Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Andragog, Pedagog szkolny, Pedagog specjalny, Pedagog |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Andragog, Pedagog szkolny, Pedagog specjalny, Pedagog 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Andragog, Pedagog szkolny, Pedagog specjalny, Pedagog |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Andragog, Pedagog szkolny, Pedagog specjalny, Pedagog 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Specjalista do spraw wynagrodzeń, Specjalista integracji międzykulturowej, Specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników, Pracownik agencji pracy tymczasowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Specjalista do spraw wynagrodzeń, Specjalista integracji międzykulturowej, Specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników, Pracownik agencji pracy tymczasowej 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Specjalista do spraw wynagrodzeń, Specjalista integracji międzykulturowej, Specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników, Pracownik agencji pracy tymczasowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Specjalista do spraw wynagrodzeń, Specjalista integracji międzykulturowej, Specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników, Pracownik agencji pracy tymczasowej 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Specjalista zarządzania dokumentacją, Specjalista komunikacji społecznej, Pracownik zarządzania kryzysowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Specjalista zarządzania dokumentacją, Specjalista komunikacji społecznej, Pracownik zarządzania kryzysowego 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Specjalista zarządzania dokumentacją, Specjalista komunikacji społecznej, Pracownik zarządzania kryzysowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Specjalista zarządzania dokumentacją, Specjalista komunikacji społecznej, Pracownik zarządzania kryzysowego 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Kierownik placówki wsparcia dziennego, Dyrektor placówki opiekuńczo-wychowawczej, Specjalista poradnictwa psychospołecznego i rodzinnego, Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej, Asystent rodziny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Kierownik placówki wsparcia dziennego, Dyrektor placówki opiekuńczo-wychowawczej, Specjalista poradnictwa psychospołecznego i rodzinnego, Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej, Asystent rodziny 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Kierownik placówki wsparcia dziennego, Dyrektor placówki opiekuńczo-wychowawczej, Specjalista poradnictwa psychospołecznego i rodzinnego, Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej, Asystent rodziny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Kierownik placówki wsparcia dziennego, Dyrektor placówki opiekuńczo-wychowawczej, Specjalista poradnictwa psychospołecznego i rodzinnego, Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej, Asystent rodziny 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Kryminolog, Kurator sądowy, Mediator, Specjalista resocjalizacji, Wychowawca w jednostkach penitencjarnych, Mediator sądowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Kryminolog, Kurator sądowy, Mediator, Specjalista resocjalizacji, Wychowawca w jednostkach penitencjarnych, Mediator sądowy 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Kryminolog, Kurator sądowy, Mediator, Specjalista resocjalizacji, Wychowawca w jednostkach penitencjarnych, Mediator sądowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Kryminolog, Kurator sądowy, Mediator, Specjalista resocjalizacji, Wychowawca w jednostkach penitencjarnych, Mediator sądowy 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Redaktor serwisu internetowego, Bloger / vloger, Korektor tekstu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Redaktor serwisu internetowego, Bloger / vloger, Korektor tekstu 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Redaktor serwisu internetowego, Bloger / vloger, Korektor tekstu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Redaktor serwisu internetowego, Bloger / vloger, Korektor tekstu 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Inżynier sprzedaży, Kioskarz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Inżynier sprzedaży, Kioskarz 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Inżynier sprzedaży, Kioskarz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Inżynier sprzedaży, Kioskarz 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Kierownik gospodarstwa sadowniczego, Rolnik chmielarz, Hodowca inwentarza mieszanego, Hodowca ryb |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Kierownik gospodarstwa sadowniczego, Rolnik chmielarz, Hodowca inwentarza mieszanego, Hodowca ryb 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Kierownik gospodarstwa sadowniczego, Rolnik chmielarz, Hodowca inwentarza mieszanego, Hodowca ryb |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Kierownik gospodarstwa sadowniczego, Rolnik chmielarz, Hodowca inwentarza mieszanego, Hodowca ryb 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Technik elektryk kolejowych sieci elektroenergetycznych, Elektromonter prefabrykowanych stacji transformatorowych, Elektromonter rozdzielni i podstacji trakcyjnych, Elektromonter transformatorów, Elektromonter układów pomiarowych i automatyki zabezpieczeniowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Technik elektryk kolejowych sieci elektroenergetycznych, Elektromonter prefabrykowanych stacji transformatorowych, Elektromonter rozdzielni i podstacji trakcyjnych, Elektromonter transformatorów, Elektromonter układów pomiarowych i automatyki zabezpieczeniowej 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Technik elektryk kolejowych sieci elektroenergetycznych, Elektromonter prefabrykowanych stacji transformatorowych, Elektromonter rozdzielni i podstacji trakcyjnych, Elektromonter transformatorów, Elektromonter układów pomiarowych i automatyki zabezpieczeniowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Technik elektryk kolejowych sieci elektroenergetycznych, Elektromonter prefabrykowanych stacji transformatorowych, Elektromonter rozdzielni i podstacji trakcyjnych, Elektromonter transformatorów, Elektromonter układów pomiarowych i automatyki zabezpieczeniowej 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Technik elektryk urządzeń zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym, Monter urządzeń sterowania ruchem pociągów metra, Monter urządzeń zdalnego sterowania i kontroli dyspozytorskiej metra |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Technik elektryk urządzeń zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym, Monter urządzeń sterowania ruchem pociągów metra, Monter urządzeń zdalnego sterowania i kontroli dyspozytorskiej metra 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Technik elektryk urządzeń zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym, Monter urządzeń sterowania ruchem pociągów metra, Monter urządzeń zdalnego sterowania i kontroli dyspozytorskiej metra |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Technik elektryk urządzeń zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym, Monter urządzeń sterowania ruchem pociągów metra, Monter urządzeń zdalnego sterowania i kontroli dyspozytorskiej metra 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Formowacz wyrobów ceramicznych, Formowacz wyrobów szklanych, Hutnik dmuchacz szkła, Krajacz szkła |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Formowacz wyrobów ceramicznych, Formowacz wyrobów szklanych, Hutnik dmuchacz szkła, Krajacz szkła 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Formowacz wyrobów ceramicznych, Formowacz wyrobów szklanych, Hutnik dmuchacz szkła, Krajacz szkła |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Formowacz wyrobów ceramicznych, Formowacz wyrobów szklanych, Hutnik dmuchacz szkła, Krajacz szkła 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Plecionkarz, Przędzarz, Konstruktor odzieży, Krojczy, Bieliźniarz-kołdrzarz, Operator maszyn wykończalniczych wyrobów włókienniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Plecionkarz, Przędzarz, Konstruktor odzieży, Krojczy, Bieliźniarz-kołdrzarz, Operator maszyn wykończalniczych wyrobów włókienniczych 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
Plecionkarz, Przędzarz, Konstruktor odzieży, Krojczy, Bieliźniarz-kołdrzarz, Operator maszyn wykończalniczych wyrobów włókienniczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ewaluacji dla zawodów: Plecionkarz, Przędzarz, Konstruktor odzieży, Krojczy, Bieliźniarz-kołdrzarz, Operator maszyn wykończalniczych wyrobów włókienniczych 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014- 2020. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym opis, określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73200000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, która posiada 1.1.1. wykształcenie wyższe, 1.1.2. co najmniej 5-letnie doświadczenie pracy w instytucjach/podmiotach (i/lub przynależności do nich) reprezentujących partnerów społecznych (organizacje pracodawców i pracowników), stowarzyszeniach branżowych/sektorowych i zawodowych, samorządzie gospodarczym, samorządzie gospodarczym rzemiosła, samorządach zawodowych lub innych instytucjach/organizacjach zajmujących się doskonaleniem, walidacją i certyfikacją kwalifikacji/kompetencji zawodowych, w obszarach powiązanych z danym zawodem/grupą zawodów.