Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu 2 Ekspertyz tematycznych na temat rozwiązań...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu 2 Ekspertyz tematycznych na temat rozwiązań w innych krajach UE w zakresie dostarczania usług społecznych, reintegracji zawodowej i społecznej osób wykluczonych społecznie oraz współpracy tych dwóch typów instytucji.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-04-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Pracy i Spraw Socjalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-08
  • Numer ogłoszenia535092-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 535092-N-2019 z dnia 2019-04-08 r.

Instytut Pracy i Spraw Socjalnych: wykonanie usługi polegającej na opracowaniu 2 Ekspertyz tematycznych na temat rozwiązań w innych krajach UE w zakresie dostarczania usług społecznych, reintegracji zawodowej i społecznej osób wykluczonych społecznie oraz współpracy tych dwóch typów instytucji.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Nowy model współpracy instytucji zatrudnienia socjalnego” (KMW). Projekt jest realizowany w ramach „Osi priorytetowej II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5. Skuteczna pomoc społeczna”, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER) i współfinansowany ze środków EFS (POWR.02.05.00-00-0210/17).
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, krajowy numer identyfikacyjny 18023000000000, ul. ul. Bellottiego  , 01-022  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 267 511, e-mail sekretariat@ipiss.com.pl, faks 225 367 514.
Adres strony internetowej (URL): www.ipiss.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.ipiss.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi polegającej na opracowaniu 2 Ekspertyz tematycznych na temat rozwiązań w innych krajach UE w zakresie dostarczania usług społecznych, reintegracji zawodowej i społecznej osób wykluczonych społecznie oraz współpracy tych dwóch typów instytucji.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Cel projektu: opracowanie koncepcji, przetestowanie i wdrożenie modelu współpracy między podmiotami realizującymi zatrudnienie socjalne i podmiotami świadczącymi usługi społeczne w trzech obszarach: 1) Zaspokajanie potrzeb kadrowych realizatorów usług społecznych (podmiotów ES) 2) Przygotowanie osób do tworzenia podmiotów ekonomii społecznej specjalizujących się w usługach społecznych 3) Wykonywanie zleceń w określonych usługach społecznych Podstawą do wypracowania koncepcji modelu współpracy jest analiza następujących zagadnień: 1) podaży i popytu na usługi społeczne; 2) współpracy między podmiotami świadczącymi usługi społeczne, wśród których odnajdujemy instytucje o różnych celach statutowych, umocowaniu prawnym i źródłach finansowania; 3) struktury organizacyjnej całego rynku usług społecznych – jej usieciowienia czy hierarchizacji, spontaniczności i biurokratyzacji, deinstytucjonalizacji i centralizacji całego systemu; 4) potrzeb kadrowych realizatorów usług społecznych, np. przygotowania odpowiednich kadr przez instytucje świadczące usługi reintegracyjne. Przedmiot zamówienia: przygotowanie dwóch ekspertyz tematycznych w zakresie rozwiązań dotyczących i doświadczeń realizacji usług społecznych i modeli oraz doświadczeń sieci reintegracji społecznej i zawodowej osób wykluczonych społecznie (do grup zagrożonych wykluczeniem, zgodnie z ustawą o zatrudnieniu socjalnym, zaliczamy: osoby niepełnosprawne, wychodzące z uzależnienia (narkomani, alkoholicy), osoby z chorobami psychicznymi, więźniowie opuszczający zakład karny, długotrwale bezrobotni, osoby bezdomne) w innych niż Polska krajach UE. Częścią pierwszej ekspertyzy dotyczącej zagadnienia usług społecznych są również modele, praktyki łączące podmioty reintegracji społecznej i zawodowej z realizatorami usług społecznych, w ramach, których beneficjenci podmiotów reintegracyjnych są przygotowywani do roli pracowników usług społecznych na tym samym terytorium. Ekspertyza nr 1 obejmować ma funkcjonujące modele oraz praktyki realizacji usług społecznych w innych krajach Unii Europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem opisu współpracy podmiotów reintegracji społecznej i zawodowej z realizatorami usług społecznych, w ramach których beneficjenci podmiotów reintegracyjnych są przygotowywani do roli pracowników usług społecznych. Ekspertyza nr 2 obejmować ma funkcjonujące modele sieci reintegracji społecznej i zawodowej osób wykluczonych społecznie oraz doświadczenia innych krajów europejskich w tym zakresie. Przez sieć rozumiemy system powiązanych instytucji (publicznych, niepublicznych, prywatnych), których wspólnym celem jest reintegracja społeczna i zawodowa osób wykluczonych społecznie, ich następowanie, uzupełnianie się itd. Interesuje nas ich efektywność i zdiagnozowane bariery ich skuteczności. Obie ekspertyzy muszą dotyczyć min. 5 krajów UE, optymalnie każdy reprezentujący inny model państwa dobrobytu wg. wybranej przez oferenta typologii. Oba raporty dotyczyć mają tych samym wybranych krajów Unii Europejskiej Czas na realizację badania: 30 dni W ramach oferty wykonawca przedstawi (dotyczy ekspertyzy nr 1 i nr 2): a) Listę 5 wybranych krajów Unii Europejskiej, optymalnie każdy reprezentujący inny model państwa dobrobytu wg. wybranej przez oferenta typologii, wraz z uzasadnieniem b) Proponowany spis treści ekspertyzy Zadania po stronie wykonawcy (dotyczy ekspertyzy nr 1 i nr 2): a) Przedstawienie propozycji listy źródeł do analizy w terminie 7 dni od podpisania umowy. b) Bieżące informowanie zamawiającego o przebiegu realizacji analiz, współpraca i konsultowanie problemów realizacyjnych i sposobów ich rozwiązywania. c) Raport końcowy z wnioskami po każdym rozdziale tematycznym (wg. obszarów badawczych – załącznik) do akceptacji przez zamawiającego. d) Uwzględnianie uwag zamawiającego do przygotowywanych ekspertyz.

II.5) Główny kod CPV: 73110000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
73000000-2
79300000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie w przedmiotowym zakresie zamówienia (zatrudnienie socjalne, ekonomia społeczna, usługi społeczne, pomoc społeczna, funkcjonowanie samorządu terytorialnego i współpraca samorządu z organizacjami pozarządowymi i podmiotami zatrudnienia socjalnego) i przygotowywała ekspertyzy w tym zakresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Stosownie do postanowień art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.IPISS.com.pl informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 50,00
jakość 50,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach określonych w SIWZ oraz gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie. 3) w sytuacjach kiedy z powodów innych niż działania wykonawcy konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji zamówienia o okres niezbędny dla jego wykonania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: część 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część 1 Ekspertyza nr 1: 1) Modele realizacji usług społecznych użyteczności publicznej w krajach Unii Europejskiej (min. 5 krajów) (m.in. na rzecz osób najsłabszych tj. dzieci, seniorzy, osoby niepełnosprawne, z chorobami psychicznymi) ze szczególnym położeniem nacisku na włączenie podmiotów ekonomii społecznej w ten proces w roli realizatorów. W ramach analizy należy wskazać: a) Definicję „usług społecznych” stosowaną w wybranych krajach Unii Europejskiej b) Instytucje zaangażowane w diagnozę zapotrzebowania na usługi społeczne i biorące udział w przygotowaniu planów ich świadczenia (podział ról/funkcje w tym procesie) c) Instytucje zaangażowane w diagnozę potrzeb kadrowych niezbędnych do realizacji usług społecznych oraz źródła i kanały ich pozyskiwania d) Wymogi/Oczekiwania pracodawców – realizatorów usług społecznych w stosunku do rekrutowanych pracowników (kwalifikacje, postawy itd.) (szczególnie na stanowiska niespecjalistyczne) w podziale dla poszczególnych ról zawodowych np. opiekun medyczny, asystent osoby niepełnosprawnej e) Typy instytucji - realizatorów usług społecznych (sektor) oraz kryteria wyboru spośród nich. Przyczyny preferencji dla określonego rodzaju podmiotów (jeśli istnieje), jego przewagi w stosunku do innych rodzajów podmiotów f) Procedury i zasady współpracy między wszystkimi instytucjami zaangażowanymi w proces dostarczania usług społecznych (tj. władze lokalne, realizatorzy usług społecznych, przedsiębiorcy, podmioty reintegracji społecznej i zawodowej) g) Zasady współpracy między zleceniodawcą a zleceniobiorcą usług społecznych (wymiar finansowy, merytoryczny, rekrutacyjny, itd.) h) Zasady finansowania usług społecznych i) Metody oceny skuteczności i jakości oferowanych usług społecznych j) Formy włączania i zachęcania podmiotów ekonomii społecznej do podjęcia się roli realizatorów usług społecznych k) Proces przygotowania podmiotów ekonomii społecznej do podjęcia się roli realizatorów usług społecznych np. szkolenie, praktyki itd. Odpowiedzialne za ten proces instytucje 2) Formy i modele włączania osób wykluczonych społecznie w procesie reintegracji społecznej i zawodowej (do grup zagrożonych wykluczeniem, zgodnie z ustawą o zatrudnieniu socjalnym, zaliczamy: osoby niepełnosprawne, wychodzące z uzależnienia (narkomani, alkoholicy), osoby z chorobami psychicznymi, więźniowie opuszczający zakład karny, długotrwale bezrobotni, osoby bezdomne) w realizację usług społecznych w roli personelu w krajach UE (min. 5 krajów). W ramach analizy należy wskazać: a) Zasady doboru prac w ramach usług społecznych dla beneficjentów sieci reintegracyjnych (w jakich pracach się sprawdzają) b) Zasady i kryteria rekrutacji pracowników do realizacji usług społecznych wśród podopiecznych sieci reintegracyjnej c) Formy przygotowania do pełnienia danej roli zawodowej (szkolenia, staże, itd.) i instytucje odpowiedzialny za ten proces d) Działania/Przepisy wspierające zatrudnienie beneficjentów sieci reintegracji np. subsydia dla pracodawcy, asystent wspierający, edukator itd. e) Dobre praktyki i innowacyjne rozwiązania (organizacje pozarządowe/lokalne inicjatywy itd.) w obszarach wskazanych w pkt 2) a-d Objętość części: minimum 30 stron, ok. 1800 znaków na stronie czcionka 12 bez spacji (bez wykazu wykorzystanych źródeł i ew. załączników)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73110000-6, 73000000-2, 79300000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: część 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 Ekspertyza nr 2: 1) Formy reintegracji społecznej i zawodowej osób wykluczonych społecznie oraz Modele sieci reintegracji zawodowej i społecznej osób wykluczonych społecznie w krajach UE. Do grup zagrożonych wykluczeniem, zgodnie z ustawą o zatrudnieniu socjalnym, zliczamy: osoby niepełnosprawne, wychodzące z uzależnienia (narkomani, alkoholicy), osoby z chorobami psychicznymi, więźniowie opuszczający zakład karny, długotrwale bezrobotni, osoby bezdomne). W ramach analizy należy wskazać: a) Typy instytucji działających na rzecz reintegracji społecznej i zawodowej osób wykluczonych społecznie (publiczne, prywatne, pozarządowe, itp.) oraz charakterystyka ich funkcjonowania (ich zadania, forma działań itd.) b) Grupa odbiorców działań podmiotów reintegracyjnych – czy jednolita (jedna kategoria podopiecznych np. osoby uzależnione lub opuszczające zakład karny) czy różnorodna (kilka kategoria podopiecznych np. długotrwale bezrobotni z byłymi więźniami) – uzasadnienie dla takiego doboru podopiecznych danego typu podmiotu c) Instytucje zaangażowane w sieć reintegracji i rola każdego z nich w procesie (sieć wielosektorowa czy monosektorowa?). Formy współpracy między nimi. d) Metody pracy z podopiecznymi podmiotów reintegracji i treści nauczane w ich ramach (zakres tematyczny zajęć prowadzonych w ramach działań reintegracyjnych) e) Zakres wsparcia beneficjentów (w tym formy służące utrzymaniu ich w roli uczestników programów reintegracyjnych) f) Zasady i kryteria rekrutacji beneficjentów podmiotów reintegracyjnych g) Zasady doboru kierunku kształcenia/przekwalifikowania beneficjentów działań reintegracyjnych. h) Najczęstsze kierunki kształcenia zawodowego beneficjentów podmiotów reintegracyjnych i) Losy absolwentów działań reintegracyjnych j) Zakładane miary sukcesu procesu reintegracji k) Metody ewaluacji działań w ramach działań podmiotów reintegracyjnych l) Dobre praktyki i innowacyjne rozwiązania (organizacje pozarządowe/lokalne inicjatywy itd.) w obszarach wskazanych w pkt 1) a-j Objętość części: minimum 30 stron, ok. 1800 znaków na stronie czcionka 12 bez spacji (bez wykazu wykorzystanych źródeł i ew. załączników)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73110000-6, 73000000-2, 79300000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę podstawy (nogi) telewizora Samsung 55cali- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę podstawy (nogi) telewizora Samsung 55cali. Model LE55B652T4WXXH. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI