramach kryterium „gwarancja” punkty zostaną przyznane od 0 do 40 punktów. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na 12 miesięcy oraz maksymalny okres gwarancji na 36 miesięcy. Ilość punktów w tym kryterium będzie przyznawana zgodnie ze wzorem: (Gi – Gm) G = ————————— x 40 pkt (Gd – Gm)gdzie:Gi = ilość pełnych miesięcy okresu gwarancji ocenianej oferty (gdzie „i” jest to numer ocenianej oferty)Gd = 36 miesięcy (w przypadku ocenianej oferty, gdy Gd ˃ 36 miesięcy, zostanie przyjęta wartość Gd = 36 miesięcy)Gm = 12 miesięcy Wykonawca może zaoferować okres gwarancji min. 12 miesięcy. Zaoferowanie okresu krótszego niż 12 miesięcy będzie traktowane jako niezgodność oferty z treścią SWZ i będzie skutkowało odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeśli Wykonawca zaoferuje gwarancję powyżej 36 miesięcy, uzyska taką samą liczbę punktów jak za zaoferowanie 36 miesięcy, jednakże do umowy zostanie wpisana ilość miesięcy zaproponowana w Formularzu Oferty.Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. 3. Suma uzyskanych punktów C+G stanowić będzie ocenę końcową danej oferty. Oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów będzie uznana za ofertę najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2 i 3Nr Nazwa kryterium: Waga:1 Cena (C) 602 Gwarancja (G) 40Maksymalna łączna liczba punktów jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.2. Wartości punktowe poszczególnych kryteriów będą wyliczane następująco:a) Cena (C), zgodnie z poniższym wzorem: C minC = x 60 pkt C ofertygdzie: C min – cena minimalna w zbiorze ważnych ofertC oferty – cena oferty rozpatrywanejOferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny ofertowej. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena brutto przedmiotu zamówienia podana w formularzu oferty (załącznik nr 1)Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wykonawcy w kryterium „cena” wynosi 60 pkt.b) Gwarancja (G)Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach w formularzu oferty (załącznik nr 1).W ramach kryterium „gwarancja” punkty zostaną przyznane od 0 do 40 punktów. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na 12 miesięcy oraz maksymalny okres gwarancji na 36 miesięcy. Ilość punktów w tym kryterium będzie przyznawana zgodnie ze wzorem: (Gi – Gm) G = ————————— x 40 pkt (Gd – Gm)gdzie:Gi = ilość pełnych miesięcy okresu gwarancji ocenianej oferty (gdzie „i” jest to numer ocenianej oferty)Gd = 36 miesięcy (w przypadku ocenianej oferty, gdy Gd ˃ 36 miesięcy, zostanie przyjęta wartość Gd = 36 miesięcy)Gm = 12 miesięcy Wykonawca może zaoferować okres gwarancji min. 12 miesięcy. Zaoferowanie okresu krótszego niż 12 miesięcy będzie traktowane jako niezgodność oferty z treścią SWZ i będzie skutkowało odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeśli Wykonawca zaoferuje gwarancję powyżej 36 miesięcy, uzyska taką samą liczbę punktów jak za zaoferowanie 36 miesięcy, jednakże do umowy zostanie wpisana ilość miesięcy zaproponowana w Formularzu Oferty.Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. 3. Suma uzyskanych punktów C+G stanowić będzie ocenę końcową danej oferty. Oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów będzie uznana za ofertę najkorzystniejszą.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratorium– liczba części 3, opisana szczegółowo w załączniku nr 4 – Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych.b) Część nr 2: Wirówka z chłodzeniem – 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2 i 3Nr Nazwa kryterium: Waga:1 Cena (C) 602 Gwarancja (G) 40Maksymalna łączna liczba punktów jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.2. Wartości punktowe poszczególnych kryteriów będą wyliczane następująco:a) Cena (C), zgodnie z poniższym wzorem: C minC = x 60 pkt C ofertygdzie: C min – cena minimalna w zbiorze ważnych ofertC oferty – cena oferty rozpatrywanejOferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny ofertowej. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena brutto przedmiotu zamówienia podana w formularzu oferty (załącznik nr 1)Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wykonawcy w kryterium „cena” wynosi 60 pkt.b) Gwarancja (G)Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach w formularzu oferty (załącznik nr 1).W ramach kryterium „gwarancja” punkty zostaną przyznane od 0 do 40 punktów. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na 12 miesięcy oraz maksymalny okres gwarancji na 36 miesięcy. Ilość punktów w tym kryterium będzie przyznawana zgodnie ze wzorem: (Gi – Gm) G = ————————— x 40 pkt (Gd – Gm)gdzie:Gi = ilość pełnych miesięcy okresu gwarancji ocenianej oferty (gdzie „i” jest to numer ocenianej oferty)Gd = 36 miesięcy (w przypadku ocenianej oferty, gdy Gd ˃ 36 miesięcy, zostanie przyjęta wartość Gd = 36 miesięcy)Gm = 12 miesięcy Wykonawca może zaoferować okres gwarancji min. 12 miesięcy. Zaoferowanie okresu krótszego niż 12 miesięcy będzie traktowane jako niezgodność oferty z treścią SWZ i będzie skutkowało odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeśli Wykonawca zaoferuje gwarancję powyżej 36 miesięcy, uzyska taką samą liczbę punktów jak za zaoferowanie 36 miesięcy, jednakże do umowy zostanie wpisana ilość miesięcy zaproponowana w Formularzu Oferty.Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. 3. Suma uzyskanych punktów C+G stanowić będzie ocenę końcową danej oferty. Oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów będzie uznana za ofertę najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2 i 3Nr Nazwa kryterium: Waga:1 Cena (C) 602 Gwarancja (G) 40Maksymalna łączna liczba punktów jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.2. Wartości punktowe poszczególnych kryteriów będą wyliczane następująco:a) Cena (C), zgodnie z poniższym wzorem: C minC = x 60 pkt C ofertygdzie: C min – cena minimalna w zbiorze ważnych ofertC oferty – cena oferty rozpatrywanejOferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny ofertowej. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena brutto przedmiotu zamówienia podana w formularzu oferty (załącznik nr 1)Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wykonawcy w kryterium „cena” wynosi 60 pkt.b) Gwarancja (G)Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach w formularzu oferty (załącznik nr 1).W ramach kryterium „gwarancja” punkty zostaną przyznane od 0 do 40 punktów. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na 12 miesięcy oraz maksymalny okres gwarancji na 36 miesięcy. Ilość punktów w tym kryterium będzie przyznawana zgodnie ze wzorem: (Gi – Gm) G = ————————— x 40 pkt (Gd – Gm)gdzie:Gi = ilość pełnych miesięcy okresu gwarancji ocenianej oferty (gdzie „i” jest to numer ocenianej oferty)Gd = 36 miesięcy (w przypadku ocenianej oferty, gdy Gd ˃ 36 miesięcy, zostanie przyjęta wartość Gd = 36 miesięcy)Gm = 12 miesięcy Wykonawca może zaoferować okres gwarancji min. 12 miesięcy. Zaoferowanie okresu krótszego niż 12 miesięcy będzie traktowane jako niezgodność oferty z treścią SWZ i będzie skutkowało odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeśli Wykonawca zaoferuje gwarancję powyżej 36 miesięcy, uzyska taką samą liczbę punktów jak za zaoferowanie 36 miesięcy, jednakże do umowy zostanie wpisana ilość miesięcy zaproponowana w Formularzu Oferty.Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. 3. Suma uzyskanych punktów C+G stanowić będzie ocenę końcową danej oferty. Oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów będzie uznana za ofertę najkorzystniejszą.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratorium– liczba części 3, opisana szczegółowo w załączniku nr 4 – Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych.c) Część nr 3: Zamrażarka niskotemperaturowa – 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2 i 3Nr Nazwa kryterium: Waga:1 Cena (C) 602 Gwarancja (G) 40Maksymalna łączna liczba punktów jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.2. Wartości punktowe poszczególnych kryteriów będą wyliczane następująco:a) Cena (C), zgodnie z poniższym wzorem: C minC = x 60 pkt C ofertygdzie: C min – cena minimalna w zbiorze ważnych ofertC oferty – cena oferty rozpatrywanejOferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny ofertowej. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena brutto przedmiotu zamówienia podana w formularzu oferty (załącznik nr 1)Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wykonawcy w kryterium „cena” wynosi 60 pkt.b) Gwarancja (G)Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach w formularzu oferty (załącznik nr 1).W ramach kryterium „gwarancja” punkty zostaną przyznane od 0 do 40 punktów. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na 12 miesięcy oraz maksymalny okres gwarancji na 36 miesięcy. Ilość punktów w tym kryterium będzie przyznawana zgodnie ze wzorem: (Gi – Gm) G = ————————— x 40 pkt (Gd – Gm)gdzie:Gi = ilość pełnych miesięcy okresu gwarancji ocenianej oferty (gdzie „i” jest to numer ocenianej oferty)Gd = 36 miesięcy (w przypadku ocenianej oferty, gdy Gd ˃ 36 miesięcy, zostanie przyjęta wartość Gd = 36 miesięcy)Gm = 12 miesięcy Wykonawca może zaoferować okres gwarancji min. 12 miesięcy. Zaoferowanie okresu krótszego niż 12 miesięcy będzie traktowane jako niezgodność oferty z treścią SWZ i będzie skutkowało odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeśli Wykonawca zaoferuje gwarancję powyżej 36 miesięcy, uzyska taką samą liczbę punktów jak za zaoferowanie 36 miesięcy, jednakże do umowy zostanie wpisana ilość miesięcy zaproponowana w Formularzu Oferty.Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. 3. Suma uzyskanych punktów C+G stanowić będzie ocenę końcową danej oferty. Oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów będzie uznana za ofertę najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2 i 3Nr Nazwa kryterium: Waga:1 Cena (C) 602 Gwarancja (G) 40Maksymalna łączna liczba punktów jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.2. Wartości punktowe poszczególnych kryteriów będą wyliczane następująco:a) Cena (C), zgodnie z poniższym wzorem: C minC = x 60 pkt C ofertygdzie: C min – cena minimalna w zbiorze ważnych ofertC oferty – cena oferty rozpatrywanejOferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny ofertowej. Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena brutto przedmiotu zamówienia podana w formularzu oferty (załącznik nr 1)Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wykonawcy w kryterium „cena” wynosi 60 pkt.b) Gwarancja (G)Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach w formularzu oferty (załącznik nr 1).W ramach kryterium „gwarancja” punkty zostaną przyznane od 0 do 40 punktów. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na 12 miesięcy oraz maksymalny okres gwarancji na 36 miesięcy. Ilość punktów w tym kryterium będzie przyznawana zgodnie ze wzorem: (Gi – Gm) G = ————————— x 40 pkt (Gd – Gm)gdzie:Gi = ilość pełnych miesięcy okresu gwarancji ocenianej oferty (gdzie „i” jest to numer ocenianej oferty)Gd = 36 miesięcy (w przypadku ocenianej oferty, gdy Gd ˃ 36 miesięcy, zostanie przyjęta wartość Gd = 36 miesięcy)Gm = 12 miesięcy Wykonawca może zaoferować okres gwarancji min. 12 miesięcy. Zaoferowanie okresu krótszego niż 12 miesięcy będzie traktowane jako niezgodność oferty z treścią SWZ i będzie skutkowało odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeśli Wykonawca zaoferuje gwarancję powyżej 36 miesięcy, uzyska taką samą liczbę punktów jak za zaoferowanie 36 miesięcy, jednakże do umowy zostanie wpisana ilość miesięcy zaproponowana w Formularzu Oferty.Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. 3. Suma uzyskanych punktów C+G stanowić będzie ocenę końcową danej oferty. Oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów będzie uznana za ofertę najkorzystniejszą.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych wymagany przez Zamawiającego– wg załącznika nr 4 do SWZ, Jeżeli dokument został wystawiony jako dokument elektroniczny przez wykonawcę, przekazuje się ten dokument w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Jeżeli dokument został wystawiony jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – poświadczające zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej (poświadczenia dokonuje notariusz lub wykonawca).Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku – załącznik nr 5 do SWZ.Jeżeli dokument został wystawiony jako dokument elektroniczny przez wykonawcę, przekazuje się ten dokument w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Jeżeli dokument został wystawiony przez upoważniony podmiot jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – poświadczające zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej (poświadczenia dokonuje notariusz lub wykonawca).Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że:a) oferowany przedmiot zamówienia spełnia deklarację WE oraz posiada oznakowanie „CE”- w zakresie części nr 1b) oferowany przedmiot zamówienia spełnia deklarację WE oraz posiada oznakowanie „CE” – w zakresie części nr 2c) oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2020 r. poz. 186 ze zm.), a w szczególności w zakresie deklaracji zgodności (art. 29 i 30 ww.ustawy) – w zakresie części nr 3- zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZJeżeli dokument został wystawiony jako dokument elektroniczny przez wykonawcę, przekazuje się ten dokument w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Jeżeli dokument został wystawiony przez upoważniony podmiot jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – poświadczające zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej (poświadczenia dokonuje notariusz lub wykonawca).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych wymagany przez Zamawiającego– wg załącznika nr 4 do SWZ, Jeżeli dokument został wystawiony jako dokument elektroniczny przez wykonawcę, przekazuje się ten dokument w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Jeżeli dokument został wystawiony jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – poświadczające zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej (poświadczenia dokonuje notariusz lub wykonawca).Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku – załącznik nr 5 do SWZ.Jeżeli dokument został wystawiony jako dokument elektroniczny przez wykonawcę, przekazuje się ten dokument w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Jeżeli dokument został wystawiony przez upoważniony podmiot jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – poświadczające zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej (poświadczenia dokonuje notariusz lub wykonawca).Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że:a) oferowany przedmiot zamówienia spełnia deklarację WE oraz posiada oznakowanie „CE”- w zakresie części nr 1b) oferowany przedmiot zamówienia spełnia deklarację WE oraz posiada oznakowanie „CE” – w zakresie części nr 2c) oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2020 r. poz. 186 ze zm.), a w szczególności w zakresie deklaracji zgodności (art. 29 i 30 ww.ustawy) – w zakresie części nr 3- zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZJeżeli dokument został wystawiony jako dokument elektroniczny przez wykonawcę, przekazuje się ten dokument w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Jeżeli dokument został wystawiony przez upoważniony podmiot jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – poświadczające zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej (poświadczenia dokonuje notariusz lub wykonawca).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wypełniony formularz oferty – wg załącznika nr 1 do SWZFormularz oferty składa się w oryginale, w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.Jeżeli dokument został wystawiony jako dokument elektroniczny przez upoważniony podmiot inny niż wykonawca, przekazuje się ten dokument w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym tego podmiotu.Jeżeli dokument został wystawiony przez upoważniony podmiot jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – poświadczające zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej (poświadczenia dokonuje notariusz lub wykonawca).Jeżeli dotyczy:a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (umocowanie do reprezentowania wykonawcy) - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określających status prawny wykonawcy.b) Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Jeżeli pełnomocnictwo zostało wystawione jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli pełnomocnictwo zostało wystawione jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – poświadczające zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.Oświadczenie składa się w oryginale, w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Kalkulacja cenowa – załącznik nr 3 do SWZDokument składa się w oryginale, w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w paragrafie 11 załącznika nr 8 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://up-poznan.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-18

2021-05-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę uszczelki w drzwiach zamrażarki Lodówki LIBHERR ICUNS 3324-Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę uszczelki w drzwiach zamrażarki Lodówki LIBHERR ICUNS 3324 Index 20D/001 nr. serwisowy: 9991616-04. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI