Sukcesywne dostawy części zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy części zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkierniewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Ogrodnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-03
  • Numer ogłoszenia612074-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 612074-N-2018 z dnia 2018-09-03 r.

Instytut Ogrodnictwa: Sukcesywne dostawy części zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Pełnomocnik Zamawiającego: adw. Jerzy Pieróg, Kancelaria Prawna PIERÓG & Partnerzy, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 101023342, ul. ul. Konstytucji 3 Maja  1/3 , 96-100  Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48468332021, e-mail zamowienia.publiczne@inhort.pl, faks +48468333228.
Adres strony internetowej (URL): www.inhort.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.pierog.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.pierog.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie ofert w formie pisemnej
Adres:
Kancelaria Prawna PIERÓG & Partnerzy, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy części zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych II
Numer referencyjny: 27/ZP/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający nie zastrzega
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wszystkie części (21)


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa części zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje 21 odrębnych części zamówienia (pakietów). 3. Wymagane są produkty fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodzące z bieżącej produkcji. 4. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres 12 miesięcy. 5. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny dostarczonego produktu. 6. Ubezpieczenie i transport produktów do Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić takie opakowanie produktów, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości podczas transportu. 7. Przewiduje się realizację zamówienia partiami, w oparciu o szczegółowe zamówienia składane faksem lub e-mailem przez upoważnionych pracowników Instytutu Ogrodnictwa. 8. Dostawy poszczególnych partii powinny być realizowane w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę. 9. Miejsca dostawy: 1) ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice; 2) ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice; 3) ul. Pomologiczna 13a, 96-100 Skierniewice; 4) ul. Kościuszki 2, 96-100 Skierniewice; 5) ul. Rybickiego 15/17, 96-100 Skierniewice; 6) ul. Kazimierska 2a, 24-100 Puławy; 7) ul. Skowieszyńska 57, 24-100 Puławy. Miejsce dostawy zostanie każdorazowo określone w zamówieniu szczegółowym. 10. Dostawy powinny być realizowane w dni robocze w godz. 8:00 – 15:00. 11. Wskazane przez Zamawiającego w Załączniku nr 1a do SIWZ nazwy i numery katalogowe zostały podane pomocniczo w celu określenia oczekiwanej klasy produktu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaoferowany przez Wykonawcę produkt równoważny musi posiadać parametry techniczne i użytkowe nie gorsze niż produkt opisany w Załączniku nr 1a do SIWZ. 12. Wykonawca, dla poszczególnych pozycji w ramach oferowanego Pakietu zobowiązany jest w tabeli Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ w rubrykach „Nazwa producenta” wpisać nazwę/markę/oznaczenie firmy produkującej dany materiał, zaś w rubryce „Numer katalogowy” – numer katalogowy, symbol pozwalający na identyfikację danego produktu. 13. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38437000-7
38300000-8
38410000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wykonawców nie należących do żadnej grupy kapitałowej, Zamawiający dopuszcza aby powyższe oświadczenie złożyć wraz z ofertą. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcą może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem: 1) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku promocyjnego obniżenia cen jednostkowych przez producenta lub Wykonawcę, 2) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 3) możliwości zmiany terminu dostawy zamówienia szczegółowego w przypadku wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie np. klęska żywiołowa, strajk lub inne. Termin określony w § 2 ust. 3 umowy może ulec przedłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację umowy. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia, 4) możliwości zmiany miejsca dostawy w przypadku uzasadnionym potrzebami Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-13, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Lanca kwarcowa do stosowania w aparacie do bezpośredniego oznaczania zawartości węgla i azotu producenta Leco, model: Truspec N, FP528, FP628. Nie dopuszcza się zamienników, towar musi pochodzić od autoryzowanego dystrybutora.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Nebulizer do stosowania w aparacie ICP-OES producenta Thermo, modele: 6000 i 6500. Nie dopuszcza się zamienników, towar musi pochodzić od autoryzowanego dystrybutora.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kolumna Cosmosil ­Sugar‑D, 4,6 x 250 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Wklad/filtr SYNERGYPAK 1, do systemów Synergy® podłączonych do Elix® / RO / dopływu wody destylowanej 2 Filtr oddechowy do zbiornika / Vent Filter, 3 Wkład wstępny 5 µm 4 Filtr PROGARD 1 do zestawu do oczyszczania wody Firmy Millipore ELIX 3 5 Filtr SimpliPak 1 do urządzenia Simplicity UV Millipore o nr kat. SIMSV0000 nr serijny urządzenia F1KN1757OH 6 Filtr SimpliPak 1 do urządzenia Simplicity UV Millipore o nr kat. SIMSV0000 nr serijny urządzenia F7JN36650A 7 Wkład Progard TS2 do zestawu do oczyśczania wody Elix Essencial 3 UV Nr ZLXEV030EU 8 Filtr typu Q-PAK razem z filtrem końcowym Millipak 40 do systemu firmy Millipore produkującego wodę ultraczystą będącego w posiadaniu Zamawiającego 9 Filtr typu Progard  do systemu oczyszczania wody Firmy Millipore ELIX 5 będącego w posiadaniu Zamawiającego 10 Tabletki sanityzacyjne, Chlorie based tablets for RO
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filtr wstępny - zgrubny do automatu myjącego do zastosowań laboratoryjnych Miela professional G7883CD 2 Filtr dokładny - hepa do automatu myjącego do zastosowań laboratoryjnych Miela professional G7883CD 3 Komplet filtrów do automatu myjącego do zastosowań laboratoryjnych Miela professional G7883CD 4 Wąż łączący do automatu myjącego do zastosowań laboratoryjnych Miela professional G7883CD 5 Wąż do automatu myjącego do zastosowań laboratoryjnych Miela professional G7883CD
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filtr do dejonizatora EasyPure UVFL70X2, Hollow Fiber Filter, Irradiated 0,2 µm, max. Operating pressure
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Termin dostawy zamówienia 10,00
Cena 90,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Elektroda zespolona pH typ EPP-1 2 Głowica pH typ GPX-105s 3 Bufor pH-4 do pomiaru pH wód, gleby i pożywek do pH-metru Elmetron 4 Bufor pH-7 do do pomiaru pH wód, gleby i pożywek do pH-metru Elmetron 5 Wzorzec EC do pH-metru Elmetron 6 Roztwór nasycony KCl 7 Elektroda do cieczy konduktometra CPC-1 8 Czujnik konduktometryczny do konduktometra CPC-501
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Biureta 10 ml do Titratora DL58 2 Czujnik PT 120 do Titratora DL 58 3 Elektroda pH do zestawu DG 111-SC
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filtr do dejonizatora, Hihg purity low toc - do dejonizatora wody EasyPure UVFL70X2 firmy Branstead 2 Filtr do dejonizatora, Pretreatment di - do dejonizatora wody EasyPure UVFL70X2 firmy Branstead 3 Filtr do dejonizatora, Ultrapure - do dejonizatora wody EasyPure UVFL70X2 firmy Branstead 4 Filtr do dejonizatora, Easypure Sanitization Cartridge - do dejonizatora wody EasyPure UVFL70X2 firmy Branstead 5 Kolumna jonowymienna do systemu oczyszczania wody Smart2Pure typ 08.2062 6 Moduł wstępnego oczyszczania z membraną RO do stacji wody Smart2Pure dla 6l/h typ 08.2062
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Elektroda jonoselektywna do pomiaru zawartości jonów NO3 w roztworach do miernika CPI-501/502 (Elmetron) 2 Elektroda jonoselektywna do pomiaru zawartości jonów Ca w roztworach do miernika CPI-501/502 firmy Elmetron będącego w posiadaniu Zamawiającego 3 Elektroda jonoselektywna do pomiaru zawartości jonów K w roztworach do miernika CPI-501/502 firmy Elmetron będącego w posiadaniu Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Elektroda do aparatu do elektroforezy poziomej firmy BIO-RAD, Model 96/192 Anoda C 2 Elektroda do aparatu do elektroforezy poziomej firmy BIO-RAD, Model 96/192 Katoda
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Septa GR 2, średnica 11 mm, do chromatografu gazowego HP 5890 2 Kolumna do HPLC Suplex PKB-100 5 mcm 4,6x250 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Uszczelka tłoka PE żółta do zaworu wylotowego HPLC 1260 Infinity Agilent Technologies 2 Kapilara injektor-pompa do HPLC 1260 Infinity Agilent Technologies 3 Kapilara 0,17 mm, x180 mm, do HPLC 1260 Infinity Agilent Technologies 4 Kapilara 0,17 mm, 105 mm, do HPLC 1260 Infinity Agilent Technologies 5 Uszczelnienie tłoka (grafit) PTFE (fazy odwrócone)- do HPLC 1260 Infinity Agilent Technologies 6 PTFE - fritsy do HPLC 1260 Infinity Agilent Technologies 7 Kapilara do samodzielnego przycinania (PEEK Tubing 1/16in, 0,007/0.18mm, 5m do HPLC 1260 Infinity Agilent Technologies) 8 Końcówki do kapilar do HPLC 1260 Infinity Agilent Technologies (fitting-fingertight peek for 1/16in) 9 Cążki do cięcia kapilar (plastic and peek tubbing cutter) 10 Zawór wylotowy do chromatografu HPLC 1260 Infinity Agilent Technologies (Outlet Ball Valve for 1260) 11 Fotopowielacz - kompatybilny z detektorem gazowym 7000D GC/MS Triple Quad Agilent Technologies 12 Linia transferowa - kompatybilna z detektorem gazowym 7000D GC/MS Triple Quad Agilent Technologies 13 Oring do lini transferowej z pozycji 12 14 "InfinityLab 120 PFP 3x100mm,2,7µm wielkość porów 120A, maksymalna temperatura pracy 60st.C; zakres pH2.0-8.0; podwójnie zabezpieczone wolne grupy silanolowe,powierzchnia aktywna 130m2/g "
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filtr osadowy 1 mikron H1do uzadzenia 2 Filtr wstępny sznurkowy 3 Filtr węglowy liniowy H2 do uzadzenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 MICROCHIP, WT, IVD do urządznia Shimadzu - MultiNA
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Czujnik konduktometryczny zanurzeniowy Czujnik konduktometryczny typu CD-21, znany pod nazwą sondy konduktometrycznej, wykonany w wersji zanurzeniowej, przeznaczony jest do pomiarów przewodności elektrycznej właściwej (konduktywności) roztworów wodnych (elektrolitów), w warunkach laboratoryjnych. Czujnik nie jest przeznaczony do pomiarów w strumieniu roztworu i nie posiada wbudowanego czujnika temperatury. Elektrody czujnika wykonana z platyny pokrytej czernią platynową w celu ograniczenia zjawiska polaryzacji, występującego w próbkach o wysokiej przewodności. Konstrukcja czujnika oraz zastosowane materiały umożliwiają efektywne jego wykorzystanie w pomiarach próbek o szerokim zakresie przewodności właściwej, w tym również w roztworach o działaniu agresywnym lub zawierającym rozpuszczalniki organiczne. Zakres zastosowań obejmuje pomiary w wodach naturalnych, ściekach, wodzie morskiej, w roztworach soli, zasad i rozcieńczonych roztworach silnych kwasów. Zakres pomiarowy: 1 mS/m - 20 S/m, 10 µS/cm - 200 mS/cm, stała czujnika: 100 ± 10 m-1 (1,0 ± 0,1 cm-1), zakres temperatur: 0 - 70ºC, minimalna głębokość zanurzenia: 40 mm, maksymalna głębokość zanurzenia: 115 mm, długość czujnika (bez oprawki): 120 ± 5 mm, średnica szklanego korpusu: 12,0 ± 0,5 mm." 2 "Elektroda pH metryczna zespolona (kombinowana) typu ERH-11 przeznaczona do pomiarów pH w roztworach wodnych, posiada kulistą membranę o stosunkowo niskiej rezystancji, co sprzyja szybkiemu uzyskiwaniu stabilnych wskazań w niskich temperaturach. Elektroda posiada ceramiczną diafragmę, odporną chemicznie i mechanicznie oraz wykazującą niewielki wyciek roztworu odniesienia. Łącznik osadzony jest w zewnętrznej ściance korpusu. Szklany korpus posiada boczny tubus, umożliwiający uzupełnianie ubytków roztworu odniesienia. Elektroda wyposażona jest w nasadkę ochronną, zabezpieczającą membranę przed mechanicznym uszkodzeniem i butelkę nawilżającą, zapewniającą natychmiastową gotowość do pracy oraz niskoszumowy kabel ekranowy, z dodatkową powłoką półprzewodzącą, ograniczający wpływ zakłóceń elektrycznych. Dane techniczne Zakres pomiarowy: 0 - 14 pH, zakres temperatury: 0 - 100ºC, rezystancja membrany (w temp. 20ºC): 100 - 200 MΩ, rezystancja łącznika elektrolitycznego: 0,4 - 1 kΩ, punkt zerowy: 7,0 ± 0,5 pH (0 ± 30 mV), Półogniwo odniesienia (chlorosrebrowe): Ag/AgCl, roztwór odniesienia: 3,0 M KCl + AgCl, średnica korpusu: 12,0 ± 0,5 mm, łącznik elektrolityczny: ceramiczny."
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kolumna PhenoSphare 5 µm, NH2, 80A, 250 x 4,6 mm do zestawu HPLC z detektorem refraktometrycznym (HPLC-RI) 2 Kolumna Synergi 4 µm Fusion-RP 80A, 250x4,6 mm, 4 µm - do zestawu HPLC z detektorem DAD (HPLC-DAD) 3 Kolumna chromatograficzna Luna 5 µ NH2 100A 250 x 4,6 mm do oznaczeń zawartości maltozy w owocach i warzywach według opracowanej w laboratorium metodyki. 4 MICROCHIP, WT, IVD do urządznia Shimadzu - MultiNA
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kolumna chromatograficzna COSMOSIL Sugar-D 5µ, 120A, 250 x 4,6 mm do oznaczeń zawartości związków cukrowych w owocach i warzywach według opracowanej w laboratorium metodyki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 19 Nazwa: Pakiet nr 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Ekshauso Nr 2 długość 10 cm, Ø 28 mm, rurka wlotowa Ø 8 mm. Exhaustory stosowane do odłowu drobnych gatunków owadów. Probówki z polipropylenu z kapslem lub gumowym korkiem, przelotowe wykonane z przeźroczystego tworzywa, zakończone z obu stron korkiem. " 2 Czerpak entomologiczny. Czerpak standardowy okrągły Ø 35 cm - komplet z ramą jednoczęściową ze stali nierdzewnej i podwójnym zielonym workiem .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 20 Nazwa: Pakiet nr 20
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 ATC-400 czujnik temperatury w naczyniu referencyjnym do kontroli procesu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).


Część nr: 21 Nazwa: Pakiet nr 21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Części zamienne do zgrzewarki impulsowej ZI-500 C (taśma oporowa i taśmy teflonowe)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca będzie realizować zamówienie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy (z zastrzeżeniem prawa opcji).






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyremontowanie żaglówki OSTRÓDA YACHT-Maków Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyremontowanie żaglówki OSTRÓDA YACHT Kategoria D. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI